-
-
-
-
-
Τώρα θα βλέπεις καλύτερα την υποστροφή να πλησιάζει...!
-
LED headlights έχουν μπεί -χωρίς φωτορυθμικά σαν του video- αν θυμάμαι καλά σε κάποια Lexus και προσφέρονται ως extra σε Audi
γενικά πάμε προς full LED φωτιστικά σώματα αν και μέχρι να φτάσουν να είναι standard σε ολα θα περάσει καιρός
-
εγω ειδα στο βιντεο δρομο πολυ καλα αλφαδιασμενο και καθαρο.αν ηταν ετσι οι δρομοι εδω θα ειμασταν πιο ασφαλεις.οσο για τα φαναρια μηπως θα ενοχλουν τους αλλους?
-
Απ' ότι είδα όταν έρχεται άλλος από απέναντι στέλνει ένα μέρος της δέσμης στα πλάγια του δρόμου(στους φράχτες εδώ).Δεν ξέρω αν αυτο όμως όταν γίνεται πολύ συχνά είναι κουραστικό-σπαστικό ή /και σου αποσπά τη προσοχή από το δρόμο καθώς το μάτι θα πηγαίνει αντανακλαστικά εκεί στα πλάγια του δρόμου
-
Αυτά τα φωτιστικά εκτός από ότι θα κάνουν ένα σκασμό λεφτά και αυτό θα φαίνεται σε Όπελ, θα έχουν και ένα κάρο μηχανισμούς υποστήριξης της λειτουργίας τους. Οι μηχανισμοί αυτοί νομοτελειακά θα χαλάσουν κάποια ώρα στέλνοντας όλο το φως στον απέναντι διερχόμενο.
Δεν είναι τυχαίο ότι ενώ στρεφόμενοι προβολείς υπάρχουν από το 1935, ιστορικώς υιοθετήθηκαν σε απειροελάχιστα αυτοκίνητα.
Τυχαίο? Δε νομίζω. -
Μα δεν είναι περιστρεφόμενοι προβολείς, led που αναβοσβήνουν είναι...
-
Ναι, προσομοιάζουν την λειτουργία των στρεφόμενων όσο αφορά στο αποτέλεσμα, την κατεύθυνση δέσμης φωτός σε συγκεκριμένο σημείο.
-
Η αξιοπιστία τους θα είναι συνάρτηση του κόστους τους.Φαντάζομαι δεν θα θέλουν να ανεβάσουν πολύ το κόστος επειδή τα opel είναι φθηνά αμάξια.
Πάντως καιρός ήταν να παρουσιαστεί κάτι για τα φώτα.(εννοώ πέρα από night vision τύπου mercedes s class).Είναι απορίας άξιο πάντως πως τρέχουμε όλοι στους επαρχιακούς με π.χ. 100 χλμ/ωρα με μικρή σκάλα.Ότι και να δούμε μπροστά δεν προλαβαίνουμε να σταματήσουμε με τίποτα.
-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Είναι απορίας άξιο πάντως πως τρέχουμε όλοι στους επαρχιακούς με π.χ. 100 χλμ/ωρα με μικρή σκάλα.Ότι και να δούμε μπροστά δεν προλαβαίνουμε να σταματήσουμε με τίποτα.Ο οδηγός υποχρεούται να ρυθμίζει την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες.... Οπότε δεν είναι θέμα απορίας αλλά βλακείας....
Βέβαια δεν είναι όλοι οι επαρχιακοί ίδιοι (προσπάθεια να δικαιολογήσω τη βλακεία)....
Και δεν βλέπουν όλοι το ίδιο ούτε έχουν όλοι τα ίδια αντανακλαστικά, φρένα, ικανότητα πρόληψης κλπ (προσπάθεια 2)... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είναι απορίας άξιο πάντως πως τρέχουμε όλοι στους επαρχιακούς με π.χ. 100 χλμ/ωρα με μικρή σκάλα.Ότι και να δούμε μπροστά δεν προλαβαίνουμε να σταματήσουμε με τίποτα.
Ο οδηγός υποχρεούται να ρυθμίζει την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες.... Οπότε δεν είναι θέμα απορίας αλλά βλακείας....
Βέβαια δεν είναι όλοι οι επαρχιακοί ίδιοι (προσπάθεια να δικαιολογήσω τη βλακεία)....
Και δεν βλέπουν όλοι το ίδιο ούτε έχουν όλοι τα ίδια αντανακλαστικά, φρένα, ικανότητα πρόληψης κλπ (προσπάθεια 2)...Διαφωνώ.Η βλακεία είναι από πλευράς νόμου και όχι οδηγών.Εξηγούμαι:
Μεγάλο κομμάτι των οδηγών (θεωρώ πάνω από το 80%) προσπαθούν να κινούνται εντός των ορίων.Δεν λέω ότι το κάνουν πάντα αλλά προσπαθούν.Και μάλιστα είναι ανέμελοι ταξιδεύοντας σε αυτές τις ταχύτητες.
