Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 488
    • 489
    • 141 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219371
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      efthymis last edited by

      Τα ντεποζιτα δεν εχουν παντου το ιδιο σχημα, μπορει απο τη μεση κ κατω -στο δεικτη- να εχει μεγαλυτερη χωρητικοτητα. Επισης υπαρχει και η 'ρεζερβα' οταν δηλαδη ο δεικτης ειναι τερμα κατω εχεις ακομα γυρω στα 5 λιτρα μεσα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r200 last edited by

        Ο χρήστης sakk έγραψε:
        Παιδια επανερχομαι στο θεμα μου αλλα με διαφορετικο προβλημα αυτη την φορα.. Ευτυχως η καταναλωση μου στο CORSA 1.3 απο 6.1 επεσε στο 5.6 ,το προβλημα ομως ειναι αλλο.Ενω εχω καταναλωσει 16.5 λιτρα (το CORSA δεχεται στο ντεποζιτο 40 λιτρα) ο δεικτης βενζινης εχει πεσει λιγο πιο κατω απο το μισο .Ηθελα να ρωτησω τι μπορει να φταιει.Pleease heeeelp!!

        για την καταναλωση καυσιμου αν καταλαβα καλα εχεις πετρελαιοκινητο θα πρεπει να εισαι στα 4,5λιτρα δοκιμασε να αλλαξεις ενα φιλτρο αερος μηπως εχει 'βουλωσει' εχεις πεσει σε μαπα φιλτρο αερος(οπτικα δεν το καταλαβαινεις)
        σε μερικα αυτοκινητα καλα το παρατηρησες, εχουν 40λιτρα ντεποζιτο το φλοτερ λογω της γεωμετριας του ρεζερβουαρ εχει μια απολκλιση απο τα πραγματικα δεδομενα πιθανοτατα οταν καψεις τα 17 να δειξει ακριβως μεση και τα υπολοιπα 23 απο τη μεση και κατω,ακριβως το ιδιο συμβαινει και στο δικο μου και εκανα μετρησεις και συμβαινει αυτο που εγραψα παραπανω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panorg last edited by

          Ο χρήστης r200 έγραψε:

          Παιδια επανερχομαι στο θεμα μου αλλα με διαφορετικο προβλημα αυτη την φορα.. Ευτυχως η καταναλωση μου στο CORSA 1.3 απο 6.1 επεσε στο 5.6 ,το προβλημα ομως ειναι αλλο.Ενω εχω καταναλωσει 16.5 λιτρα (το CORSA δεχεται στο ντεποζιτο 40 λιτρα) ο δεικτης βενζινης εχει πεσει λιγο πιο κατω απο το μισο .Ηθελα να ρωτησω τι μπορει να φταιει.Pleease heeeelp!!

          για την καταναλωση καυσιμου αν καταλαβα καλα εχεις πετρελαιοκινητο θα πρεπει να εισαι στα 4,5λιτρα δοκιμασε να αλλαξεις ενα φιλτρο αερος μηπως εχει 'βουλωσει' εχεις πεσει σε μαπα φιλτρο αερος(οπτικα δεν το καταλαβαινεις)
          σε μερικα αυτοκινητα καλα το παρατηρησες, εχουν 40λιτρα ντεποζιτο το φλοτερ λογω της γεωμετριας του ρεζερβουαρ εχει μια απολκλιση απο τα πραγματικα δεδομενα πιθανοτατα οταν καψεις τα 17 να δειξει ακριβως μεση και τα υπολοιπα 23 απο τη μεση και κατω,ακριβως το ιδιο συμβαινει και στο δικο μου και εκανα μετρησεις και συμβαινει αυτο που εγραψα παραπανω

          Σε πολο του 98 κανω 350περιπου χλμ και ο δεικτης ειναι ακριβως στην μεση.Στο υπολοιπο μισο ρεζερβουαρ(βαση του δεικτη) κανω γυρω στα 200χλμ.Αρα σαν συμπερασμα πρεπει ο φιλος με το κορσα να μαθει να διαβαζει τον δεικτη του οπως βολευει τον δεικτη και οχι με την κοινη λογικη(οπως κανω και εγω δηλαδη)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αφού δε με βρίσατε για τα 13 σημεία..... το έκανα για πλάκα και φοβόμουνα μην παρεξηγηθεί..... είναι κάτι τόσο σύνηθες στο φόρουμ.
            Το πιο πιθανό είναι αυτό που αναφέρθηκε, το σχήμα του ντεποζίτου και η ρύθμιση του οργάνου μέτρησης. Αφού έχεις υπολογιστή και ξέρεις ότι ξεκινάς από γεμάτος (μάλλον) τότε ψιλοεμπιστεύεσαι τον υπολογιστή περισσότερο από τη βελόνα. Τουλάχιστον μέχρι να μπεις στη ρεζέρβα. Εκεί δεν το ρισκάρεις, πας και βάζεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
              2 ερωτησεις
              αυτα http://www.mitan-daten.de/index.php/en/ ... n/230.html καλυπτουν την προδιαγραφη vw502,θα τα χρησιμοποιουσατε σε οχημα 10ετιας?
              τι γνωμη εχετε για αυτα τα προιοντα?
              http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 0flush.pdf
              http://www.g-market.gr/ProductDetails.a ... sh%20375ml.
              χτυπανε τα ωστηρια..θα το βαζατε?
              μπορει να δημιουργησει προβλημα?

              αν βαρανε τα ωστηρια δεν θες καθαριστικο αλλα κατι τετοιο http://www.x1r.com/automotive1.htm
              αν δεν το σωσεις και με αυτο τοτε απλα αλλαζεις ωστηρια αν ειναι υδραυλικα αλλιως ρυθμισε τις βαλβιδες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos20 last edited by

                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                2 ερωτησεις
                αυτα http://www.mitan-daten.de/index.php/en/ ... n/230.html καλυπτουν την προδιαγραφη vw502,θα τα χρησιμοποιουσατε σε οχημα 10ετιας?
                τι γνωμη εχετε για αυτα τα προιοντα?
                http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 0flush.pdf
                http://www.g-market.gr/ProductDetails.a ... sh%20375ml.
                χτυπανε τα ωστηρια..θα το βαζατε?
                μπορει να δημιουργησει προβλημα?

                αν βαρανε τα ωστηρια δεν θες καθαριστικο αλλα κατι τετοιο http://www.x1r.com/automotive1.htm
                αν δεν το σωσεις και με αυτο τοτε απλα αλλαζεις ωστηρια αν ειναι υδραυλικα αλλιως ρυθμισε τις βαλβιδες

                ευχαριστω..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgos20 last edited by

                  ευχαριστω..λιγο δυσκολο να αλλαχθουν γιατι πρεπει να ανοιχθει το καπακι και εχει υψηλο κοστος....
                  μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα το engine flush...το σαιτ της liqui υποστηριζει οτι αυτα που λενε για προβληματα ειναι μυθος....το χει δοκιμασει καποιος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Μη βάζεις ισχυρά καθαριστικά στον κινητήρα - ιδίως αν είναι πολύ βρώμικος.

                    Θέλεις απαλά καθαριστικά να καθαρίζουν σιγά σιγά και να μην ξεκολλήσει κανένα μεγάλο κομμάτι βρωμιάς και βουλώσει κάποια δίοδο λαδιού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panorg last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                      Αφού δε με βρίσατε για τα 13 σημεία..... το έκανα για πλάκα και φοβόμουνα μην παρεξηγηθεί..... είναι κάτι τόσο σύνηθες στο φόρουμ.
                      Το πιο πιθανό είναι αυτό που αναφέρθηκε, το σχήμα του ντεποζίτου και η ρύθμιση του οργάνου μέτρησης. Αφού έχεις υπολογιστή και ξέρεις ότι ξεκινάς από γεμάτος (μάλλον) τότε ψιλοεμπιστεύεσαι τον υπολογιστή περισσότερο από τη βελόνα. Τουλάχιστον μέχρι να μπεις στη ρεζέρβα. Εκεί δεν το ρισκάρεις, πας και βάζεις.

