-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@amazing δεν είπα εγώ για τιμή...ο Orestis.D ανέφερε για 14.000Πηρα πριν 3 μερες προσφορα 14.000 για το Fiesta titanium 1.4 2012 με ψευτικη αποσυρση.
Α και οποιος ειπε οτι δικαιολογει το Polo την τιμη του, απλα ελεος. Ο μονος λογος ειναι η εξωτερικη εμφανιση (που ειναι υποκειμενικο) αλλιως δε βρισκω λογο να πληρωσει καποιος 2+ χιλιαρικα παραπανω για να πιανει μαλακα πλαστικα και να εχει ενα γεροντιστικο εσωτερικο λες και ειναι μεσα σε Passat.
Και για τα 2+ χιλιαρικα στο περιπου τα λεω γιατι παιρνεις Ibiza φουλ εξοπλισμενο με 14.000, η αντιστοιχη φουλ εκδοση του Polo δεν εχω ιδεα ποσο μπορει να κανει.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Α και οποιος ειπε οτι δικαιολογει το Polo την τιμη του, απλα ελεος. Ο μονος λογος ειναι η εξωτερικη εμφανιση (που ειναι υποκειμενικο) αλλιως δε βρισκω λογο να πληρωσει καποιος 2+ χιλιαρικα παραπανω για να πιανει μαλακα πλαστικα και να εχει ενα γεροντιστικο εσωτερικο λες και ειναι μεσα σε Passat.
Εμένα απ την άλλη μου αρέσει πολύ το εσωτερικό του polo (και του corsa), ναι αυτό το τυπικό, το κλασσικό.
Αλλοί θέλουν φουτουριστικό (βλέπε φίεστα), άρα δε μπορούν τα κλασσικά. Δεκτό φυσικά!Γούστα.
Στο αν δικαιολογεί την τιμη ή όχι, για μένα την δικαιολογεί. Όπως και το Golf έναντι του Leon πχ. Αυτά από μενα.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Α και οποιος ειπε οτι δικαιολογει το Polo την τιμη του, απλα ελεος. Ο μονος λογος ειναι η εξωτερικη εμφανιση (που ειναι υποκειμενικο) αλλιως δε βρισκω λογο να πληρωσει καποιος 2+ χιλιαρικα παραπανω για να πιανει μαλακα πλαστικα και να εχει ενα γεροντιστικο εσωτερικο λες και ειναι μεσα σε Passat.
Ενώ το μαύρο σε συνδυασμό με μαύρο εσωτερικό του ibiza είναι ότι πιο νεανικό.
Η διαφορά στην ποιότητα είναι μόνο στην υφή των πλαστικών? Για κούνα λίγο τα δαχτυλίδια στον πίνακα οργάνων ή πίεσε λίγο τα άκρα στην κονσόλα του κλιματισμού ή τους αεραγωγούς και κάνε το ίδιο και στο πόλο. Να μην μιλήσω για τα δέρματα σε τιμόνι και λεβιέ που μόλις περάσει χρόνος γυαλίζουν λες και τα πέρασες 2 τόνους βαζελίνη.Θα μου πεις αξίζουν αυτά 1,5-2k παραπάνω? Για μένα αν είναι να το κρατήσω έστω και μια 5ετία το αυτοκίνητο αξίζει(αν είχα τα λεφτά βέβαια, αν δεν τα είχα δεν θα έσκαγα κιόλας)..
Τώρα αν το θέμα είναι γυμνό polo vs full ibiza, σαφώς και ibiza είναι η απάντηση.Καλό και χρυσό το ibiza για τα λεφτά του αλλά μην νομίζουμε ότι πιάσαμε και τον παπά απ τα @@ επειδή το προτιμήσαμε από το polo.
Και στα 2 ότι πληρώνεις παίρνεις.. -
Τα λίγο πιο μαλακά πλαστικά άντε να κοστίζουν στο εργοστάσιο 200 ευρώ το πολύ. Άρα δεν πληρώνεις ότι παίρνεις!
Αυτά τα τεστ των πιέσεων πλαστικών έχουν πολύ γέλιο! Πάρτε και σφυρί μαζί όπως ο Θεοφράστου!
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Α και οποιος ειπε οτι δικαιολογει το Polo την τιμη του, απλα ελεος. Ο μονος λογος ειναι η εξωτερικη εμφανιση (που ειναι υποκειμενικο) αλλιως δε βρισκω λογο να πληρωσει καποιος 2+ χιλιαρικα παραπανω για να πιανει μαλακα πλαστικα και να εχει ενα γεροντιστικο εσωτερικο λες και ειναι μεσα σε Passat.
Ενώ το μαύρο σε συνδυασμό με μαύρο εσωτερικό του ibiza είναι ότι πιο νεανικό.
Και στα 2 ότι πληρώνεις παίρνεις..
Ποια εκδοση Ibiza ειδες? Η εκδοση style εχει διχρωμια μεσα.
Διαφωνω στο τελευταιο, απο διαφορα VW που εχω δει κατα καιρους διαφορετικης χρονολογιας πραγματικα αναρωτιομουν γιατι να πληρωνεις τοσο ακριβα αυτο το σημα της VW... Τι να πω μπορει να βαζουν καλυτερες βιδες και να μην τις βλεπουμε...
Τελος παντων αφου του παιδιου του γυαλισε το Polo, ας σκεφτει για το Polo δε θα τον βαλουμε με το ζορι να παρει Ibiza ή Clio.
Με ενα τεστ drive θα μπορεσει να βγαλει καποια συμπερασματα. Η δικια μου γνωμη απο τα 4 της λιστας σε βενζινη ειναι το Fiesta.
Επισης καπου διαβασα οτι δινουν πλεον το επετειακο Corsa 111 με κατω απο 14 χιλιαρικα... κι αυτο ειναι μια χαρα επιλογη, πολυ ισορροπημενο. -
Έκανα ένα ταξίδι 400 χλμ. για δουλειά προχτές με έναν συνάδελφο με το δικό του 207 RC. Κάποια στιγμή κοπάναγα και ζούλαγα το ταμπλό και τις επενδύσεις πορτών για να δω τα πλαστικά του.
Κολλητικό είναι. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έκανα ένα ταξίδι 400 χλμ. για δουλειά προχτές με έναν συνάδελφο με το δικό του 207 RC. Κάποια στιγμή κοπάναγα και ζούλαγα το ταμπλό και τις επενδύσεις πορτών για να δω τα πλαστικά του.
Κολλητικό είναι.Την επόμενη φορά μαζί σου θα έχεις κατσαβίδι, πένσα, σφυρί και αναπτήρα! Δοκιμή αντοχής πλαστικών!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα λίγο πιο μαλακά πλαστικά άντε να κοστίζουν στο εργοστάσιο 200 ευρώ το πολύ. Άρα δεν πληρώνεις ότι παίρνεις!Αυτά τα τεστ των πιέσεων πλαστικών έχουν πολύ γέλιο! Πάρτε και σφυρί μαζί όπως ο Θεοφράστου!
Ναι γι αυτό είπα δεν είναι μόνο η υφή. Η συναρμογή στο πόλο είναι πολύ ανώτερη. Ότι πήγαινα να κουνήσω στο ιμπιζα κουνιόταν κι ας μην έπρεπε. Οι ταπετσαρίες σε ibiza φίλης μου έχουν ασπρίσει εκεί που ακουμπάνε μέρη του σώματος. Τα πλαστικά είναι ίδια με του seicento. Αν κοστίζει 200 ευρώ αυτή η αλλαγή ας την περάσει και η σέατ στα μοντέλα της να τους σβήσει όλους από το παιχνίδι.
Και στην τελική εγώ γουστάρω το αμάξι μου να μην κάνει κιχ, να μην ξεφτίζει να μην φαίνεται πως το κληρονόμησα από τον παππού μου μετά από 60k χμ. Δεν είμαι ο αγνός αυτοκινητιστής που θα έπαιρνε και κάδο απορριμάτων αν του πέταγαν ένα καλό τιμόνι έναν δυνατό μοτεράκι (ατμοσφαιρικό ) και κίνηση στα πίσω ροδάκια. Υπάρχουμε κι εμείς που ντροπιάζουμε το είδος.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Α και οποιος ειπε οτι δικαιολογει το Polo την τιμη του, απλα ελεος. Ο μονος λογος ειναι η εξωτερικη εμφανιση (που ειναι υποκειμενικο) αλλιως δε βρισκω λογο να πληρωσει καποιος 2+ χιλιαρικα παραπανω για να πιανει μαλακα πλαστικα και να εχει ενα γεροντιστικο εσωτερικο λες και ειναι μεσα σε Passat.
Ενώ το μαύρο σε συνδυασμό με μαύρο εσωτερικό του ibiza είναι ότι πιο νεανικό.
Και στα 2 ότι πληρώνεις παίρνεις..
Ποια εκδοση Ibiza ειδες? Η εκδοση style εχει διχρωμια μεσα.
Διαφωνω στο τελευταιο, απο διαφορα VW που εχω δει κατα καιρους διαφορετικης χρονολογιας πραγματικα αναρωτιομουν γιατι να πληρωνεις τοσο ακριβα αυτο το σημα της VW... Τι να πω μπορει να βαζουν καλυτερες βιδες και να μην τις βλεπουμε...
Sorry αλλά διχρωμία είναι αυτό
Αυτό είναι να έχουμε να λέμε
Αυτή ακριβώς την διαφορά που έχω δει κι εγώ ανάμεσα σε παλαιότερα vw και seat περιμένω να δώ και στα νέα.
Τώρα αν δεν την βλέπεις τι να πω. Τα δικά μου συμπεράσματα στο μυαλό σου δεν μπορώ να τα βάλω. -
Σαλιγκάρι, το πάνω είναι τριχρωμία!
Το ibiza όντως δεν είναι όμορφο, αλλά αν με αποζημίωνε οδηγικά, ας πάει και το παλιάμπελο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σαλιγκάρι, το πάνω είναι τριχρωμία!Το ibiza όντως δεν είναι όμορφο, αλλά αν με αποζημίωνε οδηγικά, ας πάει και το παλιάμπελο!
Μα σε αποζημιωνει...
Καλα τωρα και συ απο πανω το εχεσες πας και μου συγκρινεις τους τρελους Ιταλους! Συμφωνω ενταξει, αλλα και παλι 2+ χιλιαρικα δεν αξιζουν ολα αυτα. Για 500 ευρω θα το σκεφτομουν αρκετα... (Και παλι θα το ειχα αποκλεισει για να τα κρατησω στην ακρη και να βαλω φιλτρακι, τελικο εξατμισης, και τακακια/σωληνακια/υγρα )
Τεσπα στο θεμα μας κυριοι γιατι μπορουμε να μιλαμε επ απειρον αμα μας αφησουν!
-
Καγκουράκο σε κόβω κι εσένα Oriestis.D...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καγκουράκο σε κόβω κι εσένα Oriestis.D...Μπα περισσοτερο την ουσια κοιταω... Τωρα να κανει κι ενα ελαφρυ γουργουρισματακι τ αμαξι δε με χαλαει. Αλλα κυριως να ακουω να ρουφαει το turbo... Ολα αυτα μεχρι να παρω Impreza και να με χασετε...
Θα μας πλακωσουν!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σαλιγκάρι, το πάνω είναι τριχρωμία!Το ibiza όντως δεν είναι όμορφο, αλλά αν με αποζημίωνε οδηγικά, ας πάει και το παλιάμπελο!
Πιο πολύ το έβαλα σαν παράδειγμα ζωντανού εσωτερικού. Ορίστε μια 2χρομία
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι για εσένα και πολλούς ακόμα το Α και το Ω σ ένα αυτοκίνητο είναι το τι χαρακτήρα βγάζει στον δρόμο.
Αφενός όμως αυτό που είπα και από την αρχή είναι πως ο topic starter δεν έδωσε ιδιαίτερο βάρος στον τομέα αυτόν .
Αφετέρου και λιγότερο σχετικό, αφού έχεις οδηγήσει το ibiza καταλαβαίνεις πως ναι μεν στον τομέα αυτόν είναι ανώτερο από τα polo, corsa και yaris αλλά αρκετά πίσω ακόμα από άλλες προτάσεις όπως το clio ή το fiesta.Γι αυτό πιστεύω πως δεν θα ικανοποιήσει (δεν το εννοώ κατά λέξη απλά υπάρχουν προτάσεις που θα ικανοποιήσουν περισσότερο) ούτε αυτόν που κυνηγάει το παιχνίδι ούτε αυτόν που κυνηγάει την άνεση και την πρακτικότητα.Αντιθέτως θα ικανοποιήσει αυτόν που θέλει να πάρει πολλά δίνοντας λίγα (με πολλά εισαγωγικά το λίγα )Γνώμη μου τώρα όλα αυτά ρε παιδιά, δεν πιστεύω να τα παίρνει κανείς στραβά..Και σορρυ για το
-
Καμία παρεξήγηση φυσικά!
Εγώ ικανοποιήθηκα τώρα με την σωστή διχρωμία!
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι για εσένα και πολλούς ακόμα το Α και το Ω σ ένα αυτοκίνητο είναι το τι χαρακτήρα βγάζει στον δρόμο.
Αφενός όμως αυτό που είπα και από την αρχή είναι πως ο topic starter δεν έδωσε ιδιαίτερο βάρος στον τομέα αυτόν .
Αφετέρου και λιγότερο σχετικό, αφού έχεις οδηγήσει το ibiza καταλαβαίνεις πως ναι μεν στον τομέα αυτόν είναι ανώτερο από τα polo, corsa και yaris αλλά αρκετά πίσω ακόμα από άλλες προτάσεις όπως το clio ή το fiesta.Γι αυτό πιστεύω πως δεν θα ικανοποιήσει (δεν το εννοώ κατά λέξη απλά υπάρχουν προτάσεις που θα ικανοποιήσουν περισσότερο) ούτε αυτόν που κυνηγάει το παιχνίδι ούτε αυτόν που κυνηγάει την άνεση και την πρακτικότητα.Αντιθέτως θα ικανοποιήσει αυτόν που θέλει να πάρει πολλά δίνοντας λίγα (με πολλά εισαγωγικά το λίγα )Συμφωνω σε ολα αλλα αν μιλαμε για τις νορμαλ εκδοσεις δηλαδη 1.2 tsi, 1.2 tce, και 1.4 ατμοσφαιρα, πιστευω οτι το πιο ωραιο οδηγικα ειναι μακραν το Ibiza... Το clio κι αυτο πολυ ωραιο και παιχνιδιαρικο (ισως για πιο εμπειρους οδηγους). Αλλα οδηγικα πιστευω το Ibiza αποζημιωνει καποιον που ψαχνει κατι σβελτο (ναι περισσοτερο απο το Polo). Με την λιγοτερη προσπαθεια σου δινει το γρηγοροτερο αποτελεσμα και την καλυτερη αισθηση. Γνωμη μου θα πεις...προφανως... Για μενα ομως, επειδη πριν 4 μηνες το εψαχνα και τελικα στο Ibiza κατεληξα, αν μιλαμε για νορμαλ εκδοσεις και budget 14.000, οδηγικα δεν υπαρχει κατι πιο σβελτο.
Το fiesta 1.4 δε το αναφερω καν μαζι με τα αλλα οδηγικα γιατι υπολειπεται και σε επιδοσεις και σε αισθηση τιμονιου. Το 1.6 ειναι πυραυλος, αλλα ξεφευγουμε εντελως!Γι αυτο ξανα απο μενα το Fiesta 1.4 ειναι all-around επιλογη σε καλη τιμη μαζι με το Corsa 1.4 111 edition που εχει εκπτωσεις τωρα. Ανετο κι ευκολο στην οδηγηση στην πολη, ωραιο για ταξιδι, νεανικο, μπορεις να το πας και λιγο σβελτα χωρις να σκοτωθεις.
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
@Orestis D. Eμένα μου βγήκε στα 15.500 το πόλο highline,πεντάθυρο,με μεταλλικό,απόσυρση και επιπλέον χρηματική έκπτωση.Επίσης πήρα δώρο εκτός του συναγερμού και των αισθητήρων,τη 2ετή επέκταση εγγύησης(Οπότε δε νομίζω να υπάρχει διαφορά 2.000+ ευρώ). Τα λεφτά αυτά πιστεύω τα άξιζε συκριτικά τη στιγμή που έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις και φυσικά ΜΕ υπερκαλύπτει στο θέμα της άνεσης.Στο κάτω κάτω και στο προσπέκτους η ίδια η εταιρία μιλάει για άνεση και όχι για σπορ οδήγηση.Είναι ανάλογα τί θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητό του.Τώρα πάλι αν κάποιος θέλει άνεση,πιστεύω ότι το 90άρι το πόλο που βγαίνει άλλα 800κάτι ευρώ παρακάτω,μια χαρά αξίζει τα λεφτά του.**Όσο για το εσωτερικό,είναι θέμα γούστου.Εμένα μου αρέσει,όχι επειδή έχει μαλακά πλαστικά,αλλά γιατί δείχνει πιο κυριλέ.**Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρέπει επιτέλους,όταν κάποιος ζητάει τη συμβουλή μας,να μη λέμε συνέχεια ότι το καλύτερο είναι το πιο παιχνιδιάρικο και με το πιο σπορ στήσιμο,γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικές απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο.περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά μη λέμε οτι θέλουμε για κυριλέ.
πες οτι σου μοιάζει πιο σοβαρό, πιο μετρημένο, πιο ποιοτικό, πιο δε-ξερω-τι αλλά κυριλέ με τη καμία.το Polo προσωπικά το θεωρώ υπερτιμημένο και για μένα η μόνο έκδοση που αξίζει είναι, παραδόξως, η πιο ακριβή. το GTI δλδ.
δεδομένης της διαφοράς τιμής προσωπικά θα έπαιρνα Πόλο μόνο άμα ήθελα οπωσδήποτε DSG.
αλλιώς Fiesta.
το Corsa θα ήταν 3η επιλογή, κυρίως λόγω ηλικίας, εκτός αν κοιτάς το diesel. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
@Orestis D. Eμένα μου βγήκε στα 15.500 το πόλο highline,πεντάθυρο,με μεταλλικό,απόσυρση και επιπλέον χρηματική έκπτωση.Επίσης πήρα δώρο εκτός του συναγερμού και των αισθητήρων,τη 2ετή επέκταση εγγύησης(Οπότε δε νομίζω να υπάρχει διαφορά 2.000+ ευρώ). Τα λεφτά αυτά πιστεύω τα άξιζε συκριτικά τη στιγμή που έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις και φυσικά ΜΕ υπερκαλύπτει στο θέμα της άνεσης.Στο κάτω κάτω και στο προσπέκτους η ίδια η εταιρία μιλάει για άνεση και όχι για σπορ οδήγηση.Είναι ανάλογα τί θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητό του.Τώρα πάλι αν κάποιος θέλει άνεση,πιστεύω ότι το 90άρι το πόλο που βγαίνει άλλα 800κάτι ευρώ παρακάτω,μια χαρά αξίζει τα λεφτά του.**Όσο για το εσωτερικό,είναι θέμα γούστου.Εμένα μου αρέσει,όχι επειδή έχει μαλακά πλαστικά,αλλά γιατί δείχνει πιο κυριλέ.**Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρέπει επιτέλους,όταν κάποιος ζητάει τη συμβουλή μας,να μη λέμε συνέχεια ότι το καλύτερο είναι το πιο παιχνιδιάρικο και με το πιο σπορ στήσιμο,γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικές απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο.
περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά μη λέμε οτι θέλουμε για κυριλέ.
πες οτι σου μοιάζει πιο σοβαρό, πιο μετρημένο, πιο ποιοτικό, πιο δε-ξερω-τι αλλά κυριλέ με τη καμία.το Polo προσωπικά το θεωρώ υπερτιμημένο και για μένα η μόνο έκδοση που αξίζει είναι, παραδόξως, η πιο ακριβή. το GTI δλδ.
Θα συμφωνήσω! Ομοίως το καλύτερο Mini είναι το Cooper S!
-
θα έλεγα οτι όχι δεν είναι κυριλέ.
το μόνο,ας πούμε κυριλέ, σε αυτή τη κατηγορία μεγέθους θεωρώ οτι είναι το Α1 και παλιότερα η A-class ΙΜΗΟ.κατά τα λοιπά δεν θεωρώ οτι το Polo είναι κακό σαν επιλογή.
όπως είπα και προηγουμένως, προσωπικά εφόσον έκανα την οικονομική υπέρβαση για τα δεδομένα της κατηγορίας θα έπαιρνα με dsg.πόση έκπτωση σου έκαναν απο τη τιμή καταλόγου στο δικό σου?
-
Ενα Fiesta 5d Titanium αυτή τη στιγμή έχει: 15.310-1.680 εκπτωση ford=13.630-960 απόσυρση=12.670+ 400 πες μεταλλικό και 200 τέλη/πινακίδες= 13.270 χωρίς το 'κούρεμα' και τα δώρα κάποιου τοπικού αντιπροσώπου. Αρα μάλλον είναι παραπάνω από 2.000 η διαφορά.
Η άλλο παράδειγμα 1.6 sport 16.130-2.800 έκπτωση Ford=13.330-1.400 απόσυρση=11.930 + 700 μεταλλικό/πινακίδες/τέλη=12.630.
Τελικά είναι μεγάλη η οικονομική διαφορά από το Polo αυτή τη χρονική στιγμή. Πιο μεγάλη απ'ότι φανταζόμουν. Ακόμη και με το 90άρι Polo να γίνει η σύγκριση και να αφαιρεθούν 800.
Επίσης το κούρεμα που σου έκανε η αντιπροσωπεία είναι τεράστιο για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τη VW. Κολλητό τον αντιπρόσωπο είχες? Χαχα! Εμείς στην οικογένεια μια περίοδο που κοιτάζαμε το DSG 200 euro κούρεμα μας κάνανε 2 από τις 5 αντιπροσωπείες που επισκεφτήκαμε.
Corsa, yaris, fiesta , polo?