-
Kαλησπερα στο φορουμ! λογω ραγδαιας αυξησης της βενζινης που μεχρι τον ιουνιο λενε πως θα φτασει τα 2 ευρω/λιτρο σκεφτομαι να αγορασω ενα smat for two 600cc η 700cc.Αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η καταναλωση βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο γιατι εχω ακουσει αλλους να λενε οτι καιει πολυ,αλλοι να λενε οτι δεν καει τοσο πολυ κλπ.Επειδη κανω περιπου 200 χιλ την εβδομαδα λογω δουλειας θα ηθελα να μαθω ποσα λιτρα περιπου καιει στα 100 χλ ενα τετοιο αυτοκινητο? Αναφερομαι σε συνθηκες πολης καθως κυκλοφορω πολη μεσα στη πολη!! Αναφερομαι στη αγορα του προηγουμενου μοντελου!! Τελος θελω να προσθεσω οτι οι τιμες σε 600αρι και 700αρι μου φαινονται καπως εως αρκετα υψηλες!
-
Kαλησπερα στο φορουμ! λογω ραγδαιας αυξησης της βενζινης που μεχρι τον ιουνιο λενε πως θα φτασει τα 2 ευρω/λιτρο σκεφτομαι να αγορασω ενα smat for two 600cc η 700cc.Αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η καταναλωση βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο γιατι εχω ακουσει αλλους να λενε οτι καιει πολυ,αλλοι να λενε οτι δεν καει τοσο πολυ κλπ.Επειδη κανω περιπου 200 χιλ την εβδομαδα λογω δουλειας θα ηθελα να μαθω ποσα λιτρα περιπου καιει στα 100 χλ ενα τετοιο αυτοκινητο? Αναφερομαι σε συνθηκες πολης καθως κυκλοφορω πολη μεσα στη πολη!! Αναφερομαι στη αγορα του προηγουμενου μοντελου!! Τελος θελω να προσθεσω οτι οι τιμες σε 600αρι και 700αρι μου φαινονται καπως εως αρκετα υψηλες!
-
Kαλησπερα στο φορουμ! λογω ραγδαιας αυξησης της βενζινης που μεχρι τον ιουνιο λενε πως θα φτασει τα 2 ευρω/λιτρο σκεφτομαι να αγορασω ενα smat for two 600cc η 700cc.Αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η καταναλωση βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο γιατι εχω ακουσει αλλους να λενε οτι καιει πολυ,αλλοι να λενε οτι δεν καει τοσο πολυ κλπ.Επειδη κανω περιπου 200 χιλ την εβδομαδα λογω δουλειας θα ηθελα να μαθω ποσα λιτρα περιπου καιει στα 100 χλ ενα τετοιο αυτοκινητο? Αναφερομαι σε συνθηκες πολης καθως κυκλοφορω πολη μεσα στη πολη!! Αναφερομαι στη αγορα του προηγουμενου μοντελου!! Τελος θελω να προσθεσω οτι οι τιμες σε 600αρι και 700αρι μου φαινονται καπως εως αρκετα υψηλες!
-
το 600αρι να το ξεχασεις τελειως
ενα καλοσυντηρημενο 700αρι καει απο 5-6 λιτρα εντος πολης (εξαρταται απο την πυκνοτητα της κινησης και το ποδι του οδηγου)
τιμη για καλοσυντηρημενο 700 απο 5κ-6κ
να αποφυγεις τα smart εισαγωγης μεταχειρισμενα απο Γερμανια
η συντηρηση τους σε αντιπροσωπεια ειναι πανακριβη ενω σε εξιδικευμενα συνεργεια απο φτηνη εως νορμαλ -
...και ένα μηχανάκι επίσης είναι λύση!
-
ειτε 600αρι ειτε 700αρι αν ο κινητηρας ειναι επισκευασμενος δεν υπαρχει κανενα προβλημα, ο 600αρης ειναι πιο οικονομικος με 5λιτρα
-
και γιατι να παρει επισκευασμενο κινητηρα με τις οποιες αμφιβολιες οταν μπορει να παρει κλειστο 700αρι? εκτος αν υπαρχει στην αγορα 600αρι με κλειστο κινητητα σε καλη κατασταση... ποθ να μην καιει λαδια να μην εχει χασει συμπιεση να μην εχει ρωγμες και να εχακολου8ει να εχει την αρχικη ιπποδυναμη ...
αν υπαρχει τετοιο και πωλειται να το στειλουμε σε μηχανικο (smart expert) να το αγορασει που ενδιαφερεται... -
Υπάρχει και το μοντέλο με πετρέλαιο με ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση. Δεν ξέρω τι euro είναι όμως.
