-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Έχεις δίκιο.Κερδίζεις 100 λίτρα, άρα 135 ευρώ το χρόνο και όχι 25 που υπολόγισα από λάθος. Η ουσία όμως δεν αλλάζει. Εξακολουθείς να θέλεις 7-8 χρόνια για να κάνεις απόσβεση.Η πραγματική διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι μόνο 1 λίτρο στα 100,αλλά 3 με 3,5.Μην κοιτάς τι λένε οι εργοστασιακές μετρήσεις.Τα ντίζελ επαληθεύοθν τις τιμές τους,τα βενζινοκίνητα όχι,καίνε παραπάνω .Π.χ το 1.4 ντίζελ c3 καίει περίπου 5 λίρα στα 100 μικτή παραγματική και το αντίστοιχο 1.4 βενζίνη γύρω στα 8-8,5 λίτρα.Το c3 1.4 hdi 70ps εκδοση attraction έχει 11800€,ενώ το αντίστοιχο 1.4 vti 95ps attraction έχει 11600€ διαφορά μόλις 200€ .Απλά στη διαφήμιση λένε οτι το ντίζελ είναι φτηνότερο από της βενζίνης γιατί το ντίζελ ξεκινά από τα 10990 στη φτωχότερη trend που στην 95άρα βενζινα δεν βγαίνει trend.
-
Πως ακριβώς είναι αντίστοιχο με 25 άλογα παραπάνω?
-
Προς fiestaros: Δεν έχεις άδικο ότι τα βενζίνης καίνε παραπάνω απ' ότι λέει ο κατασκευαστής, το ίδιο όμως ισχύει και για τα ντίζελ. Η πραγματική διαφορά δεν είναι 5 με 8,5 λίτρα, είναι πολύ μικρότερη. Αν μιλούσαμε για ένα 2λιτρο ή 3λιτρο, υπό κανονικές συνθήκες, ναι, το ντίζελ μπορεί να καίει ακόμα και 10 λίτρα λιγότερα.
Επίσης θα πρέπει να υπολογίσεις αυτό που γράφει ο Angel. Στο παράδειγμα που αναφέρεις, τον ντίζελ κινητήρα θα τον ζορίζεις πολύ περισσότερο, άρα θα καίει στο άνω άκρο του εύρους κατανάλωσής του. Με 25 ίππους παραπάνω, τον κινητήρα βενζίνης θα τον πιέζεις συγκριτικά λιγότερο (υπολόγισε και το χαμηλότερο βάρος του βενζινοκίνητου). Οι 25 ίπποι στους 70 είναι 30% περίπου. Σύμφωνοι πρέπει να λάβεις υπόψιν και τη ροπή, όμως δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα σε επιδόσεις αυτά τα δύο C3.
Τέλος, οι τιμές που αναφέρεις δεν επιβεβαιώνονται. Στο auto bild μου δίνει συγκριτικές τιμές 14.620 για τη βενζίνη και 16.100 για το ντίζελ. Στον τιμοκατάλογο της Citroen Ελλάς επιβεβαιώνεται το 14.620, αλλά δε φαίνεται η τιμή του ντίζελ. Άρα η διαφορά είναι μεγαλύτερη από 1.000 ευρώ. Μάλλον οι τιμές που γράφεις είναι με απόσυρση και δεν ξέρω κι εγώ με τι άλλο, συνήθως πάντως η διαφημιζόμενη τιμή απέχει αρκετά από την τιμή 'με το κλειδί στο χέρι'.
Προς Billopoulos: Ας υποθέσουμε ότι οι δικοί σου υπολογισμοί είναι οι σωστοί. Πάλι με βάση τα 1.500 ευρώ της διαφοράς τιμής στο παράδειγμα των δύο C3, χρειάζεσαι 3 χρόνια για απόσβεση του επιπλέον αρχικού κόστους. Όπως έγραψα, κι εγώ είμαι υπέρ του ντίζελ, απλά σε αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα. -
Παιδια συγνωμη που αλλαζω παλι τροπαρι αλλα οικογενειακη φιλη και γειτονας μας πουλαει 2000 ευρω ενα νισαν μικρα πενταετιας σε χρωμα μπεζ.Το θεμα ειναι οτι εμενα δεν μου αρεσει ουτε το αμαξωμα ουτε το χρωμα.Βεβαια ξερω οτι το αμαξι ειναι σε αριστη κατασταση γτ το βλεπω καθε μερα και κανει μονο μικρες αποστασεις.Ξερω οτι ειναι ευκαιρια αλλα αξιζει να παρω ενα αμαξι που δεν μου αρεσει,και στο κατω κατω σε αυτο το χρωμα μου φαινεται πολυ κοριτσιστικο αυτοκινητο?
Μπορει να λεω λαλακιες οποτε αν μπορειτε διαφωτιστε.Οσο για τα ντιζελ εχω αρχισει να παιρνω σβαρνα τις αντιπροσωπιες... -
Σχετικά με το Micra θα ήταν πολύ καλή επιλογή.Εχει πολλά θετικά σαν αυτοκίνητο. Ευαισθητο το μπεζ εσωτερικό του βεβαια. Το θεμα είναι όμως να σου αρέσει αυτο που οδηγείς. Αν δεν ... καλύτερα όχι. Αν νομίζεις ότι μελλοντικά θα το συμπαθήσεις τοτε σκεψου το.
-
@ sersa : Μάλλον εχεις πολλά 'σκαμπανεβάσματα' στα θέλω σου .
Σε βλέπω ότι και να παίρνεις τώρα, να το μετανιώνεις. Αρχισες με 7, πήγες στις 11-13 και επέστρεψες στις 2.000 €.
Ψάξε κανα 2μηνο ακόμα, να χωνέψεις ο ίδιος τι υπάρχει-τι θέλεις και κυρίως, το ποσό που οριστικά θές να δαπανήσεις.
Και τότε, δεν θα χρειάζεσαι ούτε καν τις συμβουλές μας. -
Κοιτα ακομα ψαχνω μεταχειρισμενο εως 7000 και ακομα σκεφτομαι για ντιζελ εως 10-11000.Απλα λεω οτι αυτο ειναι ευκαιρια απλα δε μου πολυαρεσει....
-
Στα 2.000€ στο χαριζει αν ειναι οντως του 2007 και δεν ειναι στουκαρισμενο η με καποιο σοβαρο προβλημα...
-
+1. Σε σημείο που να με βάζει σε σκέψεις.
-
Κοιτα, μεταξυ φιλων/ συγγενων, παιζουν τετοιες προσφορες/ δωρεες οταν ο αλλος δεν το χρειαζεται πια. Γνωστη μου πηρε προσφατα κορολλα του 02 με ~100Κ χλμ για 1500€, απο πολυ κοντινο ατομο βεβαια. Αν το ξερεις δλδ το αυτοκινητο εισαι οκ, αν τωρα ειναι απο γνωστο/ γνωστου κ παει λεγοντας εκει ναι, δεν εμπιστευεσαι καθολου ευκολα...
-
απο οτι φαινεται δε θα το χτυπησω το μικρα αφου δεν μου αρεσει.Παντως προτεινετε αν εχετε στο μυαλο σας καποιο ντιζελ καινουριο στα 10-11000 περαν του c3...
-
Ο χρήστης sersa έγραψε:
απο οτι φαινεται δε θα το χτυπησω το μικρα αφου δεν μου αρεσει.Παντως προτεινετε αν εχετε στο μυαλο σας καποιο ντιζελ καινουριο στα 10-11000 περαν του c3...ford ka 1.3 diesel trend plus(2000€ παραπάνω από το 1.2 βενζίνη που έχει 8990,άρα το ντίζελ 10990€) .Και όμορφο,καλοστημένο και καλοεξοπλισμένο με esp,μόνο μικρούς χώρους καμπίνας έχει(πορτ παγκαζ οκ,224 λίτρα).Kαπου στα 11.000€ βγαίνει και το παλιό fiat panda 1.3 mtj dynamic,αλλά με φτωχότερο εξοπλισμό από το αδερφό ka και πιο γηρασμένο.Γύρω στα 11500 με 12000€ βγαίνουν μόνο μετά τα twingo 1.5 dci f/l trend & dacia sandero 1.5 dci laureate.Ολες οι τιμές που σου λέω είναι με προσφορές(εκπτώσεις+απόσυρση)και χωρίς μεταλλικό αλλά με απλό χρώμα.
-
Μπορεις να μου στειλεις ενα λινκ για να δω και χρηματοδοτηση για το φορντ κα?
-
Παιδια να ρωτησω κατι....τι διαφορα μπορει να εχει στη συμπεριφορα και την καταναλωση ενα ντιζελ του 2007-2008 με ενα καινουριο....Αυτο το λεω γτ εχω δει καποια καλα μεταχειρισμενα ...Και συγνωμη αν σας εχω κουρασει...
-
Ο χρήστης sersa έγραψε:
Παιδια να ρωτησω κατι....τι διαφορα μπορει να εχει στη συμπεριφορα και την καταναλωση ενα ντιζελ του 2007-2008 με ενα καινουριο....Αυτο το λεω γτ εχω δει καποια καλα μεταχειρισμενα ...Και συγνωμη αν σας εχω κουρασει...δεν μπορεις να παρεις diesel του 2007-2008
ο νομος επιτρεπει diesel με προδιαγραφες euro 5 και euro 6
προδιαγραφες που δεν εχει αμαξι του 2007-2008!
παντως, ψαξτο πολυ, γιατι πραγματικα δεν ξερεις τι θες να παρεις!
καλυτερα παρε ενα αμαξι με 2000 ευρω, οδηγησε το για κανα δυο χρονια, και αλλαξε αμαξι, τοτε ισως εχεις καταλαβει τι θες!
αλλιως, ψαξτο πολυ γιατι εισαι λιγο οτι να ναι! χωρις αυτο να ειναι κακο! απλα μια βιαστικη κινηση σου, θα ηταν κακη! -
Μακάρι φίλε μου να είχα κι εγώ σαν νέος οδηγός τη δυνατότητα να διαθέσω ένα τέτοιο ποσό για αμάξι. Δυστυχώς πριν 2,5 χρόνια δεν την είχα (όχι ότι την έχω τώρα). Το πρώτο μου αμάξι ήταν σμαρτ, το οποίο πούλησα μέσα σε λίγους μήνες (μια χαρά αυτοκίνητο εντός πόλης αλλά για εθνική δεν...) και εδώ και 1,5 χρόνο έχω ένα corsa '01, 1.2 αυτόματο. Φαντάζομαι ότι αν ήταν πιο καινούργιο μοδέλο θα είχε μικρότερη κατανάλωση αλλά με όσα ακούω για τα corsa, δεν νομίζω να δεις όντως μικρές (ή έστω λογικές) τιμές. Μπορεί να είναι φτηνά αυτοκίνητα και οδηγικά να είναι πολύ καλά, αλλά καίνε....
Στη θέση σου λοιπόν αν διέθετα πάνω από 10χιλ, θα κοιτούσα για fiat punto 1.2 diesel ασφαλώς. Δηλαδή οτιδήποτε ποσό κι αν διέθετα, δεν το συζητώ ότι θα έπαιρνα ντίζελ. Θα δεις τρομερή οικονομία στην κατανάλωση από οποιουδήποτε κυβισμού βενζινοκίνητο. Επίσης, θα ήταν καλό να το ψάξεις πολύ ρωτώντας άλλους κατόχους γιατί λογικά σε ενδιαφέρει η κατανάλωση εντός πόλης. Πάντως αν κινείσαι εκτός Αθήνας, δεν σε ενδιαφέρει και πολύ ο νόμος οπότε μπορείς να κοιτάξεις και παλιότερα μοντέλα diesel.
Απ' την άλλη λες ότι είσαι νέος οδηγός. Μήπως να το ξανασκεφτείς για καινούργιο?? Και με 6.000 υπάρχουν καλά ντιζελοκίνητα χαμηλού κυβισμού και σου μένει το 2χίλιαρο να πάρεις και μια βέσπα για περαιτέρω οικονομική μετακίνηση.
-
Παιδια μολις γυρισα απο επαρχια και για αυτο και δεν απανταγα στα ποστς. Παντως ειμαι ετοιμος να αγορασω ενα γιαρις του 2009 dual vvti 101 αλογα περιορισμενη εκδοση s γραφει. Επειδη σκεφτομαι να το αγορασω αμεσα θελω να κανω μερικες ερωτησεις για αυτο...
1/ εκδοση s εψαξα στο ιντερνετ και δεν βρηκα να υπαρχει ...μηπως κανω καποιο λαθος (βεβαια θα τον ρωτησω και αυριο που θα τον δω)...τι παραπανω εχει αυτη η εκδοση?
2/ο τυπος εχει αλλαξει απο οτι ειδα στις φοτο την εξατμηση (δεν ξερω αν ειναι μονο το τελικο η ολη), και ανησυχω μηπως κανει πολυ φασαρια.....αν ναι, υπαρχει τροπος να μειωσω αισθητα τον θορυβο? -
Yaris ε? Απ' ότι λένε, έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και είναι οικονομικό στην κατανάλωση. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά και μόνο γι αυτό, δεν θα το έπαιρνα Αλλά οκ, γούστα είναι αυτά.
-
Ρε φιλε εμενα μια χαρα μου αρεσει εμφανισιακα και εχει μικρη σχετικα καταναλωση για την κατηγορια του.Αυτο που με προβληματιζει ειναι ο θορυβος της εξατμησης και πως θα τον μειωσω η το κοστος αν χρειαστει να την αλλαξω.....
-
Ο χρήστης sersa έγραψε:
trader πρωτα απο ολα συγχαρητηρια για το πολυ ομορφα δομημενο ποστ σου.Τωρα επι του θεματος,απο τη στιγμη που το μοναδικο σιντ που μπορουσα να αγορασω με το μπατζετ μου,αποδειχθηκε μαπα το καρπουζι,και επειδη απο τα χατσμπακ μονο αυτο μου αρεσε αρκετα...θα κατευθυνθω μαλλον προς σουπερ μινι (και δη σε μαζντα2 αφου το γιαρις μου φαινεται λιγο ασχημο),η απλα θα περιμενω λιγο μηπως βρεθει καμια ευκαιρια..Ρε φιλε εμενα μια χαρα μου αρεσει εμφανισιακα και εχει μικρη σχετικα καταναλωση για την κατηγορια του.Αυτο που με προβληματιζει ειναι ο θορυβος της εξατμησης και πως θα τον μειωσω η το κοστος αν χρειαστει να την αλλαξω.....
Αυτά σου τα δείχνω για να δεις και μόνος σου ότι από την αρχή του θέματος ως σήμερα έχεις αλλάξει 1553 φορές γνώμη Τη μια σου φαίνεται άσχημο, την άλλη σου αρέσει εμφανισιακά. Για να μην αναφέρω ότι σε άλλα ποστ το γιαρις το εμφανίζεις σαν τρίτη και τελευταία σου επιλογή. Εγώ θα πρότεινα εφόσον ακόμα σε βλέπω πολύ μπερδεμένο να το σκεφτείς λίγο καλύτερα. Είναι πολύ βασικό κριτήριο να σου αρέσει το αυτοκίνητο που θα πάρεις. Πέρα από την κατανάλωση που σαφώς πρέπει να σε απασχολεί.
οικονομικο αυτοκινητο για νεο οδηγο