-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Προσωπική άποψη είναι. Αξιόπιστο ναι, ευέλικτο ναι, αλλά μέχρι εκεί. Άθλια αίσθηση εσωτερικού, οδηγικά χαρακτηριστικά επιεικώς μέτρια κλπ κλπ. Πως καταφέρνουν να διατηρούν την ίδια μέτρια αίσθηση σε κάθε γενιά του μόνο οι της Nissan το ξέρουν. Βέβαια περί ορέξεως....
Εντελώς περι ορέξεως!!!
Βλέπω έχεις Nissan. Αν κρίνω από το avatar μάλλον το μοναδικό mainstream ενδιαφέρον μοντέλο που έχει βγάλει εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια. ΟΚ... και εγώ το κράζω το Ford μου για πράγματα που θεωρώ απαράδεκτα σ'αυτό. Ας μη τρελλαινόμαστε. Άλλωστε τους πληρώνουμε δε μας πληρώνουν. Πάντως επειδή ίσως η νέα οδηγός λίγη σημασία θα δώσει σε 'ιδιοτροπίες' τύπου 'αίσθηση εσωτερικού' κλπ ας κοιτάξει ό,τι της αρέσει να είναι ΟΚ μηχανικά και βολικό στην οδήγιση. Α! και να μη μείνει ΜΟΝΟ στην εξωτερική εμφάνιση (μεγάλο δέλεαρ για νέους οδηγούς).
-
Δυστυχώς έτυχες πανω στην αλλαγη του αβαταρ μου αλλα πραγματι είχα το QQ. Τεσπα!
Μετα απο 6 Nissan και (2 Datsun) δεν διαπιστώνω κατι που να τα μειώνει απεναντι στον ανταγωνισμό. Και σίγουρα δεν διαθετουν 'άθλια αίσθηση εσωτερικού' αν εννοείς σε ποιοτητα (γερα σκληρά πλαστικά που αναλογα με την χρήση μπορεί και να τρίζουν αλλα δεν είναι και ο κανόνας) και εμφανιση (εντελώς υποκειμενικο), 'οδηγικά χαρακτηριστικά επιεικώς μέτρια' με πολύ καλή συμπεριφορά που μπορεί να ξεφευγει και απο τα πλαίσια των μικρών αδιαφορων αυτοκινήτων στον δρόμο και 'κλπ κλπ' δεν ξερω ποια είναι. Ο δε κινητηρας 1,2 πέρα απο τελικές μεγαλου αυτοκινήτου που σίγουρα δεν μπορεί να έχει, έχει δύναμη και είναι οικονομικός και βασικα ... αξιοπιστος! Τι άλλο μπορεί να θέλει καποιος απο ένα μικρο αμαξακι!!! Ανταγωνιστής του Aston Martin Cygnet δεν είναι!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και σίγουρα δεν διαθετουν 'άθλια αίσθηση εσωτερικού' αν εννοείς σε ποιοτητα (γερα σκληρά πλαστικά που αναλογα με την χρήση μπορεί και να τρίζουν αλλα δεν είναι και ο κανόνας) και εμφανιση (εντελώς υποκειμενικο), 'οδηγικά χαρακτηριστικά επιεικώς μέτρια' με πολύ καλή συμπεριφορά που μπορεί να ξεφευγει και απο τα πλαίσια των μικρών αδιαφορων αυτοκινήτων στον δρόμοΜιλάω για αίσθηση και όχι για ποιότητα. Μοιάζουν φτηνά τα υλικά, άσχετα αν είναι καλοβαλμένα. Το ίδιο ισχύει πιστεύω και για το υπερτιμημένο Yaris 1ης γενιάς. Αλλά μετά από...6 Nissan συνηθίζεις μάλλον! Το κλπ κλπ άστο γιατί είμαστε ήδη off topic. Μην ανησυχείς στο τέλος μπορεί και να πάρει Micra η κοπέλα. Why not? Tουλάxιστον μείνε μακρυά από Hyundai.
Πάντως θα της πρότεινα να κοιτάξει και προς Fiesta μεριά ή Polo (προηγούμενης γενιάς και τα 2). -
Μπορεί τα πλαστικά των δύο που αναφέρεις να θυμίζουν στην υφή καπάκι τουαλέτας, να είσαι όμως σίγουρος οτι θα τρίξουν πολύ αργότερα από κάποια αλλά 'πριμιουμ' κατασκευών.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Και σίγουρα δεν διαθετουν 'άθλια αίσθηση εσωτερικού' αν εννοείς σε ποιοτητα (γερα σκληρά πλαστικά που αναλογα με την χρήση μπορεί και να τρίζουν αλλα δεν είναι και ο κανόνας) και εμφανιση (εντελώς υποκειμενικο), 'οδηγικά χαρακτηριστικά επιεικώς μέτρια' με πολύ καλή συμπεριφορά που μπορεί να ξεφευγει και απο τα πλαίσια των μικρών αδιαφορων αυτοκινήτων στον δρόμο
Μιλάω για αίσθηση και όχι για ποιότητα. Μοιάζουν φτηνά τα υλικά, άσχετα αν είναι καλοβαλμένα. Το ίδιο ισχύει πιστεύω και για το υπερτιμημένο Yaris 1ης γενιάς. Αλλά μετά από...6 Nissan συνηθίζεις μάλλον! Το κλπ κλπ άστο γιατί είμαστε ήδη off topic. Μην ανησυχείς στο τέλος μπορεί και να πάρει Micra η κοπέλα. Why not? Tουλάxιστον μείνε μακρυά από Hyundai.
Πάντως θα της πρότεινα να κοιτάξει και προς Fiesta μεριά ή Polo (προηγούμενης γενιάς και τα 2).και μετα τo Micra τι σου φταιει η Hyundai για να μην την επιλεξει??
-
Ο χρήστης futureshock έγραψε:
και μετα τo Micra τι σου φταιει η Hyundai για να μην την επιλεξει??
Γνώμες ρωτάει η κοπέλα, γνώμη λέω. Ο καθένας παίρνει κάποιες εντυπώσεις από αυτοκίνητα με τα οποία έρχεται σε επαφή. ΟΚ Hyundai δεν έχω οδηγήσει, αλλά έχω μπεί αρκετές φορές σε αρκετά διαφορετικά μοντέλα. Αυτά και το Suzuki Ignis μου έχουν αφήσει τις χειρότερες εντυπώσεις των τελευταίων ετών. 100 φορές το Micra. Τώρα σε άλλους μπορεί να αρέσει. Ας δει και ας επιλέξει ό,τι θέλει. Δικά της χρήματα. Απλά η προσωπική μου άποψη είναι αυτή.
-
ο αδερφος μου αγορασε μεταχειρισμενο Getz του 2004 , 1300cc full extra με 4000 ευρω και πανω καμια 85.000χλμ ... ζαντες,δερμα,ηλιοροφη + φιμε,χενον και παει λεγοντας... δε χρειαζεται να πω οτι ειναι σκυλι σαν αμαξι
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
και μετα τo Micra τι σου φταιει η Hyundai για να μην την επιλεξει??
Γνώμες ρωτάει η κοπέλα, γνώμη λέω. Ο καθένας παίρνει κάποιες εντυπώσεις από αυτοκίνητα με τα οποία έρχεται σε επαφή. ΟΚ Hyundai δεν έχω οδηγήσει, αλλά έχω μπεί αρκετές φορές σε αρκετά διαφορετικά μοντέλα. Αυτά και το Suzuki Ignis μου έχουν αφήσει τις χειρότερες εντυπώσεις των τελευταίων ετών. 100 φορές το Micra. Τώρα σε άλλους μπορεί να αρέσει. Ας δει και ας επιλέξει ό,τι θέλει. Δικά της χρήματα. Απλά η προσωπική μου άποψη είναι αυτή.
