-
Τι εμαθα...:
Οτι φέτος το Ράλλυ Λαμίας δεν θα εχει Παυλιανη...
Θα εχει 3 φορές τον Μπρόλο (Ανηφόρα), μια φορά νύχτα το σαββατο και δύο φορές ημέρα την Κυριακή.
Επίσης θα εχει το γνωστό ...Λίγο καστέλι, λίγο ζαγκανα κλπ (Ανηφόρα)Μπινελίκια...:
Εκει στην Λαμία εχουν Πρόβλημα τελικά... Κάτι τους εχει βαρέσει κατακούτελα...Το εχω δει και απο αλλους - φίλους...Ειναι δυνατόν να μην εχει Παυλιανη κατηφόρα? Μια γρήγορη ειδική εμεινε στην Ελλάδα και την κόβουμε και αυτή?
Γιατι δεν το λένε: ΑΝΑΒΑΣΗ ΛΑΜΙΑΣ?
Εγώ ξέρω, οτι συνταγή που δουλευει, δεν την αλλάζεις...
Ηδη με 2,3 γνωστούς που μιλησα, ο ενας με S1600...είπαν πως δεν θα τρέξουν...και ο λόγος είναι η απουσία της Παυλιανης...! -
Τι εμαθα...:
Οτι φέτος το Ράλλυ Λαμίας δεν θα εχει Παυλιανη...
Θα εχει 3 φορές τον Μπρόλο (Ανηφόρα), μια φορά νύχτα το σαββατο και δύο φορές ημέρα την Κυριακή.
Επίσης θα εχει το γνωστό ...Λίγο καστέλι, λίγο ζαγκανα κλπ (Ανηφόρα)Μπινελίκια...:
Εκει στην Λαμία εχουν Πρόβλημα τελικά... Κάτι τους εχει βαρέσει κατακούτελα...Το εχω δει και απο αλλους - φίλους...Ειναι δυνατόν να μην εχει Παυλιανη κατηφόρα? Μια γρήγορη ειδική εμεινε στην Ελλάδα και την κόβουμε και αυτή?
Γιατι δεν το λένε: ΑΝΑΒΑΣΗ ΛΑΜΙΑΣ?
Εγώ ξέρω, οτι συνταγή που δουλευει, δεν την αλλάζεις...
Ηδη με 2,3 γνωστούς που μιλησα, ο ενας με S1600...είπαν πως δεν θα τρέξουν...και ο λόγος είναι η απουσία της Παυλιανης...! -
Τι εμαθα...:
Οτι φέτος το Ράλλυ Λαμίας δεν θα εχει Παυλιανη...
Θα εχει 3 φορές τον Μπρόλο (Ανηφόρα), μια φορά νύχτα το σαββατο και δύο φορές ημέρα την Κυριακή.
Επίσης θα εχει το γνωστό ...Λίγο καστέλι, λίγο ζαγκανα κλπ (Ανηφόρα)Μπινελίκια...:
Εκει στην Λαμία εχουν Πρόβλημα τελικά... Κάτι τους εχει βαρέσει κατακούτελα...Το εχω δει και απο αλλους - φίλους...Ειναι δυνατόν να μην εχει Παυλιανη κατηφόρα? Μια γρήγορη ειδική εμεινε στην Ελλάδα και την κόβουμε και αυτή?
Γιατι δεν το λένε: ΑΝΑΒΑΣΗ ΛΑΜΙΑΣ?
Εγώ ξέρω, οτι συνταγή που δουλευει, δεν την αλλάζεις...
Ηδη με 2,3 γνωστούς που μιλησα, ο ενας με S1600...είπαν πως δεν θα τρέξουν...και ο λόγος είναι η απουσία της Παυλιανης...! -
γιατι να βαλουν κατηφορα? δεν το καταλαβα? αφου μικρο αμαξι ΔΕΝ παιζει να παει! οποτε καντε περα στα κτηνη, τα τουρμπιδια και σε αυτους με τις προβολιερες! σιγα μην κατσουν να παρακαλανε τωρα! αφου οι λεσχες εχουν σιγουρες συμμετοχες απο τις εργοστασιακες ομαδες toyota, mitsubisi, hundai.....ωχ συγνωμη αυτα ηταν τα ΠΑΛΙΑ τα χρονια!!!! ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕ!!!!!
υγ 1 : το προβλημα ομως ειναι, οτι παλι κακοι θα βγουμε και θα υπαρξουν (καποιες) συμμετοχες.
