Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    kikoman

    @kikoman

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kikoman Unfollow Follow

    Latest posts made by kikoman

    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης mak έγραψε:

      Καλησπέρα παιδιά! Χαίρομαι που γίνομαι μέλος της παρέας σας! Είμαι και εγω κάτοχος ενός fiat bravo 1.4 150hp εδώ και τρισίμιση χρόνια. Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 55,000klm. Μόλις πριν λίγες μέρες μου εμφανίστηκε έντονο τράνταγμα του μποροστινού δεξιού τροχού που εν τέλει στην αντιπροσωπεία διαπιστώθηκε ότι είναι λόγο προβλήματος στο ημιαξόνιο. Αλλάχθηκε το δεξιό με καινούργιο αλλά δυστυχώς ένα ελάχιστο αλλά διακριτό τράνταγμα σε μεγάλες ταχύτητες εμφανίστηκε στην αριστερή μερια!. Οπότε και χρειάστηκε αλλαγή και στο αριστερό! Το συνολικό κόστος ήρθε στα 750euro αφού μου έχει λήξει η εγγύηση. Από μια μικρή έρευνα που έκανα στο internet βρήκα και μερικές ακόμα περιπτώσεις με παρόμοιο πρόβλημα στα 150hp Bravo. Το αμάξι παέι super στο δρόμο και εξαφανίστηκε και το παραμικρό τράνταγμα μετά την αλλαγή. Θα έλεγα ίσως ότι πάει καλύτερα και πιο smooth απο πριν.

      Κώστας

      Φίλος με ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου είχε κάποια στιγμή ένα ζήτημα με κραδασμούς(ελάχιστης έντασης) στο τιμόνι σε υψηλές ταχύτητες. Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από κάποια (αρκετά) χιλιόμετρα που έκανε με αλυσίδες χιονιού. Το ζήτημα φαίνεται να λύθηκε με ξεζαντάρισμα και νέα ζυγοστάθμιση στα ελαστικά μιας και τα είχε βάλει πρόσφατα και υποοθέσαμε ότι οφείλεται σε αυτά. Όντως το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να παρουσιάζει κάτι πλέον αλλά δεν έχει τύχει να δοκιμαστεί σε όλες τις συνθήκες για να είναι σίγουρος πως δεν τρέχει κάτι άλλο. Θα ήθελα να σε ρωτήσω λοιπόν με πιο τρόπο στην αντιπροσωπία διαπιστώσανε το πρόβλημα στο ημιαξόνιο στο δικό σου αυτοκίνητο. Φαινόντουσαν με το μάτι ότι και τα δύο ότι είναι στραβά?

      Καλησπέρα φίλε μου, το τράνταγμα του δεξιού μπροστινού τροχού που είχα ήταν πάρα πολύ έντονο σε σημείο που το αμάξι έτρεμε πραγματικά ολόκληρο και όχι μόνο το τιμόνι ενώ δεν μπορούσες να πάς πάνω απο 60 (έκανε λες και το αμορτισέρ ανεβοκατέβαινε με υπερβολικά μεγάλη συχνότητα ενώ ακουγόταν και ένας θόρυβος σαν να έχει βάλει καποιος κάτι μέσα στη ζαντα) . Όταν το πήγα το αμάξι γράσαραν τα ημιαξόνια και έλεγξαν όπως είπες τη ζυγοστάθμιση/ευθυγράμιση. Και πάλι όμως το δοκιμάσαμε και δεν βελτιώθηκε τίποτα. Από εκεί και πέρα το αμάξι το άφησα για να το κοιτάξουν καλύτερα και την επόμενη μέρα μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχθούν τα ημιαξόνια (άλλαξαν πρώτα το δεξί και μετά το αριστερό όπως περιέγραψα). Δεν μου είπαν ότι στράβωσαν παρά μόνο ότι χρειάζονται αλλάγη και δεν ρώτησα κάτι παραπάνω. Μου ανέφεραν ότι μπορούν να μπούν στην εγγύηση αλλά όπως έγραψα παραπάνω η δικιά μου έχει λήξει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kikoman
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:

      η fiat παρέχει την ίδια εγγύηση και στα ανακατασκευασμένα ημιαξόνια με αυτή των καινούργιων και ότι δεν θα πρέπει να ανυσηχώ για οτιδήποτε και έτσι δέχτηκα. Δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά το ανακατασκευασμένο ημιαξόνιο. Υπάρχει περίπτωση να μου εμφανίσει γρήγορα πρόβλημα και πάλι? Ποια η αντοχή τους...?

      Καλοσώρισες στην παρέα μας Κώστα.

      Αυτό που σου είπε είναι σωστό. Εχεις 2 χρόνια εγγύηση στο ανακατασκευής , όσο και στο κανονικό.
      Τώρα όσον αφορά την αντοχή τους , η πείρα έχει δείξει ότι είναι το ίδιο καλά και ανθεκτικά με τα 'κανονικά'. Αρκετές φορές,έχει τύχει σε συσκευασία ανακατασκευής να είναι 'κανονικό' ανταλλακτικό. Οπότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

      Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια παιδιά, καλώς σας βρήκα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kikoman
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Καλησπέρα παιδιά! Χαίρομαι που γίνομαι μέλος της παρέας σας! Είμαι και εγω κάτοχος ενός fiat bravo 1.4 150hp εδώ και τρισίμιση χρόνια. Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 55,000klm. Μόλις πριν λίγες μέρες μου εμφανίστηκε έντονο τράνταγμα του μποροστινού δεξιού τροχού που εν τέλει στην αντιπροσωπεία διαπιστώθηκε ότι είναι λόγο προβλήματος στο ημιαξόνιο. Αλλάχθηκε το δεξιό με καινούργιο αλλά δυστυχώς ένα ελάχιστο αλλά διακριτό τράνταγμα σε μεγάλες ταχύτητες εμφανίστηκε στην αριστερή μερια!. Οπότε και χρειάστηκε αλλαγή και στο αριστερό! Το συνολικό κόστος ήρθε στα 750euro αφού μου έχει λήξει η εγγύηση. Από μια μικρή έρευνα που έκανα στο internet βρήκα και μερικές ακόμα περιπτώσεις με παρόμοιο πρόβλημα στα 150hp Bravo. Το αμάξι παέι super στο δρόμο και εξαφανίστηκε και το παραμικρό τράνταγμα μετά την αλλαγή. Θα έλεγα ίσως ότι πάει καλύτερα και πιο smooth απο πριν. Το θέμα μου είναι ότι το δεξιό ημιαξόνιο που αλλάχθηκε ήταν καινούργιο αλλά το αριστερό είναι ανακατασκευής από την ίδια την fiat βέβαια (ΛΙΓΟ πιο φθηνό). Λόγω έλειψης ανταλλακτικού θα έπρεπε να περιμένω αρκετά και ο υπάλληλος μου επειβεβαίωσε ότι η fiat παρέχει την ίδια εγγύηση και στα ανακατασκευασμένα ημιαξόνια με αυτή των καινούργιων και ότι δεν θα πρέπει να ανυσηχώ για οτιδήποτε και έτσι δέχτηκα. Δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά το ανακατασκευασμένο ημιαξόνιο. Υπάρχει περίπτωση να μου εμφανίσει γρήγορα πρόβλημα και πάλι? Ποια η αντοχή τους...?

      Γενικά πάντως έχω μείνει καταευχαριστημένος με το αμάξι που με γοητέυει το ίδιο ακόμα και μετά από τρισήμιση χρονια σχέσης!

      Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και χαίρομαι ιδιαίτερα που γίνομαι μέρος της παρέας!
      Κώστας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kikoman
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr