-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ποτέ μη λες ποτέ Δε συνηθίζω να γράφω πράγματα που δεν έχω επιβεβαιώσει προηγουμένως.
Με πατημένο συμπλέκτη, όσο και να έπαιζες τις στροφές δεν ακουγόταν τίποτα, αφήνοντας το συμπλέκτη το στρίγγλισμα ξανάρχιζε. Μάλιστα, σε ημισύμπλεξη (με νεκρά), το στρίγγλισμα ήταν πιο διακριτικό και δυνάμωνε όσο άφηνες. Είναι βέβαιο ότι επρόκειτο για το μηχανισμό του συμπλέκτη. Απλά δεν έκρινα σκόπιμο να γράψω όλους τους πειραματισμούς που έκανα για να σιγουρευτώ.
Να σε ρωτήσω, τι ακριβώς ήχο ακουγες? σφύριγμα?
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Άρα εγώ έχω το πρόβλημα .Πάντως είναι που είναι ελαφρύ το τιμόνι του πόλο,άμα πέσεις και σε λακούβα δεν την παλεύει με τίποτα
Γερμανικά χρέπια, τι να κάνεις δεν στρίβουν
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Να σε ρωτήσω, τι ακριβώς ήχο ακουγες? σφύριγμα?
Όχι, ο ήχος ήταν σαν του ιμάντα που τσιρίζει, ίσως λίγο πιο μπάσος. Κάπως σαν το στρίγγλισμα ελαστικών σε φρενάρισμα πανικού, αλλά όχι τόσο δυνατό βέβαια...
-
κρατάω μια επιφύλαξη μήπως στο έκανε το ρουλεμαν του συμπλέκτη αν και φαντάζει λίγο ακραίο.
Αυτό που επισήμανε ο ονιξ για τα φορτία ισχύει και πολύ μάλιστα.
Πάντως στις παγωνιές (επιδη τις βιώνω και καλά) τα απρόβλεπτα είναι πολλά! -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
.....'Oταν λες σπορ σεταπ τι εννοείς ακριβώς?
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Παιδιά μια απορία.Έχω παρατηρήσει ότι εάν περάσω πάνω από λακούβα με 80-100 χ.α.ω πάνω σε στροφή το τιμόνι τραντάζεται αρκετά και στρίβει αρκετές μοίρες ενώ το κρατάω γερά .Παίζει κάνα πρόβλημα?
Να αποφευγεις τις λακουβες!
Άρα εγώ έχω το πρόβλημα .Πάντως είναι που είναι ελαφρύ το τιμόνι του πόλο,άμα πέσεις και σε λακούβα δεν την παλεύει με τίποτα
Έχουν προσπαθήσει οι κατασκευαστές να κάνουν τα τιμόνια των αυτοκινήτων όσο πιο αναίσθητα μπορούν - να μη μεταδίδουν καμία απολύτως πληροφορία στον οδηγό.
Αλλά βλέπεις τις λακκούβες δεν τις υπολόγισαν, εκεί πρέπει να κρατάς το τιμόνι.
Στο επόμενο μοντέλο ούτε στις λακκούβες θα κουνιέται το τιμόνι, θα είναι εντελώς αποκομμένο. -
drive by wire δηλαδη!
-
Όταν περάσεις απο τα μέρη μου, έλα να πας μια βόλτα το δικό μου...
-
Σε στροφή με ανωμαλία μπορεί να αλλάξει η γεωμετρία της ανάρτησης που σε κάποιες περιπτώσεις δίνει λίγο στροφή.
Επίσης αλλάζει η δυναμική ισορροπία, γίνεται μεταφορά βάρους και μπορεί να παρατηρηθεί στιγμιαία υποστροφή ή υπερστροφή. Πχ στο κατέβασμα Συγγρού για Ποσειδώνος υπάρχει σαμαράκι (παλιά ήταν πολύ χειρότερο και ήταν 2) που νιώθω ότι προκαλεί υπερστροφή και προληπτικά τη στιγμή που σηκώνεται το αυτοκίνητο και ελαφραίνει το τιμόνι κάνω ένα πολύ μικρό στιγμιαίο ανάποδα. Αν δεν το κάνω θα νιώσω αμέσως μετά ένα μπαλατζάρισμα/αστάθεια του πίσω μέρους, αν το κάνω το αυτοκίνητο πάει τραίνο.