υγ 2 : μπραβο στον κατοχο του s1600 που θελει κατηφορο
υγ 3 : ξερετε τωρα ε? μη και βαλετε στο κενταυρος καραβωμα! μπαναλ η κατηφορα φετος! δεν ειναι της μοδας! ειδατε τι επαθε το αχαιος! -
Ο χρήστης grN έγραψε:
υγ 3 : ξερετε τωρα ε? μη και βαλετε στο κενταυρος καραβωμα! μπαναλ η κατηφορα φετος! δεν ειναι της μοδας! ειδατε τι επαθε το αχαιος!
χαχαχαχαχα ηταν προειδοποιητικο του αχαιος για τους αλλους αγωνες!!! χαχαχαχα καλό σωτήρη!
hill climb ολοι! να γινουμε και ευρώπη!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
υγ 3 : ξερετε τωρα ε? μη και βαλετε στο κενταυρος καραβωμα! μπαναλ η κατηφορα φετος! δεν ειναι της μοδας! ειδατε τι επαθε το αχαιος!
χαχαχαχαχα ηταν προειδοποιητικο του αχαιος για τους αλλους αγωνες!!! χαχαχαχα καλό σωτήρη!
** hill climb ολοι! να γινουμε και ευρώπη!**
χαχαχαχαχαχααα !
-
Η Παύλιανη, ακόμα και με τις επιβραδύνσεις, βγάζει μωτ πάνω από το καινούργιο όριο του κανονισμού, δηλαδή πάνω από 110 χαω. Βέβαια, ο μονοκόμματος ηλίθιος κανονισμός δεν εξετάζει την πραγματική επικινδυνότητα, η οποία, με τις επιβραδύνσεις, είναι ανύπαρκτη στην ευθεία της Παύλιανης που δημιουργεί αυτή την υψηλή ταχύτητα.
Δε θέλω να κάνω ζημιά στον αγώνα, οπότε δε θα επεκταθώ στο θέμα της ασφάλειας. Όσοι έχουν κάνει τις Ε.Δ. του Λαμίας μπορούν να γελάσουν μόνοι τους.Και κάτι ακόμα. Ανεξάρτητα από τη νέα σχεδίαση και την απουσία της Παύλιανης, η οποία πράγματι είναι απωθητικός παράγοντας για τη συμμετοχή, θα αναφέρω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα: Αυτή τη στιγμή σε ένα νομό που συνορεύει με τη Φθιώτιδα υπάρχουν 4-5 έτοιμα ή σχεδόν έτοιμα αγωνιστικά Ν1 και Α5 τα οποία δεν τρέχουν παρά μόνο στην 'πίστα' της Λάρισας. Όλοι αυτοί οι νέοι άνθρωποι θέλουν να τρέξουν αλλά δεν τρέχουν γιατί δεν μπορούν να δώσουν 3000 ευρώ για φόρμες, κράνη Snell, HANS, εσώρουχα, μπαλακλάβα, και άλλα 1500 ευρώ για δυο τετράδες λάστιχα, μια για στεγνό και μια για βρεγμένο. Πιστεύει κανείς ότι αυτοί οι άνθρωποι, και πολλοί άλλοι ακόμα, δε θα νιώσουν ότι απωθούνται ακόμα περισσότερο από τους αγώνες όταν κάποιος τους ζητάει 700 ευρώ για προβολιέρα για να κάνουν 9 χλμ;
Κύριοι συνέλθετε, ο βασικός μισθός στην Ελλάδα είναι πια 490 ευρώ. Δεν υπάρχουν πια νέοι που χωρίς πατρική χορηγία να μπορούν να τρέξουν. Το 1979 υπήρχε νέος που ξεκίνησε Ακρόπολις με μια εργαλειοθήκη και την τετράδα μεταχειρισμένα λάστιχα που φόραγε στη ράμπα, βασιζόμενος στο ότι θα εγκαταλείψουν τα εργοστασιακά Lada και τα λάστιχα που θα περισσεύουν θα τα βάζουν στο δικό του Lada, όπως και έγινε. Αυτός ο άνθρωπος τερμάτισε, εξελίχθηκε σε έναν από τους ταχύτερους έλληνες, κέρδισε κάμποσα πρωταθλήματα στις κατηγορίες που είχαν το μεγαλύτερο συναγωνισμό και τρέχει ακόμα. Τώρα ζητάτε από τους νέους να έχουν πουλήσει μέχρι και το παντελόνι τους για να τρέξουν και επιπλέον έχετε μετατρέψει τους αγώνες σε αναβάσεις, όπου οι νέοι με τα αδύναμα αυτοκίνητα δεν έχουν καμία πιθανότητα να φανούν. Δείτε τη Ριτσώνα. Πόσοι άνθρωποι κάτω των 30 συμμετέχουν; Είναι ένας ή δύο; Με αυτούς θα κρατήσετε το σπορ; -
Ποσο δικηο εχεις ρε γμτ!!!
-
Δεν πιστεύω ότι οι 4-5 συμμετοχές της Λαμίας θα σώσουν τον πίνακα των συμμετοχών...μιλάς για ρομαντισμό όμως νομίζω ότι μιλάς γενικά και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα το σκεπτικό σου! Το 'λεφτά δεν υπάρχουν' ισχύει για όλους τους Έλληνες...αυτό που δεν ισχύει είναι ότι όλοι οι νέοι που αναφέρεις και υπερασπίζεσαι με τόσο σθένος..απλώς ΔΕΝ θέλουν πραγματικά να τρέξουν σε αγώνες ράλλυ, δεν 'τρελαίνονται' κιόλας. Τρέχεις με ό,τι έχεις και με λάστιχα Matador, Kumho, Advan του ενιαίου, βολτίσια κτλ...τρέχεις και χωρίς προβολιέρα, ΑΜΑ θέλεις. Αλλιώς κάθεσαι απ'εξω και τους 'παίρνεις' όλους και του κρίνεις όλους.
Εμείς πως τρέχαμε παλιά με Στάρλετ, με 309, με 106 καπ με οτι να ναι επάνω χωρίς ρυθμιζόμενες και γενικά ακόμη και σήμερα με μεταχειρισμένα λάστιχα από άλλους χρησιμοποιούμε (εκτός της Κρήτης που μας τα έκαναν δώρο!!)- και αγώνες έχασα από λάστιχα του 2007 (βλέπε ΔΕΘ)... Το γουστάρεις το θέμα...το κυνηγάς με όποιον τρόπο. Αλλωστε όσοι τρέχουν αναβάσεις ή σπριντ δεν έχουν φορμες κρανη ή μπαλακλάβες? Δηλαδή όσοι με Ν2...τι θα το κάνουν το σέρβις...να ρυθμίσουν τις βαλβίδες? ή μηπως θα χαλάσει...? ΟΧΙ βεβαια ούτε το Ν1 θα χαλάσει ούτε το Γιάρις κτλ κτλ.._ Απλώς όλοι θέλουν να έχουν τα 'τόπ' γιατί τους μπολιάσαν με λάθος νοοτροπία...χρόνοι και γενικά 'συναίσθημα' βγάζεις με οτι κι αν τρεχεις οτι κι αν φοράς... ξερω πολλούς που δανείζονται κρανη,φόρμες γάντια για να τρέξουν...έχουν την 'καυ....α', κοιμούνται και ξυπνούν 'οδηγώντας'. Ετσι ήταν αυτοί που περιγράφεις τις δεκεατίες 80-90 και μέχρι το 2002...βαριά βαριά...μετά χάλασε το γλυκό..._ Ισως γιατί έκοψε ο Στράτης το 'κακά τα ψέματα' και την περιγραφή των ελληνικών αγώνων όπως ήξερε να κάνει παλιά..με χρόνους ειδικών, με αναφορές σε παλικαράκια οποιασδήποτε ηλικίας που έτρεχαν για να οδηγήσουν και όχι γιατί το κάνουν...και άλλοι και ζήλεψαν...!!!!
Και το παραμύθι με τις κατηφόρες άσε πια 34 χρονών έγινα....δεν το τρώω πια...-εντάξει για κάποιους συνειδητοποιημένους ισχύει...αλλά μέχρι εκεί...είδα και όταν είχε φτέρη κατηφόρα πόσοι τρέξαν και πόσοι τα κλείδωσαν στο πάρκινγκ..._Είδα και στο Καράβωμα πόσοι ήρθαν. Και αυτοί των Αθηνών που έχουν παράπονο... γιατί δεν τρέχουν Λαμία...μακριά είναι....? Μήπως στο Παλάδιο έχει κατηφόρες και δεν τις είδα...? Απλώς εκεί είναι δίπλα και τζάμπα και με το δίκιο σας έχει κοσμοσυρροή ...Είπαμε έκανε και κάνει δεκάδες γκάφες η ΕΘΕΑ αλλά όχι και όλα να τα φορτώνουμε στους ιθύνοντες... Πέρα από την πανάκριβη λισανς, τα μηδενικά έπαθλα για τους νέους, τις τραγικές κατηγορίες/κλάσεις και τα 'κοψίματα' κατηφοριών...για ΟΛΑ τα άλλα φταίει το 'ελλιπές' μας...αγωνιστικό ενδιαφέρον...._Ζάχος Βαγγέλης -
Σε πολλα απ'αυτα που περιγραφεις Βαγγελη μου , εχεις απολυτο δικιο (οπως τα κατηφορια που μπηκαν περσι , και οι εξαφανιστηκαν ....., οτι , οποιος εχει την αληθινη κ@υλα τρεχει και με λιγα ευρω χωρις βεβαια απαιτησεις στις αναποδιες , κ.α.).
