Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κάθε πότε σας πιάνει λάστιχο?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κάθε πότε σας πιάνει λάστιχο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    37
    52
    237
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greo last edited by

      3 φορες στην ουσια.
      Τη μια πατησα κλειδι και κοπανουσε στο φτερο ΟΛΟ το μπρελοκ . Τις αλλες δυο ηταν προκα, μαλιστα τη μια δεν θα το επαιρνα καν χαμπαρι. Απλα σε δυο γεμισματα συμπληρωσα πολυ λιγο αερα και μια φορα που εφαγα ενα μισαωρο στησιμο ειπα περιμενω που περιμενω δεν αλλαζω το λαστιχο. Η προκα ειχε εφαρμοσει τοσο τελεια που εχανε απειροελαχιστο αερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Μόνο όταν η ρεζέρβα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί...

        Μία φορά δηλαδή από το 1999... Οδηγούσα τότε το Golf και έλειπαν οι γονείς, οπότε μία Κυριακή καλοκαίρι ξύπνησα στις 6 το πρωί, για να πάω να κοιτάξω τον κήπο μας. Κατεβαίνω και βλέπω το πίσω δεξί λάστιχο flat... E, μικρό το κακό λέω, θα αργήσω λίγο να βάλω την ρεζέρβα (κανονικού μεγέθους). Αμ δε!!!

        Το αμάξι σχετικά πρόσφατα είχε επισκεφτεί την αντιπροσωπεία, λόγω τράκας, και προφανώς κάποιο καλοπαίδι έκανε βόλτες σε χωματόδρομους και γέμισε το ένα λάστιχο με χώματα... και το έβαλε στην ρεζέρβα... Έτσι η ρεζέρβα και αυτή flat... (εντάξει φταίγαμε κι εμείς που δεν ελέγχαμε την ρεζέρβα... αλλά... )

        Οδική βοήθεια, η ρεζέρβα δεν είχε τίποτα, το λάστιχο καρφί... Πήγαμε με την οδική σε βουλκανιζατέρ που είναι ανοιχτό 24/7 και είδαμε ότι η ρεζέρβα είχε απλά χώματα. Και του πλήρωσα 2 ή 3χιλιάρικα γι' αυτό...

        Τώρα επίσης το πίσω αριστερό του 206 είχε ένα καρφί και ψιλοέχανε αέρα, αλλά το πρόλαβα πριν μείνει... (ας είναι καλά ότι τα ελέγχω σε κάθε γέμισμα... )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Άνοιξη 2002: Σε λακούβα το Κλιό. Ο αδερφός μου μέσα σε καταρρακτώδη βροχή, να αλλάζει λάστιχο Σάββατοβραδο περίπου 300 μέτρα μακριά από το σπίτι.

          Φεβρουάριος 2003: Καρφί που μπήκε από τον πάτο και τρύπησε και το πλαϊνό ( ) στην Πριμέρα. Αποτέλεσμα: Το παραφούσκωσα και μεσάνυχτα ανέβαινα τη Λαμπράκη σε ρυθμούς 90 km/h, για να μη με αφήσει.

          Απρίλιος 2003: Σκάσιμο πάλι του εμπρός δεξιού στο Κλιό σε τρακάρισμα. Πάλι ο αδερφός μου ο τυχερός.

          Νοέμβριος 2004: Σε απόσταση δυο ημερών, Λεόν και Κλιό σκασμένο το πίσω δεξιά και το εμπρός αριστερά αντίστοιχα... Μάλλον κάποιος δεν μας συμπαθεί...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            Εγώ δίνω την εξήγηση μου στο μικρό πλάτος του ελαστικού και έτσι ψήφισα το τελευταίο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Αν και οδηγώ από το 87 δεν έχω πάθει λάστιχο ποτέ αν και έχω οδηγήσει κάθε λογής όχημα (μέχρι και οδοστρωτήρες ) σε κάθε λογής επιφάνειες.
              Μια φορά μόνο η σύζυγος αλλά αναγκάστηκα να σπεύσω εγώ για την αντικατάσταση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                msamaro last edited by

                Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                Συνηθως αν πηγαινεις με πολλα Ας πουμε 180-200 κοντευεις στα ορια των ελαστικων... Υποθετω (χωρις να γνωριζω ομως) οτι ενας ο οποιος παει συνεχεια στις εθνικες με 180 για αρκετη ωρα, εχει περισσοτερες καταπονησεις στα ελαστικα, αρα και μεγαλυτερη πιθανοτητα καποια στιγμη καποιο να σκασει, αποτι καποιος που πηγαινει μεχρι 120-140...

