Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λιπαντικά για πετρελαιοκίνητο 4x4
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Λιπαντικά για πετρελαιοκίνητο 4x4
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Εκτός Δρόμου
    8
    28
    1303
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
      Ναι τα aral ειναι τα ιδια με τα castrol....

      WTF...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crektis last edited by

        Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
        θα παραβλεψω το γεγονος οτι και εσυ προσπαθεις να κανεις τον φιλολογο διορθωνοντας τα λαθη που κανω, αυτα προκυπτουν απο την ταχυτητα που γραφω στο πληκτρολογιο, αλλα δεν πειραζει αφου εμπλεξα με τα αγνωστα παιδια του μπαμπινιωτη και του αδωνη δεκτη η κριτικη.Στο θεμα μας τωρα λες οτι δεν θες να ξαναπληρωσεις τζαμπα λεφτα στην αντιπροσωπεια και εν μερη συμφωνω μαζι σου καθοτι και εγω ανηκω στην κατηγορια των ανθρωπων που δεν θελλουν να τους πιανουν κοροϊδο, αλλα δεν ανηκω στην κατηγορια των ανθρωπων που αγοραζουν ενα αυτοκινητο μονο και μονο για εφε και για να το βλεπει ο γειτονας . ξερω οτι θα θυμωσεις και θα με βριζεις αλλα δεν με νοιαζει , θα επρεπε απο πριν να ξερεις οτι τα pick up της mazda εχουν ακριβα ανταλακτικα και σερβις αλλα και να μη το ηξερες δεν εχεις δικαιολογια να λες ειναι ακριβα τα λαδια που προτεινουν απο την κατασκευαστρια εταιρια αρα βαζω απο τα lidl ή τηγανολαδο και ακομη χειροτερο να λες παω σε μαστορα που δεν εχει εξειδικευση για το συγκεκριμενο αμαξι επειδη νομιζεις οτι πληρωνεις πολλα, αν ψαξεις θα δεις οτι υπαρχει τιμοκαταλαγος παροχης υπηρεσιων δηλαδη η αλλαγη λαδιων σαν εργασια χρεωνεται το ιδιο σε ολα τα συνεργεια και οχι αναλογα με το ποσα θελει ο μαστορας.Πχ στα δικα μου αμαξια τα ιδια πληρωνω στην αντιπρ το ιδιο και εξω οποτε γιατι να μη παω στην αντπρ.
        Επειδη υπαρχουν πολλα να γραψω για το σερβις εκτος αντιπροσωπειας θα σου πω το πιο απλο, αν το αμαξι χαλασει και στην δουν οτι δεν εχεις κανει σερβις στο εξειδικευμενο καταστημα που προτεινουν απο την εταιρια τοτε η εγγυηση δεν σε καλυπτει και αλλα πολλα.
        φιλε γιωργο σωστος σε αυτο που λες και εγω το ιδιο κανω τα dukhams δεν ειναι ακριβα αλλα ειναι καλα λαδια και τα αλλαζω στα 5000χλμ ακομη μια συμβουλη για ολους ειδικα, για τα pick up αν τα δουλευεται σε αντιξοες συνθηκες πχ σκονη κτλ τοτε τα σερβις και η αλλαγη λαδιων θα πρεπει να γινεται νωριτερα ακομη και αν τα λαδια αντεχουν για 10000χλμ αυτο για οσους εχουν pick up για δουλεια οσοι παλι τα χρησιμοποιουν σαν επιβατικο περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

        Δε νομίζω να έκανα καμία νύξη για την ορθογραφία του οποιουδήποτε εδώ μέσα, οπότε τα περί φιλολόγου αλλού... Στο θέμα μας τώρα. Αν έχεις κάποιο φίλο με rx-8, τράβα ρώτα τον αν βάζει ακόμη λάδι dexilia της mazda. Αν δεν έχεις μπες σε κάποιο φόρουμ να δεις τι άποψη έχουν γι αυτά τα λάδια, γιατί το 'ο,τι πληρώνεις παίρνεις' δεν ισχύει παντού. Ένα αυτό. Δεύτερον, δεν νομίζω τα castrol να συμπεριλαμβάνονται στα 'λάδια lidl' που λες. Όσο για τα συνεργεία το θέμα είναι τεράστιο. Θες να μου πεις ότι απλά επείδη κάποιος είναι 'εξουσιοδοτημένος', είναι απαραίτητα καλύτερος από κάποιον που δεν είναι; Σε καμία των περιπτώσεων, θα 'λεγα... Κάθε άλλο, το μόνο που έχεις σίγουρο είναι η εγγύηση. Τέλος, δεν θεωρώ ότι ανήκω σε κάποια ειδική κατηγορία, που 'δεν μου αρέσει να μου τα παίρνουν' (γιατί σε ποιον αρέσει), απλά σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς, ό,τι μπορεί να γλιτώνει κανείς καλό είναι, οπότε είπα να μην πετάω λεφτά στον δρόμο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tzakos last edited by