Ο φιλος μας scn ομως , μιλαει σκεπτομενος και αυτους τους 10 -15 που εμφανιζοντε εκει που τους αρεσει και εχουν ενδιαφερον οι ειδικες τετοιο , που να τους κανει να κανουν θυσιες μεγαλες με τα σημερινα δεδομενα ,για να απολαυσουν αυτο που γουσταραν να κανουν και εκαναν κι αλλες χρονιες .
Οταν καποιοι για καποιους λογους περιεργους , καταστρεφουν κι αυτες τις μετρημενες τους επιλογες ..... ε νομιζω δικαιολογημενα να πουν το αη ........ χασου μυρμηγκακι (κι ο στοκος ο επιτροπος νομιζε οτι θα πω AγαμοιΘυται ).Ειναι νεα η φετινη μοδα , να καταστρεφουν οτι υπαρχει καλο , σ'αυτο το δυσμοιρο , αντι να φτιαξουν τα οσα τα περασμενα ετη στους αγωνες προσπαθωντας να βρουν λυσεις που να μπορουν οσοι το δυνατον περισσοτεροι νεοι (και παλιοι που εχουν κανει διαλειμμα μερικα χρονακια ) και εχουν τα αγωνιστικα να τα κοιτανε ........
Οσο λοιπον περισσοτερα **πλην ** διαβαζουν η ακουνε οτι θα εχει ενας αγωνας , τοσο περισσοτερο θα σκονιζοντε τα αγωνιστικα των αγωνιζομενων που ειναι στην πορτα και περιμενουν το κλικ που θα τους κανει να τα βαλουν μπρος !
Φιλια
-
Ο scn έχει συχνά σοβαρές και τεκμηριωμένες απόψεις όμως δεν πρέπει να αποθαρρύνουμε τους όποιους νέους το χουν μέσα τους και θέλουν να δοκιμάσουν. Χρειάζεται και να 'ξυπνήσουμε' λίγο γενικώς..._άραγε υπάρχουν νέοι ρε γμτ...που να είναι άρρωστοι με το άθλημα...? που είναι ρε γμτ όλοι αυτοί? γράφουν εδω μέσα? δεν γουστάρουν? δεν ασχολούνται? τους πειράζει να τους περάσουν? πλέον έχει κράνη με 180 ευρώ καινούργια, χανς 300 ευρώ, φόρμες μεταχειρισμένες με 180 ευρώ (πουλάω εγώ 2 από δαύτες..) , λάστιχα ενιαίου....φθηνά....θα μου πείς τώρα δεν έχει κανείς μας λεφτά....
Από την άλλη νομίζετε ότι μας ακούει κανείς ουσιαστικά... και θα επιφέρει αλλαγές...αύριο κιόλας..?
Ας οργανωθεί λοιπόν Ράλλυ νέων όπως το Rallye Jeunes...της FFSA , αυστηρά με Σιλβερστον όλοι, με βόλτας ή με ότι άλλο είναι προσιτό...
_Φιλιά.. -
Ο Βαγγέλης έχει μεγάλο δίκιο. Εγώ είμαι ξεκάθαρα στην κατηγορία πάμε όπως μπορούμε. Δε θα κάτσω να λέω ιστορίες.
αλλά όσους βλέπω να μπαίνουν, πάντα είναι πολύ καλύτερα οργανωμένοι στον πρώτο τους αγώνα από μένα πχ που το έτρεχα χρόνια. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ έτσι;το γμτ είναι ότι μετά από λίγους αγώνες σταματάνε ή απλώς τρέχουν τον τοπικό αγώνα. Αυτό δεν είναι καύλα όμως.. οκ, καλό είναι να δοκιμάζεις και αν δε σου αρέσει να σταματάς. Αλλά αυτό που λέει ο Βαγγέλης ισχύει. Αντί κάποιος να κάνει 3 αγώνες με μέτριο αυτοκίνητο προτιμά να τα ρίξει στο αυτοκίνητο και να κάνει 1 αγώνα (τον τοπικό που λέω και πριν).
έτσι όμως δεν υπάρχει εξέλιξη, το ράλλυ είναι και βροχή και ύπουλα σημεία και νύχτα και και....
και η καταστροφή είναι συνήθως κοντά όταν κάνεις μόνο ένα αγώνα, με το καλό αυτοκίνητο που συνήθως ετοιμάζεται τη βδομάδα πριν τον αγώνα και δεν έχεις προλάβει να δοκιμάσεις...
και ποιος να δώσει μια σωστή συμβουλή για όλα αυτά. ποιος να σε πει να δοκιμάσεις τα λάστιχα που θα τρέξεις σε κανονική δοκιμή.
πήρα φόρα...
(αυτό με τις προβολιέρες επίσης με τσιγκλάει να μιλήσω. μέχρι σήμερα δεν είχα τη χαρά να φορέσω προβολιέρα και ας έχω κάνει κοντά στις 10 νυχτερινές ειδικές...) -
Ωραία τα λέτε και οι δύο, αλλα δεν κατάλαβα τι εννοείτε...
Πάμε μπράλο δλδ, χωρίς φώτα?
Μας αρέσουν οι αναβάσεις-ειδικές? Αρα να θεσπιστεί με κανονισμό της ΟΜΑΕ (που ειναι και της μόδας) τα ράλλυ να εχουν Αναβάσεις?
κακώς λοιπόν η Λαμία δεν κάνει την Μοσχοκαρυά 4,5 φορές, να το φχαριστηθούμε και να γλιτώσουμε και κόστος...Πάντως ειναι κρίμα, διοτι η ΑΛΑΛ, είναι απο της καλύτερες λέσχες την τελευταία δεκαετία, εχει υλικό ειδικών διαδρομών, αλλα ώρες ώρες, εχει φαϊνές-αυτοκαταστροφικές ιδέες.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Ο Βαγγέλης έχει μεγάλο δίκιο. Εγώ είμαι ξεκάθαρα στην κατηγορία πάμε όπως μπορούμε. Δε θα κάτσω να λέω ιστορίες.
αλλά όσους βλέπω να μπαίνουν, πάντα είναι πολύ καλύτερα οργανωμένοι στον πρώτο τους αγώνα από μένα πχ που το έτρεχα χρόνια. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ έτσι;το γμτ είναι ότι μετά από λίγους αγώνες σταματάνε ή απλώς τρέχουν τον τοπικό αγώνα. Αυτό δεν είναι καύλα όμως.. οκ, καλό είναι να δοκιμάζεις και αν δε σου αρέσει να σταματάς. Αλλά αυτό που λέει ο Βαγγέλης ισχύει. Αντί κάποιος να κάνει 3 αγώνες με μέτριο αυτοκίνητο προτιμά να τα ρίξει στο αυτοκίνητο και να κάνει 1 αγώνα (τον τοπικό που λέω και πριν).
έτσι όμως δεν υπάρχει εξέλιξη, το ράλλυ είναι και βροχή και ύπουλα σημεία και νύχτα και και....
και η καταστροφή είναι συνήθως κοντά όταν κάνεις μόνο ένα αγώνα, με το καλό αυτοκίνητο που συνήθως ετοιμάζεται τη βδομάδα πριν τον αγώνα και δεν έχεις προλάβει να δοκιμάσεις...
και ποιος να δώσει μια σωστή συμβουλή για όλα αυτά. ποιος να σε πει να δοκιμάσεις τα λάστιχα που θα τρέξεις σε κανονική δοκιμή.
πήρα φόρα...
(αυτό με τις προβολιέρες επίσης με τσιγκλάει να μιλήσω. μέχρι σήμερα δεν είχα τη χαρά να φορέσω προβολιέρα και ας έχω κάνει κοντά στις 10 νυχτερινές ειδικές...)Συμφωνω εχεις 1000 δικια.
Και οπως εχω ξαναπει,φετος θα τρεξει οποιος μπορει .
Τα πραγματα ειναι δυσκολα και τα υπολοιπα...ανηφορες -κατηφορες ειναι για να λεμε.
ΚΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ. -
Βρε παλικάρια, πού έρχεται σε αντίθεση αυτό που λέει ο glf και ο 106arr92 με αυτά που λέω εγώ; Συμφωνώ σε όλα όσα λένε. Τα ίδια δεν έχω πει κι εγώ γι' αυτή τη γενιά του playstation; Όμως, το παράδειγμα είναι υπαρκτό και, παρεμπιπτόντως, δεν είναι στο νομό Φθιώτιδας αλλά σε γειτονικό. Πράγματι υπάρχουν 4-5 έτοιμα 1400άρια σε ένα νομό που δεν μπορούν να τρέξουν.
Αυτό που λέω είναι ότι σε αυτούς τους ΛΙΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ που ενδιαφέρονται ας μην τους κάνουμε το πράγμα ακόμα πιο δύσκολο και πιο απωθητικό. Να το θέσω διαφορετικά: Αν ήσασταν τώρα 23 χρονών με οικονομική άνεση άνω του μέσου όρου, δηλαδή μπορούσατε να αγοράσετε ένα μικρό αγωνιστικό με 6-8 χιλιάρικα και σας περίσσευαν 3-4 μισθοί το χρόνο (δηλ. περίπου 2-3 χιλιάρικα για έναν 23χρονο) για να τρέξετε, τι θα κάνατε; Σε ποια κατηγορία με υποτυπώδη συναγωνισμό θα πηγαίνατε να δοκιμάσετε; Εγώ όταν ήμουν 23 ετών ξόδεψα 11 μισθούς για να αγοράσω αγωνιστικό που το είχα και για καθημερινή χρήση και άλλους 3 μισθούς για να κάνω δύο ράλλυ των 110 χλμ. στην Α5 (που είχε ένα σωρό αυτοκίνητα τότε). Και στον ένα αγώνα ήμασταν 6 ίδια αυτοκίνητα ενώ στον άλλο 3, συν τα υπόλοιπα διαφορετικά αυτοκίνητα της κλάσης, φυσικά. Ας πούμε ότι έχουμε μια σπάνια περίπτωση σημερινού 23χρονου που δεν τον έχει βαρέσει στο κεφάλι το playstation, το youporn και το twitter. Με 3 μισθούς τι αγώνες θα κάνει, σε ποια κλάση θα πάει, πού θα βρει ίδια αυτοκίνητα για να παίξει, πού θα αποκτήσει εμπειρία;Πάντως, με το ηλίθιο όριο των 110 μετά την Παύλιανη να περιμένετε και άλλα παλαβά. Για παράδειγμα, έξω η Φτέρη, έξω η Αλυκόπετρα, έξω το Μελετάκι, έξω η Ψάθα, έξω η Πλάκα, έξω ο Άγιος Κωνσταντίνος και αναρωτιέμαι πού στην ευχή θα γίνει ράλλυ στην Αττική. Μάλλον θα μας βάλουν να κάνουμε τον Κουβαρά 7 φορές γύρω-γύρω...
Όσον αφορά το θέμα της επικινδυνότητας και το πόσο ηλίθιο είναι αυτό το όριο, θα τα πούμε με παραδείγματα μετά το Λαμίας. -
Πρακτικά τότε μας λες ότι το πρόβλημα των αγώνων είναι πρόβλημα της οικονομικής κατάστασης και όχι πρόβλημα αγωνιστικών ή τεχνικών κανονισμών ή της όρεξης για αγώνες.
Με άλλα λόγια, τι τον εμποδίζει να πάρει ένα 106 N/2 και να τρέξει ?
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Ο Βαγγέλης έχει μεγάλο δίκιο. Εγώ είμαι ξεκάθαρα στην κατηγορία πάμε όπως μπορούμε. Δε θα κάτσω να λέω ιστορίες.
αλλά όσους βλέπω να μπαίνουν, πάντα είναι πολύ καλύτερα οργανωμένοι στον πρώτο τους αγώνα από μένα πχ που το έτρεχα χρόνια. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ έτσι;το γμτ είναι ότι μετά από λίγους αγώνες σταματάνε ή απλώς τρέχουν τον τοπικό αγώνα. Αυτό δεν είναι καύλα όμως.. οκ, καλό είναι να δοκιμάζεις και αν δε σου αρέσει να σταματάς. Αλλά αυτό που λέει ο Βαγγέλης ισχύει. Αντί κάποιος να κάνει 3 αγώνες με μέτριο αυτοκίνητο προτιμά να τα ρίξει στο αυτοκίνητο και να κάνει 1 αγώνα (τον τοπικό που λέω και πριν).
έτσι όμως δεν υπάρχει εξέλιξη, το ράλλυ είναι και βροχή και ύπουλα σημεία και νύχτα και και....
και η καταστροφή είναι συνήθως κοντά όταν κάνεις μόνο ένα αγώνα, με το καλό αυτοκίνητο που συνήθως ετοιμάζεται τη βδομάδα πριν τον αγώνα και δεν έχεις προλάβει να δοκιμάσεις...
και ποιος να δώσει μια σωστή συμβουλή για όλα αυτά. ποιος να σε πει να δοκιμάσεις τα λάστιχα που θα τρέξεις σε κανονική δοκιμή.
πήρα φόρα...
(αυτό με τις προβολιέρες επίσης με τσιγκλάει να μιλήσω. μέχρι σήμερα δεν είχα τη χαρά να φορέσω προβολιέρα και ας έχω κάνει κοντά στις 10 νυχτερινές ειδικές...)Πολυ σωστα τα γραφεις.
Να θυμισω κι'ολας στους παλαιοτερους, οτι σε κατι Παλαδια, που ειχε και δυο-τρεις νυχτερινες ε.δ.(και σε ΔΕΘ) οι 'πυραυλοι' της εποχης (Τακης-Γικακι- Ζαχος κλπ) οχι απλως δεν εβαζαν προβολεις (για να μην τους κοβουν 2-3 αλογα), αλλα εβγαζαν και το λουρι του αλτερνειτορ για να γλυτωσουν αλλο μισο αλογο !
Οποιος δεν εχει προβολιερα, ας κανει τον Μπραλο με τα φωτα του αυτοκινητου. Δεν χαθηκε και ο κοσμος !!!
Μολις γυρισα απο την Ριτσωνα, οπου ειχα καποια υπηρεσια.Ενα απο τα πραγματα που με εξοργισαν, ειναι οτι τουλαχιστον το 75% των συμμετεχοντων, ειχαν μεσα στο αυτοκινητο τους καμερα ! Μηπως με τα χρηματα που ξοδευουν σε τετοια πραγματα, θα μπορουσαν να τρεξουν μια ακομη αναβαση τον χρονο ? Να γραψει η καμερα τι ? Τα δυο λεπτα μιας αναβασης ? Ελεος !
Να την βαλεις σε ενα ραλλυ που θα εχεις υλικο τουλαχιστον μιας ωρας και θα μπορεσεις να καλεσεις τους φιλους σου ενα βραδυ να δειτε ολο τον αγωνα, το καταλαβαινω, αλλα στην αναβαση ?Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πρακτικά τότε μας λες ότι το πρόβλημα των αγώνων είναι πρόβλημα της οικονομικής κατάστασης και όχι πρόβλημα αγωνιστικών ή τεχνικών κανονισμών ή της όρεξης για αγώνες.Με άλλα λόγια, τι τον εμποδίζει να πάρει ένα 106 N/2 και να τρέξει ?
Τα πράγματα δεν είναι άσπρο ή μαύρο. Ούτε είναι ΕΝΑΣ και μόνο ΕΝΑΣ παράγοντας που επηρεάζει μια κατάσταση. Είναι συνδυασμός παραγόντων, με διαφορετική βαρύτητα ο καθένας. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο πιο βασικός παράγοντας είναι η οικονομική κατάσταση, υπάρχουν και οι υπόλοιποι παράγοντες που αναφέρεις που και αυτοί παίζουν ρόλο. Τουλάχιστον, ας διευκολύνουμε τα πράγματα φτιάχνοντας τους παράγοντες που μπορούμε να επηρεάσουμε, όχι να τους κάνουμε χειρότερους.
-
Για την κάμερα, δεν είναι μόνο για τους φίλους αλλά και για σένα, για να δεις τι λάθη έκανες κτλ. Δεν είναι κακό και δεν είναι τόσο ακριβές οι κάμερες (ΟΚ αν είσαι πολύ ζορισμένος οικονομικά τότε οτιδήποτε είναι ακριβό)
Για τα νυχτερινά, δίνουν 'γεύση' στους αγώνες, γουστάρουν και οι θεατές (θυμάμαι κοσμοσυρροή σε νυχτερινές ΕΔ σε Παλάδιο και ΔΕΘ), βοηθάνε τον ανταγωνισμό, όλοι δε λέμε να μη γίνονται βαρετοί αγώνες ?
Για τις κατηφορικές ειδικές το επιχείρημα είναι ακριβώς το ίδιο, αν γουστάρεις κατηφορικές λογικά πρέπει να γουστάρεις και νυχτερινές. ΙΜΗΟ είναι λάθος να γίνονται αγώνες ράλι χωρίς ανηφόρες-ισιάδια-κατηφόρες.
@scn
Προφανώς συμφωνώ απλά αν εσύ ήθελες 3 μισθούς των €1000 (λέμε) ενώ ο σημερινός νέος θέλει 6 των €500 (χώρια την ανησυχία για το μέλλον, που δεν ξέρει αν θα πάει τη Δευτέρα και θα του πει το αφεντικό 'άντε από το Λογιστήριο') τότε μιλάμε για άλλη τάξη προβλήματος.Και πάλι όμως, ένα 106 Ν/2 δεν είναι τόσο ακριβό και με ένα σετ λάστιχα μπορεί να κάνει 3-4 αγώνες τη χρονιά.
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Ωραία τα λέτε και οι δύο, αλλα δεν κατάλαβα τι εννοείτε...
Πάμε μπράλο δλδ, χωρίς φώτα?
Μας αρέσουν οι αναβάσεις-ειδικές? Αρα να θεσπιστεί με κανονισμό της ΟΜΑΕ (που ειναι και της μόδας) τα ράλλυ να εχουν Αναβάσεις?
κακώς λοιπόν η Λαμία δεν κάνει την Μοσχοκαρυά 4,5 φορές, να το φχαριστηθούμε και να γλιτώσουμε και κόστος...Πάντως ειναι κρίμα, διοτι η ΑΛΑΛ, είναι απο της καλύτερες λέσχες την τελευταία δεκαετία, εχει υλικό ειδικών διαδρομών, αλλα ώρες ώρες, εχει φαϊνές-αυτοκαταστροφικές ιδέες.
όλοι κάπου τα ίδια πράγματα λέμε, απλά άλλοι τονίζουμε άλλα θέματα. φυσικά και οι ανηφόρες σκοτώνουν τα μικρά κυβικά, ενώ δεν έχουν και ΚΑΘΟΛΟΥ θέαμα για το θεατή (άσχετα αν βλέπεις κόσμο να μαζεύεται σε ανηφορικές φουρκέτες )
πέρυσι πχ, οδήγησα τα δύο πιο κοντινά σπριντ (Κοζάνη και Πτολ/δα) που είναι αναβάσεις από τις λίγες
καλά που έκατσα δεξί μπάκετ με τον Αργυρίου και χάρηκα και ράλλυ, χρόνους, ανατροπές, στρατηγική, 'διαχείριση βλαβών' (που 'σαι Κυπαρισσά) και χάρηκα την ιδέα του ράλλυ. γιατί... ράλλυ δεν είναι μόνο ανηφόρακαι γω συμφωνώ ότι η επικυνδυνότητα μιας ειδικής δεν είναι η ΜΩΤ. βασικά, με τα βιντεάκια που βλέπω από έξω, πιστεύω ότι εκεί δεν κοιτάνε καν την επικινδυνότητα μιας ειδικής
τώρα ξαναθυμήθηκα την καταστροφή του 306 από τη Βέροια που έφυγε στο γκρεμό λόγω... τεχνητής επιβράδυνσης! δηλαδή, εκείνο το πράμα είναι από τα άγραφα. και το λέω ενώ έχω κάνει και 00 σε ράλλυ και έχω εικόνα τι βλέπει κανείς με εμπειρία. το έχω ξαναγράψει, σε μια επιβράδυνση είπα φιλικά στον κριτή να πάρει το αυτοκίνητο του που το είχε παρκάρει 5 μέτρα από το δρόμο, μετά την επιβράδυνση, γιατί τον βόλευε στο... κορδέλιασμα και φυσικά να ακούει τον ασύρματο.
του είπα ότι αν χάσει τα φρένα κάποιος, είναι 33% πιθανότητα το αν θα πέσει πάνω στο αυτοκίνητο του το αγωνιστικό.
ούτε που είπε τίποτα, το κατάλαβε αμέσως
απλά πράματα και λίγη φαντασία θέλει και καλή οργάνωση.δυστυχώς οι εποχές είναι πολύ δύσκολες για ράλλυ. πέρυσι δεν κατέβηκα κατά κάτω, αλλά η συνταγή του ΑΟΘ πέρυσι ήταν η σωστή. μαζεμένοι αγώνες, εύκολοι για γράψιμο και ωράρια για να περάσουμε καλά και να βγούνε και οι μάχες.
οι μάχες θα γίνουν αν έρθει κόσμος, με 5-10 δεν γίνεται τίποτα.προσωπικά φέτος το καλύτερο fun/money για μένα είναι τα autocross, μακάρι να αξιωθώ να τρέξω, μου το χρωστάω
ΡΑΛΛΥ ΛΑΜΙΑΣ 2012