-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Κατι λεει αυτοΌντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.
-
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????
Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
Θα μας πει.Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κατι λεει αυτο
Όντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.
Αυτη ειναι μια σωστη και ολοκληρωμενη απαντηση.
'el-em'
Κατά τα λοιπά, οι mods δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους [Mod]
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Όντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.
Σωστά,αλλά η δική μου απορία είναι πως έδειξε το μόντε κάρλο??
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????
Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
Θα μας πει.Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.Φιλικα,
'el-em'
Δεν υπήρχε λόγος για team orders σε αυτή την περίπτωση. Η ADAPTA WRT δεν ήταν στις βαθμολογούμενες ομάδες για τον αγώνα της Σουηδίας κι έτσι δεν κόπηκαν βαθμοί από την FORD WRT.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Όντως κάτι λέει, είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Λοιπόν είναι δύσκολο να δείτε WRC στην ΕΤ για τον απλούστατο λόγο ότι το συμβόλαιο της ήταν με την North One που μας αποχαιρέτησε. Το ίδιο ισχύει για όλες τις εθνικές συμφωνίες του WRC που είναι επίσης στον αέρα.
Σωστά,αλλά η δική μου απορία είναι πως έδειξε το μόντε κάρλο??
Το έδειξε γιατί υπήρχε κάλυψη του Μόντε από το Eurosport με το οποίο συνεργάζεται η ΕΡΤ.
Δεν ξέρω αν έδειξε τη Σουηδία, που την κάλυπτε το Motors TV.Το πρόβλημα με το Ακρόπολις δεν θα είναι αν θα το δείξει η ΕΡΤ αλλά πιο 'σημαντικό', δηλ. ποιός θα το καλύψει 'in the first place'. Γιατί αν μέχρι τότε δεν έχει λυθεί το θέμα συνολικά για όλο το WRC, σε κάθε χώρα επαφίεται ανά περίπτωση η κάλυψη πχ. σε τοπικά κανάλια. Και δε νομίζω ότι υπάρχει κανάλι στην Ελλάδα που να μπορεί να το κάνει αυτό. Οπότε μακάρι να αναλάβει πχ. το Eurosport να πάρει τα τηλεοπτικά δικαιώματα από την οργανωτική επιτροπή / Celeritas γιατί αλλιώς μπορεί και να μην υπάρχει τηλεόραση στο Ακρόπολις
-
http://www.autosport.com/news/report.ph ... um=twitter
-
Ο χρήστης trifon έγραψε:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97514?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitterRally Sweden distributed the coverage it underwrote at a cost of €300,000 to 30 broadcasters,
Αν ισχύσουν αυτά τα νούμερα σιγά μη δούμε Ακρόπολις
-
Ψυχραιμια... Ολα καλα... Και Ακροπολις θα δουμε και τους υπολοιπους αγωνες!
Το τοπιο ξεκαθαριζει σιγα σιγα και μεσα στην επομενη εβδομαδα θα υπαρχουν ανακοινωσεις! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????
Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
Θα μας πει.Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.Φιλικα,
'el-em'
Δεν υπήρχε λόγος για team orders σε αυτή την περίπτωση. Η ADAPTA WRT δεν ήταν στις βαθμολογούμενες ομάδες για τον αγώνα της Σουηδίας κι έτσι δεν κόπηκαν βαθμοί από την FORD WRT.
Κοπηκαν βαθμoι ομως για τον Peter. Αυτο αν δεν ειχε το λαστιχο, θα ειχε αποφευχθει.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Γιατί ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές στον Ostberg να μείνει πίσω?Παλιότερα το είχε κάνει με τον Mcrae και τον Τuohino.Tώρα πως και δεν το έκανε?Δεν ήθελε επίσημο φόρντ στο βάθρο?Δεν ήθελε βαθμούς για το κατασκευαστών?????????
Περίμενε λίγο, υπάρχει ένας εδώ, που τα ξέρει όλα.
Αναφέρθηκε και στο συγκεκριμένο, αποκλείοντας να συμβεί.
Θα μας πει.Μηπως θα εδινε εντολες στην προτελευταια η στην τελευταια ε.δ. αλλα το λαθος του Πετρου, που πλεον ηταν 25' πισω του χαλασε τα σχεδια ?
Ειπαμε , οτι κανουμε να το κανουμε οσο γινεται πιο καλυμενα.Φιλικα,
'el-em'
Δεν υπήρχε λόγος για team orders σε αυτή την περίπτωση. Η ADAPTA WRT δεν ήταν στις βαθμολογούμενες ομάδες για τον αγώνα της Σουηδίας κι έτσι δεν κόπηκαν βαθμοί από την FORD WRT.
Κοπηκαν βαθμoι ομως για τον Peter. Αυτο αν δεν ειχε το λαστιχο, θα ειχε αποφευχθει.
Φιλικα,
'el-em'
Όλοι ξέρουμε και πόσο μάλλον ο Wilson πως ο Petter δεν έχει τις δυνατότητες να διεκδικήσει πρωτάθλημα, οπότε no team orders...Και το λάστιχο να μην είχε, ο Ostberg θα ανέβαινε στο βάθρο.
-
-
Πως είδατε που στη Σουηδία, δεν υπήρχε SD αλλά ελεύθερες δοκιμές και χρονομετρημένες κατατακτήριες (αλά F1), που ο καλύτερος χρόνος επέλεγε τη σειρά εκκίνησης την πρώτη μέρα?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Πως είδατε που στη Σουηδία, δεν υπήρχε SD αλλά ελεύθερες δοκιμές και χρονομετρημένες κατατακτήριες (αλά F1), που ο καλύτερος χρόνος επέλεγε τη σειρά εκκίνησης την πρώτη μέρα?Ετσι θα ειναι σε ολους τους χωματινους αγωνες απο εφετος.
Αυτο προσταζει ο νεος κανονισμος.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Κι όμως το έσωσε!!! (Nueville)Το avantage του 'να μενεις στα γκαζια' οταν κατι δεν παει καλα.
Φιλικα,
'el-em'
-
Η κλασσική ειδική επιστρέφει
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97531 -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Πως είδατε που στη Σουηδία, δεν υπήρχε SD αλλά ελεύθερες δοκιμές και χρονομετρημένες κατατακτήριες (αλά F1), που ο καλύτερος χρόνος επέλεγε τη σειρά εκκίνησης την πρώτη μέρα?Επιτέλους το sd αποκτά νόημα και φυσικά τα πάντα επαφίονται στην οδηγική ικανότητα και όχι στη σειρά εκκίνησης.Σε συνδυασμό με την αντίστροφη σειρά εκκίνησης θα δούμε ωραίους αγώνες και όχι τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ που βλέπαμε μέχρι πρότινος.Μακάρι να το είχαν κάνει νωρίτερα.
-
Κοιτώντας από το επίσημο site της fia
1.1 First Priority
The first priority drivers are the drivers entered by a manufacturer registered for the FIA World Rally Championship for Manufacturers and drivers of World Rally cars supported by a registered manufacturer by way of a written request lodged with the FIA.1.2 Second Priority
The second priority drivers are a maximum of 5 drivers of World Rally cars, nominated and placed in order by the organiser and sanctioned by the FIA.Μου γεννήθηκαν οι εξής απορίες(με βάση τη λίστα συμμετοχών του ράλι Σουηδίας- (http://www.rallysweden.com/the-rally-20 ... es?lang=en)
1)Γιατί ο Νεβίλ δεν ήταν p1????Αφού πληρεί τα παραπάνω κριτίρια.
2)Γιατί ο Οζιέ ήταν P2 αφού σύμφωνα με τον κανονισμό έπρεπε να οδηγεί wrc για να είναι p2????? -
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Κοιτώντας από το επίσημο site της fia1.1 First Priority
The first priority drivers are the drivers entered by a manufacturer registered for the FIA World Rally Championship for Manufacturers and drivers of World Rally cars supported by a registered manufacturer by way of a written request lodged with the FIA.1.2 Second Priority
The second priority drivers are a maximum of 5 drivers of World Rally cars, nominated and placed in order by the organiser and sanctioned by the FIA.Μου γεννήθηκαν οι εξής απορίες(με βάση τη λίστα συμμετοχών του ράλι Σουηδίας- (http://www.rallysweden.com/the-rally-20 ... es?lang=en)
1)Γιατί ο Νεβίλ δεν ήταν p1????Αφού πληρεί τα παραπάνω κριτίρια.
2)Γιατί ο Οζιέ ήταν P2 αφού σύμφωνα με τον κανονισμό έπρεπε να οδηγεί wrc για να είναι p2?????Δεν νομίζω ότι ο Neuville πληρούσε τα παραπάνω κριτήρια τόσο στο Monte όσο και στη Σουηδία. Οπότε ορθά ήταν P2 οδηγός.
Όσο για τον Ogier, γνωρίζω πως οι P2 οδηγοί πρέπει να οδηγούν WRCar, S2000 ή R4 αυτοκίνητα.
WRC 2012 (all rounds)