Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 54
    • 55
    • 35 / 55
    Ελληνικοί Αγώνες
    98
    1083
    9673
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stoukerman last edited by

      Δηλαδή τώρα θαχουμε και κουβέρτες στα ιστορικά? (όλες οι ομάδες!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chala13 last edited by

        Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
        Δηλαδή τώρα θαχουμε και κουβέρτες στα ιστορικά? (όλες οι ομάδες!)

        ....παρ' όλο πού η FIA ΔΕΝ τις επιτρέπει στα Ιστορικά . Αλλά είπαμε, είμαστε χρόνια μπροστά από την FIA ( πχ HANS )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stoukerman last edited by

          Ο χρήστης chala13 έγραψε:

          Δηλαδή τώρα θαχουμε και κουβέρτες στα ιστορικά? (όλες οι ομάδες!)

          ....παρ' όλο πού η FIA ΔΕΝ τις επιτρέπει στα Ιστορικά . Αλλά είπαμε, είμαστε χρόνια μπροστά από την FIA ( πχ HANS )

          Επισης εχει διαφοροποιηση με το Κ και για τα λαστιχα λεει για ολες τις ομαδες ραλυτζιδικα τελικα τι υπερυσχυει ο εθνικος η το Κ ? Και το ROPS που ειναι για ολα τα ιστορικα ( νομιζω το Κ εχει διαβαθμίσεις) εχει λιγουλακι πιο αυστηρουτσικη κατασκευη απο τα πρωην...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Σε κάθε περίπτωση, για εθνικούς αγώνες, υπερισχύει ο εθνικός κανονισμός (εγκύκλιοι ΕΘΕΑ και εθνικοί τεχνικοί κανονισμοί)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Σε κάθε περίπτωση, για εθνικούς αγώνες, υπερισχύει ο εθνικός κανονισμός (εγκύκλιοι ΕΘΕΑ και εθνικοί τεχνικοί κανονισμοί)

              Tωρα βεβαια , μ'αυτην την φοβερη συνθεση Τ.επιτροπων , προτιμοτερο να ισχυε ο εθνικος κανονισμος της Ζιμπαμπε

              Σιγουρα περισσοτεροι αγωνιζομενοι **δεν θα **βλασφημουσαν την ωρα και την στιγμη που ασχοληθηκαν μ'αυτο το σπορ ..............

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                el-em last edited by

                Ο χρήστης chala13 έγραψε:

                Δηλαδή τώρα θαχουμε και κουβέρτες στα ιστορικά? (όλες οι ομάδες!)

                ....παρ' όλο πού η FIA ΔΕΝ τις επιτρέπει στα Ιστορικά . Αλλά είπαμε, είμαστε χρόνια μπροστά από την FIA ( πχ HANS )

                Για να μην σε καταταξω και εσενα στο ντουλαπι που εχω καταταξει πολλους εδω μεσα, το σχολιο σου για το Hans σβηστο, σε παρακαλω.

                Φιλικα,

                'el-em'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stoukerman last edited by

                  Ασε τα ντουλαπια και βαλε πλατη να βγαλουν τη Μυραρακη και τα ραλιαρικα λαστιχα και κανουν μια συναξη να καταλαβουν/με τι ακριβως ειναι το ROPS γιατι μιλαει για χουφτες, χιαστες, πυργους κλπ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    ..............

                    Πως τον λεγανε ρε παιδια εκεινον τον εκπροσωπο τυπου (καποιου μεγαλου κομματος ηταν) που εβγαινε και ελεγε τα φοβερα , με σοβαρο τροπο και μας ξεραινε στο γελιο ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stoukerman last edited by

                      ρε μαστορα περα της πλακας, ειναι απλα σημεια που τους ξεφυγαν πιστευω στη διατυπωση, δεν ειναι κατι δυσκολο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
                        ρε μαστορα περα της πλακας, ειναι απλα σημεια που τους ξεφυγαν πιστευω στη διατυπωση, δεν ειναι κατι δυσκολο...

