Ο χρήστης scn έγραψε:
....
Αν είναι να μείνουμε στο ότι τυπικά ανήκουν στην ομάδα Α, τότε εξίσου τυπικά τα R ανήκουν σ' αυτή; Οπότε ας μην κατεβάσουμε το επίπεδο ψάχνοντας τους τύπους πίσω από τις λέξεις..
Tο 'τυπικά' είναι μάλλον δικός σου ορισμός γιατί εκ γενετής ήταν και παρέμειναν Α6 σε όλους τους διεθνείς κανονισμούς και στις περισσότερες προηγμένες χώρες που κατα καιρούς αναφέρονται σαν παράδειγμα προς μίμηση.
Ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά ότι στην ουσία οι κανονισμοί που διέπουν ένα 106 κιτ-καρ απέχουν από τους κανονισμούς για ένα 106 Α6 όσο απέχει ένα 106 Α6 από ένα 106 Ν2. Όσο αστείο είναι να βάζεις τα παιδιά με τα Ν2 να τρέχουν στα τοπικά κύπελλα μαζί με αυτοκίνητα 190 ίππων και σειριακά, άλλο τόσο αστείο είναι να βάζεις ακόμα και το καλύτερο Α6 να τρέχει με ένα 106 κιτ-καρ.
Και σας ανέφερε πιο πρίν ο poseidon οτι ιδια ( ή και μεγαλύτερη) διαφορά έχει το super N4 της ralliart των 100χιλ+ ευρώ των πρωταγωνιστών, απο το subaru 555 ή το βολτίσιο N4 με το rollbar. Δεν τοποθετήθηκε κανείς για το αν πρέπει να γίνει το ίδιο εκεί. Υπάρχουν διαφορές τριπλάσιου (μπορεί και παραπάνω) κόστους και αφορά και περισσότερο κόσμο.
....
Όχι, το θέμα που επικεντρώνομαι είναι αυτό που έγραψα στο (1), δηλαδή η διατήρηση μικρών και μικρομεσαίων κλάσεων. Γι' αυτό υπάρχει εντυπωσιακή σιωπή.
Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα, αλλά πως περιμένεις απο ένα φόρουμ να πάρεις απαντήσεις απο αυτούς που έκαναν τους κανονισμούς ? Επικοινώνησες μαζί τους ? Δεν νομίζω οτι δεν θα πάρεις απαντήσεις (έστω και αν δεν σε ικανοποιήσουν). Βρίζοντας, ειρωνευόμενοι και κοροιδεύοντας σε φόρουμ τι αποτέλεσμα περιμένουν κάποιοι ?
Άρα οι εθνικοί κανονισμοί είναι αναξιόπιστοι, έχουν κάθε δικαίωμα να είναι αναξιόπιστοι και όσοι φωνάζουν γι' αυτή την αναξιοπιστία ας το βουλώσουν;;;;!!!!!
Οχι, αλλά ας κάνουμε πρώτα την αυτοκριτική μας.
Αν πάρω εγώ τώρα να ετοιμάσω ένα Νote ή Aveo, και αύριο δεν μπορώ να το τρέξω, δεν φταίει η ...Μέρκελ.
Ας μην ξεχνάμε οτι η Α6+ ήταν μια εθνική λύση τα προηγούμενα έτη, για να εξυπηρετήσει μόνον αυτούς που διαμαρτύρονται και βρίζουν τώρα. Αν μην τι άλλο, αντί για αναγνώριση, το να χλευάζουν είναι τουλάχιστον κατακριτέο. Τι διάρκεια θα έπρεπε να είχε αυτή η πρωτοτυπία ?
Και για να μην θεωρηθεί σε καμμία περίπτωση οτι επιθυμώ την ένταξη στην Α6 των S1600, να σου ξεκαθαρίσω οτι συμφωνούμε απόλυτα, και μόνο η κατηγορία F2 ειναι η σωστή.
Απλά η αγνωμοσύνη, και ο τρόπος έκφρασης των αντιρήσεων είναι εξοργιστικός.
Όχι, δεν αγνοώ ότι υπάρχουν τέτοια παραδείγματα. Γι' αυτό και αναφέρω ως λάθη όσα είχαν γίνει με τις επεκτάσεις των ομολογκασιόν και ότι δεν πρέπει να επαναληφθούν.
....
Αρα να καταργηθούν οι επεκτάσεις/ελευθερίες κλπ και να ακολουθηθούν τα διεθνή πρότυπα ??? (προσπάθεια για χιούμορ )