                      Γιατι να σε βρισει καποιος;Ισα ισα που εξαντλησες ολες τις πιθανοτητες.Αν ο αμεσα ενδιαφερομενος και δεν ξερει απο που να αρχισει το ψαξιμο αυτο ειναι αλλο θεμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sakk last edited by

                        Δηλαδη φιλε R200 to 5.6 lt/100km που εχω στο 1.3 corsa diesel δεν ειναι φυσιολογικο μετα απο 2000 km που εχω διανυσει ? για το φιλτρο αερος πρεπει να παω αποκλειστικα στην αντιπροσωπεια ? (σημειωση οτι χρησιμοποιω αττικη οδο και το παταω λιγακι.. για το 5.6).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          μου φαινονται αρκετα για ντιζελακι,με το clio 1.5dci το 85αρι και ειμαι στα 4-4.7λιτρα και το κανω ανοιγματα,εχει 5αρι σασμαν
                          φιλτρο αερος σε man ειναι οτι καλυτερο στην αγορα με κωδικο C 20106/1,αλλα μαλλον ειναι λιγα τα χιλιομετρα για να στρωσει και να κατεβει και αλλο
                          μερικες φορες διχως να θελω να θιξω τις εταιρειες σε μερικα βενζιναδικα Shell,Bp,Eko.... εχω παρατηρησει διαφορα στην καταναλωση καυσιμου δηλαδη βαζοντας στη shell εχω καλυτερες επιδοσεις σε bp & eko περισσοτερα χιλιομετρα, με αλλα λογια εχω παρατηρησει οτι το πετρελαιο που πουλαει η καθε εταιρεια ειτε θα ειναι αργοκαυστο,ειτε θα καιγεται γρηγοροτερα και θα εχει επιδοσεις ειτε ο κινητηρας δουλευοντας στο ρελαντι παραγει περισσοτερο θορυβο σαν ειχε ανεβασμενο ρελαντι στις 1.300στρ., ναι μαλιστα πουλουσε ναυτιλιακο πετρελαιο αναμειγμενο με κινησης και πως δεν πηρα τον κινητηρα στο χερι,υποψιν εβαζαν ολα τα ταξι λογω καλης τιμης και επεσε καταγγελια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            r200 last edited by

                            Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                            ευχαριστω..λιγο δυσκολο να αλλαχθουν γιατι πρεπει να ανοιχθει το καπακι και εχει υψηλο κοστος....
                            μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα το engine flush...το σαιτ της liqui υποστηριζει οτι αυτα που λενε για προβληματα ειναι μυθος....το χει δοκιμασει καποιος?

                            επειδη εχω καταβασει και καθαρισει το καρτερ λαδιου κανενα καθαριστικο κινητηρα δεν θα καθαρισει τον κινητηρα και το καρτερ αν δεν μπει χερι να καθαρισει με στουπι και διαλυτικο, με ενα engine flush αυτο που θα καταφερεις ειναι να εχεις διαρροες απο τις φλατζες
                            στο δικο μου με 230.000χλμ και αλλαγες καθε 7.500χλμ ειχε εντονη μαυριλα και στον πατο μια γλιτσα με κομματακια ανθρακα που μονο με 'χερι' αφαιρουνταν
                            απο λαδια για να σταματησουν τα υδραυλικα ωστηρια να χτυπουν οποιασηποτε μαρκα σε 5w/40 η ακομη καλυτερα 0w/40
                            σε liqui-moly 10w/40 MOS2 Leichtlauf http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx/EFFCFBE2FDD1299DC12578D40050A684/$file/TI MoS2 Leichtlauf.pdf
                            http://www.e-agros.gr/index.php?target=products&product_id=32937

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakk last edited by

                              Ο χρήστης r200 έγραψε:
                              μου φαινονται αρκετα για ντιζελακι,με το clio 1.5dci το 85αρι και ειμαι στα 4-4.7λιτρα και το κανω ανοιγματα,εχει 5αρι σασμαν
                              φιλτρο αερος σε man ειναι οτι καλυτερο στην αγορα με κωδικο C 20106/1,αλλα μαλλον ειναι λιγα τα χιλιομετρα για να στρωσει και να κατεβει και αλλο
                              μερικες φορες διχως να θελω να θιξω τις εταιρειες σε μερικα βενζιναδικα Shell,Bp,Eko.... εχω παρατηρησει διαφορα στην καταναλωση καυσιμου δηλαδη βαζοντας στη shell εχω καλυτερες επιδοσεις σε bp & eko περισσοτερα χιλιομετρα, με αλλα λογια εχω παρατηρησει οτι το πετρελαιο που πουλαει η καθε εταιρεια ειτε θα ειναι αργοκαυστο,ειτε θα καιγεται γρηγοροτερα και θα εχει επιδοσεις ειτε ο κινητηρας δουλευοντας στο ρελαντι παραγει περισσοτερο θορυβο σαν ειχε ανεβασμενο ρελαντι στις 1.300στρ., ναι μαλιστα πουλουσε ναυτιλιακο πετρελαιο αναμειγμενο με κινησης και πως δεν πηρα τον κινητηρα στο χερι,υποψιν εβαζαν ολα τα ταξι λογω καλης τιμης και επεσε καταγγελια

                              Να το παρω το ανταλλακτικο και να παω σε συνεργειο να μου το αλλαξουν ? Ειναι στα πλαισια της εγκυησης μου ?
                              Ευχαριστω .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                r200 last edited by

                                το φιλτρο αερος το αντικαθιστουν καθε 10.000- 15.000χλμ για οικονομια καυσιμου και για καθαρο αερα στο θαλαμο καυσης του κινητηρα περιπου,καλα σαν αναλωσιμο το πληρωνεις 15Ε και κανουν 1 λεπτο να το αντικαταστησουν αλλα εχεις μονο 2.000χλμ αν εχω καταλαβει καλα και ειναι ολοκαινουριο αυτοκινητο
                                ειναι λιγακι απιθανο να ειναι ελαττωματικο το φιλτρο αερος μια που ειναι ολοκαινουριο αυτοκινητο και απλα να θελει στρωσιμο ο κινητηρας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakk last edited by

                                  Δηλαδη με 5.6 καταναλωση και με 17λιτρα στο μισο ο δεικτης μαλλον ειμαι οκ ..Στην αρχη και εγω για clio προσανατολιζομουν ,εδινε στο corsa ομως 4.2 μικτη γιαυτο πηρα την αποφαση .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vagnar last edited by

                                    Ο χρήστης sakk έγραψε:
                                    Δηλαδη με 5.6 καταναλωση και με 17λιτρα στο μισο ο δεικτης μαλλον ειμαι οκ ..Στην αρχη και εγω για clio προσανατολιζομουν ,εδινε στο corsa ομως 4.2 μικτη γιαυτο πηρα την αποφαση .

                                    Και στο clio 4 δίνουν σιγά την διαφορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harlek last edited by

                                      O ήχος ήταν σαν του ιμάντα που τσιρίζει, ίσως λίγο πιο μπάσος. Κάπως σαν το στρίγγλισμα ελαστικών σε φρενάρισμα πανικού, αλλά όχι τόσο δυνατό βέβαια...

                                      Ο χρήστης tractioner έγραψε:
                                      κρατάω μια επιφύλαξη μήπως στο έκανε το ρουλεμαν του συμπλέκτη αν και φαντάζει λίγο ακραίο.

                                      Σήμερα εντελώς τυχαία έμαθα από μηχανικό ότι ο θόρυβος προέρχεται όντως από το ρουλεμάν (συνήθως όταν είναι στα τελευταία του) και δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panorg last edited by

                                        Ο χρήστης sakk έγραψε:
                                        Δηλαδη με 5.6 καταναλωση και με 17λιτρα στο μισο ο δεικτης μαλλον ειμαι οκ ..Στην αρχη και εγω για clio προσανατολιζομουν ,εδινε στο corsa ομως 4.2 μικτη γιαυτο πηρα την αποφαση .

                                        Προφανως δεν γνωριζεις οτι οι καταναλωσεις που δινουν οι κατασκευαστες δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με την πραγματικοτητα .Προσωπικα η μονη συμβουλη που μπορω να σου δωσω για να πεσει λιγο η καταναλωση σου ειναι να επιταχυνεις ελαφροτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos20 last edited by

                                          Ο χρήστης r200 έγραψε:

                                          ευχαριστω..λιγο δυσκολο να αλλαχθουν γιατι πρεπει να ανοιχθει το καπακι και εχει υψηλο κοστος....
                                          μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα το engine flush...το σαιτ της liqui υποστηριζει οτι αυτα που λενε για προβληματα ειναι μυθος....το χει δοκιμασει καποιος?

                                          επειδη εχω καταβασει και καθαρισει το καρτερ λαδιου κανενα καθαριστικο κινητηρα δεν θα καθαρισει τον κινητηρα και το καρτερ αν δεν μπει χερι να καθαρισει με στουπι και διαλυτικο, με ενα engine flush αυτο που θα καταφερεις ειναι να εχεις διαρροες απο τις φλατζες
                                          στο δικο μου με 230.000χλμ και αλλαγες καθε 7.500χλμ ειχε εντονη μαυριλα και στον πατο μια γλιτσα με κομματακια ανθρακα που μονο με 'χερι' αφαιρουνταν
                                          απο λαδια για να σταματησουν τα υδραυλικα ωστηρια να χτυπουν οποιασηποτε μαρκα σε 5w/40 η ακομη καλυτερα 0w/40
                                          σε liqui-moly 10w/40 MOS2 Leichtlauf http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx/EFFCFBE2FDD1299DC12578D40050A684/$file/TI MoS2 Leichtlauf.pdf
                                          http://www.e-agros.gr/index.php?target=products&product_id=32937

                                          5w-40 εχει motul αλλα κανει σαν τρακτερ..αν κατεβασεις το καρτερ εισαι σιγουρος οτι θα γινει σωστη δουλεια??ενοοω τη φλαντζα?
                                          το πανω μερος του κινητητρα πως καθαριζει απο τις επικαθισεις??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:

                                            ευχαριστω..λιγο δυσκολο να αλλαχθουν γιατι πρεπει να ανοιχθει το καπακι και εχει υψηλο κοστος....
                                            μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα το engine flush...το σαιτ της liqui υποστηριζει οτι αυτα που λενε για προβληματα ειναι μυθος....το χει δοκιμασει καποιος?

                                            επειδη εχω καταβασει και καθαρισει το καρτερ λαδιου κανενα καθαριστικο κινητηρα δεν θα καθαρισει τον κινητηρα και το καρτερ αν δεν μπει χερι να καθαρισει με στουπι και διαλυτικο, με ενα engine flush αυτο που θα καταφερεις ειναι να εχεις διαρροες απο τις φλατζες
                                            στο δικο μου με 230.000χλμ και αλλαγες καθε 7.500χλμ ειχε εντονη μαυριλα και στον πατο μια γλιτσα με κομματακια ανθρακα που μονο με 'χερι' αφαιρουνταν
                                            απο λαδια για να σταματησουν τα υδραυλικα ωστηρια να χτυπουν οποιασηποτε μαρκα σε 5w/40 η ακομη καλυτερα 0w/40
                                            σε liqui-moly 10w/40 MOS2 Leichtlauf http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx/EFFCFBE2FDD1299DC12578D40050A684/$file/TI MoS2 Leichtlauf.pdf
                                            http://www.e-agros.gr/index.php?target=products&product_id=32937

                                            5w-40 εχει motul αλλα κανει σαν τρακτερ..αν κατεβασεις το καρτερ εισαι σιγουρος οτι θα γινει σωστη δουλεια??ενοοω τη φλαντζα?
                                            το πανω μερος του κινητητρα πως καθαριζει απο τις επικαθισεις??

                                            δοκιμασε και σε aral 5w/40, απο τη στιγμη που θα κατεβει το καρτερ υπαρχουν 2 επιλογες για τη μονωση 1.να χρησιμοποιησει την υπαρχουσα φλατζα και χρησιμοποιωντας μια γκρι κολλα η οποια κανει εξαιρετικη μονωση 2. να βαλει καινουρια φλατζα και να το πας μετα απο 1000χλμ να παρει ενα χερι τις βιδες
                                            αν δεν κατεβασεις καρτερ βαλε αυτο http://www.simparts.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2663&category_id=596&option=com_virtuemart&Itemid=58&vmcchk=1&Itemid=58
                                            το πανω μερος βγαζοντας το ψευτοκαπακο βλεπεις τους εκκεντροφορους με τα ωστηρια εκει το καλυτερο που μπορεις να κανεις αν εχει λιγο καμμενο λαδι στα ωστηρια να μαζευτει με ενα σφουγγαρι αλλα δεν αξιζει τον κοπο,σε μερικα μοντελα στο ψευτοκαπακο υπαρχει μια πλαστικη φλατζα(σαν δευτερο στρωμα μετα το ψευτοκαπακο) που κομματιαζει απο τη θερμοκρασια και πεφτουν τα κομματακια στα ωστηρια και παραγουν θορυβο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 141 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr