-
Πηγα σημερα σε αντιπροσωπεια στη Θεσσαλονικη και εκει που μιλουσαμε για ενα αυτοκινητο που διαπραγματευομουν, μου ανεφερε οτι το αμαξι ειναι εντελως ετοιμοπαραδοτο. Δηλαδη; ρωταω. Και μου απανταει ο πωλητης οτι το αμαξι ειναι εκτελωνισμενο και ταξινομημενο ηδη απο το Νοεμβριο, ενω εχουν και αλλα απο Αυγουστο ταξινομημενα.
Με διαβεβαιωσαν οτι το αμαξι ειναι αβαδιστο, αβασανιστο, ααρων και ααατο, με 11 μονο χλμ στο κοντερ και ειναι ολοκαινουργιο και ολα τα σχετικα.
Η ερωτηση ειναι η εξης:
Για ποιο λογο η αντιπροσωπεια να εχει ταξινομησει το αυτοκινητο χωρις να υπαρχει αγοραστης στον οριζοντα; Ποιος μπορει να ειναι ο πραγματικος λογος για κατι τετοιο; Αν δεν κανω λαθος (διορθωστε με πληζ) τα αυτοκινητα υπαρχουν καπου σε καθεστως νεκρης ζωνης και με την παραγγελια εκτελωνιζονται και ταξινομουνται σε διαστημα 5 εργασιμων (περιπου). Τα τεστ ντράιβ το ξερω πως εχουν κανονικα αδεια, τα εκθεσης ομως; Ειναι κι αυτα ταξινομημενα; (Αρα μπορει να μιλαω για μοντελο εκθεσης)
Τα κοντερ πλεον ειναι ευκολο να λαθροχειριστουν;
Αν παρω απαντηση συντομα θα ειμαι υποχρεος -
Πηγα σημερα σε αντιπροσωπεια στη Θεσσαλονικη και εκει που μιλουσαμε για ενα αυτοκινητο που διαπραγματευομουν, μου ανεφερε οτι το αμαξι ειναι εντελως ετοιμοπαραδοτο. Δηλαδη; ρωταω. Και μου απανταει ο πωλητης οτι το αμαξι ειναι εκτελωνισμενο και ταξινομημενο ηδη απο το Νοεμβριο, ενω εχουν και αλλα απο Αυγουστο ταξινομημενα.
Με διαβεβαιωσαν οτι το αμαξι ειναι αβαδιστο, αβασανιστο, ααρων και ααατο, με 11 μονο χλμ στο κοντερ και ειναι ολοκαινουργιο και ολα τα σχετικα.
Η ερωτηση ειναι η εξης:
Για ποιο λογο η αντιπροσωπεια να εχει ταξινομησει το αυτοκινητο χωρις να υπαρχει αγοραστης στον οριζοντα; Ποιος μπορει να ειναι ο πραγματικος λογος για κατι τετοιο; Αν δεν κανω λαθος (διορθωστε με πληζ) τα αυτοκινητα υπαρχουν καπου σε καθεστως νεκρης ζωνης και με την παραγγελια εκτελωνιζονται και ταξινομουνται σε διαστημα 5 εργασιμων (περιπου). Τα τεστ ντράιβ το ξερω πως εχουν κανονικα αδεια, τα εκθεσης ομως; Ειναι κι αυτα ταξινομημενα; (Αρα μπορει να μιλαω για μοντελο εκθεσης)
Τα κοντερ πλεον ειναι ευκολο να λαθροχειριστουν;
Αν παρω απαντηση συντομα θα ειμαι υποχρεος -
Πηγα σημερα σε αντιπροσωπεια στη Θεσσαλονικη και εκει που μιλουσαμε για ενα αυτοκινητο που διαπραγματευομουν, μου ανεφερε οτι το αμαξι ειναι εντελως ετοιμοπαραδοτο. Δηλαδη; ρωταω. Και μου απανταει ο πωλητης οτι το αμαξι ειναι εκτελωνισμενο και ταξινομημενο ηδη απο το Νοεμβριο, ενω εχουν και αλλα απο Αυγουστο ταξινομημενα.
Με διαβεβαιωσαν οτι το αμαξι ειναι αβαδιστο, αβασανιστο, ααρων και ααατο, με 11 μονο χλμ στο κοντερ και ειναι ολοκαινουργιο και ολα τα σχετικα.