ναι, τι ακριβως δεν σου αρεσε σε Hyundai ?
-
Ανάλογα το Hyundai.Aν είναι Getz είναι πολύ καλή επιλογή, αν είναι Atos είναι κάκιστη επιλογή.
-
ναι οκ το Ατος ειναι κουβας εντελως... στην ιδια φαση με το getz ειναι και το picanto... και ενα κλικ ποιο οικονομικο...
-
[quote='manolis109
ναι, τι ακριβως δεν σου αρεσε σε Hyundai ?[/quote]Βασικά δε μου άρεσε τίποτα ιδιαίτερα. Και το Getz ήταν απλά ένα ανεκτό αμάξι μόνο και μόνο λόγω της τιμής του.
Εσλενα τι σου άρεσε δηλαδή? -
Ο χρήστης prisma έγραψε:
[quote='manolis109
ναι, τι ακριβως δεν σου αρεσε σε Hyundai ?Βασικά δε μου άρεσε τίποτα ιδιαίτερα. Και το Getz ήταν απλά ένα ανεκτό αμάξι μόνο και μόνο λόγω της τιμής του.
Εσλενα τι σου άρεσε δηλαδή?[/quote]
οτι ο κατοχος του, εχει το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα, με το ελαχιστο κοστος!
ο ορισμος της οικονομιας! για νεο οδηγο, και ειδκα γυναικα τι καλυτερο ?
οταν θελεις 4 ροδες να σε μεταφερουν, οταν δεν ξερεις να οδηγας και θες καπου να μαθεις, και οταν δεν εισαι φαντασμενος , απο αυτους που θελουν να δειχνουν, αα κοιτα εχω γερμανικο αμαξι, τοτε η yhndai νομιζω πως ειναι η καλυτερη επιλογη!
βεβαια 19 χρονων ειμαι φιλε, η εμπειρια μου πολυ μικρη, αλλα οσο ψαχνομαι διαβαζω και ρωταω εκει εχω καταληξει! -
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
οτι ο κατοχος του, εχει το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα, με το ελαχιστο κοστος!
ο ορισμος της οικονομιας! για νεο οδηγο, και ειδκα γυναικα τι καλυτερο ?
οταν θελεις 4 ροδες να σε μεταφερουν, οταν δεν ξερεις να οδηγας και θες καπου να μαθεις, και οταν δεν εισαι φαντασμενος , απο αυτους που θελουν να δειχνουν, αα κοιτα εχω γερμανικο αμαξι, τοτε η yhndai νομιζω πως ειναι η καλυτερη επιλογη!
βεβαια 19 χρονων ειμαι φιλε, η εμπειρια μου πολυ μικρη, αλλα οσο ψαχνομαι διαβαζω και ρωταω εκει εχω καταληξει!Eπειδή θέλει μεταχειρισμένο, γιατί να δώσει 3000 να πάρει 4 ρόδες και όχι 4000 να πάρει αυτοκίνητο? Δε ξέρω γιατί είναι φαντασμένος κάποιος που θεωρεί τα γερμανικά ανώτερα, απ΄τη στιγμή που είναι ανώτερα. Όχι δεν έχω αγοράσει ποτέ αμάξι για «μούρη», άλλωστε δε θεωρώ τα VW ή τα Ford ή τα Peugeot «μουράτα» αμάξια. Το τι αρέσει στο καθένα είναι θέμα καθαρά προσωπικό, αλλά έρχεται και από την εμπειρία στην επαφή που έχεις με τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιείς. Όσο για το «μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα με το ελάχιστο κόστος» είναι σχετικό. Φίλε μου όσο και να διαβάσεις και όσο και να ρωτήσεις, αν δεν δεις τι θέλεις πίσω απ΄το τιμόνι ενός αμαξιού, δουλειά δε γίνεται.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
οτι ο κατοχος του, εχει το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα, με το ελαχιστο κοστος!
ο ορισμος της οικονομιας! για νεο οδηγο, και ειδκα γυναικα τι καλυτερο ?
οταν θελεις 4 ροδες να σε μεταφερουν, οταν δεν ξερεις να οδηγας και θες καπου να μαθεις, και οταν δεν εισαι φαντασμενος , απο αυτους που θελουν να δειχνουν, αα κοιτα εχω γερμανικο αμαξι, τοτε η yhndai νομιζω πως ειναι η καλυτερη επιλογη!
βεβαια 19 χρονων ειμαι φιλε, η εμπειρια μου πολυ μικρη, αλλα οσο ψαχνομαι διαβαζω και ρωταω εκει εχω καταληξει!Eπειδή θέλει μεταχειρισμένο, γιατί να δώσει 3000 να πάρει 4 ρόδες και όχι 4000 να πάρει αυτοκίνητο? Δε ξέρω γιατί είναι φαντασμένος κάποιος που θεωρεί τα γερμανικά ανώτερα, απ΄τη στιγμή που είναι ανώτερα. Όχι δεν έχω αγοράσει ποτέ αμάξι για «μούρη», άλλωστε δε θεωρώ τα VW ή τα Ford ή τα Peugeot «μουράτα» αμάξια. Το τι αρέσει στο καθένα είναι θέμα καθαρά προσωπικό, αλλά έρχεται και από την εμπειρία στην επαφή που έχεις με τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιείς. Όσο για το «μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα με το ελάχιστο κόστος» είναι σχετικό. Φίλε μου όσο και να διαβάσεις και όσο και να ρωτήσεις, αν δεν δεις τι θέλεις πίσω απ΄το τιμόνι ενός αμαξιού, δουλειά δε γίνεται.
ok! καταρχας δεν βρισκεις getz με 3000, αλλα πες οτι ετσι ειναι!
για προτινε εσυ, τι μπορει να παρει με 4000 ευρω που θα ειναι αμαξι κατα τα λεγομενα σου, δηλαδη θα ειναι καλυτερο απο getz!(στην ιδια κατηγορια ετσι)
επισης, σκεψου οτι εχει 4000 ευρω, δεν εχει και αλλα λεφτα για το συνεργειο! -
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
ok! καταρχας δεν βρισκεις getz με 3000, αλλα πες οτι ετσι ειναι!
για προτινε εσυ, τι μπορει να παρει με 4000 ευρω που θα ειναι αμαξι κατα τα λεγομενα σου, δηλαδη θα ειναι καλυτερο απο getz!(στην ιδια κατηγορια ετσι)
επισης, σκεψου οτι εχει 4000 ευρω, δεν εχει και αλλα λεφτα για το συνεργειο!Δε έγραψα πουθενά να πάρει Saxo για να χάνει χρόνο στα συνεργεία. Αλλά τι εννοείς «καλύτερο»? Από αξιοπιστία? Γιατί αν και αυτά είναι σχετικά σε μεταχειρισμένο (ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να σου δώσει ο άλλος) αξιόπιστο μπορεί να σου βγεί ακόμα και ένα αμάξι που δεν φημίζεται ιδιαίτερα. Πάντως σαν αυτοκίνητα πολλά είναι καλύτερα από το Getz. Και όσον αφορά την αξιοπιστία, έχοντας ζήσει με 2 Punto (αγορασμένα καινούργια) έχουν αποδειχτεί πάρα πολύ αξιόπιστα, παρότι Fiat! Το θέμα είναι να ξέρεις να αναγνωρίζεις και τα συν και τα πλήν του αυτοκινήτου που οδηγείς. Ας πούμε τα Fiat τα απολάμβανα μεν στην οδήγηση, αν και το τιμόνι τους ήταν απαράδεκτα ελαφρύ και ενίοτε ασαφές για τα γούστα μου. Τώρα για μια γυναίκα αυτό μπορεί να είναι και θετικό. Πρότεινα ήδη πιο πάνω π.χ Fiesta. Χαλαρά πολύ ανώτερο αμάξι από το Getz, αν και σε σχέση με άλλα αμάξια με χαλάνε ορισμένα πράγματα. Όχι όμως στο θέμα οδήγηση. Πάντως με λίγο ψάξιμο και υπομονή, πιστεύω στις μέρες μας μπορείς να βρείς καλές ευκαιρίες σε χρήματα.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
ok! καταρχας δεν βρισκεις getz με 3000, αλλα πες οτι ετσι ειναι!
για προτινε εσυ, τι μπορει να παρει με 4000 ευρω που θα ειναι αμαξι κατα τα λεγομενα σου, δηλαδη θα ειναι καλυτερο απο getz!(στην ιδια κατηγορια ετσι)
επισης, σκεψου οτι εχει 4000 ευρω, δεν εχει και αλλα λεφτα για το συνεργειο!Δε έγραψα πουθενά να πάρει Saxo για να χάνει χρόνο στα συνεργεία. Αλλά τι εννοείς «καλύτερο»? Από αξιοπιστία? Γιατί αν και αυτά είναι σχετικά σε μεταχειρισμένο (ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να σου δώσει ο άλλος) αξιόπιστο μπορεί να σου βγεί ακόμα και ένα αμάξι που δεν φημίζεται ιδιαίτερα. Πάντως σαν αυτοκίνητα πολλά είναι καλύτερα από το Getz. Και όσον αφορά την αξιοπιστία, έχοντας ζήσει με 2 Punto (αγορασμένα καινούργια) έχουν αποδειχτεί πάρα πολύ αξιόπιστα, παρότι Fiat! Το θέμα είναι να ξέρεις να αναγνωρίζεις και τα συν και τα πλήν του αυτοκινήτου που οδηγείς. Ας πούμε τα Fiat τα απολάμβανα μεν στην οδήγηση, αν και το τιμόνι τους ήταν απαράδεκτα ελαφρύ και ενίοτε ασαφές για τα γούστα μου. Τώρα για μια γυναίκα αυτό μπορεί να είναι και θετικό. Πρότεινα ήδη πιο πάνω π.χ Fiesta. Χαλαρά πολύ ανώτερο αμάξι από το Getz, αν και σε σχέση με άλλα αμάξια με χαλάνε ορισμένα πράγματα. Όχι όμως στο θέμα οδήγηση. Πάντως με λίγο ψάξιμο και υπομονή, πιστεύω στις μέρες μας μπορείς να βρείς καλές ευκαιρίες σε χρήματα.
ναι, νομιζω πως οταν σου λεει η κοπελα πως το budjet ειναι 4000 , ενα απο τα κυρια ζητηματα που κοιταξει ειναι αυτο της αξιοπιστιας! αλλιως θα επαιρνε καινουργιο, θα το κραταγε 2-3-4 χρονια και μετα θα επαιρνε παλι καινουργιο, και παλι το ιδιο! αυτο που κανει τοσος κοσμος(που εχει γραφρα), με γερμανικα αυτοκινητα, ειδικα vw , και νομιζει πως ηταν αξιοπιστο το αμαξι του! (ναι ειμαι απολυτος και αυτο ειναι λαθος)
ωραια, μπαινει μια κοπελα , και σε ρωταει τι να παρω, δεν εχω ιδεα απο αμαξια (οχι οτι εγω προσωπικα εχω καλυτερη ετσι)
λεει καποιος παρε getz , και εσυ ριχνεις χ στο getz και αντι αυτου, εχεις να κανεις μολις 2 προτασεις,punto και fiesta ενω παραπανω ειπες πως υπαρχουν πολλα καλυτερα! εε πες μας μερικα, σε αυτα τα λεφτα, και με βασικο γνωμονα την αξιοπιστια! -
Σας ευχαριστώ όλους γα τις απαντήσεις σας Να σας ρωτήσω κάτι ακόμα: πιστεύετε οτι τα 1200 κυβικά είναι απαραίτητα για νέα οδηγό?Επίσης πρέπει να κοιτάξω και κυβικά?(fail ερώτηση αλλά όπως σας είπα και πριν δεν ασχολούμαι καθόλου)
Επίσης σχετικά με τον θόρυβο του αμαξιού υπάρχει κάποιος τρόπος να ελεγχθεί από πριν?Στα μεταχειρισμένα υπάρχει δυνατότητα για test drive? -
Ο χρήστης candlelight έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους γα τις απαντήσεις σας Να σας ρωτήσω κάτι ακόμα: πιστεύετε οτι τα 1200 κυβικά είναι απαραίτητα για νέα οδηγό?Επίσης πρέπει να κοιτάξω και κυβικά?(fail ερώτηση αλλά όπως σας είπα και πριν δεν ασχολούμαι καθόλου)
Επίσης σχετικά με τον θόρυβο του αμαξιού υπάρχει κάποιος τρόπος να ελεγχθεί από πριν?Στα μεταχειρισμένα υπάρχει δυνατότητα για test drive?Αν πάρεις αυτοκίνητο διαστάσεων corsa,fiesta,punto,micra,polo,ibiza μην πάρεις 1000άρι γιατί θα σέρνονται.Ιδιως σε ανηφορικά κομμάτια ΔΕΝ επιταχύνουν(φαντάσου να βάλεις και 2-3 άτομα και να ανάψεις a/c,σα χελώνα μετά θα γίνει).Μονο 1,2 να πάρεις ή 1.300 κυβικά(έχουν και φτηνά τέλη 135€ νομίζω τα μέχρι 1300 κυβικά,τα 1400 έχουν 240€ οπότε απέφυγέ τα).Δυνατότητα για test drive εξαρτάται,πιο λογικό είναι να σου κάνουν βόλτα αυτοί,εκτός αν πάρεις από ιδιώτη.Ψαξε και για mitsubishi colt 1.3 του 2001-2003(έκδοση elegance με 2 αερόσακους και ABS).Καλό αυτοκίνητο πραγματικά,μοτεράκι ωραίο,οικονομικό,γουστόζικο,ευρύχωρο και σκυλί σε αξιοπιστία.Mονο μην πάρεις κανένα atos ή matiz γιατί είναι επικίνδυνα και κακά αυτοκίνητα σε ασφάλεια και όχι μόνο.
-
Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να ασχολείται με αυτοκίνητα και να μην γνωρίζει την αξιοπιστία του micra??
-
Ο χρήστης candlelight έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους γα τις απαντήσεις σας Να σας ρωτήσω κάτι ακόμα: πιστεύετε οτι τα 1200 κυβικά είναι απαραίτητα για νέα οδηγό?Απαραίτητα όχι, απλά έχεις περισσότερες-και καλύτερες- επιλογές χωρίς κάποιο σημαντικό επιπλέον κόστος
Επίσης πρέπει να κοιτάξω και κυβικά?(fail ερώτηση αλλά όπως σας είπα και πριν δεν ασχολούμαι καθόλου)
Τί εννοείς;
Επίσης σχετικά με τον θόρυβο του αμαξιού υπάρχει κάποιος τρόπος να ελεγχθεί από πριν?Στα μεταχειρισμένα υπάρχει δυνατότητα για test drive?
Τον θόρυβο τον καταλαβαίνεις κάνοντας μια βόλτα για το αυτοκίνητο. Το αν θα σε αφήσουν να το οδηγήσεις εξαρτάται καθαρά από τον πωλητή. Εμένα σε μία περίπτωση με είχαν αφήσει, σε κάποια άλλη όχι.
ΜΤΧ αυτοκίνητο για νέα οδηγό