Αυτά τα φιανόμενα είναι πιο αισθητά σε αυτοκίνητα με μικρό μεταξόνιο, το μεγάλο μεταξόνιο δίνει σταθερότητα και τα καλύπτει. Με την 5άρα με το τεράστιο μεταξόνιο μάλλον δεν νιώθω τίποτα αλλά με μικρότερα αυτοκίνητα το φαινόμενο ήταν απόλυτα αισθητό εως ανησυχητικό.
Συμπέρασμα: στις στροφές με ανωμαλίες ή ακόμα και αλλαγή ποιότητας (άλλη άσφαλτος, σιδερένιες ενώσεις, γραμμές, καπάκια) δε θέλουμε υπερβολικά σκληρές αναρτήσεις (ελαφραίνει και χάνει πρόσφυση) και γενικά προσέχουμε. -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Πιο πιθανό θεωρώ το πάτα του συμπλέκτη απομονώνοντας κάμποσα κιλά αξόνων και γραναζιών σε πηχτό λάδι να αλλάζει τελείως τη συμπεριφορά του ιμάντα.... άσε που θα ανέβουν και λίγο οι στροφές του κινητήρα. Γενικά αλλάζουν οι συντονισμοί, οι συχνότητες και τα ζόρια.
Aυτό ακριβώς, στο seic τις γυναικάς μου ειναι συχνό φαινόμενο με τις παγωνιές το πρωι, καθε φορά που πατάω τον συμπλέκτη το τσίριγμα εξαφανίζεται και επανέρχεται με το που τον άφηνω.Μετά απο μερικά στιριγματάκια στρωνει.
και το clio 1 μας το κανει οταν εχει υγρασια, renault feature μαλλον!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σε στροφή με ανωμαλία μπορεί να αλλάξει η γεωμετρία της ανάρτησης που σε κάποιες περιπτώσεις δίνει λίγο στροφή.
Επίσης αλλάζει η δυναμική ισορροπία, γίνεται μεταφορά βάρους και μπορεί να παρατηρηθεί στιγμιαία υποστροφή ή υπερστροφή. Πχ στο κατέβασμα Συγγρού για Ποσειδώνος υπάρχει σαμαράκι (παλιά ήταν πολύ χειρότερο και ήταν 2) που νιώθω ότι προκαλεί υπερστροφή και προληπτικά τη στιγμή που σηκώνεται το αυτοκίνητο και ελαφραίνει το τιμόνι κάνω ένα πολύ μικρό στιγμιαίο ανάποδα. Αν δεν το κάνω θα νιώσω αμέσως μετά ένα μπαλατζάρισμα/αστάθεια του πίσω μέρους, αν το κάνω το αυτοκίνητο πάει τραίνο.
Αυτά τα φιανόμενα είναι πιο αισθητά σε αυτοκίνητα με μικρό μεταξόνιο, το μεγάλο μεταξόνιο δίνει σταθερότητα και τα καλύπτει. Με την 5άρα με το τεράστιο μεταξόνιο μάλλον δεν νιώθω τίποτα αλλά με μικρότερα αυτοκίνητα το φαινόμενο ήταν απόλυτα αισθητό εως ανησυχητικό.
Συμπέρασμα: στις στροφές με ανωμαλίες ή ακόμα και αλλαγή ποιότητας (άλλη άσφαλτος, σιδερένιες ενώσεις, γραμμές, καπάκια) δε θέλουμε υπερβολικά σκληρές αναρτήσεις (ελαφραίνει και χάνει πρόσφυση) και γενικά προσέχουμε. -
Αν η τσιμούχα πάνω στο καβούκι του σασμάν έχει διαρροή και χάνεται λάδι, παίζει αυτό να πάει πάνω στο δίσκο και να έχουμε πρόωρη φθορά του και πατινάρισμα;
Έχω μια τσιμούχα που χάνει πλέον όλο και περισσότερο λάδι και θέλει αλλαγή. Απλώς σκέφτομαι, αν έχει κάνει και ζημιά στον δίσκο, οπότε να θέλω μια 200άρα μίνιμουμ (ανταλλακτικό και εργασία) για την επισκευή.Παίζει επίσης κάτι τέτοιο να επηρεάζει και την κατανάλωση; Υποθέτω πως ναι.
-
Υποψιάζομαι ότι κάηκε μια αντίσταση στο πίσω παρμπρίζ. Γίνεται τίποτα ή να συμβεί ατύχημα ;
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Υποψιάζομαι ότι κάηκε μια αντίσταση στο πίσω παρμπρίζ. Γίνεται τίποτα ή να συμβεί ατύχημα ;Aν τσέκαρες την ασφάλεια και δεν έρχεται απο κεί το πρόβλημα, τότε πρίν κάνεις 'ατύχημα' πήγαινε σε ηλεκτρολόγο για να μετρήσει την αντίσταση και να διαπιστώσει αν ειναι κομμένη σε κάποιο σημείο.