                        E ναι .... βρε Στουκερακο , τι να λεμε για τα παιδια οτι ειναι ......... σωπα καλε .....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chala13 last edited by

                          Ο χρήστης el-em έγραψε:

                          Δηλαδή τώρα θαχουμε και κουβέρτες στα ιστορικά? (όλες οι ομάδες!)

                          ....παρ' όλο πού η FIA ΔΕΝ τις επιτρέπει στα Ιστορικά . Αλλά είπαμε, είμαστε χρόνια μπροστά από την FIA ( πχ HANS )

                          Για να μην σε καταταξω και εσενα στο ντουλαπι που εχω καταταξει πολλους εδω μεσα, το σχολιο σου για το Hans σβηστο, σε παρακαλω.

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          Aν καί δέν μ' απασχολούν ούτε οι 'κατατάξεις' , ούτε τα 'ντουλάπια' , (και αντιπαρέρχομαι το εισαγγελικό 'υφάκι' ) να ξεκαθαρίσω γιά Χ Ι Λ Ι Ο Σ Τ Η φορά οτί δεν αμφισβητεί κανείς την χρησιμότητα του HANS , αλλά το προσπέρασμα της FIA από την ΟΜΑΕ . Ελληνικά μιλάω 'Τελεία και παύλα ' μ' αυτό το θέμα.

                          Φιλικά,
                          Κάρολος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            el-em last edited by

                            Ο χρήστης chala13 έγραψε:

                            Δηλαδή τώρα θαχουμε και κουβέρτες στα ιστορικά? (όλες οι ομάδες!)

                            ....παρ' όλο πού η FIA ΔΕΝ τις επιτρέπει στα Ιστορικά . Αλλά είπαμε, είμαστε χρόνια μπροστά από την FIA ( πχ HANS )

                            Για να μην σε καταταξω και εσενα στο ντουλαπι που εχω καταταξει πολλους εδω μεσα, το σχολιο σου για το Hans σβηστο, σε παρακαλω.

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            Aν καί δέν μ' απασχολούν ούτε οι 'κατατάξεις' , ούτε τα 'ντουλάπια' , (και αντιπαρέρχομαι το εισαγγελικό 'υφάκι' ) να ξεκαθαρίσω γιά Χ Ι Λ Ι Ο Σ Τ Η φορά οτί δεν αμφισβητεί κανείς την χρησιμότητα του HANS , αλλά το προσπέρασμα της FIA από την ΟΜΑΕ . Ελληνικά μιλάω 'Τελεία και παύλα ' μ' αυτό το θέμα.

                            Φιλικά,
                            Κάρολος

                            Κι εγω Ελληνικα μιλαω, αγαπητε Καρολε, και επιμενω (εχοντας ο ιδιος πιστει) για το κεφαλι το δικο σας !!!
                            Αν αυτο ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβεις, τοτε κανε και υποστηριζε οτι σου κατεβει στο μυαλο.
                            Οσο για το 'προσπερασμα της Fia απο την ΟΜΑΕ', ολοι οι νοημονες, θα επρεπε να χαιρεστε και οχι να αντιδρατε.
                            'Φαγωθηκατε' οι ιστορικοι να μην ισχυσει το μετρο (του Ηans) απο την αρχη της χρονιας. Δεχτηκε η ΕΠΑ να το αναβαλλει για τις 01.07.12. Τι θα εχει αλλαξει τοτε ? Η οικονομικη κατασταση η δικη σας και της χωρας θα ειναι καλυτερη η θα εχουν αλλαξει οι καροτσες σας και θα βολευεται και το Hans?
                            Βλεπεις ποσο κοντοφθαλμοι εισαστε ?
                            Το υφακι, ουτε εισαγγελικο ηταν ουτε τιποτα. Απλα περιμενα ανθρωποι που εκτιμω (σαν εσενα) να σκεφτονται πιο πολυ.

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Εγινε σημερα και ηταν Εξαιρετικά ενδιαφερον... Κυριως γιατι στην 'ελευθερη συζητηση' τεθηκαν θεματα ας τα πω 'καθημερινα'

                              Χαρηκα που γνωρισα τον Κο Σταθη Μαγο.
                              Στεναχωρεθηκα που ΔΕΝ ειδα τον Νασο Παπακωστα

                              το 4κινητο λομπυ ηταν ισχυρό και παλι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης chala13 έγραψε:

                                Δηλαδή τώρα θαχουμε και κουβέρτες στα ιστορικά? (όλες οι ομάδες!)

                                ....παρ' όλο πού η FIA ΔΕΝ τις επιτρέπει στα Ιστορικά . Αλλά είπαμε, είμαστε χρόνια μπροστά από την FIA ( πχ HANS )

                                Για να μην σε καταταξω και εσενα στο ντουλαπι που εχω καταταξει πολλους εδω μεσα, το σχολιο σου για το Hans σβηστο, σε παρακαλω.

                                Φιλικα,

                                'el-em'

                                Aν καί δέν μ' απασχολούν ούτε οι 'κατατάξεις' , ούτε τα 'ντουλάπια' , (και αντιπαρέρχομαι το εισαγγελικό 'υφάκι' ) να ξεκαθαρίσω γιά Χ Ι Λ Ι Ο Σ Τ Η φορά οτί δεν αμφισβητεί κανείς την χρησιμότητα του HANS , αλλά το προσπέρασμα της FIA από την ΟΜΑΕ . Ελληνικά μιλάω 'Τελεία και παύλα ' μ' αυτό το θέμα.

                                Φιλικά,
                                Κάρολος


                                Κάλε μου φίλε πρέπει να αντιληφτείς ότι η FIA
                                δέχεται ερεθίσματα, από τους κατά τόπους ετέρους της. Το θέμα δεν είναι εάν την προσπερνάμε, μα εάν προστατεύουμε, έτι περισσότερο την ζωή μας. είναι και ο λόγος που πιστεύω, ότι πρέπει να προπορευόμαστε, της κατά τόπους αποφάσεις, που βλακωδώς επηρεάζονται από ανεγκέφαλους υποβολείς.
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  Κι αλλοι ειχαν χαρει που ειχαν γνωρισει το Γιωργακη Παπανδρεου ....τον Κωστακη Καραμανλη .... κι αλλους τετοιους < μεγαλους > που ειχαν γραψει τα οσα , οι δημοσιογραφισκοι της Ελλαδαρας μας ........ και χαιροντε τα εργα τους σημερα .......................

                                  Πολυ ευκολα χαιρομαστε σ'αυτη την χωρα ..... γιαυτο τα εχουμε κανει μουτι , ολα .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    Ο χρήστης APR έγραψε:
                                    Κι αλλοι ειχαν χαρει που ειχαν γνωρισει το Γιωργακη Παπανδρεου ....τον Κωστακη Καραμανλη .... κι αλλους τετοιους < μεγαλους > που ειχαν γραψει τα οσα , οι δημοσιογραφισκοι της Ελλαδαρας μας ........ και χαιροντε τα εργα τους σημερα .......................

                                    Πολυ ευκολα χαιρομαστε σ'αυτη την χωρα ..... γιαυτο τα εχουμε κανει μουτι , ολα .

                                    Αν το ανωτερω αφορά το σχολιο μου θα μου επιτρεψετε να το χαρακτιρισω ως παντελως ασχετο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      apr last edited by

                                      Eεεε ναι βρε fokion sportig , για τον Γιωργακη και τον Κωστακη εγραψα , δεν εχει να κανει με τις δικες σου χαρουλες ..............

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        van last edited by

                                        Λοιπόν...
                                        Το σάββατο μπορώ να πώ, οτι ήταν πολύ επικοδομητικό το σεμινάριο Τεχνικών εφόρων.Εμαθα πολλά, είδα πολλά, ανακάλυψα πολλά.
                                        Με λύπη, ομως ανακάλυψα και την ασχετοσύνη αλλα και την πρόθεση πολλών οδηγών-μηχανικών-προετοιμαστών, που για εμένα, θα επρεπε να ασχοληθούν με κάτι αλλο, παρά με τους αγώνες αυτοκινήτου. ιδιαίτερα αυτοί που κάνουν 'απόπειρες' δολοφονίας...
                                        Χαρακτηριστικό (και ακόμα γελάω...)
                                        1oν, η φωτόγραφία που σε ενα αγωνιστικό, η ζώνη ασφαλείας, είναι πιασμένη-τρυπημένη-στερεωμένη, με λαμαρινόβιδα, πάνω στο Rollbar...
                                        2ον, το κομένο πλαϊνό τοξίλιο του Rollbar, ώστε να προσαρμοστεί στρογγυλή θήκη για...καφεδάκι...

                                        Βέβαια, εκείνο που με εβαλε σε σκέψεις, είναι η κουβέντα μετά το σεμινάριο, οσων αφορά τις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών. Δλδ, Την κατάργηση κλάσεων και κατηγοριών, την απροειδοποίητη 'κατάργηση' μερικών αγωνιστικών αυτοκινήτων...
                                        Οι Ερωτήσεις ήταν οι εξείς:
                                        1ον, με ποιό σκεπτικό μπήκαν τα κιτκαρ, στην Α6?
                                        2ον, γιατι η κατηγορία ΕΕ, δεν συμμετέχει στην F2?
                                        3oν, γιατι τα wrc, προσμετρούν φέτος, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, εφόσον ζητάμε οικονομία και συναγωνισμό?
                                        4ον, Γιατι τα WRC, εχουν πάρει απο μια κατηγορία παραμάσχαλα στις αναβάσεις, εφόσον είναι ιδια αυτοκίνητα?
                                        5ον, γιατι η Formula Sallon, επιτρέπει αυτοκίνητα που εχουν Δελτίο αναγνώρισης ήδη, ενώ θα έπρεπε να ειναι το ανάποδο?
                                        6ον, ποιος είχε την φαϊνή ιδέα, να επαναφέρει την κατηγορία national, εφόσον δεν δούλεψε ποτέ, και εφόσον, υπάρχει η FS?
                                        7ον, γιατι τα S1600, πάνε με τα A7 και οχι και τα κιτ καρ 1600, που είναι ιδια αυτοκίνητα?
                                        8ον, που πήγε η κατηγορία F3?

                                        Φαντάζεστε λοιπόν, με τι ορμή και διάθεση για μπινελίκι ξεκίνησα, εφόσον θεωρούσα οτι αυτά είναι ιδέες-προτάσεις της Τεχν.Επιτροπής...αλλα ελαβα μια αποστομωτική, απάντηση. ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΌΤΕΙΝΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΑΥΤΑ! και επειδή τους τόνισα οτι με εχουν κάνει μπαλάκι...οτι οι 'ΕΘΕΑ' λένε οτι η τεχνική επιτροπή τα πρότεινε και αυτοί λένε το αντίθετο, με επεισαν...τελικά... με αποδείξεις...οτι ήταν ανωθεν εντολή...
                                        Το σίγουρο είναι, τελικά, οτι ή πέφτουν ραβασάκια ...που μεταφέρονται με αγγελιοφόρους-κοντορεβυθούληδες (πάλι... για ακόμα μια χρονιά) ή επειδή φαίνεται το μέλλον της καρέκλας αβέβαιο...ας 'φτιάξουμε' την πάρτυ μας τώρα και ...εχει ο θεός...!
                                        Τα παντελόνια που φοράμε, ομως, θα τα τιμήσουμε, ποτέ?

                                        ΥΓ:Στην αρχή του σεμιναρίου, τέθηκε θέμα με 'τα Forum' και οτι θα έπρεπε να σταματήσουν...τα κουτσομπολιά και οι αστοχες συζητήσεις...Σας πληροφορώ, λοιπόν, οτι ολοι ήταν ΑΨΟΓΑ ενημερωμένοι..με το τι γράφεται εδω μέσα και απο την μεριά μου, θα συνεχίσω να γράφω, αφού τελικά, είναι ο μόνος τρόπος να δημοσιοποιούνται τα 'γραμμάτεια'...Οδηγών - συνοδηγών - Επιτρόπων...

                                        καλημέρα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          scn last edited by

                                          Ο χρήστης van έγραψε:
                                          Οι Ερωτήσεις ήταν οι εξείς:
                                          1ον, με ποιό σκεπτικό μπήκαν τα κιτκαρ, στην Α6?
                                          2ον, γιατι η κατηγορία ΕΕ, δεν συμμετέχει στην F2?
                                          3oν, γιατι τα wrc, προσμετρούν φέτος, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, εφόσον ζητάμε οικονομία και συναγωνισμό?
                                          4ον, Γιατι τα WRC, εχουν πάρει απο μια κατηγορία παραμάσχαλα στις αναβάσεις, εφόσον είναι ιδια αυτοκίνητα?
                                          5ον, γιατι η Formula Sallon, επιτρέπει αυτοκίνητα που εχουν Δελτίο αναγνώρισης ήδη, ενώ θα έπρεπε να ειναι το ανάποδο?
                                          6ον, ποιος είχε την φαϊνή ιδέα, να επαναφέρει την κατηγορία national, εφόσον δεν δούλεψε ποτέ, και εφόσον, υπάρχει η FS?
                                          7ον, γιατι τα S1600, πάνε με τα A7 και οχι και τα κιτ καρ 1600, που είναι ιδια αυτοκίνητα?
                                          8ον, που πήγε η κατηγορία F3?

                                          Και οι απαντήσεις ποιες ήταν;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Μα van, τα περισσότερα απ΄όσα λες δεν είναι θέμα της Τεχνικής Επιτροπής, δηλ. το σε ποιά κλάση μετράει κάθε αυτοκίνητο, προκηρύξεις κτλ. Η Τεχνική Επιτροπή βγάζει τεχνικούς κανονισμούς με βάση γενικές αρχές που παίρνει από την ΕΘΕΠΑ από εκεί και πέρα η ίδια η ΕΘΕΠΑ είναι που καθορίζει πως αυτοί οι κανονισμοί εφαρμόζονται... Η (όποια) επιτροπή εισηγείται, η ΕΘΕΠΑ όμως αποφασίζει.

                                            (Και κάποιες φορές η ΕΘΕΠΑ έχει την άποψή της, άσχετα με την όποια εισήγηση της Τεχνικής Επιτροπής. Πχ. το θέμα με τις κλάσεις στα σπριντ, η εισήγηση της Επιτροπής εδώ και χρόνια είναι να υπάρχουν κλάσεις ή αν μη τι άλλο, μόνο για τα Ν, αλλά η απόφαση που λαμβάνεται είναι διαφορετική. Ακόμα και σε 'βαθιά' τεχνικά θέματα μερικές φορές...)

                                            Σχετικό-άσχετο, με ειδοποίησε άλλος χρήστης του Forum, τον οποίο και ευχαριστώ, για το εξής:

                                            Εγκύκλιος 15/2012

                                            Στο άρθρο 1.2 της εγκυκλίου 11/2012, στο σημείο που αναφέρεται στις επιπλέον ελευ¬θερίες της ομάδας Ν μόνο για εθνικούς αγώνες, καταργείται η ακόλουθη πρόταση:
                                            “ Επιτρέπεται στα ράλλυ και τύπου ράλλυ η χρήση περιοριστικού στομίου του Turbo στα αυτοκίνητα της ομάδος Ν με διάμετρο 34 mm, σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο συμμετέχει στην κλάση Α/8 .

                                            Πχ. αυτό θα έπρεπε να είναι θέμα Τεχνικής Επιτροπής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 35 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr