-
Ποιο μακρινό μέλλον; Το 2014 θα έρθουν τα πάνω κάτω! Αλλά μάλλον κάτι δεν πάει καλά στο Maranello. Νομίζω ότι οτι ο Byrne πρέπει να επιστρατευτεί, όσο και αν κοστίσει σε χρήμα!
-
Α δεν έχω ιδέα τί σκοπεύουν για το 14 - πάντως ούτως ή άλλως έλεγα για 'όχι μακρυνό'...
Τώρα αν ένας Byrne μόνο είναι 'σωτηρία'....ούτε αυτό το ξέρω. -
To 14 θα έχουμε V6 1.6 turbo, άλλα αεροδυναμικά πακέτα και ERS αντί για KERS (θα μαζεύει δηλαδή ενέργεια και από αλλού και θα είναι πολύ περισσότερη αυτή - κοντά 150 άλογα υπολογίζουν οτι θα απελευθερώνονται).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
(θα μαζεύει δηλαδή ενέργεια και από αλλού και θα είναι πολύ περισσότερη αυτή - κοντά 150 άλογα υπολογίζουν οτι θα απελευθερώνονται).[pedantic physicist]Αυτό είναι ισχύς, όχι ενέργεια.[/pedantic physicist]
Και φυσικά οι αλλαγές των κανονισμών το '14 θα ανακατέψουν τη τράπουλα, αλλά δεν εγγυώνται ότι θα αλλάξουν και οι πρωταγωνιστές. Μπορεί καμιά μεσαία ομάδα να βρει μια έξυπνη πατέντα που προσωρινά θα της δώσει ένα προβάδισμα, αλλά κατά τεκμήριο οι πιο πλούσιες και οργανωμένες ομάδες έχουν τους πόρους, το manpower και τη *νοοτροπία *του να στίψουν τους κανονισμούς για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Αυτό το τελευταίο είναι που έχει εκλείψει πλέον (ΙΜΟ) από τη Ferrari και έχουν χάσει το mojo τους τα τελευταία χρόνια.
-
Ήμουν σίγουρος ότι κάποιος θα στέκονταν σε λεπτομέρειες, ενώ το νόημα ήταν αλλού. Ναι φυσικά είναι ισχύς αλλά για να αποδωθεί μεγαλύτερη ισχύς σε ίδιο χρονικό διάστημα χρειάζεται περισσότερη ενέργεια. Τα τωρινά KERS απελευθερώνουν κοντά 80 ίππους για κάτω από 7 δεύτερα, για τόσο φτάνει η ενέργεια που έχουν αποθηκεύσει. Εκείνα θα μπορούν 150 ίππους σχεδόν, για 20-30 δεύτερα ανά γύρο λόγω μεγαλύτερης αποθηκευμένης ενέργειας (και φυσικά ισχυρότερων ηλεκτρικών κινητήρων για την περισσότερη ισχύ).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ήμουν σίγουρος ότι κάποιος θα στέκονταν σε λεπτομέρειες, ενώ το νόημα ήταν αλλού. Ναι φυσικά είναι ισχύς αλλά για να αποδωθεί μεγαλύτερη ισχύς σε ίδιο χρονικό διάστημα χρειάζεται περισσότερη ενέργεια. Τα τωρινά KERS απελευθερώνουν κοντά 80 ίππους για κάτω από 7 δεύτερα, για τόσο φτάνει η ενέργεια που έχουν αποθηκεύσει. Εκείνα θα μπορούν 150 ίππους σχεδόν, για 20-30 δεύτερα ανά γύρο λόγω μεγαλύτερης αποθηκευμένης ενέργειας (και φυσικά ισχυρότερων ηλεκτρικών κινητήρων για την περισσότερη ισχύ).Δεν είμαι βέβαιος ότι το KERS δεν θα μπορούσε να αποδώσει περισσότερη ενέργεια στο γύρο.
-
Χρήστο είναι περιορισμένο σε ορισμένα KJ στο harvesting και ορισμένα KW στο output όπως επίσης και χρονικά. Έτσι τα τωρινά συστήματα είναι φτιαγμένα με αυτές τις περιοριστικές προδιαγραφές. Τα μελλοντικά θα είναι πολύ ισχυρότερα και θα μαζεύουν και από αλλού ενέργεια. Εγώ φυσικά διαφωνώ με όλα αυτά αλλά δεν έχει σημασία η γνώμη μου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χρήστο είναι περιορισμένο σε ορισμένα KJ στο harvesting και ορισμένα KW στο output όπως επίσης και χρονικά. Έτσι τα τωρινά συστήματα είναι φτιαγμένα με αυτές τις περιοριστικές προδιαγραφές. Τα μελλοντικά θα είναι πολύ ισχυρότερα και θα μαζεύουν και από αλλού ενέργεια. Εγώ φυσικά διαφωνώ με όλα αυτά αλλά δεν έχει σημασία η γνώμη μου.Θεωρώ, κατά τη γνώμη μου, ότι δεν θα πρέπει να μας ενδιαφέρει το πως παράγεται η απαιτούμενη ισχύς. Σίγουρα ένας V12 στις 24,000 σαλ 1100+ hp θα ήταν κάτι που όλοι θα αποζητούσαμε. Αν όμως μπορώ να πετύχω την ίδια απόδοση με έναν κινητήρα με τους μισούς κυλίνδρους και μία άλλη λύση και αυτό έχοντας τη μισή και μόνον κατανάλωση (και η λύση αυτή να είναι τεχνολογικά υλοποιήσιμη σε μαζική κλίμακα και οικονομικά προσοδοφόρα) τότε θα το προτιμούσα. Έτσι τουλάχιστον έχω και την ψευδαίσθηση ότι μέσα από ένα άθλημα μπορώ να πετύχω και την εξέλιξη κάποιου υποσυστήματος που κάποια στιγμή θα μου προσφερθεί μαζικά και θα κάνει τη ζωή μου καλύτερη.
Βέβαια εδώ θα ξεκινήσουμε το γαϊτανάκι αν η F1 είναι sport ή pure sport και δεν θα βγει άκρη.
Just my 2c
Pre Season 2012-Winter testing