-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Καλησπέρα σας!!! Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει να μου πει τι αμορτισέρ να βάλω σε ένα BMW 316i,(μοντ.1990)? Ρώτησα και μου πρότειναν κίτρινα ή μαύρα bilstein?
Μεταξύ αυτών τών δυο τι να ΄΄φορέσω΄΄?
Οι ποιο πολλοί μου λένε μαύρα, θα έχεις άνεση και θα είναι μια χαρά και είναι και μισή τιμή σχεδόν απο τα κίτρινα.
Τα κίτρινα μου λένε ειναι για γκάζια και γρήγορες στροφές και μεγάλο κόστος.
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος?Aν διαβασεις λιγο το τοπικ, καθως και αλλα σχετικα, θα δεις οτι δεν υπαρχει καποιος που να ειναι ευχαριστημενος με τα bilstein μαυρα, συν του γεγονοτος οτι τα φτυνουν γρηγορα.
Κοιτα και σε αλλες εταιρειες, οπως κονι κοκκινα, μονροε σενσατρακ κλπ.
Η προταση μου:Kyaba excel g αν βγαινουν γι αυτο το μοντελο bmw.
Θα τα εχεις μεχρι να αποσυρεις το οχημα!
100+ sto 90%
A. -
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
+1για τα bilstein sport b6 τα εχω βαλει σε πουντο μκ2βσπορτιγκ εχει παραπανω κοπανημα αλλα ειναι πολυ καλα στο δρομο ειδικα αν το στριβεις το αμαξι.ποιοτικος ειναι ανωτερα απο koni και kayaba.
Αναμφίβολα φιλέ μου συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Bilstein κίτρινα και kayaba!!....
Πάμε σε συγκρίσιμα μεγέθη.
Biltein κίτρινα και koni.
Προσωπικά με την πείρα μου, συστήνω koni. (βεβαία ότι θέλει ο πελάτης. Το ποσοστό του κέρδους είναι ίδιο!!!!...).
Ο λόγος:
Είναι διεθνώς ανεγνωρισμένα όπως και τα bilstein 1-1!.
Ρυθμίζοντα ακριβώς με της ανάγκες του οδηγού και του αυτοκινήτου. 2-1!. (προϋποθέτει αμορτισερόμετρο. όποιοι δεν έχουν δεν μπορούν να τα ρυθμίσουν)
Έχουν ανταλλακτικά για την μετά από χρόνια επισκευή τους. 3-1!
Στα – τους, είναι και τα δυο ακριβά….. μα όταν αποφάσισες τότε η σήμερα να αγοράσεις μια BMW, έπρεπε να γνωρίζεις ότι είναι μεταξωτό βρακί, και όχι πχ seat!. Όποτε εδώ κολάει το ‘μεταξωτά βρακιά….. για επιδέξιους κόκκους’!!!
Δεν είμαι σε κανενός την τσέπη, και μπορεί η γνώμη μου να θεωρηθεί υποκειμενική. Μα οι αλήθειες δεν πρέπει να γράφονται?. Προσωπικά δεν υπήρξα ποτέ ‘δήθεν’.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλησπέρα σας!!! Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει να μου πει τι αμορτισέρ να βάλω σε ένα BMW 316i,(μοντ.1990)? Ρώτησα και μου πρότειναν κίτρινα ή μαύρα bilstein?
Μεταξύ αυτών τών δυο τι να ΄΄φορέσω΄΄?
Οι ποιο πολλοί μου λένε μαύρα, θα έχεις άνεση και θα είναι μια χαρά και είναι και μισή τιμή σχεδόν απο τα κίτρινα.
Τα κίτρινα μου λένε ειναι για γκάζια και γρήγορες στροφές και μεγάλο κόστος.
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος?Aν διαβασεις λιγο το τοπικ, καθως και αλλα σχετικα, θα δεις οτι δεν υπαρχει καποιος που να ειναι ευχαριστημενος με τα bilstein μαυρα, συν του γεγονοτος οτι τα φτυνουν γρηγορα.
Κοιτα και σε αλλες εταιρειες, οπως κονι κοκκινα, μονροε σενσατρακ κλπ.
Η προταση μου:Kyaba excel g αν βγαινουν γι αυτο το μοντελο bmw.
Θα τα εχεις μεχρι να αποσυρεις το οχημα!
100+ sto 90%
A.To κάνεις λίγο δίφραγκα αυτό μάστορα
-
Tα ΚΥΒ excel-g στο σιβικ μου έχουν ~120.000 χλμ και μπορώ να σε βεβαιώσω ότι το αμάξωμα πλέει σαν βάρκα και σε μεγάλες λακκούβες έχω συνηθίσει να διορθώνω με το τιμόνι.
Βέβαια στο αμορτισερόμετρο της exress service βγαίνουν άριστα και το αμάξωμα σε κλασσική δοκιμή των αμορτισέρ (πάτημα) δεν ταλαντεύεται καθόλου.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Tα ΚΥΒ excel-g στο σιβικ μου έχουν ~120.000 χλμ και μπορώ να σε βεβαιώσω ότι το αμάξωμα πλέει σαν βάρκα και σε μεγάλες λακκούβες έχω συνηθίσει να διορθώνω με το τιμόνι.Βέβαια στο αμορτισερόμετρο της exress service βγαίνουν άριστα και το αμάξωμα σε κλασσική δοκιμή των αμορτισέρ (πάτημα) δεν ταλαντεύεται καθόλου.
+1
για τα bilstein sport b6 τα εχω βαλει σε πουντο μκ2βσπορτιγκ εχει παραπανω κοπανημα αλλα ειναι πολυ καλα στο δρομο ειδικα αν το στριβεις το αμαξι.ποιοτικος ειναι ανωτερα απο koni και kayaba.
Αναμφίβολα φιλέ μου συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Bilstein κίτρινα και kayaba!!....
Πάμε σε συγκρίσιμα μεγέθη.
Biltein κίτρινα και koni.
Προσωπικά με την πείρα μου, συστήνω koni. (βεβαία ότι θέλει ο πελάτης. Το ποσοστό του κέρδους είναι ίδιο!!!!...).
Ο λόγος:
Είναι διεθνώς ανεγνωρισμένα όπως και τα bilstein 1-1!.
Ρυθμίζοντα ακριβώς με της ανάγκες του οδηγού και του αυτοκινήτου. 2-1!. (προϋποθέτει αμορτισερόμετρο. όποιοι δεν έχουν δεν μπορούν να τα ρυθμίσουν)
Έχουν ανταλλακτικά για την μετά από χρόνια επισκευή τους. 3-1!
Στα – τους, είναι και τα δυο ακριβά….. μα όταν αποφάσισες τότε η σήμερα να αγοράσεις μια BMW, έπρεπε να γνωρίζεις ότι είναι μεταξωτό βρακί, και όχι πχ seat!. Όποτε εδώ κολάει το ‘μεταξωτά βρακιά….. για επιδέξιους κόκκους’!!!
Δεν είμαι σε κανενός την τσέπη, και μπορεί η γνώμη μου να θεωρηθεί υποκειμενική. Μα οι αλήθειες δεν πρέπει να γράφονται?. Προσωπικά δεν υπήρξα ποτέ ‘δήθεν’.
Φιλικά
Α.Για ενα αμαξι χρονολογιας 1993 δεν νομιζω οτι αξιζει να δωσει καποιος 500+ γιουρο οταν με τα μισα λεφτα μπορει να βαλει αξιοπρεπεστατα αμορτισερ.
Πριν λιγες μερες μπηκαν bilstein μαυρα σε CLK και ειναι μια χαρα,μιλαμε παντα για οδηγηση νορμαλ και οχι τρελες .
Και τα monroe που ειπες σε αλλο ποστ ειναι καλα αμορτισερ για καποιον που θελει απλα να μετακινειται με ασφαλεια,ειναι και φθηνα. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Καλησπέρα σας!!! Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει να μου πει τι αμορτισέρ να βάλω σε ένα BMW 316i,(μοντ.1990)? Ρώτησα και μου πρότειναν κίτρινα ή μαύρα bilstein?
Μεταξύ αυτών τών δυο τι να ΄΄φορέσω΄΄?
Οι ποιο πολλοί μου λένε μαύρα, θα έχεις άνεση και θα είναι μια χαρά και είναι και μισή τιμή σχεδόν απο τα κίτρινα.
Τα κίτρινα μου λένε ειναι για γκάζια και γρήγορες στροφές και μεγάλο κόστος.
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος?Aν διαβασεις λιγο το τοπικ, καθως και αλλα σχετικα, θα δεις οτι δεν υπαρχει καποιος που να ειναι ευχαριστημενος με τα bilstein μαυρα, συν του γεγονοτος οτι τα φτυνουν γρηγορα.
Κοιτα και σε αλλες εταιρειες, οπως κονι κοκκινα, μονροε σενσατρακ κλπ.
Η προταση μου:Kyaba excel g αν βγαινουν γι αυτο το μοντελο bmw.
Θα τα εχεις μεχρι να αποσυρεις το οχημα!
100+ sto 90%
A.To κάνεις λίγο δίφραγκα αυτό μάστορα
Αφορά το ποσοστό μιας μάρκας, που δεν έχω απροβλημάτιστους πελάτες. Δεν σημαίνει ότι όταν μου τα ζητάνε επί τούτου, δεν τα τοποθετώ.
Από τα συμφραζόμενα των παραθέσεων μου, μπορεί κάποιος με δική του ευθύνη, να προσδιορίσει την μάρκα που εννοώ.
Ντε φάκτο μηδενισμοί, δεν γίνονται δημοσίως.
Έτσι το 100%+ στο 90% των γραφόμενων του φίλου αποκωδικοποιείτε!.
Φιλικά
Α. -
1)Για ενα αμαξι χρονολογιας 1993 δεν νομιζω οτι αξιζει να δωσει καποιος 500+ γιουρο οταν με τα μισα λεφτα μπορει να βαλει αξιοπρεπεστατα αμορτισερ.
2)Πριν λιγες μερες μπηκαν bilstein μαυρα σε CLK και ειναι μια χαρα,μιλαμε παντα για οδηγηση νορμαλ και οχι τρελες .
3)Και τα monroe που ειπες σε αλλο ποστ ειναι καλα αμορτισερ για καποιον που θελει απλα να μετακινειται με ασφαλεια,ειναι και φθηνα.
1)και σίγουρα η επιλογή είναι δική σου. οπωσδήποτε έδωσα λύση για όλα τα βαλάντια!!!...
Η αξιοπρέπεια δεν σημαίνει και αντίστοιχη απόδοση. Σήμερα αυτοκίνητο σαν το δικό σου, μετά από ανακατασκευή, πωλείτε 25000ε . η αξία του προσεγμένου αυτοκινήτου δεν χάνει της αξία του σήμερα.
2)δυο αντικείμενα με την ίδια μάρκα, δεν σημαίνει ότι έχουν και την ίδια σχέση μεταξύ τους. Πχ δεν έχουν και την ιδία χώρα παραγωγής. Καμία σχέση κατασκευαστικής σύγκρισης. Τα στήριξαν με το όνομα, γιατί απλά ο κόσμος φτώχυνε διεθνώς.
3)και όμως δεν τα προτίμησες!!!.... μια μάρκα που δεν έβγαλε ένα φτηνότερο, αλλά πουλάει τα πρωτότυπα σε χαμηλότερη τιμή….
Μα αφού ρώτησες…..
Α. -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Καλησπέρα σας!!! Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει να μου πει τι αμορτισέρ να βάλω σε ένα BMW 316i,(μοντ.1990)? Ρώτησα και μου πρότειναν κίτρινα ή μαύρα bilstein?
Μεταξύ αυτών τών δυο τι να ΄΄φορέσω΄΄?
Οι ποιο πολλοί μου λένε μαύρα, θα έχεις άνεση και θα είναι μια χαρά και είναι και μισή τιμή σχεδόν απο τα κίτρινα.
Τα κίτρινα μου λένε ειναι για γκάζια και γρήγορες στροφές και μεγάλο κόστος.Σε Τέμπρα έβαλα τα Β6 (κίτρινα) αντί των Β4 (μαύρων) και δεν το μετάνοιωσα. Το αυτοκίνητο «πλέει» πολύ λιγότερο ενώ δεν αυξήθηκε σημαντικά το «κοπάνημα». Τα Β6 είναι η χρυσή τομή, ειδικά αν δεν έχεις αλλάξει και ποτέ ελατήρια.
Κι εγώ στην ΒΜW 520 Ε39 έβαλα Β6 αντί για Β4 με τα μαμά ελατήρια. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό στο δρόμο και ΔΕΝ πλέει και εμένα αυτό με ενδιέφερε. Η άνεση όμως στην πόλη έχει μειωθεί και κοπανάει κάπως. Ίσως ο πιο σωστός συνδυασμός να ήταν τα Β6 twin, εγώ έβαλα τα σκληρότερα Β6 monotube και γενικά το αυτοκίνητο το κυκλοφορώ αφόρτωτο. Το ένιωσα να πλέει λίγο μόνο όταν πήγαινα ζωηρά φορτωμένος μέχρι την εταζέρα (μετακόμιση) οπότε συμπεριφερόταν σαν λιγότερο σφιχτό. Οπότε ίσως για κάποιον που μετακινείται με οικογενειακά βάρη (δηλαδή γονείς+παιδιά+ κάποια πράματα) τα Β6 να είναι μια χαρά.
-
Μια κι έχει ανάψει λίγο η συζήτηση
Εάν πχ κάποιος δεν είναι ικανοποιημενος απο τα μαμά αμορτισέρ όσον αφορά την άνεση του αμαξιού του ποιο αμορτισέρ πρέπει να κοιτάξει ας πουμε για να τη βελτιώσει? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μια κι έχει ανάψει λίγο η συζήτηση
Εάν πχ κάποιος δεν είναι ικανοποιημενος απο τα μαμά αμορτισέρ όσον αφορά την άνεση του αμαξιού του ποιο αμορτισέρ πρέπει να κοιτάξει ας πουμε για να τη βελτιώσει?
Η μαμά πάντοτε σαν σωστή μελετήτρια, βρίσκει την χρυσή τομή των πελατών της που αγοράζουν το συγκεκριμένο μοντέλο.
Μα οι αγοραστές δεν αγοράζουν με γνώμονα μόνον το τι τους αρέσει, μα και το που φτάνουν τα λεφτά τους!!!....
Εάν λοιπόν εξομολογηθείς ειλικρινά, την απαίτηση σου και το μοντέλο σου, ίσως μπορέσω να βοηθήσω!!!!....
Α. -
Αυτά που ρωτάς απαιτούν μαντικές ικανότητες... ή σοβαρή εξειδίκευση στο αντικείμενο.
Μία πολύ βασική δυσκολία είναι το τί θεωρεί ο καθένας μας άνετο. Τι δέχεσαι και τι όχι, που κυκλοφορείς και πως οδηγάς. Πόσο θέλεις να πλέει ή να βουλιάζει; Για αυτό λέω μάντης χρειάζεται! Γνωστός μου με ιδιαίτερη ευαισθησία βρήκε την υγειά του με το τρίπορτο Toyota Rav4.... άβυσσος...
Η άνεση βέβαια δεν εξαρτάται μόνο από τα αμορτισέρ. Η οδήγηση και ο οδηγός κάνει διαφορά όπως και κάθισμα, ελατήρια, αντιστρεπτικές, ελαστικά παρεμβύσματα και βέβαια ελαστικά (πέλμα, σκελετός, πλάτος, προφίλ και πίεση). Το πιο εύκολο φυσικά είναι να μειώσεις λίγο την πίεση των ελαστικών (3psi κάνουν διαφορά). Μετά θα φροντίσεις όταν τα αλλάξεις να βάλεις πιο άνετα και με πιο μαλακό σκελετό. Σε Suzuki Swift sport αλλάζανε τις μαμά 17άρες ζάντες του πλούσιου μοντέλου με 16άρες ώστε να μπει λάστιχο πιο υψηλού προφίλ για λόγους άνεσης.
Με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ μπορείς να κάνεις διάφορα αν η μαλακή τους ρύθμιση είναι αρκετά μαλακή. Αλλά συχνά αμορτισέρ θεωρητικά πιο σπορτίφ προσανατολισμού μπορεί να σου προκύψουν πιο άνετα ειδικά σε κάποιου είδους ανωμαλίες. Θυμάμαι σε αυτοκίνητο ενός θείου που είχε βάλει ρυθμιζόμενα Koni να πηγαίνουμε στο χωματόδρομο και να είναι χαλί! Μερικές φορές η μείωση των πλεύσεων εκλαμβάνεται ως αύξηση της άνεσης.
Βέβαια υπάρχουν και λύσεις που μπορούν να συνδυάσουν άνεση και μείωση κλίσεων αλλά ξεφεύγουν οικονομικά... ψιλοενεργητικά κόλπα, αλλάζεις ελατήριο και αμορτισέρ με ειδικές μονάδες που ελέγχονται από αντλίες με ξεχωριστό εγκέφαλο και και ... ή αγοράζεις Citroen και τελείωσες! -
Το να θέλεις ποιο μαλακό η ποιο σκληρό. Το να θέλεις να βαρκάρη στην ευθεία, η ποιο σταθερότητα στης στροφές. Το να θέλεις να μην ξεγεννήσει η γυναίκα σου, σε μια απλή εκδρομή. Το να θέλεις καθήμενος στο πίσω κάθισμα ενός παλαιού civic, να μην βγεις με πονοκέφαλο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχεις ειδίκευση στο θέμα. Σίγουρα οι μαντικές ικανότητες, οι γυάλινες σφαίρες, οι κάρτες ΤΑΡΟ, η αστρολογία, δεν χρειάζονται για τον ΙΧ!!!!......
Απλά να πει στον ιδικό, τον βελτιωτή, τον έμπειρο, ποιο πρόβλημα αντιμετωπίζει!. Δεν είναι ‘γράμματα’!. Δεν είναι μαθηματικά!. Δεν είναι φυσική η χημεία, είναι απλά μια αίσθηση και μόνον…..
Και βεβαίως ο συνάδελφος να μην είναι ξερόλας, η επαγγελματικό ‘ζώο’, η απλά ‘μουντζούρης!!!....
Αυτές της αποφάσεις στο μαγαζί της παίρνω εγώ μετά από 40 χρόνια σαν βελτιωτής. Μα είμαστε πολλοί στη χώρα μας, που έχουν αυτήν την γνώση. Και ας μας ονοματίζουν συλλήβδην όλους με προσβλητικά επίθετα.
Όταν ένας πελάτης έρθει στο γραφείο μου, μου λέει το τι θέλει. Εγώ ξεχωρίζω την λογική κατ’ αυτόν απαίτηση, η διάθεση μ@λ@κι@ς....
Καβαλάω το αυτοκίνητο του, και κάνω μια κυκλική διαδρομή 3456 μέτρων!!!. Αυτή περιέχει τα πάντα. Σαμαράκια, ανηφόρες κατηφόρες, στροφές με ανάποδη κλίση, φρεάτια κατά μεσοίς του δρόμου.
Ολοκληρώνω την εικόνα μου για το αυτοκίνητο, με πάντοτε συνοδηγό τον πελάτη. Κατά την διαδρομή μου λέει ξανά, «δεν θέλω αυτό η εκείνο, η θέλω αυτό η εκείνο…», απλά πράγματα.
Το πώς, το ξέρουμε οι επαγγελματίες του ιδους.
Δεν σου κρύβω ότι πολλές φόρες έρχονται ‘στραβωμένοι’, από διαβάσματα, η αυθαίρετες συμβουλές αδαών ατόμων. Τότε σαφώς και απεριφράστως τους ανακοινώνω ότι δεν ήρθαν στον γιατρό για να καθορίσουν αυτοί την θεραπεία….. όχι πως τους διώχνω εάν είναι κολλημένοι!!!!....μα τους ενημερώνω ότι δε έχω καμία ευθύνη για εργασία που αυτοί παρήγγειλαν - οριοθέτησαν!.
Πριν 28 χρόνια που ήμουν φορντάκιας, μου ήρθε ένας Γιατρός με ένα escort 2000 cc. Μου είπε ότι είναι ‘βάρκα γιαλό’. Μπήκαν άλλα ελατήρια,
(δεν αγοράζω, παραγγέλλω με τα στοιχεία που θέλω, στην ΝΙΚΠΑΣ – Παπαδόπουλος) και έβαλα και bilstein κίτρινα. Έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος 8 χρόνια.
Μέτα μου ξανά ήρθε και μου είπε ότι έχει αρχίσει να κουράζετε, μα θέλει κάτι καλό και ποιο μαλακό. Έβαλα άλλα ελατήρια, και ΚΟΝΙ στην μαμά ρύθμιση, κόκκινα. Μετά από χρόνια ξανά μου είπε ότι τα θέλει ποιο μαλακά. Τα έβγαλα τα επισκεύασα, και τα ρύθμισα ποιο μαλακά. Έμεινε ικανοποιημένος.
Πριν από τέσσερα χρόνια, ξανά ήρθε σε κάποιο service, και μου είπε ότι τα κόκαλα του είναι υπό διάλυση. στεναχωρήθηκα. Παραγγελία άλλα ελατήρια, ελλειπτικά, και Monroe αμορτισέρ. Έγινε ‘βούτυρο’!. Του έκανα και δώρο μια κρεμαγιέρας υδραυλική, που είχα βγάλει από μια απόσυρση.
Μου ανακοίνωσε ότι προτιμά να κάνει βόλτα με βάρκα πάρα με τζετ σκι….. σεβαστό. Σήμερα 86 χρόνων, του ανακοίνωσα ότι πρέπει να σταματήσει να οδηγεί. Τσαντίστηκε και τον έχασα, μα ενημέρωσα τα παιδιά του, που με έγραψαν. Προέχει για αυτούς η κληρονομία…..
Μόνον στο πρώτο φτιάξιμο μου άρεσε το αυτοκίνητο, μα ο πελάτης εάν ξέρει τι θέλει, και δεν είναι μ@λ@κ@ς, τότε δεν φτιάχνουμε εγωιστικά το αυτοκίνητο του. το προσαρμόζουμε όσο γίνετε περισσότερο στα θέλω του.
Εδώ «Σε Suzuki Swift sport αλλάζανε τις μαμά 17άρες ζάντες του πλούσιου μοντέλου με 16άρες ώστε να μπει λάστιχο πιο υψηλού προφίλ για λόγους άνεσης», δεν θα σχολιάσω…. Τα δυο καλύτερα Swift, στους αγώνες, του φίλου και πελάτη μου Φωτεινέλη, πέρασαν και από τα χέρια μου, και από τα χέρια του συναδέλφου αδελφού του, (που για ορισμένα φεγγάρια, πέρασε από το μαγαζί μου).το μονό που θα πω γιατί θα σκάσω είναι: όταν διαλέγουμε αυτοκίνητο, εμείς δεν το διαλέγουμε?. Για η γκόμενα?!. Όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο δεν το παίρνουμε μετά από test drive, για το αγοράζουμε σαν επέκταση της?…….
Αυτά και βλέπουμε…..
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
.... δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχεις ειδίκευση στο θέμα.
Απλά να πει στον ιδικό, τον βελτιωτή, τον έμπειρο, ....
Αυτές της αποφάσεις στο μαγαζί της παίρνω εγώ μετά από 40 χρόνια σαν βελτιωτής.Βρε Αντώνη δες τα παχιά γράμματα, φάσκεις και αντιφάσκεις..... αν είσαι ειδικός έχεις ειδίκευση (δεν εννοώ με χαρτί, τίτλο ειδικότητας στις αναρτήσεις).
Επειδή ο πελάτης δεν διαθέτει τις γνώσεις και εμπειρία ούτε μαντικές ικανότητες για το ποιος συνδυασμός του κάνει καλύτερα οφείλει να απευθυνθεί στον ειδικό, σε εσένα. Εσύ είσαι που έχεις την εμπειρία και τις γνώσεις όχι ίσως φυσικής κλπ αλλά την αίσθηση και την ικανότητα ώστε να προσφέρεις αυτό που πρέπει, εσύ είσαι λοιπόν ο ειδικός.
Γενικά τα λες πολύ σωστά (και ανορθόγραφα όπως πάντα... ). Γιατί εσύ είσαι από αυτούς που ξέρουν και προσφέρουν ουσία και αποτέλεσμα. Όχι σαν άλλους που κοιτάνε να πουλήσουν ανταλλακτικά και φούμαρα. -
σε ενα accent του 2002,τι επιλογες εχω να βαλω?γιατι η μαμα εχει γινει ανυπαρκτη
-
Απλά και δοκιμασμένα, Kayaba.
-
ποια απ ολα?
η μονο ενα υπαρχει? -
Τα Excel-G
-
exel-g τα εχω βαλει 2 φορες σε accent 2003 η αναρτηση που εχει, η εργοστασιακη θελει αλλαγη απο καινουρια.τα exel-g ειναι λιγο πιο σφιχτα απο την εργοστασιακη αλλα απο κρατημα πολυ καλυτερη.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
exel-g τα εχω βαλει 2 φορες σε accent 2003 η αναρτηση που εχει, η εργοστασιακη θελει αλλαγη απο καινουρια.τα exel-g ειναι λιγο πιο σφιχτα απο την εργοστασιακη αλλα απο κρατημα πολυ καλυτερη.Προσυπογράφω. Η διαφορά είναι απίστευτη. Μια χαρά επιλογή.
Παρατήρηση: Εγω τα έβαλα με ελατηρια Eibach και σιγουρα αυτό που αποκομισα θα ειναι λιγο πιο σφιχτό-διαφορετικό απο αυτό που θα παρεις με τα μαμα ελατήρια. Το χαμήλωμα όμως σε συνδυασμό με κατσικο-χωματόδρομους τα τσάκισε πολυ γρήγορα τα Excel G, οπότε δεν προτείνω να το χαμηλώσεις.
-
γενικα το αμαξι τωρα ειναι τραγικα βαρκα.
δε ξερω αν ειναι απλα σαπια τα μαμα η εχουνε διαλυθει κιολας.
ποσο πανε περιπου μια τετραδα τετοια?
Περί Αναρτήσεων