-
Συμβολικός αποκλεισμός της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης το μεσημέρι
Σε συμβολικό αποκλεισμό της περιφερειακής οδού στο ύψος της Ευκαρπίας θα προχωρήσουν το μεσημέρι κάτοικοι και φορείς της περιοχής αντιδρώντας στη συνέχιση των έργων κατασκευής του ΣΜΑ και ζητούν να γίνει ο Σταθμός σε άλλο οικόπεδο, μακριά από κατοικημένες περιοχές και από το εργοστάσιο «Τιτάν».
Οι κάτοικοι που πραγματοποιούν από το πρωί κατάληψη στον υπό κατασκευή ΣΜΑ προτίθενται να προχωρήσουν στον αποκλεισμό περίπου στις 14:30. -
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Συμβολικός αποκλεισμός της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης το μεσημέρι
Σε συμβολικό αποκλεισμό της περιφερειακής οδού στο ύψος της Ευκαρπίας θα προχωρήσουν το μεσημέρι κάτοικοι και φορείς της περιοχής αντιδρώντας στη συνέχιση των έργων κατασκευής του ΣΜΑ και ζητούν να γίνει ο Σταθμός σε άλλο οικόπεδο, μακριά από κατοικημένες περιοχές και από το εργοστάσιο «Τιτάν».
Οι κάτοικοι που πραγματοποιούν από το πρωί κατάληψη στον υπό κατασκευή ΣΜΑ προτίθενται να προχωρήσουν στον αποκλεισμό περίπου στις 14:30.Μπιούτιφουλ...
Δεν θα κάνω δουλειά σήμερα...
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
Ορεινή Χαλκιδική και Σέρρας βλέπω σαν καταγωγή. Μήπως η λέξη είναι ντούρκικη;
καθολου απιθανο
Eλληνική λέξη είναι, είναι το είδος ενός μεγάλου βραδυκίνητου βατράχου
-
http://www.seleo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=48187:-------24--&catid=1:latest-news&Itemid=50
Ρε παιδια θα μας χαζεψουν . Θα τον κλεισουν και μεσα χαχαp.s. η μηχανη που τοσες μερες λενε ειναι 50cc...
-
http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... ypes=seleo
Προκλητικός ως προς τις δηλώσεις του εμφανίστηκε για άλλη μια φορά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, ο οποίος κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου ούτε λίγο ούτε πολύ χαρακτήρισε «κωλοχώρι» την Χαλκιδική.
«Τι θα ήταν η Χαλκιδική, χωρίς τη Θεσσαλονίκη; Ένα κωλοχώρι. Η Χαλκιδική είναι επίνειο της Θεσσαλονίκης» είπε χαρακτηριστικά, όταν κλήθηκε να σχολιάσει το γεγονός ότι οι τουρίστες που φτάνουν αεροπορικώς στη Θεσσαλονίκη κατευθύνονται στην Χαλκιδική. Είναι χαρακτηριστικό όπως ανέφερε ότι από τους επιβάτες της Ryanair το 85% πηγαίνουν στη Χαλκιδική και μόλις το 15% μένουν στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Μπουτάρης ανέφερε σχετικά ότι αυτό πρέπει να αλλάξει καθώς και ότι πρέπει να υπάρξει συνεργασία Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής.
-
Κυρ-Γιάννη ούτε τα μισά μπουκάλια δε θα πουλούσες αν δεν ήταν η Χαλκιδική...
Για να μη σου πώ ότι το μοναδικό χρήσιμο στη Θεσσαλονίκη πλέον είναι το αεροδρόμιο.Περιμένω σχολιασμό από ποπολάρο και ο δήμαρχος του θίγει την καταγωγή του.
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
«Τι θα ήταν η Χαλκιδική, χωρίς τη Θεσσαλονίκη; Ένα κωλοχώρι. Η Χαλκιδική είναι επίνειο της Θεσσαλονίκης» είπε χαρακτηριστικά, όταν κλήθηκε να σχολιάσει το γεγονός ότι οι τουρίστες που φτάνουν αεροπορικώς στη Θεσσαλονίκη κατευθύνονται στην Χαλκιδική. Είναι χαρακτηριστικό όπως ανέφερε ότι από τους επιβάτες της Ryanair το 85% πηγαίνουν στη Χαλκιδική και μόλις το 15% μένουν στη Θεσσαλονίκη.
άδικο έχει;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
«Τι θα ήταν η Χαλκιδική, χωρίς τη Θεσσαλονίκη; Ένα κωλοχώρι. Η Χαλκιδική είναι επίνειο της Θεσσαλονίκης» είπε χαρακτηριστικά, όταν κλήθηκε να σχολιάσει το γεγονός ότι οι τουρίστες που φτάνουν αεροπορικώς στη Θεσσαλονίκη κατευθύνονται στην Χαλκιδική. Είναι χαρακτηριστικό όπως ανέφερε ότι από τους επιβάτες της Ryanair το 85% πηγαίνουν στη Χαλκιδική και μόλις το 15% μένουν στη Θεσσαλονίκη.
άδικο έχει;
Εξαρτάται τι εννοείς Χαλκιδική.
-
Τη μια λεει πως χωρις τη Θεσσαλονικη η Χαλκιδικη θα ηταν κωλοχωρι και την αλλη πως οι τουριστες πανε εκει. Τι ακριβως θελει να πει??
Πως η Χαλκιδικη στιριζεται στη Θεσ/νικη η πως αν δεν υπηρχε το αεροδρομιο δεν θα υπηρχε Χαλκιδικη?? -
Το όλο θέμα προέκυψε από το παρακάτω:
Ryanair: Πρόταση για ανάδειξη του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε ευρωπαϊκό κόμβο
Πρόταση για αξιοποίηση του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης ως αερολιμένα –κόμβου, από τον οποίο θα επιχειρεί πτήσεις σε μια πλειάδα ευρωπαϊκών προορισμών έχει κάνει η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryan Air, υποσχόμενη να διακινήσει το 2012 πάνω από 1.000.000 επιβάτες.
Το αντάλλαγμα που ζητά από τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης είναι η χρηματοδότησή της με το ποσό του 1,5 εκατομ ευρώ το χρόνο.
Ο Οργανισμός όπως είπεο πρόεδρός του και δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, θα απαντήσει συγκεκριμένα μετά τις 15 Μαρτίου, επισημαίνοντας ότι πρακτικά η πρόταση αυτή σημαίνει 500.000 αφίξεις στη Θεσσαλονίκη το 2012, αλλά όπως ανέφερε πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να δούμε τι θα γίνει με το PSI.
Το 2011 η εταιρεία διακίνησε από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης 207.000 επιβάτες όμως μόνο ένα 15-20% έμειναν στη Θεσσαλονίκη και κατευθύνθηκαν κυρίως στη Χαλκιδική. Ετσι υπάρχουν αντιρρήσεις από μέλη του Οργανισμού που λένε ότι « δεν γίνεται να πληρώνουμε εμείς και να ωφελείται κυρίως η Χαλκιδική, που δεν βάζει το χέρι στην τσέπη για να στηρίξει τη συνεργασία με τη Ryan Air».
Ο Γ. Μπουτάρης μιλώντας χτες κατά την υπογραφή του Μνημονίου Αλληλοκατανόησης που υπογράφηκε μεταξύ του Οργανισμού και του ΕΟΤ, παρουσία του γ. γ. του κ. Γ. Κολέτσου, τόνισε πως «στα σχέδια του Οργανισμού είναι να εκπονηθεί ένα νέο business plan, το οποίο θα είναι πιο επιθετικό και σε συνδυασμό με το νέο brand που ετοιμάζεται για τη Θεσσαλονίκη, να οδηγήσει σε βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της πόλης, ως προορισμού πολλαπλής τουριστικής επιρροής».
Το βάρος, ένεκα της έλλειψης πόρων, θα πέσει στη διοργάνωση ταξιδιών γνωριμίας, για τουριστικούς πράκτορες, διαμορφωτές κοινής γνώμης και δημοσιογράφους, όπως επίσης σε στοχευμένες συμμετοχές σε εκθέσεις με το ενδιαφέρον να εστιάζεται σε Τουρκία, Ισραήλ, Αλβανία, Σερβία, Βουλγαρία και Ρωσία, οι οποίες πέρυσι στήριξαν τον τοπικό τουρισμό.
Το θέμα δηλαδή είναι ποιος θα δίνει το 1.5 Εκατομ. Ευρώ το χρόνο. Και οι καιροί είναι δύσκολοι... Ε
Εκτός και αν τα πληρώσει η Θεσσαλονίκη και βάλει μετά ακριβά διόδια προς την Χαλκιδική για να τα παίρνει από εκεί -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το θέμα δηλαδή είναι ποιος θα δίνει το 1.5 Εκατομ. Ευρώ το χρόνο.Να μη τα δώσει κανείς, και ο O' Leary να πάει να
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
«Τι θα ήταν η Χαλκιδική, χωρίς τη Θεσσαλονίκη; Ένα κωλοχώρι. Η Χαλκιδική είναι επίνειο της Θεσσαλονίκης» είπε χαρακτηριστικά, όταν κλήθηκε να σχολιάσει το γεγονός ότι οι τουρίστες που φτάνουν αεροπορικώς στη Θεσσαλονίκη κατευθύνονται στην Χαλκιδική. Είναι χαρακτηριστικό όπως ανέφερε ότι από τους επιβάτες της Ryanair το 85% πηγαίνουν στη Χαλκιδική και μόλις το 15% μένουν στη Θεσσαλονίκη.
άδικο έχει;
Οχι δεν έχει αδικο!
Ποτε θα πάμε για Augustin και HaftenHouften Wursten?
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το θέμα δηλαδή είναι ποιος θα δίνει το 1.5 Εκατομ. Ευρώ το χρόνο. Και οι καιροί είναι δύσκολοι... Ε
Εκτός και αν τα πληρώσει η Θεσσαλονίκη και βάλει μετά ακριβά διόδια προς την Χαλκιδική για να τα παίρνει από εκείΔιόδια πήγε να βάλει ο Λαφαζάνης ως τότε Νομάρχης, αλλά δεν τον άφησαν. Μετά ΟΡΘΑ πήγε να βάλει φόρο παρεπιδημούντων, αλλά πάλι δεν τον άφησαν.
Αν εξαιρέσουμε την Καλλικράτεια-Σωζόπολη κλπ και 5-10 μπιτσόμπαρα(κυρίως στο 1ο πόδι) που έχει σχεδόν αποκλειστικά Θεσσαλονικείς παραθεριστές, η υπόλοιπη Χαλκιδική ΔΕΝ δουλεύει με Θεσσαλονικείς. Δεν μιλάω για τα παράνομα δωμάτια της κυρά-Νίτσας που ούτε αποδείξεις κόβει, ούτε προσωπικό απασχολεί και κάνει ΚΑΚΟ στον οργανωμένο τουρισμό.
Αντίθετα πολλές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης επιβιώνουν πλέον χάρη στον τουρισμό της Χαλκιδικής. Στον όποιο στραβό-άναρχο-μη ποιοτικό τουρισμό. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
η υπόλοιπη Χαλκιδική ΔΕΝ δουλεύει με Θεσσαλονικείς.Βαριές κουβέντες. Μακάρι κάποτε να βάλουν διόδια και ακριβά μάλιστα... έτσι θα φανεί και κατα πόσο έχεις δίκιο.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Το θέμα δηλαδή είναι ποιος θα δίνει το 1.5 Εκατομ. Ευρώ το χρόνο. Και οι καιροί είναι δύσκολοι... Ε
Εκτός και αν τα πληρώσει η Θεσσαλονίκη και βάλει μετά ακριβά διόδια προς την Χαλκιδική για να τα παίρνει από εκείΔιόδια πήγε να βάλει ο Λαφαζάνης ως τότε Νομάρχης, αλλά δεν τον άφησαν. Μετά ΟΡΘΑ πήγε να βάλει φόρο παρεπιδημούντων, αλλά πάλι δεν τον άφησαν.
Αν εξαιρέσουμε την Καλλικράτεια-Σωζόπολη κλπ και 5-10 μπιτσόμπαρα(κυρίως στο 1ο πόδι) που έχει σχεδόν αποκλειστικά Θεσσαλονικείς παραθεριστές, η υπόλοιπη Χαλκιδική ΔΕΝ δουλεύει με Θεσσαλονικείς. Δεν μιλάω για τα παράνομα δωμάτια της κυρά-Νίτσας που ούτε αποδείξεις κόβει, ούτε προσωπικό απασχολεί και κάνει ΚΑΚΟ στον οργανωμένο τουρισμό.
Αντίθετα πολλές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης επιβιώνουν πλέον χάρη στον τουρισμό της Χαλκιδικής. Στον όποιο στραβό-άναρχο-μη ποιοτικό τουρισμό.Απλά αν δεν ήταν η θεσσαλονίκη την χαλκιδική κανείς δεν θα την ήξερε. Ο θεσσαλονικιώτικος τουρισμός έσπρωξε το όλο πράγμα. Επίσης, δεν μιλάμε μόνο για τουρισμό. Αν δει κανείς την ζωή της χαλκιδικής τον χειμώνα, θα καταλάβει πόσο ισχύει ο χαρακτηρισμός 'επίνειο'
για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις, ούτε σαλονικιός είμαι, ούτε παρααλάσσια οικόπεδα έχω. ίσα ίσα έχω πολλά πολλά πάρε-δώσε με την χαλκιδική εδώ και 6 μήνες
-
Προσπερνώντας τη μηδενικής χρησιμότητας δήλωση του Μπουτάρη, έχω να παραθέσω αυτό που διάβασα:
-
χτες ειχαμε μαλλον γενικο σαφαρι της δημοτικης
και στη Νικης εγινε της πινακιδας!
-
Ο Οργανισμός όπως είπε ο πρόεδρός του και δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, θα απαντήσει συγκεκριμένα μετά τις 15 Μαρτίου, επισημαίνοντας ότι πρακτικά η πρόταση αυτή σημαίνει 500.000 αφίξεις στη Θεσσαλονίκη το 2012, αλλά όπως ανέφερε πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να δούμε τι θα γίνει με το PSI.
Το 2011 η εταιρεία διακίνησε από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης 207.000 επιβάτες όμως μόνο ένα 15-20% έμειναν στη Θεσσαλονίκη και οι πιο πολλοί κατευθύνθηκαν κυρίως αποκλειστικά στη Χαλκιδική. Ετσι υπάρχουν αντιρρήσεις από μέλη του Οργανισμού που λένε ότι « δεν γίνεται να πληρώνουμε εμείς και να ωφελείται κυρίως η Χαλκιδική, που δεν βάζει καθόλου το χέρι στην τσέπη για να στηρίξει τη συνεργασία με τη Ryan Air».
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
η υπόλοιπη Χαλκιδική ΔΕΝ δουλεύει με Θεσσαλονικείς.
Βαριές κουβέντες. Μακάρι κάποτε να βάλουν διόδια και ακριβά μάλιστα... έτσι θα φανεί και κατα πόσο έχεις δίκιο.
Μπορεί παλαιώτερα να ισχύει αυτό που λες. Πλέον έχει αλλάξει. Εδώ και χρόνια.
Ο Νο1 σε τζίρο 'Μασούτης', είναι αυτός της Νικήτης. Εταιρείες διανομής τροφίμων με έδρα τη Θεσσαλονίκη ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ για να κλεισουν μαγαζια. Κουφώματα, είδη υγειηνής, συνεργεία κλπ. Αυτό με το αεροδρόμιο που λέει ο Μπουτάρης αποδυκνύει και την πραγματικότητα. Αν ρωτήσεις τους ξένους τουρίστες αν γνωρίζουν περισσότερο τη Θεσσαλονίκη ή τη Χαλκιδική θα εκπλαγείς από την απάντηση.
Τα διόδια αν θέλει, να τα βάλει στις εξόδους της πόλης. Τότε θα φανεί αν έχω δίκιο η άδικο. Γιατί αν τα βάλει στο Μεσημέρι, τότε δεν θα αποδείξει τίποτα. Άσε ελεύθερο τον περιφερειακό και την έξοδο από το αεροδρόμιο. Γιατί έχει πάρα πολλούς Κοζανίτες-Σερραίους κλπους Β.Ελλαδίτες, Σκοπιανούς-Σέρβους-Βούλγαρους που ο μόνος λόγος που περνάνε από τους δρόμους της Θεσσαλονίκης, είναι η Χαλκιδική. Ποιος λοιπόν, είναι το επίνειο ποιανού;;Απλά αν δεν ήταν η θεσσαλονίκη την χαλκιδική κανείς δεν θα την ήξερε.
sais who ??
Ο θεσσαλονικιώτικος τουρισμός έσπρωξε το όλο πράγμα.
Μην μπερδεύεις την κυρά-Σούλα με τα παράνομα δωμάτια, με τον Τουρισμό.
Επίσης, δεν μιλάμε μόνο για τουρισμό.
Ακριβώς... Δες τη αγροτική παραγωγή έχει η Χαλκιδική, και μετά θα καταλάβεις και γιατί δεν έχει εξελιχθεί τουριστικά όσο έπρεπε. Η ελιά Χαλκιδικής είναι η καλύτερη ελιά παγκόσμια για φαγητό(όχι για λάδι). Στην περιοχή της Σιθωνίας παράγεται ένα τεράστιο μέρος της εγχώριας παραγωγής σε μέλι. Εκτός από την ετικέτα 'Σίθων', θα το δεις και με ιδιωτική ετικέτα πολλών s/m. Και εξάγεται και σημαντικό μέρος αυτού. Όπως και άλλα αγροτικά προϊόντα.
Αν δει κανείς την ζωή της χαλκιδικής τον χειμώνα, θα καταλάβει πόσο ισχύει ο χαρακτηρισμός 'επίνειο'
Αν δεις τα αυτοκίνητα έξω από τα κέντρα διασκέδασης της Θεσσαλονίκης το χειμώνα, τα μισά είναι γεμάτα από γύρω επαρχιώτες. Επίσης ζωή έχει τον Μάιο-Ιούνιο-Σεπτέμβρη-Οκτώβρη. Δηλαδή πλην Ιουλίου-Αυγούστου που έχει Έλληνες ζει και τους άλλους μήνες.για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις, ούτε σαλονικιός είμαι, ούτε παρααλάσσια οικόπεδα έχω. ίσα ίσα έχω πολλά πολλά πάρε-δώσε με την χαλκιδική εδώ και 6 μήνες
Φαντάζομαι για δουλειά; -
Ειμαι στο ΕΤΕΚΑ στην Αλκαμενους και περιμενω να ολοκληρωθει το μεσα-εξω με 7,5 ευρω. Ο κυρ θανατος με το cyclon στη γωνια το πηγε στα 8 ευρω και ειπα να μην τον γυροφερνω σαν ερωτευμενος σχιζοφρενης. Γρηγορα το επιασαν, δεν μου αρεσε ιδιαιτερα ενα τσεκ στα λαδια που δεν ζητησα και η ακολουθη προτροπη πλυσιματος μηχανης. Θα δειξει, παντως εχει καρεκλες και ανοιχτο wifi γειτονα!
Posts προς Θεσσαλονικείς