Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2012 (all rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2012 (all rounds)
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 42
    • 43
    • 19 / 43
    WRC
    66
    846
    1556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο χρήστης el-em έγραψε:
      Κατι λεει αυτο

      Όντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          el-em last edited by

          Ο χρήστης Christos M έγραψε:

          Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????

          Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
          Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
          Θα μας πει.

          Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
          Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.

          Φιλικα,

          'el-em'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            el-em last edited by

            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

            Κατι λεει αυτο

            Όντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.

            Αυτη ειναι μια σωστη και ολοκληρωμενη απαντηση.

            'el-em'

            Κατά τα λοιπά, οι mods δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους [Mod]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nafpaktos last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

              Όντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.

              Σωστά,αλλά η δική μου απορία είναι πως έδειξε το μόντε κάρλο??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης el-em έγραψε:

                Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????

                Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
                Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
                Θα μας πει.

                Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
                Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.

                Φιλικα,

                'el-em'

                Δεν υπήρχε λόγος για team orders σε αυτή την περίπτωση. Η ADAPTA WRT δεν ήταν στις βαθμολογούμενες ομάδες για τον αγώνα της Σουηδίας κι έτσι δεν κόπηκαν βαθμοί από την FORD WRT.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:

                  Όντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.

                  Σωστά,αλλά η δική μου απορία είναι πως έδειξε το μόντε κάρλο??

                  Το έδειξε γιατί υπήρχε κάλυψη του Μόντε από το Eurosport με το οποίο συνεργάζεται η ΕΡΤ.
                  Δεν ξέρω αν έδειξε τη Σουηδία, που την κάλυπτε το Motors TV.

                  Το πρόβλημα με το Ακρόπολις δεν θα είναι αν θα το δείξει η ΕΡΤ αλλά πιο 'σημαντικό', δηλ. ποιός θα το καλύψει 'in the first place'. Γιατί αν μέχρι τότε δεν έχει λυθεί το θέμα συνολικά για όλο το WRC, σε κάθε χώρα επαφίεται ανά περίπτωση η κάλυψη πχ. σε τοπικά κανάλια. Και δε νομίζω ότι υπάρχει κανάλι στην Ελλάδα που να μπορεί να το κάνει αυτό. Οπότε μακάρι να αναλάβει πχ. το Eurosport να πάρει τα τηλεοπτικά δικαιώματα από την οργανωτική επιτροπή / Celeritas γιατί αλλιώς μπορεί και να μην υπάρχει τηλεόραση στο Ακρόπολις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trifon last edited by

                    http://www.autosport.com/news/report.ph ... um=twitter

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης trifon έγραψε:
                      http://www.autosport.com/news/report.php/id/97514?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

                      Rally Sweden distributed the coverage it underwrote at a cost of €300,000 to 30 broadcasters,

                      Αν ισχύσουν αυτά τα νούμερα σιγά μη δούμε Ακρόπολις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos last edited by

                        Ψυχραιμια... Ολα καλα... Και Ακροπολις θα δουμε και τους υπολοιπους αγωνες! 🙂
                        Το τοπιο ξεκαθαριζει σιγα σιγα και μεσα στην επομενη εβδομαδα θα υπαρχουν ανακοινωσεις!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          el-em last edited by

                          Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                          Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????

                          Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
                          Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
                          Θα μας πει.

                          Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
                          Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          Δεν υπήρχε λόγος για team orders σε αυτή την περίπτωση. Η ADAPTA WRT δεν ήταν στις βαθμολογούμενες ομάδες για τον αγώνα της Σουηδίας κι έτσι δεν κόπηκαν βαθμοί από την FORD WRT.

                          Κοπηκαν βαθμoι ομως για τον Peter. Αυτο αν δεν ειχε το λαστιχο, θα ειχε αποφευχθει.

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης el-em έγραψε:

                            Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????

                            Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
                            Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
                            Θα μας πει.

                            Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
                            Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            Δεν υπήρχε λόγος για team orders σε αυτή την περίπτωση. Η ADAPTA WRT δεν ήταν στις βαθμολογούμενες ομάδες για τον αγώνα της Σουηδίας κι έτσι δεν κόπηκαν βαθμοί από την FORD WRT.

                            Κοπηκαν βαθμoι ομως για τον Peter. Αυτο αν δεν ειχε το λαστιχο, θα ειχε αποφευχθει.

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            Όλοι ξέρουμε και πόσο μάλλον ο Wilson πως ο Petter δεν έχει τις δυνατότητες να διεκδικήσει πρωτάθλημα, οπότε no team orders...Και το λάστιχο να μην είχε, ο Ostberg θα ανέβαινε στο βάθρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Κι όμως το έσωσε!!! (Nueville)

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Πως είδατε που στη Σουηδία, δεν υπήρχε SD αλλά ελεύθερες δοκιμές και χρονομετρημένες κατατακτήριες (αλά F1), που ο καλύτερος χρόνος επέλεγε τη σειρά εκκίνησης την πρώτη μέρα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  el-em last edited by

                                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                  Πως είδατε που στη Σουηδία, δεν υπήρχε SD αλλά ελεύθερες δοκιμές και χρονομετρημένες κατατακτήριες (αλά F1), που ο καλύτερος χρόνος επέλεγε τη σειρά εκκίνησης την πρώτη μέρα?

                                  Ετσι θα ειναι σε ολους τους χωματινους αγωνες απο εφετος.
                                  Αυτο προσταζει ο νεος κανονισμος.

                                  Φιλικα,

                                  'el-em'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                    Κι όμως το έσωσε!!! (Nueville)

                                    Youtube Video

                                    Το avantage του 'να μενεις στα γκαζια' οταν κατι δεν παει καλα.

                                    Φιλικα,

                                    'el-em'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nafpaktos last edited by

                                      Η κλασσική ειδική επιστρέφει
                                      http://www.autosport.com/news/report.php/id/97531

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nafpaktos last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                        Πως είδατε που στη Σουηδία, δεν υπήρχε SD αλλά ελεύθερες δοκιμές και χρονομετρημένες κατατακτήριες (αλά F1), που ο καλύτερος χρόνος επέλεγε τη σειρά εκκίνησης την πρώτη μέρα?

                                        Επιτέλους το sd αποκτά νόημα και φυσικά τα πάντα επαφίονται στην οδηγική ικανότητα και όχι στη σειρά εκκίνησης.Σε συνδυασμό με την αντίστροφη σειρά εκκίνησης θα δούμε ωραίους αγώνες και όχι τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ που βλέπαμε μέχρι πρότινος.Μακάρι να το είχαν κάνει νωρίτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nafpaktos last edited by

                                          Κοιτώντας από το επίσημο site της fia

                                          1.1 First Priority
                                          The first priority drivers are the drivers entered by a manufacturer registered for the FIA World Rally Championship for Manufacturers and drivers of World Rally cars supported by a registered manufacturer by way of a written request lodged with the FIA.

                                          1.2 Second Priority
                                          The second priority drivers are a maximum of 5 drivers of World Rally cars, nominated and placed in order by the organiser and sanctioned by the FIA.

                                          Μου γεννήθηκαν οι εξής απορίες(με βάση τη λίστα συμμετοχών του ράλι Σουηδίας- (http://www.rallysweden.com/the-rally-20 ... es?lang=en)
                                          1)Γιατί ο Νεβίλ δεν ήταν p1????Αφού πληρεί τα παραπάνω κριτίρια.
                                          2)Γιατί ο Οζιέ ήταν P2 αφού σύμφωνα με τον κανονισμό έπρεπε να οδηγεί wrc για να είναι p2?????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                                            Κοιτώντας από το επίσημο site της fia

                                            1.1 First Priority
                                            The first priority drivers are the drivers entered by a manufacturer registered for the FIA World Rally Championship for Manufacturers and drivers of World Rally cars supported by a registered manufacturer by way of a written request lodged with the FIA.

                                            1.2 Second Priority
                                            The second priority drivers are a maximum of 5 drivers of World Rally cars, nominated and placed in order by the organiser and sanctioned by the FIA.

                                            Μου γεννήθηκαν οι εξής απορίες(με βάση τη λίστα συμμετοχών του ράλι Σουηδίας- (http://www.rallysweden.com/the-rally-20 ... es?lang=en)
                                            1)Γιατί ο Νεβίλ δεν ήταν p1????Αφού πληρεί τα παραπάνω κριτίρια.
                                            2)Γιατί ο Οζιέ ήταν P2 αφού σύμφωνα με τον κανονισμό έπρεπε να οδηγεί wrc για να είναι p2?????

                                            Δεν νομίζω ότι ο Neuville πληρούσε τα παραπάνω κριτήρια τόσο στο Monte όσο και στη Σουηδία. Οπότε ορθά ήταν P2 οδηγός.
                                            Όσο για τον Ogier, γνωρίζω πως οι P2 οδηγοί πρέπει να οδηγούν WRCar, S2000 ή R4 αυτοκίνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 19 / 43
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr