-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Και να συμπληρώσω σε ολα τα παραπανω οτι ετσι οπως τα κατάφεραν, χανονται και εσοδα και απο τα καινουρια.- Ολοι αγοραζουν μικρα αμαξια, τα μινι-σουπερ μινι ξαναπηραν φορα. Αρα μειωμένα τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ κτλ
- Εσοδα ΦΠΑ απο βενζινη, σερβις, ανταλλακτικα, ασφάλειες, παρκιν κτλ
Τουλαχιστον θα πει καποιος εδω βελτιωθηκε το εμπορικο ισοζυγιο.
Σκέφτηκε όμως κανεις ιθύνοντας οτι με χειροτερα (απο αποψη ενεργητικης-παθητικής ασφάλειας) πλεον αυτοκίνητα θέλουμε και καλύτερο οδικό δίκτυο-παιδεία-εκπαίδευση-σωστή αστυνόμευση προκειμένου να μην πληρώσουμε τη διαφορά σε φορο αιματος και μάλιστα σε βάθος χρόνου;
οι παραπλευρες απωλειες ειναι αδυνατον να τις προβλεψεις.Οι αντιπροσωπειες που κλεινουν δεν ειναι μεσα? οι εργαζομενοι στο ταμειο ανεργιας των αντιπροσωπειων δεν ειναι?Οι μειωμενοι τζιροι(ΚΑΙ ΦΠΑ...) των λαστιχοεταιριων λογω που τωρα πουλανε 185-60-14 σε σχεση με τα 235-65-17 των τζιπ δεν ειναι στις παραπλευρες απωλειες?
Οι απωλειες απο αυτη την εξυπναδα δεν μπορουμε να φανταστουμε μεχρι που φθανει.Το δυστυχημα ειναι οτι καποιοι το επικροτουν,γιατι πιστευουν οτι θα σωθουμε -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν δειτε τον προϋπολογισμό του Κράτους, μια χαρα είναι το 1.2 δισ. για το Κρατος.Στο ΤΟΙΣ ΟΙΔΕΝ πάντως κάποιος πόσταρε άρθρο οτι τα εσοδα έχουν μεγάλη υστέρηση με το καλημέρα και οτι πρέπει να ξαναγραφτεί ο προυπολογισμός.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Οι μειωμενοι τζιροι(ΚΑΙ ΦΠΑ...) των λαστιχοεταιριων λογω που τωρα πουλανε 185-60-14 σε σχεση με τα 235-65-17 των τζιπ δεν ειναι στις παραπλευρες απωλειες?Κατασκευάζονται λάστιχα στην Ελλάδα;
-
Άμα το δούμε από την άλλη μεριά, και πάλι δεν σωνόμαστε. Αν δηλαδή ο μέσος συμπατριώτης μας συνέχιζε να δανειζόταν του σκοτωμού για να αλλάξει το αυτοκίνητό του με ένα άλλο, ισχυρότερο, γρηγορότερο και με πιο χοντρά λάστιχα π.χ. κάθε 8 χρόνια αντί να το κρατήσει 10, αν έπαιρνε διακοποδάνεια για να πάει στα εξωτερικά, αν έπαιρνε εορτοδάνεια για να τα κάνει ρεβεγιόν, αν έπαιρνε μεζονέτες των χ τετραγωνικών ενώ έπρεπε να βολευτεί με κάτι μικρότερο, αν έκαιγε το καλοριφέρ με τους μήνες αντί να το δουλέψει οικονομικότερα, κ.ο.κ. θα ήμασταν χειρότερα στο κόκκινο.
Σίγουρα κάποιοι θα είχαν δουλειά ενώ τώρα όχι, αλλά συνολικά θα ήμασταν μέσα πιο πολύ.
Η αναπροσαρμογή προς τα κάτω με κάποιο τρόπο ήταν αναπόφευκτη, ας είμεθα ρεαλισταί. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Οι μειωμενοι τζιροι(ΚΑΙ ΦΠΑ...) των λαστιχοεταιριων λογω που τωρα πουλανε 185-60-14 σε σχεση με τα 235-65-17 των τζιπ δεν ειναι στις παραπλευρες απωλειες?
Κατασκευάζονται λάστιχα στην Ελλάδα;
Οχι βοσκε,αλλα εισπρατεις φπα απο τα ελαστικα που πωλουνται,και συντηρεις μερικες χιλιαδες κοσμου με ολες τις εμποριες ελαστικων,και μερικα χιλιαδες βουλκανιζατερ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Άμα το δούμε από την άλλη μεριά, και πάλι δεν σωνόμαστε. Αν δηλαδή ο μέσος συμπατριώτης μας συνέχιζε να δανειζόταν του σκοτωμού για να αλλάξει το αυτοκίνητό του με ένα άλλο, ισχυρότερο, γρηγορότερο και με πιο χοντρά λάστιχα π.χ. κάθε 8 χρόνια αντί να το κρατήσει 10, αν έπαιρνε διακοποδάνεια για να πάει στα εξωτερικά, αν έπαιρνε εορτοδάνεια για να τα κάνει ρεβεγιόν, αν έπαιρνε μεζονέτες των χ τετραγωνικών ενώ έπρεπε να βολευτεί με κάτι μικρότερο, αν έκαιγε το καλοριφέρ με τους μήνες αντί να το δουλέψει οικονομικότερα, κ.ο.κ. θα ήμασταν χειρότερα στο κόκκινο.
Σίγουρα κάποιοι θα είχαν δουλειά ενώ τώρα όχι, αλλά συνολικά θα ήμασταν μέσα πιο πολύ.
Η αναπροσαρμογή προς τα κάτω με κάποιο τρόπο ήταν αναπόφευκτη, ας είμεθα ρεαλισταί.dstou δεν μιλαμε για αγορες μεζονετων,καγιεν κλπ.Ουτως η αλλως πολυ λιγοι πλεον μπορουν.Μιλαμε για τα χαρατσια στα παντα ολα,οπου αντι να μαζεψουν χρηματα,φαιρνουν αντιθετο αποτελεσμα.
Πχ επιασαν ιδια χρηματα στα τελη,ενω ακινητοποιηθηκαν 400.000 οχηματα με οτι συνεπαγεται η ακινητοποιηση.Στο καπακι τον Ιανουαριο -20% εισπραξη φπα απο τον αντιστοιχο Ιανουαριο.Οι παραπλευρες απωλειες που λεγαμε με τον στραγγαλισμο. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν δειτε τον προϋπολογισμό του Κράτους, μια χαρα είναι το 1.2 δισ. για το Κρατος.Καλα ειναι ναι...
Γ@μησανε το συμπαν για να παρουν τα ιδια με πριν... -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Οι μειωμενοι τζιροι(ΚΑΙ ΦΠΑ...) των λαστιχοεταιριων λογω που τωρα πουλανε 185-60-14 σε σχεση με τα 235-65-17 των τζιπ δεν ειναι στις παραπλευρες απωλειες?
Κατασκευάζονται λάστιχα στην Ελλάδα;
Οχι βοσκε,αλλα εισπρατεις φπα απο τα ελαστικα που πωλουνται,και συντηρεις μερικες χιλιαδες κοσμου με ολες τις εμποριες ελαστικων,και μερικα χιλιαδες βουλκανιζατερ.
Λαστιχοεταιρείες εννοείς τους εμπόρους ελαστικών και τα βουλκανιζατέρ;
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Οι μειωμενοι τζιροι(ΚΑΙ ΦΠΑ...) των λαστιχοεταιριων λογω που τωρα πουλανε 185-60-14 σε σχεση με τα 235-65-17 των τζιπ δεν ειναι στις παραπλευρες απωλειες?
Κατασκευάζονται λάστιχα στην Ελλάδα;
Οχι βοσκε,αλλα εισπρατεις φπα απο τα ελαστικα που πωλουνται,και συντηρεις μερικες χιλιαδες κοσμου με ολες τις εμποριες ελαστικων,και μερικα χιλιαδες βουλκανιζατερ.
Τι εισπράτεις??
Καλό!
NEWS FLASH: λαστιχοεταιρίες είναι οι Pirelli, Bridgestone, Dunlop κ.α. Δεν είναι ο 'Μάκης ο λαστιχάς', το 'Βουλκανιζατέρ ο Μπάμπης' ή η elastrak
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τι εισπράτεις??
Καλό! :
Φπα εισπρατει το κρατος.Οχι απο εσενα βεβαια
NEWS FLASH: λαστιχοεταιρίες είναι οι Pirelli, Bridgestone, Dunlop κ.α. Δεν είναι ο 'Μάκης ο λαστιχάς', το 'Βουλκανιζατέρ ο Μπάμπης' ή η elastrak
την bridgestone στην Ελλαδα ποιος την εισαγει-διανεμει εξυπνοπουλι? Μηπως η ελαστρακ?
Αστο αυτο με τα λαστιχα Νικολακη δεν το εχεις,βρες κανεναν απο την παρεα σου με τα καρτ να πεις τις σαχλαμαριτσες σου. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Τι εισπράτεις??
Καλό! :
Φπα εισπρατει το κρατος.Οχι απο εσενα βεβαια
NEWS FLASH: λαστιχοεταιρίες είναι οι Pirelli, Bridgestone, Dunlop κ.α. Δεν είναι ο 'Μάκης ο λαστιχάς', το 'Βουλκανιζατέρ ο Μπάμπης' ή η elastrak
την bridgestone στην Ελλαδα ποιος την εισαγει-διανεμει εξυπνοπουλι? Μηπως η ελαστρακ?
Αστο αυτο με τα λαστιχα Νικολακη δεν το εχεις,βρες κανεναν απο την παρεα σου με τα καρτ να πεις τις σαχλαμαριτσες σου.Ρε μανία και κόλλημα που έχεις με το καρτ. Με τα λάστιχα δεν το'χεις. Άστο. Όπως και την άλλη φορά που έλεγες μπαρούφες για τα ελαστικά των καρτ.
Έγραψες συγκεκριμένα ΛΑΣΤΙΧΟΕΤΑΙΡΙΕΣ:
Οι μειωμενοι τζιροι(ΚΑΙ ΦΠΑ...) των λαστιχοεταιριων λογω που τωρα πουλανε 185-60-14 σε σχεση με τα 235-65-17 των τζιπ δεν ειναι στις παραπλευρες απωλειες?
Και το αστείο είναι ότι μόνος σου το γράφεις:
...την bridgestone στην Ελλαδα ποιος την εισαγει-διανεμει εξυπνοπουλι? Μηπως η ελαστρακ?
Άστο σου λέω...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τι εισπράτεις??
Καλό! :
Φπα εισπρατει το κρατος.Οχι απο εσενα βεβαια
NEWS FLASH: λαστιχοεταιρίες είναι οι Pirelli, Bridgestone, Dunlop κ.α. Δεν είναι ο 'Μάκης ο λαστιχάς', το 'Βουλκανιζατέρ ο Μπάμπης' ή η elastrak
την bridgestone στην Ελλαδα ποιος την εισαγει-διανεμει εξυπνοπουλι? Μηπως η ελαστρακ?
Αστο αυτο με τα λαστιχα Νικολακη δεν το εχεις,βρες κανεναν απο την παρεα σου με τα καρτ να πεις τις σαχλαμαριτσες σου.Ρε μανία και κόλλημα που έχεις με το καρτ. Με τα λάστιχα δεν το'χεις. Άστο. Όπως και την άλλη φορά που έλεγες μπαρούφες για τα ελαστικά των καρτ.
Έγραψες συγκεκριμένα ΛΑΣΤΙΧΟΕΤΑΙΡΙΕΣ:
Οι μειωμενοι τζιροι(ΚΑΙ ΦΠΑ...) των λαστιχοεταιριων λογω που τωρα πουλανε 185-60-14 σε σχεση με τα 235-65-17 των τζιπ δεν ειναι στις παραπλευρες απωλειες?
Και το αστείο είναι ότι μόνος σου το γράφεις:
...την bridgestone στην Ελλαδα ποιος την εισαγει-διανεμει εξυπνοπουλι? Μηπως η ελαστρακ?
Άστο σου λέω...
Λαστιχοεταιριες στην αγορα, λεγονται ολες οσες ασχολουνται με την εμπορια ελαστικων,ασχετα εαν ειναι αντιπροσωπειες των μητρικων εταιριων,η απλα καποιος εισαγωγεας.Ετσι αναφερονται ακομα και σε συζητησεις μεσα σε αυτες τις εταιριες .Μην προσπαθεις να βγαλεις λαγο σε ενα κλαδο που δεν το κατεχεις καθολου.Εσυ πηγαινε αλλαξε κανα λαστιχο χωρις φπα,και να φουσκωνεις τα λαστιχα παραπανω για να ζεσταινονται.
-
Εσύ λες φαρμακοεταιρεία το φαρμακείο και τσιχλοεταιρεία το περίπτερο;
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Λαστιχοεταιριες στην αγορα, λεγονται ολες οσες ασχολουνται με την εμπορια ελαστικων,ασχετα εαν ειναι αντιπροσωπειες των μητρικων εταιριων,η απλα καποιος εισαγωγεας.Ετσι αναφερονται ακομα και σε συζητησεις μεσα σε αυτες τις εταιριες .Μην προσπαθεις να βγαλεις λαγο σε ενα κλαδο που δεν το κατεχεις καθολου.Καλά, ό,τι πεις.
Άρα ο Σπανός είναι αυτοκινητοβιομηχανία? Ασχολείται με την εμπορία και εισαγωγή αυτοκίνητων.
Καλά σου λέει ο ινφίνιτι.
Εσυ πηγαινε αλλαξε κανα λαστιχο χωρις φπα
Τι εννοείς?
...και να φουσκωνεις τα λαστιχα παραπανω για να ζεσταινονται.
Για να καταλάβει ο κόσμος τι εννοείς και για το πόσο ρόμπας γίνεσαι. Αναφέρεσαι λοιπόν στα ελαστικά του καρτ. Συγκεκριμένα, διαφωνείς σε αυτό που σου είχα γράψει ότι όταν η πίστα δεν κρατάει το πρωί και έχει κρύο ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ πιέσεις για να ζεσταθούν τα ελαστικά του καρτ (το υπογραμμίζω) πιο γρήγορα.
Εσύ λοιπόν διαφωνείς μ'αυτό και πιστεύεις υποθέτω ότι πρέπει να γίνει ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, δηλαδή να κατεβάσεις πιέσεις.
Έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου δηλαδή.
Δεν καταλαβαίνεις τι κράξιμο έχεις φάει στο καρτοφόρουμ και στη πίστα. Έχεις μοιράσει αστείρευτο γέλιο σε κάθε προπόνηση.
Συνέχισε έτσι.
Γιατί όμως δεν έρχεσαι να μοιραστείς μαζί μας την διαφωνία σου?
τέλος (που εσύ ξεκίνησες) ...αν θέλεις το συνεχίζουμε στο αντίστοιχο τόπικ.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εσύ λες φαρμακοεταιρεία το φαρμακείο και τσιχλοεταιρεία το περίπτερο;oxi βοσκε,δεν λεω λαστιχοεταιρια το βουλκανιζατερ.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Λαστιχοεταιριες στην αγορα, λεγονται ολες οσες ασχολουνται με την εμπορια ελαστικων,ασχετα εαν ειναι αντιπροσωπειες των μητρικων εταιριων,η απλα καποιος εισαγωγεας.Ετσι αναφερονται ακομα και σε συζητησεις μεσα σε αυτες τις εταιριες .Μην προσπαθεις να βγαλεις λαγο σε ενα κλαδο που δεν το κατεχεις καθολου.
Καλά, ό,τι πεις.
Άρα ο Σπανός είναι αυτοκινητοβιομηχανία? Ασχολείται με την εμπορία και εισαγωγή αυτοκίνητων.
Καλά σου λέει ο ινφίνιτι.
Εσυ πηγαινε αλλαξε κανα λαστιχο χωρις φπα
Τι εννοείς?
...και να φουσκωνεις τα λαστιχα παραπανω για να ζεσταινονται.
Για να καταλάβει ο κόσμος τι εννοείς και για το πόσο ρόμπας γίνεσαι. Αναφέρεσαι λοιπόν στα ελαστικά του καρτ. Συγκεκριμένα, διαφωνείς σε αυτό που σου είχα γράψει ότι όταν η πίστα δεν κρατάει το πρωί και έχει κρύο ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ πιέσεις για να ζεσταθούν τα ελαστικά του καρτ (το υπογραμμίζω) πιο γρήγορα.
Εσύ λοιπόν διαφωνείς μ'αυτό και πιστεύεις υποθέτω ότι πρέπει να γίνει ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, δηλαδή να κατεβάσεις πιέσεις.
Έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου δηλαδή.
Δεν καταλαβαίνεις τι κράξιμο έχεις φάει στο καρτοφόρουμ και στη πίστα. Έχεις μοιράσει αστείρευτο γέλιο σε κάθε προπόνηση.
Συνέχισε έτσι.
Γιατί όμως δεν έρχεσαι να μοιραστείς μαζί μας την διαφωνία σου?
τέλος (που εσύ ξεκίνησες) ...αν θέλεις το συνεχίζουμε στο αντίστοιχο τόπικ.
Εγω σου εχω πει οτι τρως τζαμπα λαστιχο δεν με ακους.Καληνυχτα και να ανεβαζεις τις πιεσεις οταν γλυστρας,ή οταν θελεις να τα ζεστανεις.Ρομπας ειναι αυτος που θελει πεμβε και εχει λαστιχα 5ετιας πανω.
Να συζητησω μαζι σου για λαστιχα? Ασε αμα θελω να ανεβασω κανα βιντεακι στο γιουτουμπ θα σε συμβουλευτω.υγ το οφτοπικ εσυ το ξεκινησες,που ενω εδω συζηταμε για τα το αποτελεσμα των αυξημενων τελων κυκλοφοριας,εσυ πιαστηκες απο μια λεξη απο το παραδειγμα που χρησιμοποιησα.
-
ο σπανος κ ο αλμπινος κ οποιοσδηποτε αλλος ασχολειται με εμπορια,λογικα εχει ΕΤΑΙΡΙΑ(βλεπε ΑΕ-ΟΕ κτλ).εκτος κ αν υπαρχουν κ αλλα νομικες ονομασιες.ο σπανος συγκεκριμενα ειναι α.ε.οποτε epic fail..
ξαναρωταω,γιατι στο αλλο τοπικ,δεν θα προσεξες την ερωτηση μου..νικο σοβαρα εχεις λαστιχα πενταετιας πανω στο αυτοκινητο?κ απο οτι λες κατα καιρους,το αυτοκινητο δεν το πας κ ηρεμα..δε θεωρεις οτι αποτελεις δημοσιο κινδυνο?
υ.γ.
η αυτοβιομηχανια πως συνδεεται με την εταιρια που ανεφερε ο διμ8? -
@ dim8 δεν θα ασχοληθώ παραπάνω με τις χαζομάρες που γράφεις στις 3 παρά το πρωί. Το αφήνω να το κρίνουν άνθρωποι που γνωρίζουν περισσότερα από σένα. Το ότι δεν έρχεσαι να υποστηρίξεις την άποψή σου στο τόπικ που σου είπα δείχνεις ότι παραδέχεσαι τουλάχιστον το λάθος σου.
Κάτι είναι κι αυτό...
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ο σπανος κ ο αλμπινος κ οποιοσδηποτε αλλος ασχολειται με εμπορια,λογικα εχει ΕΤΑΙΡΙΑ(βλεπε ΑΕ-ΟΕ κτλ).εκτος κ αν υπαρχουν κ αλλα νομικες ονομασιες.ο σπανος συγκεκριμενα ειναι α.ε.οποτε epic fail..ΛαστιχοΕΤΑΙΡΙΕΣ ποιές θωρείς?
Αν σου έλεγε κάποιος ρε παιδί μου...'πες μου μια λαστιχοεταιρία' τι θα του απαντούσες?
ξαναρωταω,γιατι στο αλλο τοπικ,δεν θα προσεξες την ερωτηση μου..νικο σοβαρα εχεις λαστιχα πενταετιας πανω στο αυτοκινητο?κ απο οτι λες κατα καιρους,το αυτοκινητο δεν το πας κ ηρεμα..δε θεωρεις οτι αποτελεις δημοσιο κινδυνο?
Πριν βγάλεις εσύ ή ο οποιοσδήποτε συμπέρασμα, καλό είναι να γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους.
Το αυτοκίνητο από το 2006 μέχρι το 2009 ήταν κλειστό σε γκαράζ (χειμώνα/καλοκαίρι) και είχε κάνει μόλις 13.000 κμ. Τσεκαρισμένο.
Από τότε που το πήρα (το 2009) μέχρι τώρα του έχω κάνει ακόμα 22.000κμ και είναι επίσης κλειστό σε γκαράζ. Πρωί-μεσημέρι-βράδυ. Καλοκαίρια και χειμώνες.
Από τον Σεπτέμβριο του 2011 ψάχνω να βρω τα λάστιχα που θέλω (Pirelli P Zero RFT) γιατί τα Potenza RE050A που έχει επάνω είχαν αρχίσει να δείχνουν σημάδια κόπωσης αν και το grip παρέμενε σε κορυφαία επίπεδα όταν ζεσταθούν αλλά σ'αυτό βοηθάει και το αυτοκίνητο όπως είναι στημένο. Τελικά καταφέραμε να τα παραγγείλουμε τον Δεκέμβρη και ακόμα δεν έχουν έρθει. Πηγαίνουμε από βδομάδα σε βδομάδα. Τη μια ήρθαν μόνο τα μπροστά, τα πίσω τα ψάχναμε. Μετά έστειλαν και τα πίσω με ημερομηνία του 2010. Τα στείλαμε πίσω και μετά έστειλαν ΜΗ runflat. Μετά τα παραγγείλαμε από Αγγλία και ενώ ήρθαν τα πίσω σωστά...τα εμπρός ήταν rosso. Τώρα μου είπε ότι υποτίθεται τη Παρασκευή θα τα έχω. Για να δούμε.
Οπότε άστο...μην παίζεις με τον πόνο μου. Απ'το Σεπτέμβρη τρέχω και με πηγαίνουν από μήνα σε μήνα, βδομάδα σε βδομάδα.
Τέσπα...είμαστε ...οτιδήποτε άλλο θες με ΡΜ.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Στο καπακι τον Ιανουαριο -20% εισπραξη φπα απο τον αντιστοιχο Ιανουαριο.Οι παραπλευρες απωλειες που λεγαμε με τον στραγγαλισμο.Ο οποίος προηγούμενος Ιανουάριος ήταν πάλι από τους χειρότερους μήνες σε έσοδα... αν το δούμε σε παλιότερα χρόνια είναι ακόμα πιο κάτω...
Δεν έχω πρόχειρους και τους υπολογισμούς του σαπιοκοιλιά για πόσα πρόσθετα έσοδα περίμενε από τα αυξημένα τέλη. -
Αργα το ανακαλυψαν
Απο το Πρωτο Θεμα
'Γέμισαν οι δρόμοι της Βόρειας Ελλάδας με πολυτελή Ι.Χ. αυτοκίνητα που έχουν βουλγαρικές πινακίδες, αν και οι οδηγοί τους είναι Έλληνες.Πρόκειται για μια ακόμη επίδειξη του ελληνικού δαιμόνιου που συνήθως οργιάζει όταν κάποιοι στύβουν το μυαλό τους να βρουν τρόπους για να φοροδιαφύγουν.
Το νέο «κόλπο» έχει να κάνει με την αποφυγή πληρωμή υψηλών τελών κυκλοφορίας για χιλιάδες ιδιοκτήτες ακριβών Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού και αφορά στην «μεταφορά» των αυτοκινήτων τους στην Βουλγαρία.
Η σύσταση εικονικής εταιρείας είναι εξαιρετικά εύκολη υπόθεση στη Βουλγαρία, καθώς απαιτείται ελάχιστη γραφειοκρατία. Στη συνέχεια προχωρούν στην εικονική αγορά του υπάρχοντος πολυτελούς Ι.Χ., το οποίο εμφανίζουν ως περιουσιακό στοιχείο της νεοσυσταθείσας βουλγαρικής επιχείρησης.
Αποτέλεσμα της «εξαγωγής» των πολυτελών αυτοκινήτων στην γειτονική χώρα έχει σαν αποτέλεσμα το ελληνικό δημόσιο να χάνει ετησίως εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας και το ύψος των τεκμηρίων.
Το κύκλωμα 'βουλγαροποίησης' των αυτοκινήτων έχει απλώσει τα πλοκάμια του και στο ίντερνετ, όπου εταιρείες κυρίων στη Β. Ελλάδα διαφημίζουν την παροχή υπηρεσιών και αναλαμβάνουν να εκδόσουν βουλγάρικες πινακίδες σε ελληνικά οχήματα προκειμένου να γλιτώσουν οι ιδιοκτήτες το δυσβάσταχτο κόστος των τελών κυκλοφορίας και όχι μόνο.
Το παρακάτω κείμενο δεν αποτελεί πρόταση, αλλά απόσπασμα αγγελίας.
«Εάν τα έξοδα του αυτοκινήτου σας (τέλη κυκλοφορίας, κ.τ.λ.) σας έχουν εξαναγκάσει να θέσετε το αυτοκίνητο προς πώληση ή να παραδώσετε τις πινακίδες του, έχουμε την πλέον οικονομικότερη λύση για να μην το αποχωριστείτε!
Σας προτείνουμε να σας μετατρέψουμε το αυτοκίνητό σας με βουλγαρικές πινακίδες είναι άκρως νομιμότατο, δοκιμασμένο, δεν υπάρχει κίνδυνος κατάσχεσης από τις ελληνικές αρχές, διότι σας εξασφαλίζουμε βουλγαρική άδεια παραμονής, όπου σας δίνει επιπλέον δικαίωμα να αγοράσετε αυτοκίνητα από την Ε.Ε. Τα έξοδα είναι τα εξής:
1ος χρόνος
1001-2500 κ.εκ. = 1.000 €
2501-3150 κ.εκ. = 1.100 €
3151 κ άνω κ.εκ. = 1.200 €2,3,4ος... χρόνος
1001-2500 κ.εκ.= 400 €
2501-3150 κ.εκ. = 500 €
3151 κ άνω κ.εκ. = 550 €Το να κυκλοφορεί κάποιος με πινακίδες Βουλγαρίας είναι καθ' όλα νόμιμο και το 'κόλπο' δεν αποτελεί απάτη αλλά παραθυράκι για όσους δεν αντέχουν την δυσβάσταχτη ελληνική φορολογία.
Το φαινόμενο δεν διέφυγε της προσοχής του ΣΔΟΕ και σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Μακεδονία» οι ελληνικές αρχές θα ζητήσουν τη συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών της Βουλγαρίας, προκειμένου να διαπιστωθεί αν η κατοχή του Ι.Χ. είναι το μοναδικό πραγματικό αντικείμενο της αλλοδαπής εταιρείας. Παράλληλα θα γίνει έλεγχος με βάση τις προβλέψεις της τελωνειακής νομοθεσίας περί «συνήθους κατοικίας» του οδηγού του Ι.Χ.
Το προβλεπόμενο πρόστιμο που θα κληθεί να πληρώσει όποιος αποφάσισε να δημιουργήσει μία εταιρεία χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο, μόνο και μόνο για να οδηγεί… φτηνά ένα ακριβό Ι.Χ., είναι διόλου ευκαταφρόνητο: από 2.500 έως 10.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος.'
Τέλη κυκλοφορίας