-
bmw 520d m sport 2008(177hp)100000 μιλια (160000 χιλιομετρα) για αυτο το οχημα ειμαι παρα πολλα?
η διαφορα στην τιμη απο αυτα που εχουν τα μισα μιλια ειναι περιπου 4-5 χιλιαδες ευρο μπορει και 6.μα με τετοια χρηματα μπορεις να φτιαξεις οτι προβλημα παρουσιασει, φυσικα θα ελεχτει πριν αγοραστει αλλα λεμε αν παρουσιασει. μεχρι και καινουρια μηχανη βαζεις.τελοσπαντο θελω να πω οτι με τα χρηματα που γλυτωνεις εχεις το περιθοριο να το κανεις να ειναι σε καλυτερη μηχανικη κατασταση απο ενα που εχει τα μισα του μιλια.φυσικα δεν ειναι μονο η μηχανη,ουτε φυσικα μπορει να σου εγγυηθει κανενας οτι αυτο με τα μισα μιλια δεν θα παρουσιασει προβληματα αλλα θα ηθελα την αποψη σας. -
bmw 520d m sport 2008(177hp)100000 μιλια (160000 χιλιομετρα) για αυτο το οχημα ειμαι παρα πολλα?
η διαφορα στην τιμη απο αυτα που εχουν τα μισα μιλια ειναι περιπου 4-5 χιλιαδες ευρο μπορει και 6.μα με τετοια χρηματα μπορεις να φτιαξεις οτι προβλημα παρουσιασει, φυσικα θα ελεχτει πριν αγοραστει αλλα λεμε αν παρουσιασει. μεχρι και καινουρια μηχανη βαζεις.τελοσπαντο θελω να πω οτι με τα χρηματα που γλυτωνεις εχεις το περιθοριο να το κανεις να ειναι σε καλυτερη μηχανικη κατασταση απο ενα που εχει τα μισα του μιλια.φυσικα δεν ειναι μονο η μηχανη,ουτε φυσικα μπορει να σου εγγυηθει κανενας οτι αυτο με τα μισα μιλια δεν θα παρουσιασει προβληματα αλλα θα ηθελα την αποψη σας. -
bmw 520d m sport 2008(177hp)100000 μιλια (160000 χιλιομετρα) για αυτο το οχημα ειμαι παρα πολλα?
η διαφορα στην τιμη απο αυτα που εχουν τα μισα μιλια ειναι περιπου 4-5 χιλιαδες ευρο μπορει και 6.μα με τετοια χρηματα μπορεις να φτιαξεις οτι προβλημα παρουσιασει, φυσικα θα ελεχτει πριν αγοραστει αλλα λεμε αν παρουσιασει. μεχρι και καινουρια μηχανη βαζεις.τελοσπαντο θελω να πω οτι με τα χρηματα που γλυτωνεις εχεις το περιθοριο να το κανεις να ειναι σε καλυτερη μηχανικη κατασταση απο ενα που εχει τα μισα του μιλια.φυσικα δεν ειναι μονο η μηχανη,ουτε φυσικα μπορει να σου εγγυηθει κανενας οτι αυτο με τα μισα μιλια δεν θα παρουσιασει προβληματα αλλα θα ηθελα την αποψη σας. -
τελικά θα πάρεις 520d?? τα 160.000χλμ.για diesel δεν είναι και κανένα μεγάλο νούμερο.Βέβαια,μεγάλο ρόλο παίζει η χρήση και τα σέρβις, αν τα έχει κάνει σωστά και στην ώρα τους.Σε αυτά τα χλμ,συνήθως ένας έλενχος στο τουρμπο επιβάλεται,γιατί αν γίνει καμία στραβή,άστο καλύτερα.Επίσης,κάνε και τους κλασσικούς ελένχους που θα έκανες σε κάθε αυτοκίνητο.Α! πόσο έχει το diesel κίνησης στην Κύπρο??
-
Πολλα καλα χιλιομετρα σε λιγο καιρο και οπως λες σημαντικα χρηματα στη τσεπη.. Εγω θα το επαιρνα.
-
Και πού ξέρεις αν τα άλλα με τα πιο λίγα χλμ δεν τα έχουν γυρίσει;;
Και πού ξέρεις αν και σε αυτό με τα πολλά χλμ δεν τα έχουν γυρίσει;; Λιγότερο πιθανό αλλά όχι αδύνατο.
Αν είναι όπως το θέλεις και δείχνει καλό μάλλον ναι, πολλά κλά χλμ σε λίγο καιρό όπως λέει κι ο nonos.
