-
Ρε σεις , αφήστε τα καζανάκια να κρέμονται (αρκεί να μην βρίσκουν κάτω) και πάρτε τα βουνά!
-
Mέρος της αγαπημένης μου ορεινής διαδρομής , όπως είχα πολλά χρόνια να την δω , σήμερα.
Ανεβαίνοντας προς Ελάτη , από το ύψος της διασταύρωσης για τα χωριά της Μεσοχώρας , και συνεχίζοντας , ο δρόμος εχει αποκτήσει ενα νεο ενδιαφέρον στοιχείο.
Είναι ουσιαστικά 'κλειστός' αριστερά - δεξιά από το χιόνι που είτε εχουν στοιβάξει τα εκχιονιστκά μηχανήματα , είτε είναι από μόνο του πολύ.
Ωραία αίσθηση.
Από την Ελάτη και πάνω (εως Περτούλι που πήγα) αποκτά ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον καθώς στενεύει και το ύψος των τοιχείων από χιόνι σε πολλά σημεία μπορεί και να ξεπερνά τα 2 μέτρα. Το βλέμα αιχμαλωτίζεται από τους όγκους των βουνών που ξεπροβάλουν πίσω από τη λευκή αυτή γραμμή.
Μακάρι να ήταν και 'κλειστή' η διαδρομή (για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα)
Δείτε το σκέλος Ελάτη-Περτούλι , αξίζειΒρήκα και ένα συνάδελφο που προχώρησε σε αισθητικές παρεμβάσεις
-
Ζηλεψε το Up!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ζηλεψε το Up! -
Κωνσταντίνε, κάνουμε αυτή τη διαδρομή (Ελάτη - Περτούλι) με το Μπραβάκι 1 x χρόνο (Πάσχα), διότι τα πεθερικά μου είναι από ένα χωριό της ορεινής Καλαμπάκας. Πανέμορφα μέρη...
-
Καλησπέρα παιδιά! Χαίρομαι που γίνομαι μέλος της παρέας σας! Είμαι και εγω κάτοχος ενός fiat bravo 1.4 150hp εδώ και τρισίμιση χρόνια. Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 55,000klm. Μόλις πριν λίγες μέρες μου εμφανίστηκε έντονο τράνταγμα του μποροστινού δεξιού τροχού που εν τέλει στην αντιπροσωπεία διαπιστώθηκε ότι είναι λόγο προβλήματος στο ημιαξόνιο. Αλλάχθηκε το δεξιό με καινούργιο αλλά δυστυχώς ένα ελάχιστο αλλά διακριτό τράνταγμα σε μεγάλες ταχύτητες εμφανίστηκε στην αριστερή μερια!. Οπότε και χρειάστηκε αλλαγή και στο αριστερό! Το συνολικό κόστος ήρθε στα 750euro αφού μου έχει λήξει η εγγύηση. Από μια μικρή έρευνα που έκανα στο internet βρήκα και μερικές ακόμα περιπτώσεις με παρόμοιο πρόβλημα στα 150hp Bravo. Το αμάξι παέι super στο δρόμο και εξαφανίστηκε και το παραμικρό τράνταγμα μετά την αλλαγή. Θα έλεγα ίσως ότι πάει καλύτερα και πιο smooth απο πριν. Το θέμα μου είναι ότι το δεξιό ημιαξόνιο που αλλάχθηκε ήταν καινούργιο αλλά το αριστερό είναι ανακατασκευής από την ίδια την fiat βέβαια (ΛΙΓΟ πιο φθηνό). Λόγω έλειψης ανταλλακτικού θα έπρεπε να περιμένω αρκετά και ο υπάλληλος μου επειβεβαίωσε ότι η fiat παρέχει την ίδια εγγύηση και στα ανακατασκευασμένα ημιαξόνια με αυτή των καινούργιων και ότι δεν θα πρέπει να ανυσηχώ για οτιδήποτε και έτσι δέχτηκα. Δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά το ανακατασκευασμένο ημιαξόνιο. Υπάρχει περίπτωση να μου εμφανίσει γρήγορα πρόβλημα και πάλι? Ποια η αντοχή τους...?
Γενικά πάντως έχω μείνει καταευχαριστημένος με το αμάξι που με γοητέυει το ίδιο ακόμα και μετά από τρισήμιση χρονια σχέσης!
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και χαίρομαι ιδιαίτερα που γίνομαι μέρος της παρέας!
Κώστας -
kikoman , καλώς ήρθες στην παρέα των Bravo
Θέλω να πιστεύω πως τα λεγόμενα του ανθρώπου της αντιπροσωπείας ισχύουν , το ίδιο έχω ακούσει και διαβάσει και εγώ.
