-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σε παλια μοντελα που εχουν βιβλιο συντηρησης δεν μπορεις να βγαλεις ακρη ευκολα και μονο αν εχει ψηφιακο μετρητη ισως σου δειξει ο εγκεφαλος την αληθεια.....
**στα νεοτερα μοντελα αν και οχι σε ολα η συντηρηση καταγραφεται μεσο διαδικτυου σε παγκοσμια κλιμακα
αυτο σημενει οτι με βαση τον αριθμο πλαισιου βλεπεις ποτε,που και τι αλλαχτηκε σε ποια χιλιομετρα..... **:rtfm: οποτε ειναι εξαιρετικα δυσκολο εως ακατορθωτο να κρυφτουν χιλιομετρα και βλαβες ακομη και αν το αυτοκινητο αλλαξει ηπειρο.
ολα αυτα φυσικα οταν η συντηρηση γινεται σε επισημο συνεργειο της εκαστοτε μαρκας αλλιως δεν θα υπαρχει κανενα αρχειο και αυτο ειναι αποτρεπτικο απο μονο του για αγορα!Λίγες εταιρείες το κάνουν αυτό. Η mazda το κάνει και δεν σου δίνει service book, αλλά βάση αριθμού πλαίσίου καταχωρούνται οι εργασίες.
Η φιατ δεν το κάνει, ούτε και η νισσαν. -
εχω μαζντα και το ξερω απο πρωτο χερι πως δουλευει το συστημα,στο τελος της επισκεψης σου τυπωνει τις εργασιες που εχουν καταχωρηθει και μαζι σου τυπωνει καθε φορα και ολες τις προηγουμενες επισκεψεις!το μονο κακο ειναι οτι ετσι ουτε λαδια δεν μπορεις να αλλαξεις μονος σου....big brother
καλο θα ηταν να ακολουθησουν ολοι αυτο το δρομο -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
εχω μαζντα και το ξερω απο πρωτο χερι πως δουλευει το συστημα,στο τελος της επισκεψης σου τυπωνει τις εργασιες που εχουν καταχωρηθει και μαζι σου τυπωνει καθε φορα και ολες τις προηγουμενες επισκεψεις!το μονο κακο ειναι οτι ετσι ουτε λαδια δεν μπορεις να αλλαξεις μονος σου....big brother
καλο θα ηταν να ακολουθησουν ολοι αυτο το δρομοH VW η Audi δουλεύουν έτσι εδώ και 15 χρόνια πιθανότατα να ισχύει αυτό και για τη mercedes και την BMW. Ισχύει και για την Toyota τουλάχιστον σε επίπεδο Toyota Ελλάς. Υπάρχει κεντρική βάση δεδομένων και με τον αριθμό πλαισίου φαίνονται τα πάντα για το κάθε αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι αν ο άλλος δεν κάνει τα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν καταχωρείται τίποτα οπότε και δεν ξέρεις τίποτα.
-
Οπότε πηγαίνεις στο επόμενο υποψήφιο όχημα μέχρι να βρεις κάποιο που τουλάχιστον μέχρι τα 80-100.000 ήταν 'τυπικός' και έκανε τα σέρβις σε επίσημο.
-
Καλα αυτο δεν λεει τιποτα, εγω βελπω στο car.gr πολυ μεγαλο ποσοστο απο αυτοκίνητα με σερβις στην αντιπροσωπία κ γυρισμένα χιλ.!!
Πως το βασιζω αυτο?? Συγκρίνω με το δικο μου πολακι του '02 με αρκετα μεγαλα διαστήματα το τελευταία χρόνια να μην λειτουργεί καν αλλα οσο κ αν το εχω παρατημένο 100χιλ τα εχει (λειτουργεί περισσότερο το σκουτερ)!
Στο car.gr Βλεπω κατι 60-70-80 αιντε βαρια βαρια 100χιλ με τιμονια που ειναι ας τα πουμε οτι ειναι λιγο δουλεμένα αντιθετα το δικο μου ειναι σαν καινούριο ακόμα (πραγματικά οποιος δεν πιστευει του στέλνω κ φωτο)!
Τα σερβις τα έκοψα στα 60-70χιλ οταν σε μια αρκετή μεγαλη ζημιά (αισθ. Λ καταλυτες, πολλαπαλιαστες κλπ κλπ) με γράψανε στα τετοια τους, αλλαζανε στη τυχη κ εννοείτε τα πλήρωσα ολα εγώ! Δηλαδη τσαμπα τα ακριβα σερβις σε αυτούς μέχρι τοτε!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
εχω μαζντα και το ξερω απο πρωτο χερι πως δουλευει το συστημα,στο τελος της επισκεψης σου τυπωνει τις εργασιες που εχουν καταχωρηθει και μαζι σου τυπωνει καθε φορα και ολες τις προηγουμενες επισκεψεις!το μονο κακο ειναι οτι ετσι ουτε λαδια δεν μπορεις να αλλαξεις μονος σου....big brother
καλο θα ηταν να ακολουθησουν ολοι αυτο το δρομοH VW η Audi δουλεύουν έτσι εδώ και 15 χρόνια πιθανότατα να ισχύει αυτό και για τη mercedes και την BMW. Ισχύει και για την Toyota τουλάχιστον σε επίπεδο Toyota Ελλάς. Υπάρχει κεντρική βάση δεδομένων και με τον αριθμό πλαισίου φαίνονται τα πάντα για το κάθε αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι αν ο άλλος δεν κάνει τα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν καταχωρείται τίποτα οπότε και δεν ξέρεις τίποτα.
Ισχύει και για τα BMW που αποθηκεύουν δεδομένα στο κλειδί (2004 και μετά) εφόσον τα service τα έκανε κάποιος σε εξουσιοδοτημένο. Το κλειδί συγκεντρώνει επάνω όλα τα δεδομένα του αυτοκινήτου (χιλιόμετρα, στάθμη λαδιού, λίτρα καυσίμου, κατάσταση μπαταρίας, κατάσταση service κ.α.) και όταν το βάζουν επάνω στη βάση του μεταφέρονται δεδομένα από και προς το κλειδί στη βάση της BMW:
Το κλειδί, όταν το βάλεις στη βάση του, δείχνει πότε ακριβώς και σε πόσα χιλιόμετρα έγιναν τα service του αυτοκινήτου και αν και πότε έγιναν ανακλήσεις ή διάφορες άλλες εργασίες συντήρησης.
Το θέμα όμως είναι ότι αν δεν συνδεθεί το κλειδί στη βάση του, δεν μπορεί να αναμεταδώσει δεδομένα.
Συνεπώς σε νεότερα μοντέλα ενδεχομένως να μην υπάρχει πρόβλημα, σε παλαιότερα όμως δεν μπορείς να βασιστείς σε αυτό.
Πάντως βοηθάει επίσης αν κάποιος δει τις ημερομηνίες κατασκευής ελαστικών σχετικά με το πόσα χιλιόμετρα έχουν γίνει ή/και ημερομηνίες κατασκευής εξαρτημάτων (στις BMW το γράφει) για να δει αν έχει τρακάρει κι έτσι έχουν αντικατασταθεί κάποια ανταλλακτικά όπως πχ φώτα κλπ.
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Καλα αυτο δεν λεει τιποτα, εγω βελπω στο car.gr πολυ μεγαλο ποσοστο απο αυτοκίνητα με σερβις στην αντιπροσωπία κ γυρισμένα χιλ.!!
Πως το βασιζω αυτο?? Συγκρίνω με το δικο μου πολακι του '02 με αρκετα μεγαλα διαστήματα το τελευταία χρόνια να μην λειτουργεί καν αλλα οσο κ αν το εχω παρατημένο 100χιλ τα εχει (λειτουργεί περισσότερο το σκουτερ)!
Στο car.gr Βλεπω κατι 60-70-80 αιντε βαρια βαρια 100χιλ με τιμονια που ειναι ας τα πουμε οτι ειναι λιγο δουλεμένα αντιθετα το δικο μου ειναι σαν καινούριο ακόμα (πραγματικά οποιος δεν πιστευει του στέλνω κ φωτο)!Κι όμως κακώς το στηρίζεις στις δικές σου συνήθειες. Πολλοί κάνουν λίγα χλμ πχ ο πεθερός μου μπορεί να το έχει περίπου 10 χρόνια αλλά γύρω στα 70.000χλμ έχει. Κι αν δεν ήταν μια εποχή που πήγαινε κάθε μέρα καμιά 50χλμ θα είχε τα μισά.Το αυτοκίνητο αυτό δεν πρέπει να έχει ταξιδέψει ποτέ σε εθνική, το μακρύτερο που έχει πάει είναι Ραφήνα-Λούτσα-Βουλιαγμένη. Παρόλο ότι φυλάσσεται σε κλειστό πάρκινγκ και το εξωτερικό είναι άψογο (το πλένει και μόνος του κάθε 1-2 Κυριακές) το εσωτερικό του έχει φθορές σε ταπετσαρία, ταμπλώ και καθίσματα λόγω εγγονιών...
Αντίστοιχα άλλος γνωστός μου το είχε 10 χρόνια και είχε 71000χλμ. Γιατί είχε άλλα (της δουλειάς) για κάθε μέρα και το δικό του το είχε μόνο για εξόδους και ταξίδια. Παρόλα αυτά όμως το τιμόνι και το κάθισμα εμφάνιζαν φθορά. Πρέπει να φτάει ότι ήταν τύπος που ιδρώνει πολύ οπότε εμφανίστηκε αυξημένη φθορά εκεί ενώ τα υπόλοιπα πχ πεντάλια, εσωτερικό κλπ ήταν σαν καινούργιο. Γενικά το τιμόνι μπορεί να δουλεύεται πολύ σε πόλη και στενά γκαράζ αλλά όχι σε ταξίδια.
Πολλοί έχουν περισσότερα αυτοκίνητα και τα χλμ μοιράζονται. Εμείς είχαμε κάποτε 5+ αυτοκίνητα (είμασταν και 5 οδηγοί). Σπάνια όμως κυκλοφορούσαν και τα 5 ταυτόχρονα. Πόσα χλμ να έκαναν το καθένα από αυτά το χρόνο νομίζεις; Σίγουρα αρκετά κάτω από το μέσο όρο των 15000. Οπότε συμφωνώ με την καχυποψία (και εγώ είμαι πάρα πολύ σε αυτά τα θέματα) αλλά όχι ότι είναι αδύνατο. -
To δικό μου Μerc που έχει 34.000 χλμ και είναι 10ετίας, τι να το κάνω και ποιόν να πείσω ότι αυτά είναι τα πραγματικά χιλιόμετρα? Να του δείξω ότι έχω άλλα 2-3 ΙΧ και κυκλοφορώ με εκείνα ?
Εχει 1 service μόνο σε αντιπροσωπεία (το πρώτο) και ένα δεύτερο σε εξουσιοδοτημένο, που έγινε στα 19.000χλμ - λόγω 6ετίας. Κατάσταση βιτρίνας, μέσα -έξω, σε κλειστή θέση στάθμευσης και εκεί .... 'κουκουλωμένο'
Δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία για το συγκεκριμένο σε αντιπροσωπείες. Και λοιπόν???
Μεταχειρισμένο λοιπόν μόνο απο 'αδελφό', αλλιώς .... καλή τύχη ! -
ρε παιδια πως συμβαινει ολα τα αμαξια που πουλανε οι μαντραδες να εχουν τα μισα χιλιομετρα απο αυτα που πουλανε οι ιδιωτες..? (αντιστοιχης χρονολογιας βεβαια)....
-
Θαύμα, θαύμα.
Που να δεις τι γίνεται με τις ζώνες ασφαλείας ή τα κρύσταλλα που έχουν ημερομηνίες παραγωγής κατά πολύ προγενέστερες του αυτοκινήτου.
-
Μην βάζουμε όλους τους μαντράδες στο ίδιο τσουβάλι.
Το 2009 πήρα το si, αυτοκίνητο 3ετίας, από τον Σπανό με 14.000κμ. Έχει βγει εξαιρετικό, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα (να χτυπήσω ξύλο...φτου, φτου, φτου και τα σχετικά ) και με πραγματικά χιλιόμετρα. Επίσης μου είχε δώσει και εγγύηση για ένα χρόνο. Οπότε, τους εμπόρους θα τους εμπιστευόμουν. Κάποιους τελειωμένους μαντράδες όμως, μάλλον όχι.
Σχετικά με τα χιλιόμετρα, τώρα έχω 36.000κμ και είναι αυτοκίνητο 6ετίας, δηλαδή 6.000κμ το χρόνο. Άντε τώρα να πιστέψει ο άλλος ότι τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά...
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Μεταχειρισμένο λοιπόν μόνο απο 'αδελφό', αλλιώς .... καλή τύχη !Ακριβώς έτσι το βλέπω κι εγώ. Οτιδήποτε άλλο έχει μεγάλο ρίσκο και δεν αξίζει να χαλιέσαι και να χάνεις χρόνο και χρήμα για να τι ψάχνεις.
-
10'-15'000χλμ πάνω δεν πειράζει. Δεν χάλασε και ο κόσμος αν το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί σωστά.
Γενικά έχω πειστεί πως δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος.
Ειδικά στα αυτοκίνητα 2-3 ετών που στα πουλάνε με 10, 15 και 20Κ χλμ. Μερικά έχουν βαρέσει 50άρες και αν είναι και γερμανικά δεν τους φαίνεται καθόλου. Άντε εσύ μετά να καταλάβεις. Δεν αντιλέγω, καινούριο είναι ένα αυτοκίνητο 2ετίας με 40-50Κχλμ, αλλά γιατί ρε παιδιά να μην τον ξέρει και αυτός που θα το αγοράσει; -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μην βάζουμε όλους τους μαντράδες στο ίδιο τσουβάλι.Το 2009 πήρα το si, αυτοκίνητο 3ετίας, από τον Σπανό με 14.000κμ. Έχει βγει εξαιρετικό, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ............
Από τον Πρόεδρο ψωνίστε με κλειστά μάτια
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Μην βάζουμε όλους τους μαντράδες στο ίδιο τσουβάλι.
Το 2009 πήρα το si, αυτοκίνητο 3ετίας, από τον Σπανό με 14.000κμ. Έχει βγει εξαιρετικό, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ............
Από τον Πρόεδρο ψωνίστε με κλειστά μάτια
Υποθέτω το λες ειρωνικά, αλλά τουλάχιστον η δική μου εμπειρία ήταν πολύ θετική όπως επίσης δυο γνωστών που πήραν ο ένας μια Ζ4 κι ο άλλος μια X5.
-
Νταξ, άμα ήταν να βγάλει πρόβλημα ακόμα και χωρίς να αλλάξει χέρι, ο Σπανός τα αγγίζει και δε χαλάνε....
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μην βάζουμε όλους τους μαντράδες στο ίδιο τσουβάλι.Το 2009 πήρα το si, αυτοκίνητο 3ετίας, από τον Σπανό με 14.000κμ. Έχει βγει εξαιρετικό, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα (να χτυπήσω ξύλο...φτου, φτου, φτου και τα σχετικά ) και με πραγματικά χιλιόμετρα. Επίσης μου είχε δώσει και εγγύηση για ένα χρόνο. Οπότε, τους εμπόρους θα τους εμπιστευόμουν. Κάποιους τελειωμένους μαντράδες όμως, μάλλον όχι.
Καλά μή βάζεις το χέρι σου στη φωτιά για τα πραγματικά χλμ...
Δηλαδή αν ήταν 36000 και όχι 14000 θα το καταλάβαινες? (όχι τυχαίο το παράδειγμα, αλλά δυστυχώς μή αποδείξιμο...)
Και επίσης, έβγαλε ένα σκασμό λεφτά από το αυτοκίνητό σου...Θα μου πεις, το αυτοκίνητο είναι τέλειο, και στην τελική αυτό μετράει, αλλά όχι και παρθενα κόρη ο Σπανός!Από τους μαντράδες δεν πιστεύω κανέναν απολύτως, αλλά δεν έχω πρόβλημα να αγοράσω από αυτούς, αν κρίνω το αυτοκίνητο τιμολογιακά ανάλογο της κατάστασής του και της συντήρησής του
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μην βάζουμε όλους τους μαντράδες στο ίδιο τσουβάλι.
Το 2009 πήρα το si, αυτοκίνητο 3ετίας, από τον Σπανό με 14.000κμ. Έχει βγει εξαιρετικό, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα (να χτυπήσω ξύλο...φτου, φτου, φτου και τα σχετικά ) και με πραγματικά χιλιόμετρα. Επίσης μου είχε δώσει και εγγύηση για ένα χρόνο. Οπότε, τους εμπόρους θα τους εμπιστευόμουν. Κάποιους τελειωμένους μαντράδες όμως, μάλλον όχι.
Καλά μή βάζεις το χέρι σου στη φωτιά για τα πραγματικά χλμ...
Δηλαδή αν ήταν 36000 και όχι 14000 θα το καταλάβαινες? (όχι τυχαίο το παράδειγμα, αλλά δυστυχώς μή αποδείξιμο...)
Και επίσης, έβγαλε ένα σκασμό λεφτά από το αυτοκίνητό σου...Θα μου πεις, το αυτοκίνητο είναι τέλειο, και στην τελική αυτό μετράει, αλλά όχι και παρθενα κόρη ο Σπανός!Από τους μαντράδες δεν πιστεύω κανέναν απολύτως, αλλά δεν έχω πρόβλημα να αγοράσω από αυτούς, αν κρίνω το αυτοκίνητο τιμολογιακά ανάλογο της κατάστασής του και της συντήρησής του
Για το συγκεκριμένο το βάζω.
Τσεκαρισμενα τα χιλιόμετρα απο:
-Το σύστημα της BMW (αυτο που έλεγα πριν)
-Τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που έτυχε να έχουμε κοινούς γνωστούς
-Απο τα ελαστικά που ήταν τα εργοστασιακά τουΚαι γενικώς φαινόταν ότι ήταν καινούριο. Μέχρι και καινούριο μύριζε μέσα, το τιμόνι δε γυαλιζε κι αλλα πολλα.
Δεν ξέρω αν ο Σπανος είναι αξιόπιστος, αλλα τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση ήταν αυτο που υποσχέθηκε.
Όσο για το αν έβγαλε ένα σκασμό λεφτά...so what?
Έμπορος δεν είναι?
Το προϊόν ήταν και είναι καλο...αυτο δε μετράει όπως λες κι εσύ?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μην βάζουμε όλους τους μαντράδες στο ίδιο τσουβάλι.
Το 2009 πήρα το si, αυτοκίνητο 3ετίας, από τον Σπανό με 14.000κμ. Έχει βγει εξαιρετικό, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα (να χτυπήσω ξύλο...φτου, φτου, φτου και τα σχετικά ) και με πραγματικά χιλιόμετρα. Επίσης μου είχε δώσει και εγγύηση για ένα χρόνο. Οπότε, τους εμπόρους θα τους εμπιστευόμουν. Κάποιους τελειωμένους μαντράδες όμως, μάλλον όχι.
Καλά μή βάζεις το χέρι σου στη φωτιά για τα πραγματικά χλμ...
Δηλαδή αν ήταν 36000 και όχι 14000 θα το καταλάβαινες? (όχι τυχαίο το παράδειγμα, αλλά δυστυχώς μή αποδείξιμο...)
Και επίσης, έβγαλε ένα σκασμό λεφτά από το αυτοκίνητό σου...Θα μου πεις, το αυτοκίνητο είναι τέλειο, και στην τελική αυτό μετράει, αλλά όχι και παρθενα κόρη ο Σπανός!Από τους μαντράδες δεν πιστεύω κανέναν απολύτως, αλλά δεν έχω πρόβλημα να αγοράσω από αυτούς, αν κρίνω το αυτοκίνητο τιμολογιακά ανάλογο της κατάστασής του και της συντήρησής του
Για το συγκεκριμένο το βάζω.
Τσεκαρισμενα τα χιλιόμετρα απο:
-Το σύστημα της BMW (αυτο που έλεγα πριν)
-Τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που έτυχε να έχουμε κοινούς γνωστούς
-Απο τα ελαστικά που ήταν τα εργοστασιακά τουΚαι γενικώς φαινόταν ότι ήταν καινούριο. Μέχρι και καινούριο μύριζε μέσα, το τιμόνι δε γυαλιζε κι αλλα πολλα.
Δεν ξέρω αν ο Σπανος είναι αξιόπιστος, αλλα τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση ήταν αυτο που υποσχέθηκε.
Όσο για το αν έβγαλε ένα σκασμό λεφτά...so what?
Έμπορος δεν είναι?
Το προϊόν ήταν και είναι καλο...αυτο δε μετράει όπως λες κι εσύ?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Kοίταξε Νίκο...
Αυτά που θα σου πω είναι μή αποδείξιμα, οπότε δεν έχουν καμμία σημασία, απο τη στιγμή που το αυτοκίνητο ήταν και είναι τέλειο, αλλά-Πριν από εσένα το αυτοκίνητο, το είχε δει γνωστός , πριν δωθεί στο Σπανό, με άλλα χλμ
-Το αγόρασες, αν θυμάμαι 24-26 χιλ σωστά?
Ο Σπανός λοιπον το πήρε τουλάχιστον 3-4 χιλ φθηνότερα από τον τότε ιδιοκτητη, εποχή που έβγαζαν 1-1.5 χιλ από τα μεταχειρισμένα
-Τα ελαστικά του σε ένα συντηρητικά οδηγημένο αυτοκίνητο, πιστεύεις ότι στα 35000χλμ θα είχαν τρομερές διαφορές από τα 15000 χλμ στο μάτι?
-Το σύστημα των χλμ το τσέκαρες στον Σπανό,στον Σίττα-Φλασκή ή αλλού?
-Το αυτοκίνητό σου το είχαμε συζητήσει με τον γνωστό μου,ευκαιρίας δοθείσης της αγοράς του από εσένα, και πραγματικά μού είχε πει ότι ήταν τέλειο,αλλά ο Σπανός είχε κάνει κουτσουκέλα σε ένα πραγματικά 'καινούργιο' αυτοκίνητο, το οποίο δεν είχε καμμία ανάγκη 'περιποίησης'Αν μου μετέφερε λάθος πληροφορία, τότε σού μεταφέρω λάθος, αλλά ο συγκεκριμένος έχει αποδειχθεί αξιοπιστοτατος στα μέχρι τώρα λεγόμενά του
Δεύτερη πιθανότητα, ο Σπανός να είχε και άλλο Si εκείνη την εποχή , και να μπέρδεψε τα αυτοκίνητα (λίγο σπάνιο, λόγω μοντέλου, χρώματος κλπ)Κατά τα άλλα επαναλαμβάνω....σημασία έχει το προιον, και το δικό σου ήταν, και αποδείχθηκε τέλειο!
-
Πως βρίσκουμε πόσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ. έχει ένα μεταχειρισμένο?