-
Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
Καλημερούδια μας... -
Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
Καλημερούδια μας... -
Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
Καλημερούδια μας... -
Εγω εχω τον twinport 1,000cc της Οπελ... EΙναι τρικυλινδρος.. Περα από το ψυχολογικό (καλα πηρα αμάξι 2004 και ειναι τρικύλινδρο;;) ολα τα αλλα ειναι ανεκτα... Για 1000αρης, είναι αρκετά δυνατος, τον περίμενα πιο ψοφιο.. Οι κραδασμοί στο ρελαντί είναι αρκετοί αλλά όσο κινείσαι από 2,500 -4,000 δεν είναι πολύ ενοχλητικοί...
Ξέχασα να προσθέσω οτι ειναι παρα πολύ οικονομικοί (αυτό θα ωφείλεται-φανταζομαι- και στο γεγονός ότι είναι 1.000αρης). Ενδεικτικα: Αθήνα - Χαλκίδα με μοτ 130κμ, έκαψε κάτι λιγότερο από το 1/4 του ντεπόζιτου (γεμίζω με 30 ευρώ) οπότε 30/4=7,5 ευρώ περίπου
-
Οδηγώ για πολύ καιρό ένα Daihatsu Cuore του '99. Είναι τρικύλινδρο, 1000 cc.
Ο κινητήρας πιστεύω ότι είναι πολύ δυνατός για χιλιάρης, και αρκετά ροπάτος από χαμηλά. Επίσης είναι ιδιαίτερα εύστροφος, αλλαγές ταχυτήτων στις 5000+ σαλ είναι καθημερινή υπόθεση. Πολύ καλή απόκριση στο γκάζι. Πρέπει να είναι και σχετικά ελαφρύς, διότι είναι πολύ μικρός σε διαστάσεις. Επίσης, δεν μου έχει βγάλει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα.
Στα μείον τώρα... δεν θα τον χαρακτήριζα ιδιαίτερα οικονομικό, αλλά πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι και ο τρόπος που οδηγώ απέχει αρκετά από το οικονομικό. Το σημαντικότερο αρνητικό για μένα είναι ότι έχει αρκετούς κραδασμούς, οι οποίοι μάλιστα γίνονται ιδιαίτερα αντιληπτοί λόγω και του μέτριου φινιρίσματος του αυτοκινήτου. Επίσης, είναι αρκετά θορυβώδης, χωρίς όμως να έχει άσχημο ήχο.
Αυτά γενικά. Εγώ πάντως αν είχα να διαλέξω μεταξύ δύο αυτοκινήτων θα κοίταζα περισσότερο άλλα πράγματα, παρά αν είναι τρικύλινδρο ή τετρακύλινδρο. Δεν έχει πολλή σημασία.
-
Οι 3κύλινδροι έχουν βέβαια περισσότερους κραδασμούς από τους 4κύλινδρους, και συνήθως είναι πιο αισθητή σε ένα συγκεκριμένο φάσμα στροφών. Μόνο οι 6κύλινδροι εν σειρά και οι V12 δεν έχουν πρόβλημα κραδασμών.
Από την άλλη, θερμοδυναμικά ένας μικρός κύλινδρος (όπως αυτός που συναντάμε σε ένα 4κύλινδρο χιλιάρι) είναι μειονεκτικός, οπότε ο 3κύλινδρος έχει καλύτερη απόδοση -και μειωμένο κόστος. Αρα, μην φοβάστε τους 3 κυλίνδρους: για κάτω από 1200 κυβικά είναι πια μονόδρομος.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Από την άλλη, θερμοδυναμικά ένας μικρός κύλινδρος (όπως αυτός που συναντάμε σε ένα 4κύλινδρο χιλιάρι) είναι μειονεκτικός, οπότε ο 3κύλινδρος έχει καλύτερη απόδοση -και μειωμένο κόστος. Αρα, μην φοβάστε τους 3 κυλίνδρους: για κάτω από 1200 κυβικά είναι πια μονόδρομος.
Παλιώτερα,είχα διαβάσει ότι,θερμοδυναμικά ο ιδανικός κύλινδρος,έχει 333,33 κ.εκ.
Δηλαδή ο χιλιάρης τρικύλινδρος. -
Ο χρήστης slivi έγραψε:
Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
Καλημερούδια μας...Τον τρικύλινδρο VAG απλά μην τον σκέφτεσαι, ειδικά σε αμαξώματα 1000+ κιλών. Μόνο θόρυβο κάνει και καταναλώνει -πολύ- βενζίνη
-
Eγώ αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει ότι ο πιο σωστός όγκος για ένα κύλινδρο είναι 500 κ.εκ.! Γι'αυτό το καλύτερα δίλιτρα είναι τετρακύλινδρα, τα καλύτερα τρίλιτρα εξακύλινδρα, τα καλύτερα τετράλιτρα είναι οχτακύλινδρα και πάει λέγοντας... Πάντως σίγουρα για λίγα κυβικά οι 3 κύλινδροι είναι μία πιο λογική λύση!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Eγώ αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει ότι ο πιο σωστός όγκος για ένα κύλινδρο είναι 500 κ.εκ.! Γι'αυτό το καλύτερα δίλιτρα είναι τετρακύλινδρα, τα καλύτερα τρίλιτρα εξακύλινδρα, τα καλύτερα τετράλιτρα είναι οχτακύλινδρα και πάει λέγοντας... Πάντως σίγουρα για λίγα κυβικά οι 3 κύλινδροι είναι μία πιο λογική λύση!Σωστό.
Ο τρικύλινδρος χιλιάρης είναι καλύτερος θερμοδυναμικά από τον τετρακύλινδρο. Εχει όμως το αρνητικό των κραδασμών , που θεωρητικά πάντα είναι αρνητικό στην αξιοπιστία.
Από προσωπική εμπειρία με Corsa και Fabia 3κύλινδρα (εταιρικά), ενώ οι κινητήρες έχουν δύναμη για τα κυβικά τους , οι κραδασμοί και ο θόρυβος είναι εκνευριστικά. To 4κύλινδρο 60 Fabia (κι αυτό εταιρικό) μοιάζει λιμουζίνα μπροστά τους. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Από την άλλη, θερμοδυναμικά ένας μικρός κύλινδρος (όπως αυτός που συναντάμε σε ένα 4κύλινδρο χιλιάρι) είναι μειονεκτικός, οπότε ο 3κύλινδρος έχει καλύτερη απόδοση -και μειωμένο κόστος. Αρα, μην φοβάστε τους 3 κυλίνδρους: για κάτω από 1200 κυβικά είναι πια μονόδρομος.
Παλιώτερα,είχα διαβάσει ότι,θερμοδυναμικά ο ιδανικός κύλινδρος,έχει 333,33 κ.εκ.
Δηλαδή ο χιλιάρης τρικύλινδρος.Άρα και 2κύλινδρος 600άρης περίπου?
Τρικύλινδρα vs Τετρακύλινδρα μικρά....