Όταν η νομοθεσία ορίζει σε μη κατοικημένες περιοχές μη διαχωρίζοντας μέρα και νύχτα όριο ταχύτητας 90 km/h -δηλαδή 25 m/sec- το ατύχημα φαντάζει αναπόφευκτο. Η μικρή σκάλα φωτίζει καλά μέχρι τα 60 μέτρα και αχνά μέχρι περίπου τα 80(αν δεν έχεις απέναντί σου φωτισμό που σε ενοχλεί,xenon των 20 ευρώ από την Κίνα κ.ο.κ). Ο μέσος οδηγός θέλει πάνω από 1,5 δεύτερο να δει (τη μαύρη γάτα σου λέω εγώ)-σκεφτεί και να αποφασίσει να πατήσει φρένο (35 μέτρα τουλάχιστον) και ένα συγχρονο αμάξι γύρω στα 30-40 μέτρα να σταματήσει εάν είναι σωστά συντηρημένο-δεν βρέχει κ.τ.λ. οπότεΓια αυτό θεωρώ τα σημερινά φώτα ''λίγα'' και επικροτώ τη προσπάθεια της opel.Απορώ πως έχουν σταματήσει όλες οι εταιρείες να ερευνούν το σημείο που φτάνει η δέσμη και έχουν στραφεί στην ένταση του φωτός λες και είναι τόσο σημαντικό να δεις ακριβώς τον κόκκο της ασφάλτου...
Υ.Γ: Δεν κάνω διαφήμιση.Δεν έχω opel και θεωρώ-πέρα από το μέτριο κράτημα τους- το κιβώτιο τους τραγικό...
-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Είναι απορίας άξιο πάντως πως τρέχουμε όλοι στους επαρχιακούς με π.χ. 100 χλμ/ωρα με μικρή σκάλα.Ότι και να δούμε μπροστά δεν προλαβαίνουμε να σταματήσουμε με τίποτα.+1
Δεν μπορώ να αξιολογήσω ένα σύστημα μόνο από ένα βίντεο αλλά στον κόσμο των απείρων και απείρως πολύπλοκών ηλεκτρονικών συστημάτων θα επικροτήσω την προσπάθεια για το πλεόν απλό πράγμα στον κόσμο: Να βλέπεις που πας! Όταν ξεκίνησα να οδηγώ μου φαινόταν πραγματικά παράλογο να πηγαίνω με 120 σε αφώτιστη ΕΟ νύχτα μόνο με τα μεσαία φώτα. Βασικά και τώρα παράλογο μου φαίνεται αλλά εάν πηγαίνα με τα 70 που νιώθω ασφαλής τη νύχτά θα ήμουν επικίνδυνος όντας τόσο αργός... -
Το όριο ταχύτητας είναι το μέγιστο επιτρεπτό, προφανώς αντιστοιχεί στις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Στη Γαλλία νομίζω είδα ταμπέλες να δίνουν 130 όριο στεγνό και 110 για βρεγμένο. Όλα αυτά όμως είναι τα μέγιστα, δε σε υποχρεώνει κανένας να πηγαίνεις τόσο, συνεχίζει να ισχύει το ότι ο οδηγός οφείλει να ρυθμίσει την ταχύτητά του ανάλογα με τις συνθήκες. Συνθήκες σημαίνει τι αυτοκίνητο οδηγάς (σκαθάρι 50ετίας, φρέσκια M5, και σε τί κατάσταση το έχεις), ποιος είσαι και σε τι κατάσταση είσαι (κουρασμένος, στραβός, άπειρος), τι κουβαλάς ('τη μάνα σου και τον πατέρα σου' και καναπέ στη σχάρα), τι καιρό κάνει (αέρα, βροχή, χαλάζι, χιόνι), τι άσφαλτο έχει, τι σχεδίαση δρόμου κλπ κλπ.
Νομίζω ότι όλες ή έστω οι περισσότερες εταιρείες κάνουν κάποιες προσπάθειες για τη βελτίωση των φώτων. Η αύξηση της φωτεινότητας δεν νομίζω ότι είναι ο σκοπός αλλά το μέσο ώστε μέσω του βελτιωμένου ελέγχου (εκεί είναι όλη η μαγκιά και τεχνολογία) να φτάσεις στην καλύτερη και πιο ομοιογενή κατανομή φωτός εκεί που θέλεις χωρίς να έχεις εκεί που δεν θέλεις. Τα πιο δυνατά ξένον επιτρέπουν στη δέσμη να φτάνει πιο μακριά με επαρκή ένταση και χωρίς να τυφλώνει εφόσον βέβαια ελέγχεται επαρκώς.
Προσωπικά θεωρώ ότι τα πολύ δυνατά φώτα (ψευτοξένον αλλά και γνήσια) σε κάποιες περιπτώσεις μειονεκτούν προσφέροντας μεγάλη φωτεινότητα δημιουργώντας έτσι πολύ πιο σκληρό όριο μεταξύ φωτεινών και σκοτεινών σημείων με αποτέλεσμα να μην μπορείς να αντιληφθείς καθόλου το τί γίνεται τριγύρω σου. Αυτό το ένιωσα πιο πολύ στη Γαλλία παλιά με τα κίτρινα φώτα. Η νυχτερινή σου όραση ήταν οξυμένη και μπροούσες να δεις πολύ καλά όχι μόνο στο δρόμο αλλά και πιο πέρα. Μόλις συναντούσαμε ξένο αυτοκίνητο με άσπρα για μερικά δευτερόλεπτα η όρασή μας σαφώς χειροτέρευε.
Νέοι προβολείς αυτοκινήτου ... Μπράβο στην OPEL !