          Για το θέμα της εγγύησης,πιστεύω οτι κάνετε λάθος.
          Η Ευρωπαική Ένωση Βιομηχανιών Λιπαντικών,έχει αποφασίσει με νόμο οτι δεν χάνεται η εγγύηση εάν τα χρησιμοποιούμενα λιπαντικά τηρούν τα ποιοτικά κριτήρια και τις προδιαγραφές που έχει θέσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vlasis-b last edited by

            συγνωμη για την σκληρη γλωσσα ομως το θεμα με τα λαθη που κανω εχει ξεφυγει και απλα ξεσπασα σε εσενα, επειδη αναγνωριζω το λαθος συγνωμη.Τωρα στο θεμα μας τα λαδια dexilia τα χρησιμοποιουσα μεχρι να τελιωση η εγγυηση του αυτοκινητου και παραπονο δεν ειχα καθολου, με ρωτησες για το rx8 λοιπον το ρχ8 παιρνει διαφορετικα λαδια απο το αγροτικο και ακομη ειτε τα εργοστασιακα βαλεις ειτε λαδι απο λιπος φαλαινας που ειναι το καλυτερο η μηχανη απλα θα τα καψει και σιγουρα θα βγαλει προβληματα, μη συγκρινεις δηλαδη τον προβληματικο renesis (οι ιδιωκτητες rx8 παρακαλω να μη με βρισουν) με τον πετρελαιοκινητηρα mzr. τα λιπαντικα της castrol ειναι απλα κορυφαια και σχετικα φθηνα και αν δεις την παλαιοτερη αναφορα μου τα εβαζα και εγω και στην επομενη αλλαγη θα τα ξαναβαλω για πιο οικονομια,τα λαδια απο τα lidl παρολο που τα κοροιδευα ειναι σχετικα καλα (ενταξη δεν ειναι κορυφαια σαν castrol αλλα στο παλιο chevrolet luv τα δουλευε μια χαρα).
            και ερχομαστε στο θεμα που μας καιει για τα συνεργεια οντως το θεμα ειναι πολυ μεγαλο και λαμβανωντας υποψιν το ελληνικο ταμπεραμεντο λυση δεν προκειτε να βρουμε ποτε τουλαχιστων οσες φορες ειχα παρομοια συζητηση με φιλους στο τελος παιζαμε μπουνιες, ομως για τα λαθη που τα εχω κανει, τα πληρωσα και τα εμαθα καλα στο πετσι μου μπορω να εκφερω γνωμη οχι για να κανω τον εξυπνο αλλα να σωσω και αλλους ανθρωπους γιατι οταν εγω ειχα προβλημα δεν με βοηθησε κανενας .επειδη σκεφτομαι την καθε δραχμη (σορρυ ευρω) που θα ξοδεψω ειδικα για τα μηχανηματα που ειναι απαραιτητα για τη δουλεια μου αλλα ταυτοχρονα καταναλωνουν μεγαλο μερος απο τα χρηματα που βγαζω καθε χρονο, ετσι λοιπον το θεμα της σωστης και φθηνης συντηρησης το εχω ψαξει πολυ και γνωμη μου ειναι ανταλακτικα και σερβις μονο στην αντιπροσωπεια γιατι τα ανταλακτικα απο την αντιπρ ταιριαζουν τελεια πανω στο αμαξι ειδικα για εμας με τα αγροτικα της mazda που ειναι λιγο ιδιοτροπα πχ στο δικο μου μια τρομπα φρενων δεν ταιριαζει απο αλλο mazda και ας ειναι το ιδιο μοντελο το ιδιο συμβαινει και με το bt 50 για αυτο εξω κυκλοφορει η φημη οτι τα mazda δεν εχουν ανταλακτ (ελπιζω με αυτο να μη σε τρομαξα ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙς ΣΩΣΤΑ (παπανδρεου κανταντησα)), ακομη μαστορες επειδη το mazda μου βγηκε σκυλος (δοξα τον παναγαθο)και δεν μου εχει βγαλει καμια ζημια (μη μου το ματιασεις) θα σου δωσω ενα παραδειγμα οταν στο λανος κολησαν τα φρενα δεν πηγα στον μαστορα της αντιπρ που ηξερε το αμαξι αλλα σε αλλον ο οποιος σαν μαστορας ειναι κορυφη εκει που μενω μονο τα αγωνιστικα που εχει φτιαξει να δεις παθαινεις πλακα ομως επειδη δεν το ηξερε καλα το λανος τη εκανε τη ζημια μεγαλυτερη, δηλαδη το εφτιαξε αλλα εβγαλε αλλου προβλημα το ιδιο εχουν παθει και αλλοι που ξερω ακομη υπαρχουν μαστορες και μαστορες και αυτο που λες ο εξουσιοδοτημενος δεν ειναι και ο καλυτερος ισχυει αλλα οταν παω το αγροτικο μου για αλλαγη δισκοπλακων βγαζει τον τροχο και βλεπει τις πεταλουδες απο το 4χ4 και μου λεει ελεος λες δεν ξαναπαταω απο την αλλη ομως αυτος ειχε κοτσια να πει δεν ξερω αλλοι μαστορες λυνουν τα παντα και περισσευουν βιδες πχ λανος περιεργος ηχος δεν ηξερε κανενας τι ειναι με ειχαν τρομαξει πχ σαζμαν , τρομπες μεχρι που πηγα αντιπρ και τελικα ο ηχος ηταν απο μια πλαστικη ποδια που ξεκοληση εχω και αλλα παραδειγματα αλλα δεν θα μου φτασουν 100 σελιδες.αλλα να ξερεις οτι τα πραγματα τις αντιπρ μπορει να ειναι ακριβοτερα ομως αντεχουν και πιο πολυ και αυτο ισχυει ρωτα οποιων θες επομενος η οικονομια ερχεται απο μονη της.παραδειγμα το chevy 30+ χρονων εκανε σερβις στην αντιπρ και δεν εχει κανενα προβλημα ο γειτονας μου απο την αλλη με το ιδιο αμαξι και αυτο καινουργιο την ιδια εποχη αγορα δεν εκανε καθολου σερβις στη αντιπρ και ειναι συνεχεια χαλασμενο. εχω και αλλα να γραψω ομως ελπιζω με αυτα τα λιγα να σε εκανα να το ξανασκεφτεις ειναι κριμα να χαλασεις το αμαξι για μερικα ευρω παραπανω ακομη το θεμα με την εγγυηση ειναι οπως το λεω ολες οι εταιριες εχουν την ταση να ριχνουν αλλου τις ευθυνες για να μην χαλασουν το ονομα τους κτλ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              crektis last edited by