                Δεν νομίζω να παίζει αυτό ρόλο στην καταπόνηση των ελαστικών! Άλλοστε γι΄αυτό και τα ελαστικά έχουν δείκτες ταχύτητες γιατί έχουν δοκιμαστεί στις ταχύτητες που αναγράφουν! Οι καταπόνηση των ελαστικών γίνεται στα καβαλήματα πεζοδρομίων αλλά και στην πολύ όμορφες ελληνικές λακούβες. Χωρίς πλάκα πάντως οι εταιρείες ελαστικών δεν χρειάζεται να φτιαχνουν ειδικές πίστες για να τεστάρουν την αντοχή των ελαστικών σε ανώμαλο οδόστρωμα, αρκεί μία βόλτα στην Ελλάδα.
                Στα 3 χρόνια που οδηγώ δεν έχω πάθει ποτέ λάστιχο. Παρόλα αυτά με έχει πιάσει 2 φορές μέσα σε αυτοκίνητο φίλων τα τελευταία 2 χρόνια. Την μία μάλιστα σκίστηκε και η ζάντα όταν πέσαμε σε πρόχειρα μπαλομένο με χώμα χαντάκι που είχαν ανοίξει για έργα το οποίο άνοιξε με μεγάλη νεροποντή!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                  Συνηθως αν πηγαινεις με πολλα Ας πουμε 180-200 κοντευεις στα ορια των ελαστικων... Υποθετω (χωρις να γνωριζω ομως) οτι ενας ο οποιος παει συνεχεια στις εθνικες με 180 για αρκετη ωρα, εχει περισσοτερες καταπονησεις στα ελαστικα, αρα και μεγαλυτερη πιθανοτητα καποια στιγμη καποιο να σκασει, αποτι καποιος που πηγαινει μεχρι 120-140...

                  Δεν νομίζω να παίζει αυτό ρολο στην καταπόνηση των ελαστικών! Άλλοστε γι΄αυτό και τα ελαστικά έχουν δείκτες ταχύτητες γιατί έχουν δοκιμαστεί στις ταχύτητες που αναγράφουν! Οι καταπόνηση των ελαστικών γίνεται στα καβαλήματα πεζοδρομίων αλλά και στην πολύ όμορφες ελληνικές λακούβες. Χωρίς πλάκα πάντως οι εταιρείες ελαστικών δεν χρειάζεται να φτιαχνουν ειδικές πίστες για να τεστάρουν την αντοχή των ελαστικών σε ανώμαλο οδόστρωμα, αρκεί μία βόλτα στην Ελλάδα.

                  Έστω και λίγο ίσως καταπονούνται στις μεγάλες ταχύτητες.
                  Ας πούμε η θερμοκρασία θα ανεβαίνει οπότε το λάστιχο ίσως...ξεραίνεται πιο γρήγορα...
                  Επίσης στην επιβράδυνση από 170 ας πούμε θα φέρει μεγαλύτερη τριβή (μάλλον διάρκεια στην τριβή) άρα φθορά

                  Όλα αυτά βέβαια πολύ θεωρητικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    Δεν ξερω εμενα μου φαινεται και λογικο, αλλα και στατιστικα επιβεβαιωνεται απο τους φιλους-γνωστους μου... Οσοι δεν τρεχουνε, εχουνε λιγοτερα σκασμενα ελαστικα απο οσους τρεχουν... Βεβαια θα μου πεις αμα τρεχεις, θα σκασεις με 100 στην λακουβα-καπακι-χαντακι ας πουμε αντι για 60, οποτε μαλλον και απο εκει παιζει καταπονηση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Κάθε πράγμα έχει τις αντοχές του και φυσικά κάθε κατασκευαστής δίνει και τις δικές του ανοχές. Η αλήθεια είναι ότι όσο περισσότερο δουλεύει κάτι κοντά στα όρια του τόσο μεγαλύτερη φθορά έχει. Αλλά μιλάμε για φθορά πέλματος και όχι δομικών στοιχείων που έχουν πολύ μεγαλύτερες αντοχές από τη γόμα του ελαστικού. Στην αυξημένη φθορά φυσικά βοηθάει και οι μεγαλύτερη θερμοκρασία που πιάνουν τα ελαστικά. Ο μόνος κίνδυνος από την αυξημένη ταχύτητα είναι η πιθανότητα κρούσης με εμπόδιο (πέτρα από κατολίσθηση, μεταλλικό καπάκι, λακκούβα κρατήρας κλπ)που αυξάνει τις πιθανότητες για καταστροφή του ελαστικού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        4 φορές σε 2,5 χρόνια με την BMW: 3 φορές σε καρφί και 1 σε κλειδί. 3 μέσα στην πόλη και 1 όχι μόνο μέσα στην πόλη αλλά και παρκαρισμένος (κάποιος είδε ότι με είχαν ήδη γδάρει με κλειδί και είπε να ξεσπάσει στο λάστιχο).

                        Παλιότερα 4 φορές με το Citroen (όλες από καρφί, βίδα, εκτός από 1 που μου το ξεφούσκωσαν). Στο οποίο κατέστρεψε και 1 λάστιχο (και 1 ζάντα) ο πατέρας μου σε πεζοδρόμιο. Στο Kadett όμως θυμάμαι μόνο 1 φορά λάστιχο. Μπας και τα καινούργια λάστιχα είναι λιγότερο ανθεκτικά στα τρυπήματα; Ή έχουν αυξηθεί οι πρόκες στους δρόμους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Tα τελευταία χρόνια με έχει πιάσει λάστιχο αρκετές φορές αλλά σε καμμία δεν χρειάστηκε να το αλλάξω. Πάντα το ανακάλυπτα τυχαία όταν τσέκαρα τα λάστιχά μου για αέρα οπότε και διαπίστωνα ότι κάποιο είχε χάσει περισσότερο από τα υπόλοιπα. Πήγαινα στο λαστιχά μου και σχεδόν πάντα ήταν βίδα.
                          Τώρα πάλι έβαλα αέρα το Σάββατο και παρατήρησα ότι στο πίσω δεξιά είχε πέσει η πίεση στα 15psi. Έβαλα αέρα και δείχνει οk, αλλά μάλλον πως θα πρέπει να πληρώσω τα καθιερωμένα 6 ευρώ αύριο, για μπάλωμα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Λαστιχο...
                            Με το Τίπο έπεσα σε ένα βάραθρο (λακούβα θα το έλεγε ο Δήμος Παύκης... ). 2 σπασμένα τάσια, 2 καρουμπαλιασμένα λάστιχα, μία ψιλοστραβή ζάντα, οπότε και έχανε σιγά σιγά αέρα. Γύρισα σπίτι γρήγορα (μένω κοντά) το σήκωσα στο γρύλλο, έβγαλα τη ρόδα, πήρα το άλλο αμάξι και πήγα στο λαστιχά...
                            Με σύστημα fix+go δεν θα την γλίτωνα, με μικρή έστω ρεζέρβα κανένα πρόβλημα (αν και πήγα σπίτι για λιγότερο κόπο)

                            Ίμπιζα. Μια φορά πάτησα καρφί. Έχανε λίγο, αλλά το κατάλαβα πάνω που έφευγα για ταξίδι Ευρώπη, δεν προλάβαινα, οπότε το επιδιόρθωσα στην... Ελβετία, συμπληρώνοντας αέρα κάθε που το ένιωθα να τραβάει από την ευθεία!
                            Με την μικρή ρεζέρβα που είχα ήταν αδύνατον αλλιώς, με fix+go θα ήμουν ΟΚ, με μεγάλη ρεζέρβα άρχοντας!

                            Πάλι με το Ίμπιζα, στην Φυλή, για να αποφύγω έναν γκαζιάρη παππού μέσα σε λακούβα, στραβή ζάντα, με την μικρή ΄ρεζέρβα ήμουν ΟΚ, με κανονική θα είχα πάει την επόμενη μέρα στον Βόλο όπως σχεδίαζα, με το fix+go ακόμη εκεί θα ήμουν...

                            Άλλη μια φορά (φέτος πριν τα Χριστούγεννα) βρήκα το παπάκι πίτα πίσω. Τελικά μόνο φούσκωμα ήθελε, αλλά δεν κατάλαβα πως από μια χαρά ξεφούσκωσε εντελώς σε 40 ώρες χωρίς να χάνει... (μάλλον δάκτυλος γείτονα...)

                            Άλλη μια φορά το Ίμπιζα, με κατσαβιδιά γείτονα (και ξέρω ποιανού, αλλά δεν πέφτω στο επίπεδό του...) πίτα το λάστιχο, μικρή ρεζέρβα ως τον λαστιχά και αλλαγή όλων των ελαστικών (θα τα άλλαζα μετά 3-6 μήνες, οπότε μια και καλή...) Με μεγάλη ρεζέρβα μάλλον όντως θα τα άλλαζα μετα 3-6 μήνες, με fix+go πάλι καλά θα ήμουν.

                            Τελικά: η μεγάλη ρεζέρβα πάντα θα με έβγαζε από αρκετούς μπελάδες, η μικρή από λίγους, αλλά 2 φορές ήταν άχρηστη, το fix+go βασικά για την Ελλάδα (όπου στραβώνεις ζάντα για πλάκα) μάλλον κακό.

                            Στατιστικά: σε 10 και πλέον χρόνια νόμιμης οδήγησης (125 μήνες) 5 λάστιχα. 0,04 περιπτώσεις τον μήνα αφού το θέτουμε έτσι.
                            (ΤΡΙΧΕΣ! )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis_k last edited by

                              Στα 5 χρόνια μου έχει τύχει 1 φορά από καρφί. Αλλαγή ρεζέρβας (κανονική) και την επόμενη μέρα στο βουλακνιζατέρ για μπάλωμα.
                              Προφανώς είμαι από τους τυχερούς!!!! Χτύπα ξύλο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr