-
Ο χρήστης giannisj5 έγραψε:
Τι εννοείς είναι αφόρτιστη;; Αν είναι αφόρτιστη πώς θα βάλεις μπρος;
Με ταχύτητα... πως αλλιώς? Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.
Aμα ειναι αφορτιστη θα θελει υγρα και φορτιση.Δεν θα την βαλεις ετσι πανω στο αμαξι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι εννοείς είναι αφόρτιστη;; Αν είναι αφόρτιστη πώς θα βάλεις μπρος;
Με ταχύτητα... πως αλλιώς? Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.
Aμα ειναι αφορτιστη θα θελει υγρα και φορτιση.Δεν θα την βαλεις ετσι πανω στο αμαξι.
Ο φίλος μου τράκαρε πριν 2 βδομάδες, οπότε η μπαταρία θα είναι μια χαρά...
-
Αλλο το αφορτιστη και αλλο οτι θα την μεταφερεις απο αλλο αμαξι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλλο το αφορτιστη και αλλο οτι θα την μεταφερεις απο αλλο αμαξι.Θα τη μεταφέρω από άλλο αμάξι αλλά ήταν για 2 βδομάδες στην αποθήκη, δεν νομίζω να έπαθε τίποτα αυτές τις 2 βδομάδες αλλά δεν είμαι και σίγουρος, γι'αυτό και οι ερωτήσεις.
-
Αν δεν έχει καταστραφεί εσωτερικά κατά τη σύγκρουση και δεν είχε βραχυκυκλωθεί κανένα κύκλωμα μια χαρά πρέπει να είναι, θα βάλει και μπρος κανονικά.
-
Ο χρήστης giannisj5 έγραψε:
Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.Με τέτοιο τη δοκίμασες?
-
Υπαρχουν και 12βολτα δοκιμαστικα κατσαβιδια για το αυτοκινητο, αλλα χρησιμοποιουνται κυριως για εντοπισμο βλαβων,ασυνεχειας κλπ.δειχνουν οτι η μπαταρια εχει ρευμα αλλα το ζητημα ειναι ποσο ειναι αυτο το ρευμα,γιατι και στα 12v θα αναψει το λαμπακι αλλα ουσιαστικα η μπαταρια θα ειναι αφορτιστη.
http://img577.imageshack.us/img577/2169 ... 23bc5b.jpg
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.
Με τέτοιο τη δοκίμασες?
http://www.electromotive.gr/images/UNIO ... 89d818.jpg
-
Το κατσαβίδι που έχει και καλώδιο με μανταλάκι πίσω, είναι μόνον για έλεγχο συνέχειας. Δεν βλέπει τίποτα άλλο. Είναι μόνον για τον τεχνίτη, που ψάχνει για ρεύμα για να συνδέσει κάτι. Το έχει ρεύμα (για να ανάψει ένα λαμπάκι), μέχρι το έχει ρεύμα, (για να γυρίσει την μίζα), απέχει όσο η μέρα από την νύχτα.
Α. -
O σωστος λογος για τον οποιο αποσυνδεουμε πρωτα τον αρνητικο πολο ειναι ο παρακατω.(χθες βαριομουν να ψαχνω στα βιβλια και εγραψα οτι θυμομουν).Εστω οτι με ενα γερμανικο κλειδι προσπαθουμε να αποσυνδεσουμε τον αρνητικο πολο(ξεβιδωνοντας το αντιστοιχο παξιμαδι),αν τοτε οπως περιστρεφουμε το κλειδι ακουμπησει η ελευθερη του ακρη καπου στο αμαξωμα, δεν θα συμβει τιποτα αφου και τα δυο ακρα του κλειδιου θα ειναι φορτισμενα αρνητικα.Αν ομως αυτο γινει προσπαθωντας να αποσυνδεσουμε πρωτα τον θετικο πολο τοτε η μια ακρη του κλειδιου θα ειναι φορτισμενη θετικα(αφου θα ακουμπαει στο παξιμαδι του θετικου πολου) και η αλλη ακρη αρνητικα(αφου θα ερθει σε επαφη με το αμαξωμα).Τοτε θα συμβει ταχεια εκφορτιση της μπαταριας και η ενταση του ρευματος που θα περασει απο το κλειδι που κραταμε μπορει να ξεπερασει ανετα τα 200Α με προφανη αποτελεσματα.Ειναι ενα ακραιο παραδειγμα (που ομως εχει γινει αρκετες φορες με τραγικα αποτελεσματα)και ετσι η οδηγια ειναι να βγαζουμε πρωτα τον αρνητικο πολο και αντιστοιχα να τον συνδεουμε τελευταιο.
-
Για να αλλάξω μια μπαταριά σε ένα αυτοκίνητο, χρησιμοποιώ ένα εργαλείο που συντηρεί τους κωδικούς. Το έχω ξαναγράψει.
Μα είδα πριν κάνα μήνα, τον προμηθευτή μου, που πουλάει και λιανική, ένα άλλο κόλπο!!!.
Βάζει εμπρός το αυτοκίνητο, μετράει την τάση του ρεύματος και όταν τον ικανοποιεί, αφήνει ανοικτή την μηχανή, λύνει την μπαταρία την βγάζει και βάζει την καινούργια. Φοβήθηκα διότι όταν το είχα κάνει πριν πολλά χρόνια σε αυτοκίνητο με δυναμό, μου έκαψε ασφάλειες. Δοκιμάζοντας τώρα με alternator, η τάση σταθερή στο 14,2, και ούτε γάτα ούτε ζημιά!!.
Τώρα το ποιο πόλο βγάζουμε πρώτο δεν γράφετε πουθενά. Συνήθισα να βγάζουν τον αρνητικό πρώτα, διότι δεν έχει επάνω του ‘τσαμασίδια’ όπως συνηθίζετε στον θετικό, και έτσι ευκολότερα των εξασφαλίζεις, να μην κάνει κανένα spark.
Α. -
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
O σωστος λογος για τον οποιο αποσυνδεουμε πρωτα τον αρνητικο πολο ειναι ο παρακατω.(χθες βαριομουν να ψαχνω στα βιβλια και εγραψα οτι θυμομουν).Εστω οτι με ενα γερμανικο κλειδι προσπαθουμε να αποσυνδεσουμε τον αρνητικο πολο(ξεβιδωνοντας το αντιστοιχο παξιμαδι),αν τοτε οπως περιστρεφουμε το κλειδι ακουμπησει η ελευθερη του ακρη καπου στο αμαξωμα, δεν θα συμβει τιποτα αφου και τα δυο ακρα του κλειδιου θα ειναι φορτισμενα αρνητικα.Αν ομως αυτο γινει προσπαθωντας να αποσυνδεσουμε πρωτα τον θετικο πολο τοτε η μια ακρη του κλειδιου θα ειναι φορτισμενη θετικα(αφου θα ακουμπαει στο παξιμαδι του θετικου πολου) και η αλλη ακρη αρνητικα(αφου θα ερθει σε επαφη με το αμαξωμα).Τοτε θα συμβει ταχεια εκφορτιση της μπαταριας και η ενταση του ρευματος που θα περασει απο το κλειδι που κραταμε μπορει να ξεπερασει ανετα τα 200Α με προφανη αποτελεσματα.Ειναι ενα ακραιο παραδειγμα (που ομως εχει γινει αρκετες φορες με τραγικα αποτελεσματα)και ετσι η οδηγια ειναι να βγαζουμε πρωτα τον αρνητικο πολο και αντιστοιχα να τον συνδεουμε τελευταιο.
Και πολύ σωστά φίλε το αιτιολογείς, μπράβο!.
Και να το είχα σκεφτεί πριν χρόνια, σίγουρα τώρα με τα πολύγονα με καστανιά, το έχω ξεχάσει.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Για να αλλάξω μια μπαταριά σε ένα αυτοκίνητο, χρησιμοποιώ ένα εργαλείο που συντηρεί τους κωδικούς.
Μα είδα πριν κάνα μήνα, τον προμηθευτή μου, που πουλάει και λιανική, ένα άλλο κόλπο!!!.
Βάζει εμπρός το αυτοκίνητο, μετράει την τάση του ρεύματος και όταν τον ικανοποιεί, αφήνει ανοικτή την μηχανή, λύνει την μπαταρία την βγάζει και βάζει την καινούργια....Παρόλα αυτά εγώ θα αισθανόμουνα πιο ασφαλής αν χωρίς να ανάψω καν μηχανή συνέδεα με καλωδιάκια με κροκοδειλάκια τα καλώδια που πάνε στην μπαταρία με την επόμενη μπαταρία. Μετά μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις με την παλιά και βάζεις την καινούργια.
-
Το πιο σωστο ειναι ενα τετοιο εργαλειο το οποιο συνδεεται ειτε στον αναπτηρα ειτε στην θυρα ΟBD και κραταει ολα τα δεδομενα,βεβαια ειναι λιγο ακριβο για ιδιωτικη χρηση.Ουσιαστικα ειναι μια επαναφορτιζομενη μπαταρια που την συνδεουμε στο οχημα πριν αφαιρεσουμε την παλια.Υπαρχουν και πιο απλα με μια 9βολτη μπαταρια αλλα αυτα κραταν μαλλον μονο τις μνημες του ραδιοφωνου,ειναι πιο πολυ χρησιμα για παλια αυτοκινητα χωρις πολλα ηλεκτρικα επανω.
http://www.karaiskostools.gr/index.php? ... &Itemid=64
-
Ωραίο εργαλείο, δεν είναι τέτοια τα 2 δικά μου. μοιάζουν περισσότερο με την «σιγουριά» του φίλου mod.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Για να αλλάξω μια μπαταριά σε ένα αυτοκίνητο, χρησιμοποιώ ένα εργαλείο που συντηρεί τους κωδικούς. Το έχω ξαναγράψει.
Μα είδα πριν κάνα μήνα, τον προμηθευτή μου, που πουλάει και λιανική, ένα άλλο κόλπο!!!.
Βάζει εμπρός το αυτοκίνητο, μετράει την τάση του ρεύματος και όταν τον ικανοποιεί, αφήνει ανοικτή την μηχανή, λύνει την μπαταρία την βγάζει και βάζει την καινούργια. Φοβήθηκα διότι όταν το είχα κάνει πριν πολλά χρόνια σε αυτοκίνητο με δυναμό, μου έκαψε ασφάλειες. Δοκιμάζοντας τώρα με alternator, η τάση σταθερή στο 14,2, και ούτε γάτα ούτε ζημιά!!.
Τώρα το ποιο πόλο βγάζουμε πρώτο δεν γράφετε πουθενά. Συνήθισα να βγάζουν τον αρνητικό πρώτα, διότι δεν έχει επάνω του ‘τσαμασίδια’ όπως συνηθίζετε στον θετικό, και έτσι ευκολότερα των εξασφαλίζεις, να μην κάνει κανένα spark.
Α.Δεν προκαλείται βλάβη στο alternator όταν δουλεύει χωρίς μπαταρία;
-
Όταν αποσυνδέεις τη μπαταρία δημιουργείται στιγμιαία αύξηση τάσης και μπορεί να κάψεις ΑΚΡΙΒΑ ηλεκτρονικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου.
Τα αμάξια που ελέγχουν την τάση του εναλλάκτη μέσω του εγκεφάλου, μπορεί να δουλέψουν χωρίς μπαταρία αλλά δεν ξέρεις πως είναι σχεδιασμένο το κάθε αυτοκίνητο να λειτουργεί (μπορεί η μπαταρία να είναι απαραίτητο στοιχείο του κυκλώματος).
Αν αποσυνδέεις τη μπαταρία σε πολλά αμάξια καθε μέρα, σίγουρα θα βρεις κάποιο που παθαίνει ζημιά. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν αποσυνδέεις τη μπαταρία δημιουργείται στιγμιαία αύξηση τάσης και μπορεί να κάψεις ΑΚΡΙΒΑ ηλεκτρονικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου.Τα αμάξια που ελέγχουν την τάση του εναλλάκτη μέσω του εγκεφάλου, μπορεί να δουλέψουν χωρίς μπαταρία αλλά δεν ξέρεις πως είναι σχεδιασμένο το κάθε αυτοκίνητο να λειτουργεί (μπορεί η μπαταρία να είναι απαραίτητο στοιχείο του κυκλώματος).
Αν αποσυνδέεις τη μπαταρία σε πολλά αμάξια καθε μέρα, σίγουρα θα βρεις κάποιο που παθαίνει ζημιά.
Κάλε μου φίλε αναμφίβολα, ο συσσωρευτής παίζει στο σύστημα φόρτισης και ρόλο σταθεροποίησης τάσης. Είναι και ο λόγος που με το δυναμό δεν αποτολμώ. Τα alternator, με το ηλεκτρονικό σύστημα αυτομάτου, δεν έχουν περιθώριο υπέρτασης. Μα δεν το κάνω, φοβάμαι. Το έκανα μια φορά δοκιμαστικά και τέλος, βάζω το εργαλείο. Σίγουρα κανένας δεν μπορεί να μου εγγυηθεί, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στον αυτόματο, που δεν βρίσκετε όντας υπάρχουσα η τελειωμένη μπαταριά, με της μεγάλες αντιστάσεις. Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.
Η δεύτερη τεχνική σκέψη, είναι καλύτερη από την πρώτη!!!!....
Φιλικά
Α. -
Ειμαι καινούργιος στο forum και να σας πω την εμπειρία μου με τις μπαταρίες και μάλιστα έχω και πρόσφατη.
Είμαι κάτοχος ένος Hyundai Accent 2001 και για 4 χρόνια είχε πάνω μια Vega που είχε αντικαταστήσει την εργοστασιακή Solite.
Η Vega παρέδωσε το πνέυμα και πριν 3 μήνες αντικαταστάθηκε απο μια Varta 44amp η οποία όμως μόνο το όνομα γτ απο χάρη δεν είχε καθόλου αφου μετά απο 3 μήνες απεβίωσε αφήνοντας και ίχνη οξέων στον θετικό πόλο κάτι που στην Vega συνέβει μετά απο χρόνια.Η μπαταρία είχε εγγυήση,μπούρδες και θα καταλάβαιτε γτ .Μάλιστα μετά από μέτρηση απο το απογοητευτικό γύρισμα του κλειδιου είχε 6 volt ενω την άλλη μέρα είχε 10V.
Πάω την μπαταρία στο κατάστημα που την είχα βάλει και με το που με βλέπει ο διοκτήτης με την μπαταρία με ρωτάει 'τι πρόβλημα υπάρχει' και του εξηγώ τι συνεβει.Παράλληλα βάζει κάποιο ειδικό ψηφιακό όργανο και περιμένει το αποτέλεσμα και με ρωτάει 'τι αυτόκίνητο είναι' και του λέω 'Hyundai' και χουρλώνει τα μάτια που στην αρχή πίστεψα ότι θα τα ρίξει στον Κορέατη και μου λεέι 'αποκλείεται τα Hyundai έχουν τέλεια ηλεκτρικά' (δεν είναι ψέμα αφού ούτε λάμπα,ούτε ασφάλεια έχω αλλάξει τόσα χρόνια)συμπληρώνοντας ότι οι Varta και Bosch είναι Κίνας και βγαίνουν πολλές προβληματικές αφού έχει 120 στην αποθήκη του και οι 90 του βγαίνουν με πρόβλημα, μη με ρωτήσετε γτ τις πουλάει! (την Varta μου την πούλησε ο γιος του). Το πόρισμα του ειδικού οργάνου ήταν κόμμενο στοιχείο απ' ότι είπε! Μετά από τηλ με τον προμηθευτή του είπε ότι δεν την παίρνει πίσω άρα η εγγύηση πάει περίπατο αν και γνωρίζει ότι οι συγκεκριμένες είναι προβληματικές(δικα του λόγια). Έτσι λοίπον μου έδωσε μια άλλη μπαταρία μάρκας Mitsuba 50amp με 20 ευρώ αν και στην αρχή ζήταγε 30. Να δούμε τι θα βγεί αυτή!!
Μια απορία για όποιων γνωρίζει. Η Vega απ 'οσο θυμάμαι έδειχνε 12,8 σβηστό 14.8 στο ρελαντί κάτι που συμβαίνει και στην Mitsuba που μου φαίνεται λίγο μεγάλο είδικά σε λειτουργία ενώ στην Varta που παρέδωσε πνεύμα 12,4 και 14,4 αντίστοιχα.Μήπως θα υπάρξει πρόβλημα υπερφόρτισης ή υπάρχει ο αυτόματός ή όπως αλλιώς είναι στα νεότερα αυτoκίνητα που 'κόβει' το φορτίο απο κάποια volt και άνω σε περίπτωση υψηλών στρόφων κινητήρα(δεν την έχω μετρήση σε υψηλες στροφές κάτι που θα κάνω)
Επίσης να συμπληρώσω ότι το 80άρι δυναμό δεν έχει κάποιο πρόβλημα (κάτι που φοβήθηκα με την 3μηνη ζωή της Varta) αφού κατα την τοποθέτηση της Varta και της Mitsuba με όλα τα ενεργοφόρα (Αir Condition, φώτα, αντίσταση πίσω τζάμι κλπ) δε πήρε χαμπάρι αφού είχε μια πτώση ούτε 0,10V. -
Αν μια μπαταρία είναι υγιής και γεμάτη τότε το βολτόμετρο θα δείχνει τη μέγιστη τάση φόρτισης κάπου στα 14,4 και δεν τραβάει σχεδόν καθόλου ρεύμα, οπότε θεωρητικά και να την αποσυνδέσεις δεν θα πρέπει να γίνει κάτι στην τάση.... Στην πράξη φύλαγε τα ρούχα σου.... και για να την αλλάζεις η μπαταρία δεν θα είναι υγιής και δεν θα λειτουργεί σωστά.
Μπαταρία αυτοκινήτου...