              Εννοείται πως όταν πρόκειται για ζημιές, ή για ειδικές εργασίες, τότε πρέπει να πας σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο. Όντως, αυτό που αναφέρθηκε λίγο παραπάνω με την εγγύηση (ότι δεν ακυρώνεται εφόσον γίνεται με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής) ισχύει. Έτσι, εννοείται πως και εμένα αν θα μου τύχει μια αντικατάσταση ( μη γένοιτω!) κάποιου ανταλλακτικού θα πάω σε συνεργείο. Όμως, όσον αφορά την τακτική συντήρηση είμαι κάθετος. Έχω καταλάβει ότι γίνονται κάποια πράγματα καθαρά για να σου τα αρπάξουν. Για παράδειγμα, μου κίνησε πολύ το ενδιαφέρον που είδα αλλαγή υγρών φρένων στο πρώτο γενικό σέρβις (20.000 χλμ), ενώ ο κατασκευαστής ορίζει 40.000 χλμ. Δεν κατηγορώ κανέναν. Αλλά κανείς δεν έκατσε να μου πει, 'ξέρεις τα αλλάζουμε πρώτη φορά στα 20 και μετά ανά 40', που δεν ξέρω και αν ισχύει, απλά το σκέφτομαι σαν μόνη δικαιολογία. Γιατί, τι νομίζεις ότι κάνουν σε ένα σέρβις; Τικάρουν τους ελέγχους και σου αλλάζουν λάδια και φίλτρα. Επομένως γιατί να μην το κάνω μόνος μου; Δεν είναι κακό να κάτσει να ασχοληθεί κανείς λίγο. Ναι μεν τις εξειδικευμένες εργασίες δεν μπορεί να τις κάνει, αλλά αυτά τα απλά πραματάκια γιατί όχι; Πες μου εσύ. Τι στραβό μπορείς να κάνεις σε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρων; Τι που θα σου προκαλέσει ζημιά; Τίποτα. Και θα σου πω και μια άλλη, τρανή για μένα περίπτωση. Έχουμε και ένα Seat στην οικογένεια. Πριν δυο χρόνια, λόγω ακινησίας πιθανώς, κόλλησαν οι γρύλλοι των ηλεκτρικών παραθύρων. Πάω σε δύο 'εξουσιοδοτημένα συνεργεία' και αυτό που μου είπαν ήταν αλλαγή γρύλλου με καινούριο, ή αν έβρισκα κάποιον από μεταχειρισμένο, που όμως δεν μου το συνιστούσαν γιατί, θα είχα τον ίδιο φόβο. Το μαλλί και για τα 2 παράθυρα, μαζί με την εργασία θα πήγαινε 300Ε. Πάμε καλά λέω; Ποτέ να μην ξανανοίξουν! Όταν βρέθηκα στην Αθήνα, ένας γνωστός μου, με μεγάλη σχέση στα αμάξια, συνεργεία κλπ, πήρε το αμάξι μου και το πήγε σε ένα παλλικάρι που μου έφτιαξε και τα δύο παράθυρα με 100Ε (50Ε εργασία να ανοίξει η κάθε πόρτα, καθώς θέλει πολύ δουλειά), όπου όπως μου είπε, αυτό που είχε γίνει ήταν ότι είχε απλά πηδήξει το συρματόσχοινο από τον οδηγό, ενώ ο γρύλος δεν είχε πρόβλημα. Δεν λέω ότι θα με έκλεβαν στην αντιπροσωπεία. Απλά θα έβαζα καινούριους γρύλλους, που όμως δεν χρειαζόταν! Και πόσες άλλες ιστορίες, που αν αρχίσουμε δεν μπαίνει τέλος. Δεν μ' αρέσει να απολυτοποιώ τίποτα. Και δεν νομίζω ότι γενικεύω καμία περίπτωση. Και όπως σου είπα, δεν ισχύει ότι επειδή κάποιος είναι 'εξουσιοδοτημένος' είναι καλύτερος από άλλον που δεν είναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                Πες μου εσύ. Τι στραβό μπορείς να κάνεις σε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρων; Τι που θα σου προκαλέσει ζημιά; Τίποτα.

                Θα σου πω μερικά που θα σου κάνουν ζημιά..

                • να βάλεις πιο πολύ λάδι (χαλάει τσιμούχα που αλλάζει δύσκολα και κάνει διαρροή)
                • να βάλεις ανάποδα φίλτρο με βαλβίδα (ή ακόμα και να βάλεις φίλτρο χωρίς βαλβίδα ενώ θέλει βαλβίδα)
                • να χαλάσεις τις βόλτες της τάπας στο κάρτερ ή να μη σφίξεις σωστά και να έχεις διαρροή
                • να καείς από το καυτό λάδι
                • να μολύνεις τη γή σου και το νερό σου αν δεν ανακυκλώσεις σωστά τα λάδια
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  junior-gt last edited by

                  οπότε και πατάτες να τηγανίσεις πρέπει να είσαι εξουσιοδοτημένος
                  Και μάλιστα μπορεί να πάθεις τις ίδιες ακριβώς ζημιές εκτός από το 2 και 3 που μπορείς να το αντικαταστήσεις με το:

                  • να σε πιτσιλίσει το λάδι αν είναι βρεγμένο το τηγάνι
                  • να χαλάσεις την κουζίνα άμα δεν την πλύνεις καλά μετά
                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vlasis-b last edited by

                    ευχαριστω onyx που εγραψες τους κινδυνους που κρυβει η μη σωστη αλλαγη λαδιων(θα τα εγραφα εγω αλλα ειχα πολλη δουλεια)τωρα για τον φιλο συνοδοιπορο με τη mazdα-αρα επειδη δεν θελω να επαναλαβω τα προηγουμενα θα σου πω κατι που ξεχασα την προηγουμενη φορα και ειναι πολυ σημαντικο.ολα τα αμαξια σου να τα πηγαινεις σε ενα μαστορα μν αλλαζεις συνεργεια αναλογα με τη δουλεια που θες να κανεις, καλυτερα παρε το ρισκο και τραβα το εκτος αντιπροσωπειας για ολα και μη το παιζεις σε διπλο ταμπλο γιατι μετα δεν θα σε προσεχουν οι μηχανικοι (ανθρωποι ειναι επαγγελματιες που θελλουν να βγαλουν το ψωμι τους απο τα απλα και απο τις πιο σοβαρες ζημιες), τι θελω να πω αν πας εκει και ο μαστορας κρεμαει τα μουτρα κατω σαν να λεει ή να σου λεει για αλλαγη αμορτισερ που ειναι σχετικα ευκολη δουλεια τοτε το εχασες το παραμυθι συν του ότι για τυχον βλαβη θα ριχνουν ο ενας στον αλλον τις ευθυνες ακομη οπως πρεπει να εχουμε οικογενειακο γιατρο ή δικηγορο ετσι πρεπει και το αμαξι να εχει το δικο του γιατρο πχ το λανος οταν παω στην αντιπρ ο μαστορας τρεχει ακομη και μια βλακεια να εχω προβλημα ακομη με βοηθα μου δινει προτερεοτητα και ξερει τα παντα για το αμαξι μου ποσο σφηγμενα ειναι τα φρενα τι βελτιωση του εχει κανει και ολα σαν να ητανε δικο του.
                    ακομη δεν ξερω αν το αμαξι σου ειναι καινουργιο ή μτχ αλλα οτι και να ειναι στο πρωτο σερβις αλλαζουν καποια πραγματα εχτρα οποτε μη σε τρομαζει αυτο και σε εμενα το εχουν κανει αυτο
                    το παρδειγμα που μου εδωσες με το seat δεν ειναι σωστο γιατι ενω εχουμε οικογενειακο γιατρο οταν βρεθει προβλημα στην καρδια παμε στον καρδιολογο ετσι λοιπον και εσυ επρεπε να πας αμεσως σε ηλεκτρολογο επειδη δεν ξερω την αντριπρ σου αν εχει ηλεκτρ σε εμενα που δεν εχουν σε κανενα απο τα αμαξια μου οταν εχω προβλημα μου λενε ειναι αυτο το προβλημα ή το αλλαζω ολο ή πας σε ηλεκτρολογο να λοιπον γιατι πρεπει να τα εχουμε καλα με το μαστορα (μη το παρακανουμε ομως ) τελιωνοντας τα 100 ευρω που εδωσες για να λυσουν τις πορτες ηταν καθαρη κλεψια διοτι σχεδον σε ολα τα αμαξια που εχω λυση τα πανελ τις πορτας στηριζοτανε σε 8-10 βιδες το πολυ και ηταν ολα κουμπωτα καπως ετσι θα ειναι και το σεατ σου σιγουρα αν και δεν εχω δει τετοιο αμαξι και το χειροτερο πληρωσες πολλα και εχεις τους παλιους μηχανισμους οι οποιοι επειδη κατι ξερω απο ηλεκτρικα αφου σου πεταξαν μια φορα το συρματοσχοινο ειμαι σιγουρος οτι θα το ξανακανει τουλαχιστων στην αντιπρ δεν θα ειχες ξανα το ιδιο προβλημα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      crektis last edited by

                      Onyx, όταν έγραφα 'να ασχοληθεί λίγο κανείς', εννοούσα να μάθει μερικά πράγματα για όλα αυτά που λες, ώστε να μην τα πάθει! Το να αλλάξεις λάδια είναι κάτι πανεύκολο και δεν νομίζω ότι ενέχει τους κινδύνους που λες, αν πρώτα δεις κάποια πραγματάκια... Vlasi, και η αντιπροσωπεία μου ζητούσε ακριβώς τα ίδια για την εργασία. Το ξέρω ότι είναι κλεψιά το να πάρεις 100Ε για μιας ώρας δουλειά, αλλά όλοι έτσι δουλεύουν. Γιατί το 20άρικο για 15' που κάνει να αλλάξει λάδια είναι καλύτερα; Άσε είναι μεγάλο θέμα το τιμολόγιο. Επίσης, δεν έχει σχέση με ηλεκτρολόγο το πρόβλημα, αφού είναι ζημιά του γρύλου και όχι των διακοπτών ή των συνδέσεων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr