-
Καλησπέρα,
αν έχει κάποιος άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα ήθελα τα φώτα του..
την έχει οδηγήσει κανείς? πώς είναι η οδηγηκή της συμπεριφορά? από αξιοπιστία πως πάει..? ή κατανάλωση σε συνηθισμένες ταχύτητες είναι πολύ πάνω από τα 10 λίτρα..?
ευχαριστώ πολύ -
Καλησπέρα,
αν έχει κάποιος άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα ήθελα τα φώτα του..
την έχει οδηγήσει κανείς? πώς είναι η οδηγηκή της συμπεριφορά? από αξιοπιστία πως πάει..? ή κατανάλωση σε συνηθισμένες ταχύτητες είναι πολύ πάνω από τα 10 λίτρα..?
ευχαριστώ πολύ -
Καλησπέρα,
αν έχει κάποιος άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα ήθελα τα φώτα του..
την έχει οδηγήσει κανείς? πώς είναι η οδηγηκή της συμπεριφορά? από αξιοπιστία πως πάει..? ή κατανάλωση σε συνηθισμένες ταχύτητες είναι πολύ πάνω από τα 10 λίτρα..?
ευχαριστώ πολύ -
εχουμε το μικρο 1.4 με 150 αλογα.υπερανετο,με υπεραρκετους χωρους,οχι τοσο καλη πλευρικη στηριξη των καθισματων,καλη αποκριση στο γκαζι,καλα φρενα σε αισθηση(σε αποδοση δεν γνωριζω,δεν μετραω αποστασεις φρεναρισματος με το μετρο),το τιμονι σχετικα γρηγορο αλλα με οτι τοσο καλη αισθηση.καταναλωση το δικο μας εχει λιγο πανω απο το ροκκο μου.γυρω στα 8,5 μικτα.προβλημα στα 50κ χλμ(οκ δεν ειναι κ πολλα),κανενα απολυτως.
τωρα για τα θεματα που αφορουν αποκλειστικα το 1.8,δυστυχως δεν μπορω να εκφερω γνωμη.ελπιζω να σε βοηθησα ομως με τα υπολοιπα. -
Οικογενειακό αυτοκίνητο που το έχω οδηγήσει στην έκδοση 1.4Τ 150hp. Το μοτέρ το έχω οδηγήσει σε 159 οπότε μπορώ να εκφέρω μια σχετική γνώμη.
Η Delta είναι λίγο πολύ όπως τα περιγράφει ο φίλος CLAB από πάνω. Άνετη, ξεκούραστη, με μπόλικη άπλα μέσα, ωραία υλικά και συναρμογή. Γενικά ωραίο περιβάλλον να βρίσκεσαι μέσα αρκεί να μην ζητάς πολλά στον οδηγικό τομέα. Δεν είναι για βουνό, δεν είναι για πίστα. Είναι για να το φορτώσεις με φίλους ή κουτσούβελα και να κάνεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη ατσαλάκωτος.
Σαν μοτέρ ο TBi, ή αλλιώς 1.8Di όπως τον λέει η Lancia, διακρίνεται για την πλούσια ροπή του με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ρεπρίζ και την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει στο αυτοκίνητο. Πραγματικά πολύ γεμάτο μοτέρ που είναι υπεραρκετό σε αυτοκίνητα με το βάρος της Delta. Ιδιαίτερα οικονομικός δεν είναι, αλλά όλα εξαρτώνται από την χρήση και την αυτοσυγκράτηση του οδηγού. Δύσκολα πάντως ακόμα και ο πλέον συντηρητικός να μην πέσει στον πειρασμό να χρησιμοποιήσει τα 200 άλογα και τα 32 κιλά ροπής. Σε συνθήκες ταξιδιού με λογικές ταχύτητες 130-140χαω πρέπει να κινείται στα 9-10λτ/100χλμ.
-
στη Brera ο 1,8Τ καιει με φυσιολογικη χρηση 14 μεσα στην πολη, 9-12 εκτος πολης.
-
Mεσο ορο εχουμε πει ειναι στα 12 ο κινητηρας.
-
εγω παντως εχω αντυπωσιαστει απο το αυτοκινητο.το κρυφοσκεφτομαι για τραμπα με τον πατερα μου.αυτο που με χαλαει ειναι οτι ειναι βενζινη κ χειροκινητο.αμφοτερα ομως παλευονται.οκ,η βενζινη παλευεται προς το παρον,στο μελλον θαναι δυσκολο εως αδυνατο..
παντως φου κ φου το παιρνω για βολτιτσες..πολυ παρεξηγημενο αυτοκινητο.ακομα κ απο εμενα,πριν το αγορασει ο πατερας μου.. -
Θα μιλήσω αντικειμενικά και ψύχραιμα
Είναι πανέμορφη!!! (ουρλιαχτά σε στυλ ρουβίτσας +μια λιποθυμία )
Χωρίς πλάκα, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο(άντε,βάλε και την 159 μέσα) που θα έπαιρνα για λόγους εμφάνισης. Αφού δεν το θάβει και ο stefan ,πάρτο με τα χίλια.
-
Απλώς για την 1.8 ξέρω ότι έχει και το sport mode button που σφίγγει λίγο την ανάρτηση...επίσης νομίζω ότι έχει καλύτερη πλευρική στήριξη το κάθισμα...γι'αυτό και ρωτάω για τη συγκεκριμένη έκδοση...την έχει οδηγήσει κάποιος?
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Αφού δεν το θάβει και ο stefan ,πάρτο με τα χίλια.Γιατί να το θάψω ρε? Ποτέ δεν θάβω χωρίς αιτία και αφορμή και κυρίως χωρίς να έχω δοκιμάσει.
Απλώς για την 1.8 ξέρω ότι έχει και το sport mode button που σφίγγει λίγο την ανάρτηση...επίσης νομίζω ότι έχει καλύτερη πλευρική στήριξη το κάθισμα...γι'αυτό και ρωτάω για τη συγκεκριμένη έκδοση...την έχει οδηγήσει κάποιος?
Δεν ενθυμούμαι να έχει ενεργητική ανάρτηση η Delta. Νομίζω το sport διαφοροποιεί μόνο την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού.
-
εχει τετοια αναρτηση.ειναι αντιστοιχη νομιζω του συστηματος της λαντσα θεσις.αχ να ειχαμε την 1.6 πετρελαιο αυτοματη..θα ηταν χαλαρα το επομενο αυτοκινητο μου..εξαιρετικη.
-
Όντως. Και στην 1.8Di είναι στανταρ. My bad!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αφού δεν το θάβει και ο stefan ,πάρτο με τα χίλια.
Γιατί να το θάψω ρε? Ποτέ δεν θάβω χωρίς αιτία και αφορμή και κυρίως χωρίς να έχω δοκιμάσει.
Απλά ένας κανόνας που έχω δημιουργήσει είναι πως όταν δεν θάβει κάτι ο stefan μάλλον είναι αρκετά καλό.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Αφού δεν το θάβει και ο stefan ,πάρτο με τα χίλια.
Γιατί να το θάψω ρε? Ποτέ δεν θάβω χωρίς αιτία και αφορμή και κυρίως χωρίς να έχω δοκιμάσει.
Απλά ένας κανόνας που έχω δημιουργήσει είναι πως όταν δεν θάβει κάτι ο stefan μάλλον είναι αρκετά καλό.
Με τιμάς. Ή με δουλεύεις.
-
οπως λεει και ενας φιλος μου : καλο μπουρδελο
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οπως λεει και ενας φιλος μου : καλο μπουρδελοΑπό πότε μιλάς για τον εαυτό σου σε τρίτο πρόσωπο;
-
-
Μια χαρα αυτοκίνητο ειναι και όσο για το αν στρίβει ή όχι μαλλον οταν θεωρητικολογουμε λέμε και καμία σαν και αυτές που λενε οι παντογνώστες του χώρου.βουνό εχω ανεβοκατεβει άπειρες φορές και κάθε φορα την χαίρομαι,μόνο αρνητικό στην γρηγορη οδήγηση η πολυθρόνες της που δεν έχουν πλευρικη στήριξη,κατα τα αλλα τραίνο.Το τιμονι κάπως πιο ελαφρύ απο το επιθυμητό.Ομορφιά υποκειμενικό,εγω χαίρομαι που την βλέπω.Για κατανάλωση δε μπορώ να πω γιατι εχω άλλο μοντέλο απ αυτο που συζητάμε (1,9 twinturbo multijet)
-
Δεν νομίζω να είπε κανείς ότι δεν στρίβει. Απλά δεν στρίβει όπως θα ήθελε ο απαιτητικός οδηγός ή για να το θέσω αλλιώς δεν στρίβει όπως τα κορυφαία της κατηγορίας. Στο συγκεκριμένο τομέα είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.
LANCIA DELTA 1.8 TURBO 200 hp