Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Spider Veloce 2000 cc έτος 1975
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Alfa Spider Veloce 2000 cc έτος 1975
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    8
    14
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostasntinos last edited by

      Καλημερα, η Alfa ειναι απο τιν Καλιφορνια και εχει ακομα την SPICA engine. Θα ηθελα να την αλαξω με carbs. Alla dεν ξερω ακριβως τι χρειαζεται και τι Carbs να βαλω και που να τα βρω.
      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostasntinos last edited by

        Καλημερα, η Alfa ειναι απο τιν Καλιφορνια και εχει ακομα την SPICA engine. Θα ηθελα να την αλαξω με carbs. Alla dεν ξερω ακριβως τι χρειαζεται και τι Carbs να βαλω και που να τα βρω.
        Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostasntinos last edited by

          Καλημερα, η Alfa ειναι απο τιν Καλιφορνια και εχει ακομα την SPICA engine. Θα ηθελα να την αλαξω με carbs. Alla dεν ξερω ακριβως τι χρειαζεται και τι Carbs να βαλω και που να τα βρω.
          Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Καλό είναι να διαβάσεις πρώτα να μάθεις και μετά να ψάξεις να βρεις τον καλό μάστορα.
            Αντιλαμβάνεσαι ότι θα καίει παραπάνω μετά (είναι κι εποχή δύσκολη).
            Παραδοσιακά ξεκινάς με δύο διπλά Webber 45 DCOE ή κάτι αντίστοιχο από Dellorto ή ίσως και Solex.
            Πάντως αν πας για άλογα από αυτόν τον κινητήρα θέλεις κι άλλα πράματα, εκκεντροφόρους κλπ κι ένα όνομα που μου έρχεται στο νου είναι Καρταλαμάκης που είχε γράψει και βιβλίο για αυτόν τον κινητήρα πολλά χρόνια πριν. Αξίζει να βρεις το βιβλίο νομίζω υπάρχει και στα αγγλικά ή είναι αγγλικό ( ), ψάξε και online μήπως υπάρχει σκαναρισμένο.
            Σαν αυτοκίνητο είναι φανταστικό για χαλαρές βόλτες στο στεγνό. Στο βρεγμένο απλά το κλειδώνεις και είναι εντελώς ακατάλληλο για κάθε είδους κόντρα ενώ και με ταξίδια πέρα από περιστασιακό μέχρι 200χλμ δεν τα πάει καλά.
            Αν το θέλεις για τέτοια έχεις λάθος αυτοκίνητο, πούλα το και πάρε άλλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greek last edited by

              Εγώ θα σου έλεγα να ξεκινήσεις να διαβάζεις από εώ πρώτα. Έχει πολλά θέμαα σχετικά τόσο με την συντήρηση του Spica όσο και με την αντικαταστασή του και τις εγασίες που χρειάζονται....

              http://www.alfabb.com/bb/forums/carbure ... injection/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilis164 last edited by

                Mια ντιζα με μπαλακια γκαζιου χρειαζεσε και μια τετραδα καλυτερα dellorto dhla 40αρια και οχι 45αρια που ειπε απο ο onyx.Tωρα αυτα παιζουν απο 100-200ευρω η τετραδα ανολογως καταστασης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasilis164 last edited by

                  Ξεχασα και τις λαστιχενιες εισαγωγες γυρω στο 100ρικο και αυτες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    volvo164 last edited by

                    Αν υπάρχει τεχνικός που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μπορεί να συντηρήσει το SPICA είμαι και εγώ της άποψης να το κρατήσεις. Θα είναι και πιο γνήσιο το αυτοκίνητό σου, αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Στο βρεγμένο απλά το κλειδώνεις και είναι εντελώς ακατάλληλο για κάθε είδους κόντρα ενώ και με ταξίδια πέρα από περιστασιακό μέχρι 200χλμ δεν τα πάει καλά.
                    Αν το θέλεις για τέτοια έχεις λάθος αυτοκίνητο, πούλα το και πάρε άλλο.

                    *onyx !, δεν αμφισβητώ αυτό που γράφεις αλλά μου κάνει εντύπωση ένα τέτοιο μοντέλο, που μοιράζεται το πάτωμα και όλα τα μηχανικά με την Giulia, να έχει πράγματι τόσο χάλια συμπεριφορά, για το δύσχρηστο να το καταλάβω λόγω του ότι είναι cabrio.

