-
Γεια σας παιδιά πρόσφατα πήρα ένα polaki με τα 101 άλογα με ντίζα ειναι το γκάζι μου αποδείχθεικε φόλα άλλα έχω δώσει λεφτά για εξάτμηση και σπορ λάστιχα και λέω να το κρατήσω μου αρέσει και στο στυλ του έχει και 100ps
. άλλαξα πεταλούδα γκαζιού επειδή μου έκανε κοψήματα στο γκάζι μετά επειδή δεν έπερνε μπορστά εύκολα το πήγα και για το ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης και ενώ το αμάξι ήρθε στα ίσα του και από δύναμη και ότι έπερνε κανονικά μου πάιζει το ρελαντί μονο του όποτε του έρθει και με το που βάλω πρώτη και αφήσω το το συμπλέκτη σταματάει η αρχίζει τα κόλπα του αν βγάλω νεκρά με πάνω απο 1000 στροφές θέλω τη βοήθεια σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
Γεια σας παιδιά πρόσφατα πήρα ένα polaki με τα 101 άλογα με ντίζα ειναι το γκάζι μου αποδείχθεικε φόλα άλλα έχω δώσει λεφτά για εξάτμηση και σπορ λάστιχα και λέω να το κρατήσω μου αρέσει και στο στυλ του έχει και 100ps
. άλλαξα πεταλούδα γκαζιού επειδή μου έκανε κοψήματα στο γκάζι μετά επειδή δεν έπερνε μπορστά εύκολα το πήγα και για το ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης και ενώ το αμάξι ήρθε στα ίσα του και από δύναμη και ότι έπερνε κανονικά μου πάιζει το ρελαντί μονο του όποτε του έρθει και με το που βάλω πρώτη και αφήσω το το συμπλέκτη σταματάει η αρχίζει τα κόλπα του αν βγάλω νεκρά με πάνω απο 1000 στροφές θέλω τη βοήθεια σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
Γεια σας παιδιά πρόσφατα πήρα ένα polaki με τα 101 άλογα με ντίζα ειναι το γκάζι μου αποδείχθεικε φόλα άλλα έχω δώσει λεφτά για εξάτμηση και σπορ λάστιχα και λέω να το κρατήσω μου αρέσει και στο στυλ του έχει και 100ps
. άλλαξα πεταλούδα γκαζιού επειδή μου έκανε κοψήματα στο γκάζι μετά επειδή δεν έπερνε μπορστά εύκολα το πήγα και για το ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης και ενώ το αμάξι ήρθε στα ίσα του και από δύναμη και ότι έπερνε κανονικά μου πάιζει το ρελαντί μονο του όποτε του έρθει και με το που βάλω πρώτη και αφήσω το το συμπλέκτη σταματάει η αρχίζει τα κόλπα του αν βγάλω νεκρά με πάνω απο 1000 στροφές θέλω τη βοήθεια σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
πλακετα πεταλουδας ελεγξες?
-
αντικατεστησε βαλβιδα θερμοκρασιας, μετα iacv τελος αισθητηρα λ
απο το φθηνοτερο-απλοτερο στο ακριβοτερο... -
η' πας κατευθειαν στο απλοτερο.....αλλαζεις αυτοκινητο,το'να τ'αλλο θα σου ερθει αλλωστε....
-
αισθητηρας πεταλουδας, MAF ή MAP δεν ξερω τι απο τα δυο εχει
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
αισθητηρας πεταλουδας, MAF ή MAP δεν ξερω τι απο τα δυο εχειτο συνεργείο που το πήγα μετά απο πολύ ψάξιμο μου είπε ότι φταίει πάλι η πεταλούδα γκαζιού μάλλον προβληματική δεν ξέρω τι να πω ανακατασκευασμένη και μου την πουλήσαν για καινούργια γιαυτό και βγάζει συνέχεια βλάβη v60 μου απέκλησαν το ενδεχόμενο να ειναι εγκέφαλος η κάποιο καλώδιο αλλά αφτός που πήρα την πεταλούδα αρνείται οτι φταίει η πεταλούδα του με τη δικαιολογία οτι δεν μπήκε με τη σωστή θερμοκρασία και το αυθεντικό πρόγραμα διάγνωσης τι να πώ?
-
Ο χρήστης ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
αισθητηρας πεταλουδας, MAF ή MAP δεν ξερω τι απο τα δυο εχει
το συνεργείο που το πήγα μετά απο πολύ ψάξιμο μου είπε ότι φταίει πάλι η πεταλούδα γκαζιού μάλλον προβληματική δεν ξέρω τι να πω ανακατασκευασμένη και μου την πουλήσαν για καινούργια γιαυτό και βγάζει συνέχεια βλάβη v60 μου απέκλησαν το ενδεχόμενο να ειναι εγκέφαλος η κάποιο καλώδιο αλλά αυτός που πήρα την πεταλούδα αρνείται οτι φταίει η πεταλούδα του με τη δικαιολογία οτι δεν μπήκε με τη σωστή θερμοκρασία και το αυθεντικό πρόγραμα διάγνωσης τι να πώ?
άυριο θα αλλάξω την πεταλούδα και θα σας πω οταν μου έρθει αν συνέλθει
-
Μάλλον κομμένο καλώδιο έχεις. Βγάλτε τον εγκέφαλο και μετρήστε την πλεξούδα της πεταλούδας προς τον εγκέφαλο μία μία τις επαφές. Νομίζω τον έχει μέσα στις υδροροές κάτω από τους καθαριστήρες. Είχα τέτοιο περιστατικό στον μαγαζί σε ένα golf 4 με ντίζα στο γκάζι. Λίγο δύσκολο και η δεύτερη πεταλούδα να κάνει το ίδιο.
Επίσης δες και το αβάνς του με το διαγνωστικό. Πρέπει να έχει και διανομέα και πολλοί άσχετοι τον γυρνάνε όπου να'ναι λες και θα δώσει άλογα με αποτέλεσμα να προκαλούνται διαφορα προβλήματα. -
o μάστορας μου είπε ότι τσέκαρε τον εγκέφαλο όπως λες και δεν βρήκε κάτι και μετά από ψάξιμο έβγαλε τον εγκέφαλο αν θυμάμαι καλά και το αμάξι δούλεψε κανονικά οπότε σημασία δόθηκε ξανά στην πεταλούδα του γκαζιού. το αβάνς αν θυμάμαι καλά το είχε κατεβάσει ο μάστορας που το πήγαινε ο πρoηγούμενος στις 2,5 μοίρες ενώ θέλει 7 αν θυμάμαι καλά και το αμάξι βρήκε ξανά τη δύναμη του.τώρα έχω ένα θέμα από αυτόν που πήρα την πεταλούδα περιμένω να μου πάρει πίσω αυτήν και να μου δώσει μια καινούργια να τοποθετηθεί και να δούμε τι γίνεται
-
δέν εχει έρθει ακόμα η πεταλούδα αλλά το αυτοκίνητο μετά απο ενα ρεσετ στον εγκέφαλο έστρωσε αλλά στον υπολογιστή βγάζει ακόμα τη βλάβη v60 της πεταλούδας μόνο μετά απο πολύ ζόρισμα έκανε κάποια πεξίματα αλλά σταμάτησε παλι
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ polo 6n2 16v101ps