-
Προβληματισμένο τον βλέπω. Ήταν τότε που πούλησε το Hornet?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλα, μην νομιζεις, οτι απο τοτε, κυνηγαω, οσες φορουν σιδερακια...
Απλως υπαρχουν και περιπτωσεις που βγαζουν το αντιθετο αποτελεσμα απο αυτο που αρχικα φαινεται...Για τέτοια πικάντικα, υπάρχει και το κατάλληλο τόπικ viewtopic.php?f=13&t=30136&start=9450
Νομίζω ότι δεν έχει ξανασυζητηθεί εκεί το θέμα με τα σιδεράκια και το bjob. Aν θες, σαν παθών, γράψε κάτι ενδιαφέρον εκεί -
καμπύλες ή πολύ καλά συνδυασμένες αιχμηρες επιφανειες?
http://carscoop.blogspot.com/2012/03/po ... rrari.html
αν και στις λεπτομέρειες η Λαμπο ειναι καλύτερη, ψηφισα Φερραρι λόγω αναλογιών
η μεγαλη μουρη μπροστα ειναι πιο κακή -
Ποσο μαναρι ειναι η aventador.....
Απο κοντα δε οσες φορες και να την δω νομιζω πως την βλεπω για πρωτη φορα....τοσο εντυπωσιακη ειναι...Θα αλλαξω αβαταρι...
Η φερραρι ειναι θεα στα μπροστομηχανα...απο την εποχη της Βανκουις εχω να δω τοσο ομορφο...
Αναλογικα με την εποχη βεβαιαsent from my ICS android
-
τι αισχος αυτη η νεα παγκανι?????????βρηκα ασχημοτερο αυτοκινητο απο τη νεα μπεμβε σειρα 1..
-
-
κ οταν θελει να παει για νουμερο 2 θα αναβουν τα λεντακια?
-
-
Αυτό που μου αρέσει στην F12 είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει σκαλιστεί το καπώ ώστε να καναλιζάρεται ο αέρας προς τις πόρτες για να παράγει αρνητική άντωση.
Για την aventador respect. Αντίστοιχο υλικό ονείρων.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αυτό που μου αρέσει στην F12 είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει σκαλιστεί το καπώ ώστε να καναλιζάρεται ο αέρας προς τις πόρτες για να παράγει αρνητική άντωση.Για την aventador respect. Αντίστοιχο υλικό ονείρων.
Και δεν σταματάει εκεί το θέμα! Ο αέρας που φεύγει από τις πόρτες, πάει στις πίσω εισαγωγές που βρίσκονται μπροστά από το πορτ μπαγκάζ και κατευθύνεται κάτω στον διαχύτη, κάνοντάς τον blown!
Υπέροχη και η Aventador, τι να λέμε τώρα!
-
-
Ο χρήστης MAGNITIS έγραψε:
Youtube VideoΚι αυτό που κολλάει τώρα είπαμε;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κι αυτό που κολλάει τώρα είπαμε;
Στο οτι θα παρουσιαστει στην ιδια εκθεση, την ιδια μερα με την F12..??
Υ.Γ. Ηρεμη αντιδραση ,νομιζα οτι θα με bannaρεις για αυτο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κι αυτό που κολλάει τώρα είπαμε;
συμφωνω!
αλεξανδρε φιλοι ειπαμε ε! -
Άμα είναι να ποστάρουμε όλα τα αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν στην Γενέυη, κώλος θα γίνει το τοπικό...
Φίλοι Κων/ντινε.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άμα είναι να ποστάρουμε όλα τα αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν στην Γενέυη, κώλος θα γίνει το τοπικό...Φίλοι Κων/ντινε.
Νομιζα οτι Ferrari-Lamborghini αντιμαχονται κατι δεκαετιες τωρα..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό που μου αρέσει στην F12 είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει σκαλιστεί το καπώ ώστε να καναλιζάρεται ο αέρας προς τις πόρτες για να παράγει αρνητική άντωση.
Για την aventador respect. Αντίστοιχο υλικό ονείρων.
Και δεν σταματάει εκεί το θέμα! Ο αέρας που φεύγει από τις πόρτες, πάει στις πίσω εισαγωγές που βρίσκονται μπροστά από το πορτ μπαγκάζ και κατευθύνεται κάτω στον διαχύτη, κάνοντάς τον blown!
Υπέροχη και η Aventador, τι να λέμε τώρα!
Come again?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτό που μου αρέσει στην F12 είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει σκαλιστεί το καπώ ώστε να καναλιζάρεται ο αέρας προς τις πόρτες για να παράγει αρνητική άντωση.
Για την aventador respect. Αντίστοιχο υλικό ονείρων.
Και δεν σταματάει εκεί το θέμα! Ο αέρας που φεύγει από τις πόρτες, πάει στις πίσω εισαγωγές που βρίσκονται μπροστά από το πορτ μπαγκάζ και κατευθύνεται κάτω στον διαχύτη, κάνοντάς τον blown!
Υπέροχη και η Aventador, τι να λέμε τώρα!
Come again?
Τι σε μπέρδεψε Ντίνο; Δεν είναι από τις εξατμίσεις όπως στην F1. Παίρνει αέρα από το πάνω μέρος του αυτοκινήτου και τον διοχετεύει μέσα από το αμάξωμα στον διαχύτη.
FERRARI F12 BERLINETTA