Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.
Με τέτοιο τη δοκίμασες?
http://www.electromotive.gr/images/UNIO ... 89d818.jpg
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.
Με τέτοιο τη δοκίμασες?
http://www.electromotive.gr/images/UNIO ... 89d818.jpg
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλλο το αφορτιστη και αλλο οτι θα την μεταφερεις απο αλλο αμαξι.
Θα τη μεταφέρω από άλλο αμάξι αλλά ήταν για 2 βδομάδες στην αποθήκη, δεν νομίζω να έπαθε τίποτα αυτές τις 2 βδομάδες αλλά δεν είμαι και σίγουρος, γι'αυτό και οι ερωτήσεις.
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι εννοείς είναι αφόρτιστη;; Αν είναι αφόρτιστη πώς θα βάλεις μπρος;
Με ταχύτητα... πως αλλιώς? Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.
Aμα ειναι αφορτιστη θα θελει υγρα και φορτιση.Δεν θα την βαλεις ετσι πανω στο αμαξι.
Ο φίλος μου τράκαρε πριν 2 βδομάδες, οπότε η μπαταρία θα είναι μια χαρά...
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τι εννοείς είναι αφόρτιστη;; Αν είναι αφόρτιστη πώς θα βάλεις μπρος;
Με ταχύτητα... πως αλλιώς? Σύνδεσα πάντως στην μπαταρία ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι και είχε ρεύμα.
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
Aπο την στιγμη που δεν εχεις πολλα εξτρα ωστε να χρειαζονται και αντιστοιχα μεγαλη χωρητικοτητα μπαταριας δεν θα εχεις κανενα προβλημα.Η καταναλωση του immobilazer ειναι αμελητεα.Θα ελεγα οτι και η μπαταρια που εχεις ηδη επανω ειναι λιγο μεγαλη για τον κυβισμο του αυτοκινητου σου.
Κλειστος ο διακοπτης και τα κλειδια στην τσεπη σου.Να ξερεις και τυχων κωδικους σε ραδιο cd .
Και κατι ακομα,πρωτα αφαιρουμε τον αρνητικο πολο και μετα το θετικο,και στην τοποθετηση της νεας αντιστροφα πρωτα συνδεουμε τον θετικο πολο και στο τελος τον αρνητικο.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω όταν την αλλάζω ή απλά βγάζω την παλιά και βάζω την καινούργια? Δεν υπάρχει κίνδυνος να καεί κάτι? Μπορώ να βάλω την καινούργια ακόμη κι αν είναι αφόρτιστη?
Γεια σας, έχω ένα Daewoo Espero GLX 1.5 και έχει πάνω του μια μπαταρία 12V, 62Ah, 580A και γράφει πάνω 56219RMF, δεν ξέρω τι μοντέλο είναι. Τώρα και 2 μήνες μου εμφανίζει προβλήματα, συνήθως τα πρωινά και στο πολύ κρύο, όπως το να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Θέλω να την αλλάξω και ένας φίλος μου έδωσε την Exide EC550 (http://brccy.com/product.php?productid=16149) η οποία είναι 12V, 55Ah, 460A. Η ερώτηση μου είναι αν μπορώ να κάνω την αλλαγή μπαταρίας χωρίς να προκύψει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Να πω ότι δεν έχει ούτε συναγερμό, ούτε τίποτα, έχει όμως immobilazer.
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τί σημαίνει δεν σε ενδιαφέρει ο συναγερμός?
βάλε συναγερμό που να ανοίγει τις ασφάλειες, όπως όλοι που δεν έχουν τηλεχειρισμό στο κλειδί. πολύ πιο απλό κ φθηνό
αυτό φίλε μου δεν το έχω ακούσει και δεν το ξέρω, μπορείς να μου δείξεις κάποιο?
Γεια σας παιδιά, έχω ένα Daewoo Espero 1.5 GLX με κεντρικό κλείδωμα αλλά εγώ θέλω να του βάλω κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειριστήριο. Ξέρει κάποιος να μου προτείνει κάποιο κιτ? Δεν με ενδιαφέρει ο συναγερμός. Βρήκα στο eBay αυτά:
http://viewitem.eim.ebay.gr/Universal-Car-Fob-Remote-Locking-Keyless-Entry-System/260840122726/item
http://viewitem.eim.ebay.gr/Universal-Car-Central-Locking-System-4-Door-Lock-System/220810563515/item
Το δεύτερο έχει και 4 πράγματα που νομίζω ότι είναι καινούργιες ασφάλειες. Αυτά, αν κατάλαβα καλά, είναι για τα αυτοκίνητα που δεν έχουν κεντρικό κλείδωμα από το εργοστάσιο έτσι? Το πρώτο κάνει στο αμάξι μου? και αν ναι που συνδέω τα καλώδια? στον πίνακα με τις ασφάλειες?