Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 488
    • 489
    • 152 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Έμαθες τι λίπαναν?.
      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakk last edited by

        Εχουν ενα συστημα εκει , σε βαζουν σε ενα δωματιακι και περιμενεις, και απο μακρια κανουν δουλεια , δεν ειδα..
        Μου πανε απλα οτι κανανε λυπανση στον κινητηρα
        Παει πουθενα ο νους σου ?
        Αρε OPEL που εμπλεξα .......CLIO και παλι CLIO πως την πατησα ετσι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panorg last edited by

          Ο χρήστης sakk έγραψε:
          Εχουν ενα συστημα εκει , σε βαζουν σε ενα δωματιακι και περιμενεις, και απο μακρια κανουν δουλεια , δεν ειδα..
          Μου πανε απλα οτι κανανε λυπανση στον κινητηρα
          Παει πουθενα ο νους σου ?
          Αρε OPEL που εμπλεξα .......CLIO και παλι CLIO πως την πατησα ετσι

          Σαν παλιος οπελακιας (εχω και VW ) δεν αντεχω και θα την πω την κακια μου
          Την δεκαετεια του 80 η οπελ ειχε πονταρει πολλα στο θεμα αξιοπιστειας και μακροπροθεσμα πιστευω οτι ανταμειφθηκε γι αυτο.Τωρα αν και το πετρελαιο κορσακι παει πολυ καλα στις πωλησεις προβλεπω οτι αυτη η συνεργασια στον συγκεκριμενο κινητηρα με την φιατ δεν θα εχει τα επιθυμητα αποτελεσματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αν αυτό το λές στηριζόμενος σε παραδοσιακές απόψεις ιταλικό = αναξιόπιστο μπορεί να κάνεις λάθος. Ενώ και τα αυτοκίνητα είναι βελτιωμένα ειδικά οι πετρελαιοκινητήρες της φίατ θεωρούνται πάρα πολύ καλοί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tzakos last edited by

              Απο τους πιο καλούς,θα έλεγα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sakk last edited by

                Δημοσίευσηαπό sakk » 09/04/12 17:45
                Καλησπερα παιδες ! Θα ηθελα την βοηθεια σας για ακομα μια φορα!! Με το που αγορασα το corsaki to diesel μου εκανε ενα θορυβο μπροστα ο κινητηρας . Το πηγα στο συνεργειο και μου εκαναν λεει λυπανση στον κινητηρα με spray . Τωρα μετα απο 3 μηνες παλι τα ιδια το γνωστο τριξιματακι .. Κατα την γνωμη σας ειναι φυσιολογικο αυτο ? ολοκαινουριο αμαξι να θελει λυπανση ο κινητηρας ??? Τι μπορει να συμβαινει στην πραγματικοτητα ?

                Ευχαριστω

                Καμια γνωμη κανεις ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panorg last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Αν αυτό το λές στηριζόμενος σε παραδοσιακές απόψεις ιταλικό = αναξιόπιστο μπορεί να κάνεις λάθος. Ενώ και τα αυτοκίνητα είναι βελτιωμένα ειδικά οι πετρελαιοκινητήρες της φίατ θεωρούνται πάρα πολύ καλοί.

                  Δεν στηριζομαι σε καμια αποψη.Απλα εχω διαβασει απο δω κι απο κει παρα πολλα τετοιου τυπου και χειροτερα προβληματα για τον συγκεκριμενο κινητηρα.
                  Μηπως γενικοτερα στην αυτοκινηση εχουμε αρχισει και μπερδευουμε εννοιες οπως το πολυ καλο με το λιγο πανω απο τον 'χαλια' μεσο ορο,την 'φριτεζα' με την εντος οριων κατασκευαστη καταναλωση λαδιου,την πχ 4λιτρων διαφημιστικη καταναλωση καυσιμου με την κανονικη που ειναι 6 και αλλα τετοια πολλα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ioa_pol last edited by

                    Ερώτηση:
                    Παρατήρησα ότι όταν το αμάξι είναι ζεστό ,το λεγόμενο ''παγούρι'' νερού (στο οποίο προφανώς έχει αυξήθει η πίεση) χάνει σιγά-σιγά παραφλού.Όταν το αμάξι κρυώσει δεν έχει διαρροή.Εάν το αλλάξω μόνος μου χρειάζεται εξαέρωση μετά το κύκλωμα;Η τάπα συμπλήρωσης έχει βαλβίδα ανακούφισης.(focus mk2)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
                      Ερώτηση:
                      Παρατήρησα ότι όταν το αμάξι είναι ζεστό ,το λεγόμενο ''παγούρι'' νερού (στο οποίο προφανώς έχει αυξήθει η πίεση) χάνει σιγά-σιγά παραφλού.Όταν το αμάξι κρυώσει δεν έχει διαρροή.Εάν το αλλάξω μόνος μου χρειάζεται εξαέρωση μετά το κύκλωμα;Η τάπα συμπλήρωσης έχει βαλβίδα ανακούφισης.(focus mk2)


                      Κατά την πλήρωση στο δοχειάκι, καλώ είναι να διαβάζουμε την ένδειξη τις θέσης MAX. Εάν βάλουμε περισσότερο παραφλού, αυτό παροχετεύεται από τον σωλήνα διαστολής. Όπως επίσης και στα diesel, λόγο μεγαλύτερης θερμοκρασίας κινητήρες, θα πρέπει να συμπληρώνουμε με παραφλού που ο κατασκευαστής ορίζει και έτσι θα υπάρχει μέσα και η ενδεδειγμένη ποσότητα αντιβραστικού.
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Και κάτι που δεν έγραψα. Δες να σιγουρευτείς ότι το παραφλού φεύγει από τον σωλήνα παροχέτευσης.
                        Α.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panorg last edited by

                          Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
                          Ερώτηση:
                          Παρατήρησα ότι όταν το αμάξι είναι ζεστό ,το λεγόμενο ''παγούρι'' νερού (στο οποίο προφανώς έχει αυξήθει η πίεση) χάνει σιγά-σιγά παραφλού.Όταν το αμάξι κρυώσει δεν έχει διαρροή.Εάν το αλλάξω μόνος μου χρειάζεται εξαέρωση μετά το κύκλωμα;Η τάπα συμπλήρωσης έχει βαλβίδα ανακούφισης.(focus mk2)

                          Βρες κατι (συριγγα η κατι παρομοιο)να το αδεισεις εντελως για να μην λερωσεις.Αντικατεστησε το παγουρι συμπληρωσε υγρα μεχρι την επιτρεπομενη σταθμη και βαλε μπρος μεχρι να ζεσταθει καλα (να ανοιξει ο θερμοστατης).Ασε το να κρυωσει και ξανασυμπληρωσε αν θελει.Δεν θελει καποια ιδιαιτερη εξαερωση.Ξανα τσεκαρησε παλι αφου δουλεψει ξανα ο κινητηρας οταν κρυωσει το κυκλωμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nintza last edited by

                            σηκωσα το αμαξι και παρατηρησα οτι γυρναω με σχετικη δυσκολια τους μπροστινους τροχους.
                            τι φταιει?
                            αυτο σιγουρα επηρεαζει και καταναλωση και επιδοσεις,και φθειρει παραπανω το αμαξι.
                            θελει λιπανση πουθενα?μηπως φρεναρουν τα φρενα μονιμα εστω και λιγο?
                            η θελει ρουλεμαν?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Αν ακους βουιτο, ρουλεμαν, αλλιως τσεκαρε μην εχει κολλησει καμια δαγκανα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nintza last edited by

                                λιπανση πουθενα τα ακρομπαρα κτλ δε θελουν?
                                η βαλβολινες το σασμαν?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  Τσεκαρε πρωτα αυτα, για τα υπολοιπα μου φαινεται τραβηγμενο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                    λιπανση πουθενα τα ακρομπαρα κτλ δε θελουν?
                                    η βαλβολινες το σασμαν?

                                    Τα ακρομπαρα που εμπλεκονται στην ευκολια κυλισης;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nintza last edited by

                                      ελα ντε,ημιαξονια ειχα στο μυαλο μου.το πολυ αρνι φταιει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                        ελα ντε,ημιαξονια ειχα στο μυαλο μου.το πολυ αρνι φταιει


                                        Αναμφίβολα η χοληστερίνη, δεν ενοχλεί τα ημιαξόνια!. Όπως και αυτά δεν φρενάρουν την κύλιση ενός αυτοκινήτου!.
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Τα ακρόμπαρο δεν εμπλέκονται στην ελεύθερη κύλιση ενός αυτοκινήτου. Ναι στης στροφές….
                                          Α.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                            σηκωσα το αμαξι και παρατηρησα οτι γυρναω με σχετικη δυσκολια τους μπροστινους τροχους.
                                            τι φταιει?
                                            αυτο σιγουρα επηρεαζει και καταναλωση και επιδοσεις,και φθειρει παραπανω το αμαξι.
                                            θελει λιπανση πουθενα?μηπως φρεναρουν τα φρενα μονιμα εστω και λιγο?
                                            η θελει ρουλεμαν?

                                            Αυτό που περιγράφεις είναι φυσιολογικό. Μαζί με τους τροχούς γυρνάς και τα γρανάζια του διαφορικού οπότε έχει αρκετή αντίσταση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 152 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr