-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
αναζητω τα Yokohama Advan Neova AD08
http://www.1010tires.com/tire.asp?tireb ... Neova+AD08
υπαρχει κανεις που να ξερει ο ιδιος προσωπικα αν υπαρχουν στην ελλαδα ειτε ετοιμοπαραδοτα ειτε τα φερνει καποιος και σε τι τιμη?
UP
Mη ντρέπεσαι, κάλεσε τους. Μπορείς...
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Yokohama - Θεοχαράκης Α.Ε. 2008
Αθήνα: Λεωφ. Αθηνών 169, 104 47, Τηλ.: 210.3479.700
Θεσσαλονίκη: Μοναστηρίου 177-179, 546 27, Τηλ.: 2310.551.930 -
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
αναζητω τα Yokohama Advan Neova AD08
http://www.1010tires.com/tire.asp?tireb ... Neova+AD08
υπαρχει κανεις που να ξερει ο ιδιος προσωπικα αν υπαρχουν στην ελλαδα ειτε ετοιμοπαραδοτα ειτε τα φερνει καποιος και σε τι τιμη?
UP
Mη ντρέπεσαι, κάλεσε τους. Μπορείς...
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Yokohama - Θεοχαράκης Α.Ε. 2008
Αθήνα: Λεωφ. Αθηνών 169, 104 47, Τηλ.: 210.3479.700
Θεσσαλονίκη: Μοναστηρίου 177-179, 546 27, Τηλ.: 2310.551.930been there...done that...
δεν ντρεπομαι...
η αντιπροσωπεια δεν τα φερνει...
αρχικα δεν τα ειχαν ακουσει καν...η ερωτηση μου ειχε να κανει με παράλληλους εισαγωγεις...
εγω μπορώ...εσυ μπορεις...?
-
Πήρα φίλο λαστιχά και μου είπε ότι όσους δικούς του ρώτησε, δεν το φέρνουν.
-
demon tweeks μονο πλεον για adv neova
-
Λοιπόν, κάποιες εντυπώσεις από την αντικατάσταση των σχετικά οικονομικών Fulda Carat Progresso με τα φθηνά Sava Intensa HP. Διάσταση 185/60-14 H.
Για το κράτημα δεν λέω ακόμη τίποτα, αφού είναι καλό σε στεγνό και βρεγμένο όπως σε όλα τα καινούργια λάστιχα. Αυτό θα κριθεί αργότερα. Κατά τα λοιπά:
- Περισσότερος θόρυβος κύλισης. Όχι τίποτα δραματικό, αλλά την ησυχία των Fulda σίγουρα δεν την έχουν (να σημειώσω εδώ ότι τα Fulda όσο γερνούσαν, γινόντουσαν όλο και λιγότερο αθόρυβα).
- Πιο μαλακός σκελετός. Πολύ πιο άνετα στις λακκούβες, λίγο περισσότερο μαγούλιασμα σε γρήγορες στροφές. Σε βαριά αυτοκίνητα με υψηλό προφίλ (π.χ. 195/65/15) ίσως αυτό να είναι πιο αισθητό και πιο σημαντικό.
- Λίγο μικρότερη αντίσταση κύλισης (με μια επιφύλαξη, γιατί αυτό δεν αξιολογείται εύκολα) σε σχέση με τα Fulda, σίγουρα όμως όχι στα επίπεδα των Energy
- Ενδείξεις ότι θα έχουν ταχύτερη φθορά (μείωση βάθους πέλματος) σε σχέση με τα Carat Progresso.
-
Ποσο τα εβαλες;
-
220 € στον της γειτονιάς.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
220 € στον της γειτονιάς.Ακριβα,195 τα δινουμε και 235 eyro περιπου τα ERturanza,τουλαχιστον στηριξες την γειτονια σου .
Παντως το sava σε οσους το εχω βαλει ειναι ευχαριστημενοι,δεν εχω παραπονα . -
thanks S3 kai Dodger ....
-
Φοράει κανείς το Primacy 3,να μας πεί εντυπώσεις;
-
Μια μικρή βοήθεια. Σε Golf GTI 5 πρέπει να αλλάξω λάστιχα. Λεφτά δεν έχω και δεν ξέρω πως να τα πληρώσω αλλά πρέπει πρώτα να καταλήξω κάπου και μετά κλέβω ίσως την κόρη μου. Θα δούμε.
Διαστάσεις 225/40/18.
Θέλω σκληρά πλαινά (φαντάζομαι Bridgestone=Μονόδρομος?) και σχετικά αθόρυβα στην εθνική. Μέχρι τώρα από Bridgestone 050A και 070 έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Τα μεν πρώτα all around και σε βρεγμένο και σε στεγνό αλλά με αρκετό θόρυβο (παρόλο που δεν το περιμένεις) και τα μεν δεύτερα τέλεια και θα τα ξαναέβαζα αλλά δεν έχει σε 18 (ή δεν βγαίνουν πλέον). Τα Πιρέλι που φοράω είναι επίσης πολύ καλά αλλά έχω μία κακή εμπειρία με αναίτιο καρούμπαλο σε προηγούμενα.
Έχει φορεμένα κάποιος, κάποιο από τα επόμενα ή έχει άποψη:
- Βridgestone Potenza Adrenalin RE002
http://www.bridgestone.gr/elastika/epib ... atika/spor
Είναι αρκετά νέο και δεν βλέπω διαστάσεις. Σε κάποιο ελληνικό σάιτ βρήκα μόνο μέχρι 17' (προς το παρόν)
-
Βridgestone Potenza S001
http://www.bridgestone.gr/elastika/epib ... atika/spor
-
Pirelli P Zero (Σκέτο. Οι άνθρωποι είναι ζώα και έχουν 4-5 λάστιχα με σχεδόν ίδιο όνομα. )
http://www.pirelli.com/tyre/gr/el/car/sheet/pzero.html
Τα 2 και 3 βγαίνουν κανονικά σε 225/40/18.
Αν έχετε και κάποια άλλη πρόταση ευχαρίστως να την διαβάσω. Απορρίπτονται τα Michelin, τα Toyo και όλα τα κινέζικα.
Ευχαριστώ.
Εντιτ: ξέχασα πριν (και έγραψα πρώτο πρώτο τα 'σκληρά πλαϊνά' ), το πρώτο ζητούμενο είναι καλή πρόσφυση στο στεγνό. Χωρίς φυσικά στο βρεγμένο να γίνεται τσίρκο.
-
Προ διμήνου που άλλαξα λάστιχα, είδα τα πρώτα σε 195/50/15 (με κάτω από 300 €) και τα ζαχάρωσα (αλλά τελικά έβαλα ξανά PremiumContact 2 185/55 ...). Άποψη δεν έχω, απλά ρίχνω κάποιες ιδέες ακόμη:
-Falken FK453
-Fulda SportControl
-Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico
-Dunlop Sport Maxx RT
-Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Μια μικρή βοήθεια. Σε Golf GTI 5 πρέπει να αλλάξω λάστιχα. Λεφτά δεν έχω και δεν ξέρω πως να τα πληρώσω αλλά πρέπει πρώτα να καταλήξω κάπου και μετά κλέβω ίσως την κόρη μου. Θα δούμε.Διαστάσεις 225/40/18.
Θέλω σκληρά πλαινά (φαντάζομαι Bridgestone=Μονόδρομος?) και σχετικά αθόρυβα στην εθνική. Μέχρι τώρα από Bridgestone 050A και 070 έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Τα μεν πρώτα all around και σε βρεγμένο και σε στεγνό αλλά με αρκετό θόρυβο (παρόλο που δεν το περιμένεις) και τα μεν δεύτερα τέλεια και θα τα ξαναέβαζα αλλά δεν έχει σε 18 (ή δεν βγαίνουν πλέον). Τα Πιρέλι που φοράω είναι επίσης πολύ καλά αλλά έχω μία κακή εμπειρία με αναίτιο καρούμπαλο σε προηγούμενα.
Έχει φορεμένα κάποιος, κάποιο από τα επόμενα ή έχει άποψη:
- Βridgestone Potenza Adrenalin RE002
http://www.bridgestone.gr/elastika/epibatika-4x4-and-emiphortega/therina-elastika/epibatika/spor
Είναι αρκετά νέο και δεν βλέπω διαστάσεις. Σε κάποιο ελληνικό σάιτ βρήκα μόνο μέχρι 17' (προς το παρόν)
-
Βridgestone Potenza S001
http://www.bridgestone.gr/elastika/epibatika-4x4-and-emiphortega/therina-elastika/epibatika/spor
-
Pirelli P Zero (Σκέτο. Οι άνθρωποι είναι ζώα και έχουν 4-5 λάστιχα με σχεδόν ίδιο όνομα. )
http://www.pirelli.com/tyre/gr/el/car/sheet/pzero.html
Τα 2 και 3 βγαίνουν κανονικά σε 225/40/18.
Αν έχετε και κάποια άλλη πρόταση ευχαρίστως να την διαβάσω. Απορρίπτονται τα Michelin, τα Toyo και όλα τα κινέζικα.
Ευχαριστώ.
Εντιτ: ξέχασα πριν (και έγραψα πρώτο πρώτο τα 'σκληρά πλαϊνά' ), το πρώτο ζητούμενο είναι καλή πρόσφυση στο στεγνό. Χωρίς φυσικά στο βρεγμένο να γίνεται τσίρκο.
Φίλε
Φίλε εγώ έχω ένα φίατ μπράβο με ίδια διάσταση ελαστικών με σένα 225/40/18. Φοράει contisportcontact 3 και έχω μείνει πού ικανοποιημένος σε όλα εκτός από το θόρυβο. Ειδικά με βροχή μπορώ να σου πω ότι το τελίκιασα εγνατία..
Έχω 60000χλμ και πιάσανε δείκτη φθοράς και σκέφτομαι κι εγώ μια οικονομική λύση γιατί τα ίδια δεν πάνε κάτω από 600ευρώ..
Σκεφτόμουν για NANKANG NS-2 που αν θυμάμαι καλά σε κάποιο φόρουμ είχα ακούσει καλά λόγια και βγαίνουν στα μισά λεφτά..
Ότι και να βρεις πάντως να το γράψεις γιατί με ενδιαφέρει και μένα. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Μια μικρή βοήθεια. Σε Golf GTI 5 πρέπει να αλλάξω λάστιχα. Λεφτά δεν έχω και δεν ξέρω πως να τα πληρώσω αλλά πρέπει πρώτα να καταλήξω κάπου και μετά κλέβω ίσως την κόρη μου. Θα δούμε.Διαστάσεις 225/40/18.
Θέλω σκληρά πλαινά (φαντάζομαι Bridgestone=Μονόδρομος?) και σχετικά αθόρυβα στην εθνική. Μέχρι τώρα από Bridgestone 050A και 070 έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Τα μεν πρώτα all around και σε βρεγμένο και σε στεγνό αλλά με αρκετό θόρυβο (παρόλο που δεν το περιμένεις) και τα μεν δεύτερα τέλεια και θα τα ξαναέβαζα αλλά δεν έχει σε 18 (ή δεν βγαίνουν πλέον). Τα Πιρέλι που φοράω είναι επίσης πολύ καλά αλλά έχω μία κακή εμπειρία με αναίτιο καρούμπαλο σε προηγούμενα.
Για το αυτοκινητο σου και τη χρηση που το θες το RE 002 μοιαζει να εινει καταλληλοτερο απο το S 001. Ειναι ενα αρκετα σπορ λαστιχο που ξεκιναει απο τη διασταση 195/60/15, αρα θα εχει καλα all round χαρακτηριστικα, βγαινει στη διασταση που το θες και ειναι της κατηγοριας Pilot Sport 3 δηλαδη αρκετα σπορ αλλα οχι το απολυτο σπορ οπως το S 001 ή το Michelin Pilot Super Sport. Επισης απο οικονομικης αποψης θα ειναι φτηνοτερο και απο το S 001.
-
Σπύρο (Proffesseur ), εγώ θα προτείνω κάτι διαφορετικό, και δεν έχει σχέση με μάρκες...
Είτε θα πας σε κάτι φθηνό και σχετικά επώνυμο (όπως τα Falken πχ), είτε θα διαλέξεις κάτι καλύτερο, αλλά θα κοιτάξεις για εγγύηση αντικατάστασης σε περίπτωση ζημιάς κλπ.
Εγώ αυτό έκανα όταν αγόρασα τα δικά μου, που φοράμε και την ίδια διάσταση κιόλας...
Αγόρασα τα Pzero Rosso που έκαναν 570€ τετράδα, και είχαν εγγύηση αντικατάστασης ό,τι και να γίνει νομίζω για 30Κ ή 40Κ χιλιόμετρα.
Οπότε, και επώνυμο και καλό λάστιχο έχεις, και δεν είναι άθλια ακριβό και σε περίπτωση που πάθεις ζημιά (πανεύκολο λόγω 18άρας και ελληνικών δρόμων) δεν ξαναβάζεις το χέρι στην τσέπη.
Εγγύηση πιο παλιά έδινε η αντιπροσωπεία της Goodyear/Dunlop και η Pirelli.
Δες τι παίζει στην αγορά αυτή την εποχή, είναι το πιο λογικό.Εγώ τ' αγόρασα από τον Κυριαζή στην Ν. Χαλκηδόνα, η τιμή ίσχυε πριν 1 χρόνο περίπου, τώρα δεν ξέρω.
-
Γεια σας παιδιά, χρειάζομαι βοήθεια. Έχω ένα Seat Ibiza 1,4l 101hp Spesial Edition του 2009 με ζάντες 215/40 R17. Έχω συμπληρώσει 40.000 χλμ και πρέπει να αλλάξω ελαστικά. Ιδιαίτερα αυτές τις μέρες με τις βροχές βλέπω πρόβλημα στο φρενάρισμα και στο κράτημα στις στροφές. Φοράει τώρα Pirelli P7 που τα είχε από την αρχή. Μια τετράδα ίδια τα έχω βρει με 550€. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με αυτά, αλλά αν έβρησκα κάποια καλύτερα σε λογική τιμή θα τα έβαζα. Έχετε να μου προτίνετε τίποτα αντίστοιχο και καλύτερο σε τιμή που να μην ξεπερνάει τα 600€;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σπύρο (Proffesseur ), εγώ θα προτείνω κάτι διαφορετικό, και δεν έχει σχέση με μάρκες...
Είτε θα πας σε κάτι φθηνό και σχετικά επώνυμο (όπως τα Falken πχ), είτε θα διαλέξεις κάτι καλύτερο, αλλά θα κοιτάξεις για εγγύηση αντικατάστασης σε περίπτωση ζημιάς κλπ.
Εγώ αυτό έκανα όταν αγόρασα τα δικά μου, που φοράμε και την ίδια διάσταση κιόλας...
Αγόρασα τα Pzero Rosso που έκαναν 570€ τετράδα, και είχαν εγγύηση αντικατάστασης ό,τι και να γίνει νομίζω για 30Κ ή 40Κ χιλιόμετρα.
Οπότε, και επώνυμο και καλό λάστιχο έχεις, και δεν είναι άθλια ακριβό και σε περίπτωση που πάθεις ζημιά (πανεύκολο λόγω 18άρας και ελληνικών δρόμων) δεν ξαναβάζεις το χέρι στην τσέπη.
Εγγύηση πιο παλιά έδινε η αντιπροσωπεία της Goodyear/Dunlop και η Pirelli.
Δες τι παίζει στην αγορά αυτή την εποχή, είναι το πιο λογικό.Εγώ τ' αγόρασα από τον Κυριαζή στην Ν. Χαλκηδόνα, η τιμή ίσχυε πριν 1 χρόνο περίπου, τώρα δεν ξέρω.
Ευχαριστώ. Έχεις δίκιο σε αυτό για την εγγύηση.
Παλιά είχα (υποτίθεται) εγγύηση σε Πιρέλι που φορούσα τα οποία στα 12.000 χλμ το ένα πέταξε καρούμπαλο χωρίς εμφανή αιτία (εννοώ κάποια λακούβα-γκρεμό κλπ Τσέκαρα αέρα πριν φύγω για ταξίδι και δεν υπήρχε καρούμπαλο και μετά από 400 χλμ είχε καρούμπαλο. Βέβαια θα μπορούσε να προυπήρχε η αιτία και απλά να εκδηλώθηκε στο ταξίδι) και ΔΕΝ καλύφθηκα με αλλαγή καθώς την εγγύηση την είχα πάρει προφορικά, δεν ξέρω αν πλέον η Πιρέλι οργανώθηκε και τη δίνει γραπτώς. Σε Τόγιο που είχα βάλει (άλλα έβγαλα γρήγορα) είχα πάριε την εγγύηση γραπτώς. Θα δω τι θα μου πουν και από κοντά. Γι αυτό πάντως και είχα αναφέρει στο ποστ μου σκληρά πλαινά. Λιγότερη άνεση αλλά κάποια 'μακροβιότητα'. Προσανατολίζομαι για το S001 γιατί από 050Α και 070 έχω πολύ καλές εντυπώσεις και έχω κουραστεί και απογοητευτεί με δοκιμές.
Τα Ρόσο που λες και φοράς είναι αυτά με τα κόκκινα γράμματα στο πλάι?
Αν ναι, αυτά φοράω τώρα. Πολύ καλό λάστιχο, μου αρέσει. Μια τιμή που πήρα (όχι από τους 'δικούς' μου λαστιχάδες) έτσι ενημερωτικά σε έναν που περνάω όταν πάω για δουλειά, μου έδωσε 640 ευρώ (εσύ 570 τελική? Μάλλον δεν θα γίνω πελάτης. Είναι και 'παλιά' λάστιχα θα πρέπει να είναι συγκρατημένες πλέον οι τιμές τους). Θα πάω από κοντά και σε αυτούς που γνωρίζω και θα δω τιμές και ενδεχομένως εγγύηση.
-
H Pirelli δινει εγγυηση με μια καρτα τυπου πιστωτικης, την οποια κρατας για οταν χρειαστει. Μετα απο πολλες δοκιμες (contact3/dunlop sport max/pzero asymmetric/michelin ps3) προτεινω με κλειστα ματια το pzero
-
τα είχε από την μάνα τους το Α3 και δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένος σε αντιθεση με τα nokian που φοράω τώρα.
-
Αρκετές φορές τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης δεν είναι ίδια με αυτά που κυκλοφορούν στο εμπόριο γιατί είναι ειδική παραγγελία από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
...και συνήθως βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα από τα (ίδια) λάστιχα που θα αγοράσεις από το εμπόριο.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]