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα και στη διαδρομή της καλωδίωσης.
Αν το πρόβλημα είναι τελικά στην αντίσταση, υπήρχαν πάστες χαλκού (σε καλά καταστήματα ηλεκτρονικών/ τα χρησιμοποιούν σε 'χειροποίητες' πλακέτες) που είναι σαν το γυναικείο βερνίκι νυχιών.
Αλείφεις τοπικά στην περιοχή με το κενό ώστε να κλείσεις το κύκλωμα και να περνάει ρεύμα . -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Υποψιάζομαι ότι κάηκε μια αντίσταση στο πίσω παρμπρίζ. Γίνεται τίποτα ή να συμβεί ατύχημα ;
Aν τσέκαρες την ασφάλεια και δεν έρχεται απο κεί το πρόβλημα, τότε πρίν κάνεις 'ατύχημα' πήγαινε σε ηλεκτρολόγο για να μετρήσει την αντίσταση και να διαπιστώσει αν ειναι κομμένη σε κάποιο σημείο.
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα και στη διαδρομή της καλωδίωσης.
Αν το πρόβλημα είναι τελικά στην αντίσταση, υπήρχαν πάστες χαλκού (σε καλά καταστήματα ηλεκτρονικών/ τα χρησιμοποιούν σε 'χειροποίητες' πλακέτες) που είναι σαν το γυναικείο βερνίκι νυχιών.
Αλείφεις τοπικά στην περιοχή με το κενό ώστε να κλείσεις το κύκλωμα και να περνάει ρεύμα .Δεν 'καθαρίζει' μόνο μια γραμμή. Δεν φαντάζομαι να έχει χωριστά ασφάλεια .
Τέλοσπάντων θα πάω για ένα τσεκ. Αυτό με την πάστα δεν το ήξερα, ευχαριστώ πολύ. -
μπορείς να δοκιμάσεις και μολύβι , το κλασικό αυτό που γράφουμε, επέμενε λίγο και δοκίμασε. Μειονέκτημα .... φεύγει με το πλύσιμο.
-
Παιδια επανερχομαι στο θεμα μου αλλα με διαφορετικο προβλημα αυτη την φορα.. Ευτυχως η καταναλωση μου στο CORSA 1.3 απο 6.1 επεσε στο 5.6 ,το προβλημα ομως ειναι αλλο.Ενω εχω καταναλωσει 16.5 λιτρα (το CORSA δεχεται στο ντεποζιτο 40 λιτρα) ο δεικτης βενζινης εχει πεσει λιγο πιο κατω απο το μισο .Ηθελα να ρωτησω τι μπορει να φταιει.Pleease heeeelp!!
-
Ο χρήστης sakk έγραψε:
Παιδια επανερχομαι στο θεμα μου αλλα με διαφορετικο προβλημα αυτη την φορα.. Ευτυχως η καταναλωση μου στο CORSA 1.3 απο 6.1 επεσε στο 5.6 ,το προβλημα ομως ειναι αλλο.Ενω εχω καταναλωσει 16.5 λιτρα (το CORSA δεχεται στο ντεποζιτο 40 λιτρα) ο δεικτης βενζινης εχει πεσει λιγο πιο κατω απο το μισο .Ηθελα να ρωτησω τι μπορει να φταιει.Pleease heeeelp!!- Δεν ξέρεις ότι έχεις καταναλώσει τόσο.
- αν νομίζεις ότι έχεις καταναλώσει τόσο επειδή έκαψε τόσο και έχεις κάνει τόσα χλμ μπορεί να κάνεις λάθος
- ακόμα κι αν δεν κάνεις λάθος δεν ξέρεις πόσο γεμάτο ήταν το ντεπόζιτο
- ακόμα κι αν ήταν πλήρως γεμάτο δεν ξέρεις αν χάνεις βενζίνη, διαρροή
- αν κάποιος γράφει χλμ κρυφά αποσυνδέοντας το κοντέρ
- αν το κοντέρ σου δε μετράει καλά τα χλμ οπότε οι υπολογισμοί σου...
- πόσο λάθος μετράει η αντλία του βενζινά ή των βενζινάδων σου...
- μήπως όταν γέμισες ή/και όταν το κοίταξες το αυτοκίνητο δεν ήταν επίπεδο για λίγη ώρα
- αν κάποιος κλέβει βενζίνη από το αυτοκίνητό σου!
- αν λειτουργεί καλά αλλά πάντα έτσι έδειχνε και δεν το είχες προσέξει
- αν ο δείκτης σου δε λειτουργεί τόσο καλά
- υπάρχει φθορά στο όργανο ή φθορά στο μετρητή στο ντεπόζιτο
- υπάρχει θέμα ηλεκτρολογικό μπαταρία, φορτιστής, τάση κλπ.
Ας τα πάρουμε όμως πό την αρχή.... πώς έχεις υπολογίσει την κατανάλωσή σου και πώς την ποσότητα καυσίμου που σου λείπει;;
-
2 ερωτησεις
αυτα http://www.mitan-daten.de/index.php/en/ ... n/230.html καλυπτουν την προδιαγραφη vw502,θα τα χρησιμοποιουσατε σε οχημα 10ετιας?
τι γνωμη εχετε για αυτα τα προιοντα?
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 0flush.pdf
http://www.g-market.gr/ProductDetails.a ... sh%20375ml.
χτυπανε τα ωστηρια..θα το βαζατε?
μπορει να δημιουργησει προβλημα? -
Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Δημοσίευσηαπό onyx ! » 06/03/12 1:29
sakk έγραψε:Παιδια επανερχομαι στο θεμα μου αλλα με διαφορετικο προβλημα αυτη την φορα.. Ευτυχως η καταναλωση μου στο CORSA 1.3 απο 6.1 επεσε στο 5.6 ,το προβλημα ομως ειναι αλλο.Ενω εχω καταναλωσει 16.5 λιτρα (το CORSA δεχεται στο ντεποζιτο 40 λιτρα) ο δεικτης βενζινης εχει πεσει λιγο πιο κατω απο το μισο .Ηθελα να ρωτησω τι μπορει να φταιει.Pleease heeeelp!!
- Δεν ξέρεις ότι έχεις καταναλώσει τόσο.
- αν νομίζεις ότι έχεις καταναλώσει τόσο επειδή έκαψε τόσο και έχεις κάνει τόσα χλμ μπορεί να κάνεις λάθος
- ακόμα κι αν δεν κάνεις λάθος δεν ξέρεις πόσο γεμάτο ήταν το ντεπόζιτο
- ακόμα κι αν ήταν πλήρως γεμάτο δεν ξέρεις αν χάνεις βενζίνη, διαρροή
- αν κάποιος γράφει χλμ κρυφά αποσυνδέοντας το κοντέρ
- αν το κοντέρ σου δε μετράει καλά τα χλμ οπότε οι υπολογισμοί σου...
- πόσο λάθος μετράει η αντλία του βενζινά ή των βενζινάδων σου...
- μήπως όταν γέμισες ή/και όταν το κοίταξες το αυτοκίνητο δεν ήταν επίπεδο για λίγη ώρα
- αν κάποιος κλέβει βενζίνη από το αυτοκίνητό σου!
- αν λειτουργεί καλά αλλά πάντα έτσι έδειχνε και δεν το είχες προσέξει
- αν ο δείκτης σου δε λειτουργεί τόσο καλά
- υπάρχει φθορά στο όργανο ή φθορά στο μετρητή στο ντεπόζιτο
- υπάρχει θέμα ηλεκτρολογικό μπαταρία, φορτιστής, τάση κλπ.
Ας τα πάρουμε όμως πό την αρχή.... πώς έχεις υπολογίσει την κατανάλωσή σου και πώς την ποσότητα καυσίμου που σου λείπει;;
ωχωχωχ Onyx με προβληματισες τωρα.. . Λοιπον παω στην Shell γεμιζω και βλεπω τον δεικτη να πηγαινει τιγκα πανω .Μετα απο μερες και αφου βασει υπολογιστη εχω καψει 16.5 λτ βλεπω τον δεικτη μετα την μεση και σκεφτομαι αφου χωραει 40 λτ και δεν εχω ξεπερασει τα 20 τι εγινε οεο? 1.2.3.5.8.9 δεν νομιζω για το 10 καθε φορα που το γεμιζω το ιδιο φαινομενο παρατηρω. Εχω ακουσει για calibration ,εχει σχεση με το θεμα μου ? Να παω απο την αντιπροσωπεια ? Θα βγαλω ακρη ? (Μεση καταναλωση που εχω 5.6 συμφωνει με τα κμ και τα λιτρα που εχει καψει ) .Θα δοκιμασω να προσεγγισω τα 38λτ να δω ο δεικτης που θα φτασει στο μειον 5 ??
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........