Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ polo 6n2 16v101ps
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ polo 6n2 16v101ps
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    839
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyros-papadopoylos last edited by

      Γεια σας παιδιά πρόσφατα πήρα ένα polaki με τα 101 άλογα με ντίζα ειναι το γκάζι μου αποδείχθεικε φόλα άλλα έχω δώσει λεφτά για εξάτμηση και σπορ λάστιχα και λέω να το κρατήσω μου αρέσει και στο στυλ του έχει και 100ps 🙂 . άλλαξα πεταλούδα γκαζιού επειδή μου έκανε κοψήματα στο γκάζι μετά επειδή δεν έπερνε μπορστά εύκολα το πήγα και για το ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης και ενώ το αμάξι ήρθε στα ίσα του και από δύναμη και ότι έπερνε κανονικά μου πάιζει το ρελαντί μονο του όποτε του έρθει και με το που βάλω πρώτη και αφήσω το το συμπλέκτη σταματάει η αρχίζει τα κόλπα του αν βγάλω νεκρά με πάνω απο 1000 στροφές θέλω τη βοήθεια σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-papadopoylos last edited by

        Γεια σας παιδιά πρόσφατα πήρα ένα polaki με τα 101 άλογα με ντίζα ειναι το γκάζι μου αποδείχθεικε φόλα άλλα έχω δώσει λεφτά για εξάτμηση και σπορ λάστιχα και λέω να το κρατήσω μου αρέσει και στο στυλ του έχει και 100ps 🙂 . άλλαξα πεταλούδα γκαζιού επειδή μου έκανε κοψήματα στο γκάζι μετά επειδή δεν έπερνε μπορστά εύκολα το πήγα και για το ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης και ενώ το αμάξι ήρθε στα ίσα του και από δύναμη και ότι έπερνε κανονικά μου πάιζει το ρελαντί μονο του όποτε του έρθει και με το που βάλω πρώτη και αφήσω το το συμπλέκτη σταματάει η αρχίζει τα κόλπα του αν βγάλω νεκρά με πάνω απο 1000 στροφές θέλω τη βοήθεια σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-papadopoylos last edited by

          Γεια σας παιδιά πρόσφατα πήρα ένα polaki με τα 101 άλογα με ντίζα ειναι το γκάζι μου αποδείχθεικε φόλα άλλα έχω δώσει λεφτά για εξάτμηση και σπορ λάστιχα και λέω να το κρατήσω μου αρέσει και στο στυλ του έχει και 100ps 🙂 . άλλαξα πεταλούδα γκαζιού επειδή μου έκανε κοψήματα στο γκάζι μετά επειδή δεν έπερνε μπορστά εύκολα το πήγα και για το ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης και ενώ το αμάξι ήρθε στα ίσα του και από δύναμη και ότι έπερνε κανονικά μου πάιζει το ρελαντί μονο του όποτε του έρθει και με το που βάλω πρώτη και αφήσω το το συμπλέκτη σταματάει η αρχίζει τα κόλπα του αν βγάλω νεκρά με πάνω απο 1000 στροφές θέλω τη βοήθεια σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s3 last edited by

            πλακετα πεταλουδας ελεγξες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              r200 last edited by

              αντικατεστησε βαλβιδα θερμοκρασιας, μετα iacv τελος αισθητηρα λ
              απο το φθηνοτερο-απλοτερο στο ακριβοτερο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                ggab last edited by

                η' πας κατευθειαν στο απλοτερο.....αλλαζεις αυτοκινητο,το'να τ'αλλο θα σου ερθει αλλωστε....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman_n last edited by

                  αισθητηρας πεταλουδας, MAF ή MAP δεν ξερω τι απο τα δυο εχει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-papadopoylos last edited by

                    Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                    αισθητηρας πεταλουδας, MAF ή MAP δεν ξερω τι απο τα δυο εχει

                    το συνεργείο που το πήγα μετά απο πολύ ψάξιμο μου είπε ότι φταίει πάλι η πεταλούδα γκαζιού μάλλον προβληματική δεν ξέρω τι να πω ανακατασκευασμένη και μου την πουλήσαν για καινούργια γιαυτό και βγάζει συνέχεια βλάβη v60 μου απέκλησαν το ενδεχόμενο να ειναι εγκέφαλος η κάποιο καλώδιο αλλά αφτός που πήρα την πεταλούδα αρνείται οτι φταίει η πεταλούδα του με τη δικαιολογία οτι δεν μπήκε με τη σωστή θερμοκρασία και το αυθεντικό πρόγραμα διάγνωσης τι να πώ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-papadopoylos last edited by

                      Ο χρήστης ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:

                      αισθητηρας πεταλουδας, MAF ή MAP δεν ξερω τι απο τα δυο εχει

                      το συνεργείο που το πήγα μετά απο πολύ ψάξιμο μου είπε ότι φταίει πάλι η πεταλούδα γκαζιού μάλλον προβληματική δεν ξέρω τι να πω ανακατασκευασμένη και μου την πουλήσαν για καινούργια γιαυτό και βγάζει συνέχεια βλάβη v60 μου απέκλησαν το ενδεχόμενο να ειναι εγκέφαλος η κάποιο καλώδιο αλλά αυτός που πήρα την πεταλούδα αρνείται οτι φταίει η πεταλούδα του με τη δικαιολογία οτι δεν μπήκε με τη σωστή θερμοκρασία και το αυθεντικό πρόγραμα διάγνωσης τι να πώ?

                      άυριο θα αλλάξω την πεταλούδα και θα σας πω οταν μου έρθει αν συνέλθει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Μάλλον κομμένο καλώδιο έχεις. Βγάλτε τον εγκέφαλο και μετρήστε την πλεξούδα της πεταλούδας προς τον εγκέφαλο μία μία τις επαφές. Νομίζω τον έχει μέσα στις υδροροές κάτω από τους καθαριστήρες. Είχα τέτοιο περιστατικό στον μαγαζί σε ένα golf 4 με ντίζα στο γκάζι. Λίγο δύσκολο και η δεύτερη πεταλούδα να κάνει το ίδιο.
                        Επίσης δες και το αβάνς του με το διαγνωστικό. Πρέπει να έχει και διανομέα και πολλοί άσχετοι τον γυρνάνε όπου να'ναι λες και θα δώσει άλογα με αποτέλεσμα να προκαλούνται διαφορα προβλήματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-papadopoylos last edited by

                          o μάστορας μου είπε ότι τσέκαρε τον εγκέφαλο όπως λες και δεν βρήκε κάτι και μετά από ψάξιμο έβγαλε τον εγκέφαλο αν θυμάμαι καλά και το αμάξι δούλεψε κανονικά οπότε σημασία δόθηκε ξανά στην πεταλούδα του γκαζιού. το αβάνς αν θυμάμαι καλά το είχε κατεβάσει ο μάστορας που το πήγαινε ο πρoηγούμενος στις 2,5 μοίρες ενώ θέλει 7 αν θυμάμαι καλά και το αμάξι βρήκε ξανά τη δύναμη του.τώρα έχω ένα θέμα από αυτόν που πήρα την πεταλούδα περιμένω να μου πάρει πίσω αυτήν και να μου δώσει μια καινούργια να τοποθετηθεί και να δούμε τι γίνεται 😞

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyros-papadopoylos last edited by

                            δέν εχει έρθει ακόμα η πεταλούδα αλλά το αυτοκίνητο μετά απο ενα ρεσετ στον εγκέφαλο έστρωσε αλλά στον υπολογιστή βγάζει ακόμα τη βλάβη v60 της πεταλούδας μόνο μετά απο πολύ ζόρισμα έκανε κάποια πεξίματα αλλά σταμάτησε παλι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr