-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Aρα στο δια ταύτα:Το polo (και Golf) είναι η ferrari της εικοσαετίας
Οχι δεν είναι ....απλά έχει ανέβει τόσο πολύ ο πήχυς τα τελευταία χρόνια που τα μικρά GTi μπορούν να πάνε ταχύτερα και χωρίς να ιδρώνουν οι κρόταφοι και τα χέρια από supercars 2-3 δεκαετιών του παρελθόντος.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
1983 Ferrari 308 GTBi Quattrovalvole 0-60 mph 6.7 Quarter mile 15.0
2009 Volkswagen Golf GTI 0-100km/h 6.90s quarter-mile 15.20ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
Kai ίδια ενεργητική ασφάλεια κι αίσθηση
Εχοντας οδηγήσει και τα δύο συμφωνώ.Η ενεργητική ασφάλεια δεν είναι ίδια. Στο Polo είναι μακράν καλύτερη .
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Σημερα αν οδηγήσει κάποιος ferrari (σημερινή ferrari) θα διαπιστώσει ότι με το που τη βάλει μπροστά το πρωί.......ωωωωωω δεν πιάνουν τα φρένα.
Είναι έτσι?
Αυτό καθιστά το αμάξι ποιό ανασφαλές οδηγικά?
Σαφέστατα και όχι,αλλά να διευκρινίζουμε και το που απευθύνετε το κάθε κάρο και μετά η.....σούμα -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Σημερα αν οδηγήσει κάποιος ferrari (σημερινή ferrari) θα διαπιστώσει ότι με το που τη βάλει μπροστά το πρωί.......ωωωωωω δεν πιάνουν τα φρένα.
Είναι έτσι?Ποιός σου το μετέφερε αυτό ? Τα κεραμικά πιάνουν κανονικά από την πρώτη στιγμή.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Aρα στο δια ταύτα:Το polo (και Golf) είναι η ferrari της εικοσαετίας
Οχι δεν είναι ....απλά έχει ανέβει τόσο πολύ ο πήχυς τα τελευταία χρόνια που τα μικρά GTi μπορούν να πάνε ταχύτερα και χωρίς να ιδρώνουν οι κρόταφοι και τα χέρια από supercars 2-3 δεκαετιών του παρελθόντος.
Αυτό είναι το supercar και σήμερα
Το ότι ο απλός οδηγός θα κατέβει στα πρώτα 100 μέτρα θεωρώντας το μια μαλακία δεν το καθιστά ανασφαλές.
Μάλλον ο οδηγός του δεν μπορεί να το αξιολογήσει σωστά. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σημερα αν οδηγήσει κάποιος ferrari (σημερινή ferrari) θα διαπιστώσει ότι με το που τη βάλει μπροστά το πρωί.......ωωωωωω δεν πιάνουν τα φρένα.
Είναι έτσι?Ποιός σου το μετέφερε αυτό ? Τα κεραμικά πιάνουν κανονικά από την πρώτη στιγμή.
Δοκίμασέ τα κι όταν ζεσταθούν
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
1983 Ferrari 308 GTBi Quattrovalvole 0-60 mph 6.7 Quarter mile 15.0
2009 Volkswagen Golf GTI 0-100km/h 6.90s quarter-mile 15.20ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
α) Πηγή;
β) Βάλε και τα 0-120 mph να δεις πως ανοίγουν οι διαφορές...ΥΓ: Αν και φίλος του ΙΚΕ, δεν τον πιάνεις τον master. Προπονήσου κι άλλο...
http://www.zeroto60times.com/Ferrari-0- ... Times.html
http://www.zeroto60times.com/Volkswagen ... Times.htmlΑπό που συμπέρανες ότι ο ΙΚΕ είναι φίλος μου? Μπλοκαρισμένο τον έχω
-
Από το κοινό σας γκρουπ στο F/b roman...
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Από που συμπέρανες ότι ο ΙΚΕ είναι φίλος μου? Μπλοκαρισμένο τον έχω
Μα τέτοια αγάπη αυτό το παιδί
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Οι επιδόσεις διαφωνώ ότι είναι σε επίπεδα 20ετίας. Τις επιδόσεις μικρομεσαίων ειδικών εκδόσεων τις έβλεπες μόνο σε supercars προ 20ετίας!Λογω τουρμπινας βεβαια,γνωριζουμε ολοι οτι ειναι πολυ ευκολο σημερα να βαλεις αλογα στο μοτερ μαυτον τον τροπο.
Οσον αφορα ομως ατμοσφαιρικους κινητηρες τα πραματα δεν πανε καλα στον τομεα των επιδοσεων.
Οι λογοι ειναι γνωστοι,μειωση ρυπων,αυξημενο βαρος,τροχοι μεγαλων διαστασεων επηρεαζουν αρνητικα τις επιδοσεις και ανεβαζουν κατακορυφα την καταναλωση οταν πατησεις δυνατα το δεξι πενταλ .Και μιας και ειδα το πραδειγμα με την 308 ,θα ελεγα οτι δεν ειναι εικοσαετιας αλλα 35ετιας.
Ενα σωστο παραδειγμα θα ηταν συγκριση του Πολο με F40 ή μια 911 turbo.
Ξεφευγουμε ομως ,ας συγκρινουμε καλυτερα το πριν με το τωρα οσον αφορα τα μικραGTi. -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Οι επιδόσεις διαφωνώ ότι είναι σε επίπεδα 20ετίας. Τις επιδόσεις μικρομεσαίων ειδικών εκδόσεων τις έβλεπες μόνο σε supercars προ 20ετίας!
Λογω τουρμπινας βεβαια,γνωριζουμε ολοι οτι ειναι πολυ ευκολο σημερα να βαλεις αλογα στο μοτερ μαυτον τον τροπο.
Οσον αφορα ομως ατμοσφαιρικους κινητηρες τα πραματα δεν πανε καλα στον τομεα των επιδοσεων.
Οι λογοι ειναι γνωστοι,μειωση ρυπων,αυξημενο βαρος,τροχοι μεγαλων διαστασεων επηρεαζουν αρνητικα τις επιδοσεις και ανεβαζουν κατακορυφα την καταναλωση οταν πατησεις δυνατα το δεξι πενταλ .Και μιας και ειδα το πραδειγμα με την 308 ,θα ελεγα οτι δεν ειναι εικοσαετιας αλλα 35ετιας.
Ενα σωστο παραδειγμα θα ηταν συγκριση του Πολο με F40 ή μια 911 turbo.
Ξεφευγουμε ομως ,ας συγκρινουμε καλυτερα το πριν με το τωρα οσον αφορα τα μικραGTi.F40 vs Polo = Μέτρηση σε ζώνες ώρας. Η μία θα είναι σε ώρα Νοβοσιμπίρσκ και το άλλο σε ώρα Κάιρο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
F40 vs Polo = Μέτρηση σε ζώνες ώρας. Η μία θα είναι σε ώρα Νοβοσιμπίρσκ και το άλλο σε ώρα Κάιρο.
Η F40 ομως θα εμενε απο βενζινη... Το πολο θα αντεχε 10 χιλιομετρα παραπανω!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι επιδόσεις διαφωνώ ότι είναι σε επίπεδα 20ετίας. Τις επιδόσεις μικρομεσαίων ειδικών εκδόσεων τις έβλεπες μόνο σε supercars προ 20ετίας!
Λογω τουρμπινας βεβαια,γνωριζουμε ολοι οτι ειναι πολυ ευκολο σημερα να βαλεις αλογα στο μοτερ μαυτον τον τροπο.
Οσον αφορα ομως ατμοσφαιρικους κινητηρες τα πραματα δεν πανε καλα στον τομεα των επιδοσεων.
Οι λογοι ειναι γνωστοι,μειωση ρυπων,αυξημενο βαρος,τροχοι μεγαλων διαστασεων επηρεαζουν αρνητικα τις επιδοσεις και ανεβαζουν κατακορυφα την καταναλωση οταν πατησεις δυνατα το δεξι πενταλ .Και μιας και ειδα το πραδειγμα με την 308 ,θα ελεγα οτι δεν ειναι εικοσαετιας αλλα 35ετιας.
Ενα σωστο παραδειγμα θα ηταν συγκριση του Πολο με F40 ή μια 911 turbo.
Ξεφευγουμε ομως ,ας συγκρινουμε καλυτερα το πριν με το τωρα οσον αφορα τα μικραGTi.F40 vs Polo = Μέτρηση σε ζώνες ώρας. Η μία θα είναι σε ώρα Νοβοσιμπίρσκ και το άλλο σε ώρα Κάιρο.
Nταξ ρε,αφού φτάσαμε να μετράμε polo με F40 ήρθε η ώρα να κατέβει το φόρουμ απ τον σέρβερ,δεν έχει νόημα πια όλα τελειώσαν.
-
Περίμενε... σε λίγο θα δεις Mig 29 vs Polo!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Περίμενε... σε λίγο θα δεις Mig 29 vs Polo!!!To 29 δεν ειναι αξιος αντιπαλος... Το 31 μπορει, αλλα πανω απο τα 1500 χλμ/ωρα το πολο εχει καλυτερη κλιμακωση στο κιβωτιο!
Χωρις πλακα τωρα, αν συγκρινουμε το Πολο με την F40, τοτε τα evo θα επρεπε να βλεπουν Veyron και να γελανε ε?
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ενα σωστο παραδειγμα θα ηταν συγκριση του Πολο με F40 ή μια 911 turbo.
.σαν να έχεις δίκιο... αυτή είναι η ΣΩΣΤΗ σύγκριση...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μεγάλη ευθύνη φέρει και το κιβώτιο... μοτοσυκλέτας!Mα οι περισσότερες μοτοσυκλέτες έχουν κοντύτερες σχέσεις από τα αυτοκίνητα, ακόμα και 4κύλινδρες 100 αλόγων σαν τη δική μου.
Απλά εκεί που το αυτοκίνητο τελείωνει στις 7000, η δική μου τελειώνει στις 13500!
-
Ε μωρέ Κώστα κι εσύ τώρα... Βρες μου μακρύτερο κιβώτιο από Focus 1!
-
Η Βάιπερ! Η 6η θεωρητικά τελειώνει πολύυυυ πάνω από τα 400.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η Βάιπερ! Η 6η θεωρητικά τελειώνει πολύυυυ πάνω από τα 400.Overdrive
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η Βάιπερ! Η 6η θεωρητικά τελειώνει πολύυυυ πάνω από τα 400.
Τα μικρά GTi