-
to diesel katanalwnei peripou 3,5 litra kaysimou entos kai ektos polhs...υστερει ομως υπερβολικα στις οποιες 'επιδοσεις' μπορει να εχει ενα σμαρτ....
-
Η επίδοση του σμαρτ είναι η κατανάλωση και εκεί το πετρέλαιο πλεονεκτεί. Σε καμία έκδοση οι πραγματικές επιδόσεις δεν ήταν αξιόλογες (σε σχέση με αντίστοιχου κόστους αυτοκίνητο).
-
υποθετω οτι εχεις οδηγησει και τις 2 εκδοσεις...
ναι μεν το πετρελαιο ειναι σημαντικα πιο οικονομικο αλλα ακομα και οι χρηστες του σμαρτ πετρελαιο αναφερουν οτι εκτος πολης ειναι επικινδυνο και κουραστικο
αν τωρα καποιος κανει το 95% των χιλιομετρων αποκλειστικα εντος της Αττικης τοτε οκ συμφερει 100% να το αγορασει αρκει να βρει ενα σε καλη κατασταση...
αν ομως η αναλογια χρησης ειναι 70/30 τοτε καλυτερα να το ξανασκεφτει... -
To 3,5 λίτρα κατανάλωσης, που από πλευράς κόστους αντιστοιχούν σε ~3 λίτρα βενζίνης, αν πράγματι ισχύουν, κάνουν το πετρέλαιο πρακτικά μονόδρομο για την πόλη. Αν κάποιος μένει Αθήνα, κατα βάση θα κινηθεί σε αυτοκινητόδρομους όπου πηγαίνοντας δεξιά και με 110 δε θα έχει κανένα πρόβλημα.
-
παιδια το πετρελαιο οντως ειναι πολυ οικονομικο αλλα ακουγεται πολυ η μηχανη του (το εχει ενας γνωστος) και ξεφευγει στη τιμη σε σχεση με τα 600αρια και τα 700αρια! Η καταναλωση του ειναι οντως πολυ χαμηλη!! Αλλα αν υποθεσουμε οτι το 800αρι καιει 3.5lit/100, το 600αρι και 700αρι αντιστοιχα πιστευω οτι θα ειναι γυρω στα 4.5,5lit/100 εντος πολης.....αν ειναι τοσο η καταναλωση πιστευω οτι δε διαφερει πολυ σε σχεση με το 800αρι! Βεβαια στο πετρελαιο σιγουρα θα εχεις πιο πολλα πλεονεκτηματα απο αποψη μηχανικη και απο αποψη ροπης!
-
Νομίζω η κατανάλωση των βενζινών στην πόλη είναι πιο μεγάλη και παρόμοια με μικρά αυτοκίνητα παρόμοιου βάρους.
-
από το spritmonitor.de
smart 1ης γενιάς 1998-2007
600cc μέση κατανάλωση 5,38/100
700cc 5,75/100Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Νομίζω η κατανάλωση των βενζινών στην πόλη είναι πιο μεγάλη και παρόμοια με μικρά αυτοκίνητα παρόμοιου βάρους.Στο μυαλό μου είσαι, Εναλλακτικές λύσεις όπως το Daihatsu Cuore την έχεις σκεφτεί;
από την ίδια πηγή
Cuore 2006 -
1000cc 4.98/100 !!!Made in Japan σαφώς πιο μεγάλο από το smart (-) αλλά πιο πρακτικό (+)λόγω 4 θέσεων και κάποιου υποτυπώδους χώρου αποσκευών και κινήσε και πιο σβέλτα αν χρειαστεί.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Νομίζω η κατανάλωση των βενζινών στην πόλη είναι πιο μεγάλη και παρόμοια με μικρά αυτοκίνητα παρόμοιου βάρους.το ντιζελ εχει καταναλωση πολυ πιο κοντα στην ονομαστικη σε σχεση με τη βενζινη.
ειδικα σε ατομα που δε ξερουν πως να οδηγανε οικονομικα.
κυριως λογω αργοστροφου κινητηρα και ροπης χαμηλα. -
Για το smart ROADSTER παιδια ποια ειναι η γνωμη σας?? Το σκεφτομαι γιατι ανεκαθεν μου αρεσαν τα χαμηλα καμπριο αυτοκινητα! Μαλιστα οι τιμες θα ελεγα οτι ξεκιναν απο 5.000 για τα roadsterakia! Απο καταναλωση ειναι ιδια με το smart 700cc for two? Μιλαω για roadster 700cc cabrio χωρις προγραμμα κλπ.
Αγορα-καταναλωση smart!!!