Ολοκληρωτικά την απορία θα μας την λύσει βέβαια ο Sakaflias.Tώρα σχετικά με το ενδεχόμενο εμφάνισης προβλήματος στο ανακατασκευασμένο ημιαξόνιο κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά. Είμαστε τόσο σίγουροι όσο και με τα καινούρια. Δηλαδή ποτέ.
-
Καλησπέρα σε όλους. Προς φίλο Monsta.
Σχετικά με τον γνωστό θόρυβο στο τιμόνι, μιλάω για το 'κρακ κρακ ' που ακούγεται απο το χώρο της μηχανής όταν στρίβεις το τιμόνι, εφόσον έχεις κάνει την επέκταση όπως και γω, να ζητήσεις αλλαγή κρεμαγιέρας. Πριν λίγες μέρες μου την αντικατέστησαν για δεύτερη φορά, μαζί με άλλες 10 βίδες (έτσι έλεγε η οδηγία που ήρθε), ευθυγράμμιση και όλα πλέον οκ. Δεν ακούγεται το παραμικρό. -
Ο δικδικ τι εκανε τελικα με το θεμα κρεμαγιερα;
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ο δικδικ τι εκανε τελικα με το θεμα κρεμαγιερα;Τουμπεκί.
-
πρώτη γκρίνια και απο εμένα σήμερα.
Είχα επίσκεψη απο τον Λουίτζι.
Κόπηκε το πλαστικό κάλυμμα του χειροφρένου. Αυτό που ανεβοκατεβαίνει μαζί με τον λεβιέ.
Τι κάνουμε τώρα? Φαντάζομαι το εξάρτημα δεν είναι τίποτα ένα πλαστικάκι με το μέτρο, τι χρειάζεται όμως για να φτάσουμε εκεί? Ξεκούμπωμα όλη η κεντρική κονσόλα??
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Κόπηκε το πλαστικό κάλυμμα του χειροφρένου. Αυτό που ανεβοκατεβαίνει μαζί με τον λεβιέ.
Τι κάνουμε τώρα? Φαντάζομαι το εξάρτημα δεν είναι τίποτα ένα πλαστικάκι με το μέτρο, τι χρειάζεται όμως για να φτάσουμε εκεί? Ξεκούμπωμα όλη η κεντρική κονσόλα??
Φτου!
Μπορεί να μην χρειάζεται να γίνει ολο αυτό. Ισως αν το περάσουν απο το χειρόφρενο και μετα ανεβοκατεβάζοντάς το να μπορεί να μπει.
Λέω τωρα , δεν είμαι και σίγουρος.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Κόπηκε το πλαστικό κάλυμμα του χειροφρένου. Αυτό που ανεβοκατεβαίνει μαζί με τον λεβιέ.
Τι κάνουμε τώρα? Φαντάζομαι το εξάρτημα δεν είναι τίποτα ένα πλαστικάκι με το μέτρο, τι χρειάζεται όμως για να φτάσουμε εκεί? Ξεκούμπωμα όλη η κεντρική κονσόλα??
Φτου!
Μπορεί να μην χρειάζεται να γίνει ολο αυτό. Ισως αν το περάσουν απο το χειρόφρενο και μετα ανεβοκατεβάζοντάς το να μπορεί να μπει.
Λέω τωρα , δεν είμαι και σίγουρος.
Μπαααα, είναι σκληρό πλαστικό. Κόπηκε σε ένα απο τα νεύρα.... 6-7 πόντους είναι το άνοιγμα που μένει όταν το χειρόφρενο είναι κάτω.
Νομίζω κάτι είχε πάρει το μάτι μου παλαιότερα στο FPC....
Λάμπροοοοο που είσαι?
-
velissarios , ρε συ!
ξεκίνησες να μπαίνεις στην Αχαρνών με χειρόφρενα? -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Κόπηκε το πλαστικό κάλυμμα του χειροφρένου. Αυτό που ανεβοκατεβαίνει μαζί με τον λεβιέ.
Τι κάνουμε τώρα? Φαντάζομαι το εξάρτημα δεν είναι τίποτα ένα πλαστικάκι με το μέτρο, τι χρειάζεται όμως για να φτάσουμε εκεί? Ξεκούμπωμα όλη η κεντρική κονσόλα??
Φτου!
Μπορεί να μην χρειάζεται να γίνει ολο αυτό. Ισως αν το περάσουν απο το χειρόφρενο και μετα ανεβοκατεβάζοντάς το να μπορεί να μπει.
Λέω τωρα , δεν είμαι και σίγουρος.
Μπαααα, είναι σκληρό πλαστικό. Κόπηκε σε ένα απο τα νεύρα.... 6-7 πόντους είναι το άνοιγμα που μένει όταν το χειρόφρενο είναι κάτω.
Νομίζω κάτι είχε πάρει το μάτι μου παλαιότερα στο FPC....
Λάμπροοοοο που είσαι?
Καλησπερα
Μου ειχε κοπει και εμενα αυτο και μου το εφτιαξε ο Λαμπρος στην εγγυηση.Δεν ειναι τιποτα και εχει συμβει σε αρκετα Μπραβο.
Με τη κρεμαγιερα παρεπιπτοντως δεν εκανα τιποτα, αφου θελει χρημα για να φτιαχτει -ο θορυβος- θεμα λειτουργιας δεν τιθεται οποτε το αφησα ετσι και ανεβασα ευρος συχνοτητας στην αισθηση της ακοης μου. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
velissarios , ρε συ!
ξεκίνησες να μπαίνεις στην Αχαρνών με χειρόφρενα?Περιστέρι - Ιασώ, με βροχή, 10 λεπτά! Για να παραστώ στον μηνιαίο υπέρηχο....
Λες να φταίει αυτό ???
Παρεμπιπτόντως, στην 30εβδομάδα είμαστε ήδη 2 κιλά και αντίστοιχα σε όλες τις διαστάσεις μεγαλύτεροι.... 2 1/2 εβδομάδες μπροστά!!
-
Ο χρήστης kikoman έγραψε:
η fiat παρέχει την ίδια εγγύηση και στα ανακατασκευασμένα ημιαξόνια με αυτή των καινούργιων και ότι δεν θα πρέπει να ανυσηχώ για οτιδήποτε και έτσι δέχτηκα. Δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά το ανακατασκευασμένο ημιαξόνιο. Υπάρχει περίπτωση να μου εμφανίσει γρήγορα πρόβλημα και πάλι? Ποια η αντοχή τους...?Καλοσώρισες στην παρέα μας Κώστα.
Αυτό που σου είπε είναι σωστό. Εχεις 2 χρόνια εγγύηση στο ανακατασκευής , όσο και στο κανονικό.
Τώρα όσον αφορά την αντοχή τους , η πείρα έχει δείξει ότι είναι το ίδιο καλά και ανθεκτικά με τα 'κανονικά'. Αρκετές φορές,έχει τύχει σε συσκευασία ανακατασκευής να είναι 'κανονικό' ανταλλακτικό. Οπότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα. -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Παρεμπιπτόντως, στην 30εβδομάδα είμαστε ήδη 2 κιλά και αντίστοιχα σε όλες τις διαστάσεις μεγαλύτεροι.... 2 1/2 εβδομάδες μπροστά!!
Tη βλέπω τη δουλειά , με το που θα έλθει ο/η διάδοχος , δεν θα χωρά πίσω απο τη θέση του οδηγού!
Πας για MPV
υγ: αντε να πάνε όλα καλά!
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Περιστέρι - Ιασώ, με βροχή, 10 λεπτά! Για να παραστώ στον μηνιαίο υπέρηχο....
Λες να φταίει αυτό ???
Παρεμπιπτόντως, στην 30εβδομάδα είμαστε ήδη 2 κιλά και αντίστοιχα σε όλες τις διαστάσεις μεγαλύτεροι.... 2 1/2 εβδομάδες μπροστά!!
Αντε ρε συ με το καλο! Αγορι η' κοριτσι;
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Φτου!
Μπορεί να μην χρειάζεται να γίνει ολο αυτό. Ισως αν το περάσουν απο το χειρόφρενο και μετα ανεβοκατεβάζοντάς το να μπορεί να μπει.
Λέω τωρα , δεν είμαι και σίγουρος.
Μπαααα, είναι σκληρό πλαστικό. Κόπηκε σε ένα απο τα νεύρα.... 6-7 πόντους είναι το άνοιγμα που μένει όταν το χειρόφρενο είναι κάτω.
Νομίζω κάτι είχε πάρει το μάτι μου παλαιότερα στο FPC....
Λάμπροοοοο που είσαι?
Παρών !!!
Το καλυμμα έχει κωδικό 735440696 και για να μπει θέλει διαδικασία (βγάλσιμο η κεντρική κονσόλα).
Vel σου το καλύπτει η επέκταση..δεν έχεις πρόβλημα, αν και περισσοτερο είναι η φασαρία για να τοποθετηθεί παρά η αξία του ανταλλακτικού (15€)
Fiat Bravο 2007