-
Στο 996 δεν χρειάζεται να κατέβει ο κινητήρας, αν δεν κάνω λάθος. Στη Μοτοδυναμική μου είπαν ότι κάνει ένα διχίλιαρο το σετ δίσκος-πλατό (1.800 για την ακρίβεια), συν την εργασία για το κατέβασμα/ανέβασμα του κινητήρα. Η χρέωση της εργατοώρας είναι 80 ευρώ και συνήθως οι εταιρείες χρέωνουν μπόλικες ώρες για το κατέβασμα/ανέβασμα. Τέλος σε αυτά πρέπει να προσθέσεις ΦΠΑ 23%. Μην παραιτηθείς ακόμα...
-
Ενταξει πεσ τους χαιρετισματα. Sachs δισκος (σετ) γνησιος για 4s τιμολογημενος 650 ΜΕ ΦΠΑ. Σκετος δισκος 330 (απο Αγγλια).
Τι να γραψω περαιτερω... 1800 κανει σετ δισκος για αυτοκινητα 500 ιππων... -
Ποτέ δεν είπα ότι οι τιμές τους είναι οι χαμηλότερες της αγοράς. Απλά κάποιος που θα πάρει για πρώτη φορά Boxster, μέχρι να μάθει τα κατατόπια και να βρει άκρη με τα ανταλλακτικά και τα συνεργεία, αυτές τις τιμές θα πρέπει να πληρώσει. Επίσης παίζει ρόλο το γεγονός ότι πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο για να αποκτήσεις πρόσβαση στον κινητήρα. Στο δικό σου ανοίγεις το καπό και έχεις μερική έστω πρόσβαση. Ίσως να μπορείς να αλλάξεις κάτι και μόνος σου, να κάνεις κάποιες βασικές εργασίες. Στη Boxster αυτό απλά δε γίνεται. Άσε που κάποιες από τις βίδες νομίζω ότι απαιτούν ειδικό εργαλείο (αυτές του καλύμματος του κινητήρα αμ είναι ίδιες με της Cayman). Βέβαια με αυτές τις τιμές, μπορεί και να συμφέρει να αγοράσεις ειδικά εργαλεία. Αυτή είναι μια άλλη συζήτηση.
-
Κοιτα αμα καποιος του περισσευουν και κανει οτι θελει πληρωνοντας, εγω δεν τον κακολογω, μια χαρα ειναι. Απο κει και περα ψαχνωντας, αναλογως τι θελεις βρισκεις. Καποιος Πορσακιας που ειχε πει για εναν που ειχε συνεργειο -Αιγαλεω μερια. Εχει τις καλυτερες τιμες μου ειπε. Αλλα ειναι μονος του χωρις βοηθο που σημαινει μια αλλαγη λαδιων θελει 2-3 μερες και δουλευει 7 μερες την εβδομαδα. Εμενα πολυ τσιπης μου ακουγεται ο τυπος...Για αντιπροσωπεια δεν θα πηγαινα, αλλα ουτε σ αυτον.
-
μην εχοντας στην κατοχη μου ακομα porsche αλλά ως υποψηφιος αγοραστης μιας 911/boxster/cayman, μπορω να γνωριζω πως υπαρχουν αμαξια σε αψογη κατασταση με 20χιλιαδες ευρω. μιλαω για cayman, στις 19.000ευρω απο την επισημη αντιπροσωπεια. επωληθη πριν λιγο καιρο.γενικως υπαρχουν 911 με 20.000 (2002-2004/5) και καλες boxster με 13-15.000.
σε ερευνα που εκανα στο net σε ευρωπαικο επιπεδο, θετωντας ως ανταλλακτικο αναφορας καθε φορα ενα συγκεκριμενο και για τα 3μοντελα που με ενδιαφερουν, με συγκριτικο το ιδιο σε ειδος-τιμη για την gtv V6 TB που εχω (και που σιγουρα δεν ειναι φθηνο αμαξι στην συντηρηση),ειδα ενδιαφεροντα πραγματα.
911 εως 2004-5, αρκετα ακριβοτερη, ητοι 20-30% απο τα ιδια πραγματα για την TB. Λογικοτατο.
boxter εως 2004-5, αρκετα φθηνοτερη, εκτος απο καποια πολυ συγκεκριμενα τεμαχια. γενικως, μου φανηκε φθηνοτερη και ειναι.
cayman, αρκετα ακριβοτερη, προφανως λογω νεοτητας. μου φανηκε πιο ακριβη στη συντηρηση.
συγκριτικα, η 4200cambiocorsa maze , ειναι απλα απλησιαστη.
εν ολιγοις, μια boxster και οριακα μια 911, την συντηρεις με υλικα απο νετ και καλο εξουσιοδοτημενο (θεσ/κη πχ).
η cayman μοιαζει λιγο πιο δυσκολο.
την ερευνα την εκανα απλα γιατι εχω ακουσει διαφορα περι συντηρησης των αυτοκινητων αυτων. σαφως τελικα, με τα δικα μου στατιστικα, ειναι ακριβοτερη η συντηρηση τους (+30%) απο μια alfa V6 turbo benzina, η οποια με τη σειρα της ειναι 30-40% ακριβοτερη απο μια alfa τετρακυλινδρη, που την τελευταια δεν τη λες και το φθηνοτερο αμαξι στη συντηρηση.
οποιος αποφασιζει να παρει τετοιο αμαξι, γνωριζει πως οπως και δηποτε πρεπει να εχει ενα κεφαλαιο διαθεσιμο για καθε ενδεχομενο, και πως αν και κοστιζει σημερα Χ ευρω, αγοραστηκε και κατασκευαστηκε για 10Χ ευρω. με ο,τι σημαινει αυτο.
η δικη μου πορεια, κλινει προς 911 ( -
Εφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 76 ετών, ο Φέρντιναντ Αλεξάντερ Πόρσε, εγγονός του ιδρυτή της γερμανικής εταιρείας κατασκευής των διάσημων σπορ αυτοκινήτων και σχεδιαστής του θρυλικού μοντέλου της Porsche 911.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=63640672 -
Δε πειραζει, ζει ο Μητσοτακης
-
Πολύ βαρύ αυτό που έγραψες mikegr. Τώρα θα πρέπει να κάνουμε όλοι αγιασμό στο αυτοκίνητο και τον υπολογιστή μας, ευχέλαια, να πούμε τουλάχιστον 45 πάτερ ημών και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο για να γλιτώσουμε τη γρουσουζιά. Με προσοχή παρακαλώ, δεν παίζουν με τέτοια ονόματα!
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Πολύ βαρύ αυτό που έγραψες mikegr. Τώρα θα πρέπει να κάνουμε όλοι αγιασμό στο αυτοκίνητο και τον υπολογιστή μας, ευχέλαια, να πούμε τουλάχιστον 45 πάτερ ημών και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο για να γλιτώσουμε τη γρουσουζιά. Με προσοχή παρακαλώ, δεν παίζουν με τέτοια ονόματα!Tωρα που το λες ενας φιλος πριν μια βδομαδα εκανε οπισθεν και ακουμπισε εναν αλλο χωρις ζημιες. Ηρθε η αστυνομια και ειδε οτι το προσωρινο σημα ασφαλειας ειχε ληξει. Ετσι για να μη φαει προστιμο πηγε πηρε το συμβολαιο και μετα πηγε στην αστυνομια και τους το εδειξε
Χτες το Κια του εμεινε σ ενα φαναρι. Ηρθε ο αδερφος του να τον τραβηξει αλλα εσπασε ο ιμαντας. αφου τον αντικατεστησε λιγα μετρα πριν τον τερματισμο ξηλωθηκε καποιο σωληνακι απ τον κλιματισμο. (Απο κει το ειχε δεσει για την ρυμουλκηση ). Πιο φτηνα θα του ρχοτανε αμα ειχε φωναξει οδικη βοηθεια. -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Πολύ βαρύ αυτό που έγραψες mikegr. Τώρα θα πρέπει να κάνουμε όλοι αγιασμό στο αυτοκίνητο και τον υπολογιστή μας, ευχέλαια, να πούμε τουλάχιστον 45 πάτερ ημών και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο για να γλιτώσουμε τη γρουσουζιά. Με προσοχή παρακαλώ, δεν παίζουν με τέτοια ονόματα!
Tωρα που το λες ενας φιλος πριν μια βδομαδα εκανε οπισθεν και ακουμπισε εναν αλλο χωρις ζημιες. Ηρθε η αστυνομια και ειδε οτι το προσωρινο σημα ασφαλειας ειχε ληξει. Ετσι για να μη φαει προστιμο πηγε πηρε το συμβολαιο και μετα πηγε στην αστυνομια και τους το εδειξε
Χτες το Κια του εμεινε σ ενα φαναρι. Ηρθε ο αδερφος του να τον τραβηξει αλλα εσπασε ο ιμαντας. αφου τον αντικατεστησε λιγα μετρα πριν τον τερματισμο ** ξηλωθηκε καποιο σωληνακι απ τον κλιματισμο. (Απο κει το ειχε δεσει για την ρυμουλκηση ). Πιο φτηνα θα του ρχοτανε αμα ειχε φωναξει οδικη βοηθεια**.Εεε θέλει και λίγο λογική το θέμα αυτό. Αλλά μη νομίζεις ότι και της οδικής είναι τζιμάνια όλοι τους. Μου θύμισες ένα ταξί πασάτ που είχα δει σε αντιπροσωπεία που πίσω ήταν καθισμένο. έπιασα κουβέντα με τον ταξιτζή και τον ρώτησα τι έπαθε. Μου λέει δεν έπαιρνε μπροστά. Του λέω και γιατί είναι καθισμένο πίσω? Μου λέει η οδική το έδεσε από το ελατήριο ( ) για να το ανεβάσει πάνω (δεν ξέρω γιατί δεν χρησιμοποιήσαν τον κρίκο) και έβγαλε το ελατήριο από τη θέση του. Ο φουκαράς ο ταξιτζής για άλλη βλάβη ξεκίνησε και άλλες δουλειές βρήκε να γίνουν.
-
Προβλέπω περεταίρω διόρθωση των τιμών με την μείωση του φόρου πολυτελείας.
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Προβλέπω περεταίρω διόρθωση των τιμών με την μείωση του φόρου πολυτελείας.Γιατι αμα παρεις δηλ. αμαξι απο ιδιωτη εχει φορο πολυτελειας?
-
Μάλλον για καινούργια λέει.
Σε ότι αφορά για αγορά από ιδιώτες, εγώ προβλ´επω ακ´ομα πιο χαμηλές τιμές....
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Προβλέπω περεταίρω διόρθωση των τιμών με την μείωση του φόρου πολυτελείας.
Γιατι αμα παρεις δηλ. αμαξι απο ιδιωτη εχει φορο πολυτελειας?
Η τιμή του μεταχείρω έχει απόλυτη σχέση με την τιμή του καινούργιου,διαφωνείς?
Βέβαια είμαστε λίγο μπάχαλο τώρα αλλά η πτώση των καινούργιων θα φέρει πτώση των μεταχειρισμένων. -
Kαποιοι τζαμπακηδες θα βγουν στη φορα και θα ζητησουν μειωσεις αλλα δε νομιζω οτι υπαρχουν και πολλα περιθωρια πλεον της φυσιολογικης απαξιωσης λογω χρονου
-
Συμφωνώ!
Εξαρτάται από το πόσο παλαιό είναι κάτι...
Σεένα αυτοκίνητο που κοστίζει καινούργιο 100.000 και ώς μεταχειρισμένο 80.000, η πτώση της αρχικής θα συμπαρασύρει και την τιμή του μεταχειρισμένου.
Όμως όταν κάτι κάνει 80.000 και μεταχειρισμένο 30.000, η μείωση της αρχικής τιμής δεν θα αλλ´αξει πολλ´α στην τιμή του μεταχειρισμένου.
-
Διαφωνώ πλήρως.
Και το 30000 είναι υπερβολικά ακριβό όταν δεν υπάρχει ζήτηση.Η αγορά αυτορυθμίζεται ανάλογως της ζήτησης που υπάρχει.Αυτή την στιγμή υπάρχει μηδενική ζήτηση,πολλά αυτοκίνητα και ο χρόνος κυλάει.Όσα χρόνια βάζει στην πλάτη του ένα αυτοκίνητο λειτουργούν απαξιωτικά για την τιμή του.
π.χ. Εάν βρεθεί αγοραστής για 997 pdk δεν θα δώσει πάνω από 50000 ,και θα βρεθούν πολλοί που θα πουλήσουν.Και σήμερα υπάρχουν πολλοί που θέλουν να πουλήσουν.Μην βλέπετε τις τιμές στο car,η αγορά τι λέει,ο αγοραστής,που δεν υπάρχει.
Ας πάει κάποιος σε έμπορα να πουλήσει αυτό που έχει,εκεί θα μάθει τι λέει η αγορά. -
σαφως και οι τιμες στις μαντρες ειναι συζητισιμες αλλα σε λογικα ορια. Εγω προτεινα σε μαντρα 35.000 για 996 Τουρμπο απο 40 κανονικη τιμη και δεν δεχτηκε. GTR του 09 στα 85 χιλ. Εγινε προταση στον πωλητη για 70 και απερριφθηκε, ημουν μπροστα. Οσοι πουλανε ακριβο αμαξι δε σημαινει οτι πεινανε κι ολας. Αυτοι στην συντριπτικη τους πλειοψηφια εχουν φυγει προ πολλου. Τυχον ευκαιριες βεβαια παντα θα υπαρχουν. Προχτες ειδα μια αγγελια για 430 στα 70.000€. Σημερα δεν υπαρχει. Παραμυθι?Ή ευκαιρια?
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Διαφωνώ πλήρως.
Και το 30000 είναι υπερβολικά ακριβό όταν δεν υπάρχει ζήτηση.Η αγορά αυτορυθμίζεται ανάλογως της ζήτησης που υπάρχει.Αυτή την στιγμή υπάρχει μηδενική ζήτηση,πολλά αυτοκίνητα και ο χρόνος κυλάει.Όσα χρόνια βάζει στην πλάτη του ένα αυτοκίνητο λειτουργούν απαξιωτικά για την τιμή του.
π.χ. Εάν βρεθεί αγοραστής για 997 pdk δεν θα δώσει πάνω από 50000 ,και θα βρεθούν πολλοί που θα πουλήσουν.Και σήμερα υπάρχουν πολλοί που θέλουν να πουλήσουν.Μην βλέπετε τις τιμές στο car,η αγορά τι λέει,ο αγοραστής,που δεν υπάρχει.
Ας πάει κάποιος σε έμπορα να πουλήσει αυτό που έχει,εκεί θα μάθει τι λέει η αγορά.Η αγορά αυτό τον καιρό όμως είναι ανώμαλη, καθώς υπάρχουν πολλοί που σκοτώνουν τα αυτοκίνητα τους καθώς δεν μπορούν να τα συντηρήσουν. Όταν αυτοί φύγουν, τότε θα αυτορυθμιστεί η αγορά. Και δεν νομίζω να πέσουν και άλλο οι τιμές, ο μόνος λόγος που πέφτουν είναι επειδή κάποιοι συμπαρασύρουν και άλλους μαζί τους.
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Διαφωνώ πλήρως.
Και το 30000 είναι υπερβολικά ακριβό όταν δεν υπάρχει ζήτηση.Η αγορά αυτορυθμίζεται ανάλογως της ζήτησης που υπάρχει.Αυτή την στιγμή υπάρχει μηδενική ζήτηση,πολλά αυτοκίνητα και ο χρόνος κυλάει.Όσα χρόνια βάζει στην πλάτη του ένα αυτοκίνητο λειτουργούν απαξιωτικά για την τιμή του.
π.χ. Εάν βρεθεί αγοραστής για 997 pdk δεν θα δώσει πάνω από 50000 ,και θα βρεθούν πολλοί που θα πουλήσουν.Και σήμερα υπάρχουν πολλοί που θέλουν να πουλήσουν.Μην βλέπετε τις τιμές στο car,η αγορά τι λέει,ο αγοραστής,που δεν υπάρχει.
Ας πάει κάποιος σε έμπορα να πουλήσει αυτό που έχει,εκεί θα μάθει τι λέει η αγορά.Η αγορά αυτό τον καιρό όμως είναι ανώμαλη, καθώς υπάρχουν πολλοί που σκοτώνουν τα αυτοκίνητα τους καθώς δεν μπορούν να τα συντηρήσουν. Όταν αυτοί φύγουν, τότε θα αυτορυθμιστεί η αγορά. Και δεν νομίζω να πέσουν και άλλο οι τιμές, ο μόνος λόγος που πέφτουν είναι επειδή κάποιοι συμπαρασύρουν και άλλους μαζί τους.
Μακάρι να έχει γρήγορο τέλος η πτώση της αγοράς και να ξαναβρεί τον ρυθμό της.Μέχρι τότε θα επικρατεί το αλαλούμ.
Λόγω του ότι φτωχέναμε σαν χώρα τα υπάρχοντα μεγάλα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι κατά τι φθηνότερα από άλλες ώριμες αγορές,Αγγλία,Γερμανία.Ακόμη δεν το έχω δει.
Κάτι που με παραξένεψε , σε σάιτ μεταχειρισμένων στην Αγγλία,οι τιμές σε μοντέλα του '10 ήταν ~48000 και του '02 ~36000.Υπήρχε μικρό εύρος παιξίματος των τιμών,ανάμεσα σε νέα και παλιά μοντέλα.Σε λίρες οι τιμές και τα χιλιόμετρα λίγα,πάντα για 911.Οι ειδικές εκδόσεις 70-80000.
Porsche Forum