Αλλά καλύτερα να μην υπολογίζεις τι μπορεί να σου βγει που δεν θα καλύψεις με τη διαφορά γιατί υπάρχουν πολλά.... Μακάρι να μπορούσες να πάρεις με λιγότερα αλλά πραγματικά λιγότερα χλμ. -
ναι αποφασισα να παρω το 520d m sport.θα το φερω απο αγγλια και νοηται οτι θα ελεχθει και σε χιλιομετρα με το σερβις history κια μ.ο.τ .δεν περνω αυτοκινητο χωρις ιστορικο απο αντιπροσωπια.
θα ηθελα να μαθω επισης εαν η διαμετρος του 19 λαστιχου+ζαντα ειναι μεγαλυτερη απο το 18αρη+ζαντα και εαν υπαρχει θεμα αναπτυξης?(λογικα πως το σκεφτομαι εγω η ιδια θα ειναι .οσο μεγαλωνει η ζαντα αλλο τοσο μικραινει το προφιλ στο ελαστικο).βρικα ενα με 19αρη και προβληματιζομε για την σκληροτητα σε ανομαλειες δρομου. -
Σωστά λες, όσο μεγαλώνει η ζάντα μειώνεται το προφίλ/το πλαινό του ελαστικού ώστε η συνολική διάμετρος του τροχού να μένει σχεδόν αμετάβλητη.
Και πάλι σωστά προβληματίζεσαι. Αν και θεωρώ πιθανόν η σκληρότητα να μην είναι τόσο το πρόβλημα (σε μεγάλο άνετο αυτοκίνητο μπορεί να μην σε ενοχλήσει) όσο η αντοχή σε κακουχίες (λακούβες) για το οποίο το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ελέγχεις συχνά την πίεση στα λάστιχα και να προσέχεις.
Επίσης όσο πιο μεγάλη ζάντα τόσο πιο μακριά από το κέντρο της ζάντας υπάρχει περισσότερο βάρος κάτι κακό για τις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις.... -
onyx ξερεις γιατι το λεω επειδη διαβασα σε καποιο φορουμ ισος να ειναι σ'αυτο οτι με το που αλλαξε καποιος ζαντες τοποθετοντας μεγαλυτερες γεμησε ο θολος του αυτοκινητου και λεω μπας και μεγαλωνει η διαμετρος?παντος καταλαβα οτι με 19αρες θα κοπαναει πολυ σε ανωμαλιες του δρομου,αρα το ποιο λογικο ειναι 18αρες+συνηθισμενα ελαστικα
τωρα αν το συνολικο βαρος ζαντας+ελαστικο ειναι το ιδιο με διαφορετικη ζαντα+ελαστικο η επιταχυνσεις θα ειναι οι ιδιες,αλλα εαν το περισσοτερο βαρο ειναι στην περιφερεια σε ενα απο τα δυο τοτε μειωνεται η επιταχυνση ετσι καταλαβα ειμαι σωστο?λογικα πρεπει να ειμαι.
οσον αφορα το τουρπο ειναι δεδομενο οτι σε καποια μιλια οτι συγουρα θα χαλασει? -
Υπάρχουν μικροδιαφορές αλλά μένουν πάντα μέσα στα όρια της ανοχής εφόσον φυσικά ακολουθηθούν οι κανόνες των κατασκευαστών. π.χ. Το 185/60/14 αντικαθιστά χωρίς πρόβλημα το 175/65/14 όμως έχει μία μικρή διαφορά στην ολική διάμετρο καθώς είναι λιγάκι μικρότερο.
Για πειραματισμούς και δοκιμές:
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp -
Συνήθως και το συνολικό βάρος του τροχού αυξάνεται και μεγαλύτερο μέρος του πάει στην περιφέρεια. Το περί επιτάχυνσης είναι περισσότερο θεωρητικό, στην πράξη μπορεί να σπινάρει λιγότερο (που έτσι κι αλλιώς δεν ισχύει με τα αντισπίν).
Όμως αυξάνεται, και αυτό ίσως να είναι πολύ σημαντικό, το κόστος αντικατάστασης. Όταν έρθει η ώρα να αλλάξεις λάστιχα πρέπει να αποχωριστείς μια μικρή περιουσία.... Αξίζει να πας να ρωτήσεις πόσο κάνει το λάστιχο για 19, πόσο για 18 και πόσο για την συνηθισμένη πλέον 17. -
υπαρχει μεγαλη διαφορα στην τιμη μεταξυ 19αρη και 18αρη η γενικα απο 17 και πανω αλλαζουν τα πραγματα?
BMW 520d και μίλια