                    Θα ήταν ωραίο αν γράψουν κι άλλοι απόψεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      junk-dealer last edited by

                      Για να κάνεις σωστά τη μετατροπή που θέλεις χρειάζεσαι τα παρακάτω:
                      1.Πετάλι γκαζιού
                      2.Δύο παλάντζες
                      3.Τις 2 ντίζες με τα κουμπώματα τους
                      4.Ρυθμιστή πίεσης
                      5.Τα λάστιχα της εισαγωγής,μαζί με τις φλάντζες τους.
                      6.Αλουμινένια βάση για τα carbs.
                      7.Φυσικά τα carbs με το ανάλογο σετάρισμα για 2000 κ.ε.μαζί με το linkage τους
                      8.Φιλτροκούτι πλήρες
                      9.Τη βάση που βιδώνει στην δεξιά πλευρά του κινητήρα και στην αλουμινένια βάση των carbs.
                      10.Πιθανόν και την δεξιά βάση κινητήρα,εάν δεν έχει την κατάλληλη υποδοχή.
                      Για να μη μπλέξεις με εκκεντροφόρους,παράξενα σεταρίσματα και άλλα τεινά και ίσως δεινά,μια εύκολη και απαραίτητη μετατροπή κατά την άποψη μου είναι ν αλλάξεις την εξαγωγή που έχει,με το κλασσικό χταπόδι που φορούν οι Ευρωπαικές Spider.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alba-parietti last edited by

                        Ο χρήστης volvo164 έγραψε:

                        *onyx !, δεν αμφισβητώ αυτό που γράφεις αλλά μου κάνει εντύπωση ένα τέτοιο μοντέλο, που μοιράζεται το πάτωμα και όλα τα μηχανικά με την Giulia, να έχει πράγματι τόσο χάλια συμπεριφορά, για το δύσχρηστο να το καταλάβω λόγω του ότι είναι cabrio.

                        Θα ήταν ωραίο αν γράψουν κι άλλοι απόψεις...

                        Σε ζητήματα οδηγικής συμπεριφοράς θεωρητικά είναι καλύτερο από τις Berline και coupe της σειράς 105,λόγω μικρότερου μεταξονίου.Τα Junior Zagato που έχουν το ίδιο ματαξόνιο με τη spider είναι ανώτερα σε αυτό τον τομέα.
                        Oι όποιοι περιορισμοί οφείλονται στην ιδιαιτερότητα της ανοικτής κατασκευής,με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε περιορισμούς πλήρους χρήσης (στεγανότητα,θόρυβος,κούραση,στρεβλώσεις).............

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ronnie last edited by

                          Με το σχολιο για τα 200 χιλιομετρα, απλα γελαω. Ταξιδευει παρα πολυ ωραια με την μακρια 5η ταχυτητα και πολυ ροπη απο χαμηλα. Εχει και ωραιο μεγαλο πορτ-μπαγκαζ. Η κουκουλα της δικιας μου κλεινει καλυτερα απο το ΜΧ-5 που ειχα.

                          Στο βρεγμενο θελει προσοχη λογω ροπης και πισω κινησης....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης ronnie έγραψε:
                            Με το σχολιο για τα 200 χιλιομετρα, απλα γελαω. Ταξιδευει παρα πολυ ωραια με την μακρια 5η ταχυτητα και πολυ ροπη απο χαμηλα. Εχει και ωραιο μεγαλο πορτ-μπαγκαζ. Η κουκουλα της δικιας μου κλεινει καλυτερα απο το ΜΧ-5 που ειχα.
                            Στο βρεγμενο θελει προσοχη λογω ροπης και πισω κινησης....

                            Εσύ γελάς εγώ όμως στεναχωριόμουν... το αυτοκίνητο κατασκευαστικά σε μαμά μορφή υστερεί πολύ σε σχέση με τα σύγχρονα πρότυπα. Η ακαμψία απλά δεν υπάρχει, οι στρεβλώσεις είναι ορατές με το μάτι (σε αυτό κυριολεκτώ). Μετά τα πρώτα 100-200χλμ συνεχούς οδήγησης μαλακώνει κι άλλο.... το νιώθεις ότι το αυτοκίνητο κουράστηκε και συμπεριφέρεται αλλιώς. Με αυτή την έννοια το έλεγα.
                            Κατά τα άλλα ναι, μια χαρά ταξιδεύει, χωράνε οι επιβάτες, άνεση μεγάλη δεν έχει αλλά μια χαρά (η ευκαμψία βοηθάει), η νευρικότητα λόγω μικρού μεταξονίου δε φαίνεται στις ευθείες και αν έχεις και μουσική όλα καλά αφού η 5η δεν είναι και τόσο μακριά και ο θόρυβος από την οροφή φλύδα είναι αρκετός...
                            Για το πορτπαγκάζ συμφωνώ και επαυξάνω και κάτι σπάνιο για την κατηγορία χωρούσε κανονική μεγάλη βαλίτσα (άσε που είχε και χώρο για πολλά πίσω από τα καθίσματα).
                            Σχετικά με την οροφή επίσης συμφωνώ, έκλεινε καλύτερα από του ΜΧ5 και δεν μου κιτρίνισε και το πίσω πλαστικό 'τζάμι'.
                            Στο βρεγμένο θέλει προσοχή όχι λόγω ροπής και πίσω κίνησης γιατί πολλά πιο ροπάτα, ισχυρά πισωκίνητα δεν είναι τόσο επικίνδυνα. Προσοχή θέλει περισσότερο λόγω μικρού μεταξονίου και κυρίως κακού στησίματος με άκαμπτο πίσω άξονα...
                            Βέβαια μοιάζω άδικος αφού συγκρίνω ένα αυτοκίνητο που πρωτοεμφανίστηκε το 1966 στηριζόμενο σε ακόμα παλαιότερα με άλλα που εμφανίστηκαν 20+ χρόνια μετά... αφού όμως κοστίζει ίσως και περισσότερο και κυκλοφοράνε στον ίδιο δρόμο η σύγκριση είναι αναπόφευκτη...
                            Δεν συζητώ για την αισθητική, εκεί η Άλφα αυτή στα μάτια μου δεν ξεπεράστηκε ακόμα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ronnie last edited by

                              Μονο που συγκρινεις ενα συγχρονο αυτοκινητο με ενα 30-40 χρονων μονο και μονο επειδη κοστιζουν το ιδιο, ειναι τελειως ακυρο.
                              Επισης, αναλογα με την ζωη που εχει κανει το καθε αυτοκινητο αυτα τα 30-40-50 χρονια, παιζει παρα πολυ η ποιοτητα, η ακαμψια και η αισθηση που σου αφηνει. Ενα κουρασμενο ταλαιπωρημενο αυτοκινητο εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα με ενα που εχει σηντηρηθει και αγαπηθει απο καινουργιο.

                              Τα πιο πολλα καμπριο αυτοκινητα ,ακομη και πολυ πιο καινουργια απο την Αλφα, πασχουν απο ακαμψια. Και η Junior δεν ειναι οτι πιο ακαμπτο.

                              Συγκρισεις γινονται με ομοια αυτοκινητα. Βαλε ενα MGB, ενα Fiat 124 Spider διπλα στην Alfa και μετα βγαλε τα συμπερασματα σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Είχα τη Spider του 1990, τα σχόλιά μου δεν αφορά αυτοκίνητο παλιό και καταπονημένο αλλά καινούργιο. Και βέβαια τότε έβγαινε και το ΜΧ5, δεν μπορώ να μην τα συγκρίνω....

                                Οπότε δε μιλάω μόνο για παλιά αλλά και για καινούργια που απλά στηρίζεται σε παλιά σχεδίαση. Δεν είναι όμοια τα αυτοκίνητα που λες απλά είναι παλιά! Αν εσύ θέλεις σώνει και καλά να τη συγκρίνεις με αυτά μόνο και μόνο επειδή επιλέγεις να κάνεις σύγκριση μεταξύ παλιάς σχεδίασης αυτοκινήτων τότε πάσο (και το θεωρώ εξίσου ή και περισσότερο άκυρο από το να συγκρίνουμε με βάση πχ εμπορική αξία). Πάντως και το ΜΧ5 πρώτης γενιάς τείνει να θεωρηθεί από πολλούς cult και classic οπότε μπαίνει σε πολλές συγκρίσεις...

                                Πρέπει όμως τουλάχιστον να παραδεχτούμε ότι κατά τη διάρκεια παραγωγής της Spider (άρα σαν καινούργιο) χρειάστηκε να αντιμετωπίσει εμπορικά πολλά άλλα αυτοκίνητα σε σχέση με τα οποία υστερεί κάπου και πλεονεκτεί κάπου.
                                Το τί λοιπόν είναι όχι όμοιο αλλά αντίστοιχο αυτοκίνητο σηκώνει πολλή συζήτηση. Όπως έχουν γίνει πολλές τέτοιες στο κεφάλαιο κατασκευαστές κλπ κάθε φορά που κάποιος αμφιταλαντεύεται ανάμεσα σε φαινομενικά ή πραγματικά άσχετα μοντέλα. Άκρη δεν βγαίνει, καλύτερα λοιπόν να ξεκαθαρίζει ο καθένας την σύγκριση που σκοπεύει να κάνει και τα κριτήρια που θεωρεί σημαντικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ronnie last edited by

                                  Σε αυτο το τμημα του φορουμ ‹ Κλασικά και ιστορικά μοντέλα , μιλαμε μονο για τετοια. Οταν βγηκε η Spider αυτα τα αυτοκινητα ειχε να αντιμετωπισει.
                                  Να συγκρινουμε ενα τριταχυτο Austin Healey 100 του 57΄με μια Boxter S επειδη ειναι κοστιζουν το ιδιο και ειναι στην ιδια κατηγορια?
                                  Να συγκρινουμε ενα Fiat 500 του '68 με ενα Picanto επειδη ειναι κοστιζουν το ιδιο και ειναι στην ιδια κατηγορια?

                                  Τα παραδειγματα ειναι απειρα και δεν αρμοζουν εδω μεσα.

                                  Η Spider του '90, οπως και Μινι της ιδιας εποχης ηταν ξεχασμενοι δεινοσαυροι αλλης εποχης, χωρις σοβαρη εξελιξη , και πουλαγαν μονο λογω νοσταλγιας σε μικρους αριθμους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr