-
Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.
-
Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.
-
Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.
-
Τί είναι πάλι αυτό? Αυτοκίνητο, αγροτικό, αγροτικό/ σκαφτικό μηχάνημα?
-
Ο χρήστης alexomon έγραψε:
Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.Όλα γίνονται. Τι αμάξι είναι ακριβώς και κυρίως τι κινητήρα φοράει; Αν ο κινητήρας είναι turbo, με μια μεγαλύτερη τουρμπίνα θα πάρεις τα άλογα που ζητάς (που δεν είναι λίγα, γιατί δεν μιλάμε για στραγγάλιά!). Αν τώρα ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, το πράγμα αλλάζει πολύ, μιλώντας πάντα για ασφαλείς και οικονομικές μετατροπές. Από λίγο που έψαξα, πρέπει να πρόκειται για turbo κινητήρα, αν και δεν βρήκα κάτι ακριβές. Πάντως, αν είναι turbo το πράγμα είναι απλό, οικονομικό (σαν μετατροπή, γιατί εννοείται πως η μεγαλύτερη τουρμπίνα θα αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου) και εύκολο. Ξέρω δύο περιπτώσεις φίλων μου, που αύξησαν την ιπποδύναμη 'πειράζοντας' την τουρμπίνα. Στη μια περίπτωση αυξήθηκε πίεση στην υπάρχουσα, ενώ στην άλλη αλλάχθηκε και μπήκε μεταγενέστερου μοντέλου. Και στις δυο περιπτώσεις ξέρω ότι η διαφορά ήταν παραπάνω απο αισθητή, πάντα για πρακτικούς λόγους, φόρτωμα κλπ, αν και δεν μετρήθηκε ιπποδύναμη...
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.
Όλα γίνονται. Τι αμάξι είναι ακριβώς και κυρίως τι κινητήρα φοράει; Αν ο κινητήρας είναι turbo, με μια μεγαλύτερη τουρμπίνα θα πάρεις τα άλογα που ζητάς (που δεν είναι λίγα, γιατί δεν μιλάμε για στραγγάλιά!). Αν τώρα ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, το πράγμα αλλάζει πολύ, μιλώντας πάντα για ασφαλείς και οικονομικές μετατροπές. Από λίγο που έψαξα, πρέπει να πρόκειται για turbo κινητήρα, αν και δεν βρήκα κάτι ακριβές. Πάντως, αν είναι turbo το πράγμα είναι απλό, οικονομικό (σαν μετατροπή, γιατί εννοείται πως η μεγαλύτερη τουρμπίνα θα αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου) και εύκολο. Ξέρω δύο περιπτώσεις φίλων μου, που αύξησαν την ιπποδύναμη 'πειράζοντας' την τουρμπίνα. Στη μια περίπτωση αυξήθηκε πίεση στην υπάρχουσα, ενώ στην άλλη αλλάχθηκε και μπήκε μεταγενέστερου μοντέλου. Και στις δυο περιπτώσεις ξέρω ότι η διαφορά ήταν παραπάνω απο αισθητή, πάντα για πρακτικούς λόγους, φόρτωμα κλπ, αν και δεν μετρήθηκε ιπποδύναμη...
Δυστυχως ειναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας
-
Ο χρήστης alexomon έγραψε:
Δυστυχώς είναι ατμοσφαιρικος ο κινητηραςΤα πράγματα αλλάζουν. Το να διαλέξει τον εύκολο δρόμο της υπερτροφοδότησης θα είναι κάτι επισφαλές (τίποτα δεν είναι 'σαν τη μαμά...') και υψηλού κόστους, αφου θα πρέπει να αλλαχθούν και άλλα πράγματα (πιστόνια πχ), προκειμένου ο κινητήρας να αντέξει το 'φορτίο' της υπερτροφοδότησης. Από την άλλη πλευρά, δεν ξέρω κατά πόσο ένας ατμοσφαιρικός diesel (που φαντάζομαι δεν θα περνάει τα 90 άλογα, αν μιλάμε για αυτοκίνητο) έχει περιθώρια να πάρει άλογα (καλά για 15 δεν το συζητώ!!!). Επίσης, το κόστος μιας ατμοσφαιρικής μετατροπής θα είναι πολύ υψηλό, ενώ δεν θα έχει και το αντίστοιχο αντίκρυσμα σε δύναμη, με τα 'κέρδη' να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η υπερτροφοδότηση, λοιπόν, μου φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος για την απόκτηση της απαιτούμενης δύναμης. Της αξιοπιστίας όμως θα είναι; αν μετά τρέχει συνέχεια σε ένα συνεργείο; Επομένως ίσως να ήταν προτιμότερο να κρατήσει την εργοστασιακή αξιοπιστία και να μην την χάσει χάριν δύναμης.
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Δυστυχώς είναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας
Τα πράγματα αλλάζουν. Το να διαλέξει τον εύκολο δρόμο της υπερτροφοδότησης θα είναι κάτι επισφαλές (τίποτα δεν είναι 'σαν τη μαμά...') και υψηλού κόστους, αφου θα πρέπει να αλλαχθούν και άλλα πράγματα (πιστόνια πχ), προκειμένου ο κινητήρας να αντέξει το 'φορτίο' της υπερτροφοδότησης. Από την άλλη πλευρά, δεν ξέρω κατά πόσο ένας ατμοσφαιρικός diesel (που φαντάζομαι δεν θα περνάει τα 90 άλογα, αν μιλάμε για αυτοκίνητο) έχει περιθώρια να πάρει άλογα (καλά για 15 δεν το συζητώ!!!). Επίσης, το κόστος μιας ατμοσφαιρικής μετατροπής θα είναι πολύ υψηλό, ενώ δεν θα έχει και το αντίστοιχο αντίκρυσμα σε δύναμη, με τα 'κέρδη' να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η υπερτροφοδότηση, λοιπόν, μου φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος για την απόκτηση της απαιτούμενης δύναμης. Της αξιοπιστίας όμως θα είναι; αν μετά τρέχει συνέχεια σε ένα συνεργείο; Επομένως ίσως να ήταν προτιμότερο να κρατήσει την εργοστασιακή αξιοπιστία και να μην την χάσει χάριν δύναμης.
Εχεις δικιο φιλε μου ευχαριστω.Οπως το πες.Σαν τη μαμα δεν εχει.
-
Ο χρήστης alexomon έγραψε:
Δυστυχώς είναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας
Τα πράγματα αλλάζουν. Το να διαλέξει τον εύκολο δρόμο της υπερτροφοδότησης θα είναι κάτι επισφαλές (τίποτα δεν είναι 'σαν τη μαμά...') και υψηλού κόστους, αφου θα πρέπει να αλλαχθούν και άλλα πράγματα (πιστόνια πχ), προκειμένου ο κινητήρας να αντέξει το 'φορτίο' της υπερτροφοδότησης. Από την άλλη πλευρά, δεν ξέρω κατά πόσο ένας ατμοσφαιρικός diesel (που φαντάζομαι δεν θα περνάει τα 90 άλογα, αν μιλάμε για αυτοκίνητο) έχει περιθώρια να πάρει άλογα (καλά για 15 δεν το συζητώ!!!). Επίσης, το κόστος μιας ατμοσφαιρικής μετατροπής θα είναι πολύ υψηλό, ενώ δεν θα έχει και το αντίστοιχο αντίκρυσμα σε δύναμη, με τα 'κέρδη' να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η υπερτροφοδότηση, λοιπόν, μου φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος για την απόκτηση της απαιτούμενης δύναμης. Της αξιοπιστίας όμως θα είναι; αν μετά τρέχει συνέχεια σε ένα συνεργείο; Επομένως ίσως να ήταν προτιμότερο να κρατήσει την εργοστασιακή αξιοπιστία και να μην την χάσει χάριν δύναμης.
Εχεις δικιο φιλε μου ευχαριστω.Οπως το πες.Σαν τη μαμα δεν εχει.
Τη λυση να αγορασει ενα μεγαλυτερο μοτερ την αποκλειεται?ισως να συμφερει καλυτερα σε σχεση με την βελτιωση του υπαρχοντος μοτερ
-
[quote='giorgos_krhth_91'
Τη λυση να αγορασει ενα μεγαλυτερο μοτερ την αποκλειεται?ισως να συμφερει καλυτερα σε σχεση με την βελτιωση του υπαρχοντος μοτερ[/quote]Ίσως αυτή να είναι η πλέον αποτελεσματική λύση για την περίπτωση. Αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι και πολύ οικονομική...
-
ερωτηση το αμαξι ειναι σιγουρα του 1999 ? γιατι αυτος ο κινητηρας ειναι παλιος. ακομη τη mitsubishi ειναι ?αγροτικο ,κλουβα ή τζιπ ?
τωρα επειδη την αναβαθμηση πετρελαιοκινητηρα την εχω ψαξει αρκετα δεν μπορεις να κανεις πολλα πραγματα δηλαδη ξεχνα τα 15 αλογα σε ατμοσφαιρικη κατασταση το μονο που μπορεις ειναι να κανεις ενα καλο σερβις στην τρομπα γιατι εκει πονανε ολα τα πετρελαιοκινητα ή να βρεις αλλη πιο μεγαλη απο αλλο μοντελο που να ταιριαζει και να αλλαξεις τα μπεκ με καλα που να εχουν πιο πολλα ακροφυσια (παλι σε συνεργασια με το μηχανικο και να προσεξεις να τα ρυθμιση ολα μαζι) για περισσοτερα πχ βαλβιδες εκκεντρ μη το ψαξεις γιατι δεν προκειτε να βρεις (και αν θα ειναι πανακριβα)
τωρα υπαρχει και μια αλλη λυση του να βρεις ενα μτχ τουρμπο κιτ απο αλλο αμαξι, τοτε ναι θα βγαλει 15 αλογα και υπαρχει και προγραμα για τουρμπο πετρελαιο που με λιγα΄λεφτα βγαζει επιπλεον 10 αλογα (το προγραμα αυτο δεν δουλευει σε ατμοσφαιρα ) αλλα και παλι να το προσεξεις γιατι κρατανε τα diezel αλλα αν το μοτερ σου ειναι μαυρο χαλι τοτε πεταμενα λεφτα
υστ :μη ξεγελαστεις οπως αλλοι και βγαλεις το φιλτρο αερα με καποιο ελευθερο και προς θεου μη βαλεις καμια τεραστια μπουκα πισω
Mitsubishi 4D56 Ερωτηση