Η ερωτηση ειναι η εξης:
Για ποιο λογο η αντιπροσωπεια να εχει ταξινομησει το αυτοκινητο χωρις να υπαρχει αγοραστης στον οριζοντα; Ποιος μπορει να ειναι ο πραγματικος λογος για κατι τετοιο; Αν δεν κανω λαθος (διορθωστε με πληζ) τα αυτοκινητα υπαρχουν καπου σε καθεστως νεκρης ζωνης και με την παραγγελια εκτελωνιζονται και ταξινομουνται σε διαστημα 5 εργασιμων (περιπου). Τα τεστ ντράιβ το ξερω πως εχουν κανονικα αδεια, τα εκθεσης ομως; Ειναι κι αυτα ταξινομημενα; (Αρα μπορει να μιλαω για μοντελο εκθεσης)
Τα κοντερ πλεον ειναι ευκολο να λαθροχειριστουν;
Αν παρω απαντηση συντομα θα ειμαι υποχρεος -
Πιθανοί λόγοι
- Ταξινόμηση για να πιάσουν στόχο
- Ακύρωση παραγγελίας
- Λάθος εκτίμηση σε συνδυασμό χρώματος/εξοπλισμού/θυρών κι έμεινε στοκ
- Μη κάλυψη κάποιων προδιαγραφών ΕΕ με υποχρεωτική ταξινόμησή του πριν από κάποια ημερομηνία (πχ πίσω μεσαία ζώνη ασφάλειας)
- Υποχρέωση από τον εισαγωγέα/πολυεθνική να χουν κάποιο στοκ αυτοκινήτων
- Θέλουν να χουν ποικιλία ετοιμοπαράδοτων μοντέλων
- Δεν μου ρχεται άλλος αυτή τη στιγμή
Αν είναι στοκ Αυγούστου πίεσε για καλύτερες τιμές γιατί το αυτοκίνητο τόσο καιρό είναι εκτεθειμένο κλπ κλπ
Μην ανησυχείς για την ποιότητά του πάντως
-
μπορεί να το είχε παραγγείλει κάποιος και να ακύρωσε την παραγγελία τελευταία στιγμή.
-
Δεν υπάρχει θέμα ποιότητας του αυτοκινήτου.
Πάντως, πληροφοριακά, τα χλμ πειράζονται άνετα σήμερα......
-
Ευχαριστω παιδια . Οτι αλλο ξερει βεβαια κανεις μεχρι αυριο το μεσημερακι που θα παω εκει θα το εκτιμουσα αφανταστα.
Το οτι δεν υπαρχει θεμα ποιοτητας κι εγω το φανταζομαι γιατι ειναι η 4η αγορα απο τη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια και δεν υπαρχει το παραμικρο παραπονο. Αυτο ομως δε με εμποδιζει να χρησιμοποιησω την ολη κατασταση ως διαπραγματευτικο ατου υπερ μου βεβαιως -
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε αν επιτρέπεται;
-
[εντιτ]
Αρχικα ειχα απαντησει αλλα αστο στην απιθανη περιπτωση να ειναι και ο αντιπροσωπος χρηστης του φορουμ (περιπτωση 1 στο εκατομυριο).
Για να βοηθησω παντως ειναι το σενταν γνωστου γαλλικου μπεστ σελλερ!!! Νιαου νιαου -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν υπάρχει θέμα ποιότητας του αυτοκινήτου.Πάντως, πληροφοριακά, τα χλμ πειράζονται άνετα σήμερα......
βεβαια ακομα πιο ανετα διαβαζονται τα πραγματικα απο το διαγνωστικο οποτε ο πονηρος εμπορος αν του το ζητησεις και αντιδρασει περιεργα τοτε εχει λερωμενη τη φωλια του.
-
Εαν το αυτοκίνητο είναι ταξινομημένο (δηλαδή έχει ήδη πινακίδες) τότε έχει και άδεια κυκλοφορίας. Που πολύ απλά σημαίνει ότι αν και το αυτοκίνητο είναι μάλλον καινούργιο και απείραχτο, στα χαρτιά θα φαίνεται ότι το έχεις από δεύτερο χέρι και επομένως όταν πας να το πουλήσεις θα έχεις ένα μικρό προβληματάκι σε ότι αφορά την τιμή που μπορείς να διεκδικήσεις. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να παραγγείλεις ένα άλλο ή να παζαρέψεις την τιμή (3-5000 ευρώ ανάλογα με το τι πέρνεις) Δες και σε τι τιμή πουλιέται από 2ο και τρίτο χέρι για να δεις τι μπορείς να διεκδικήσεις αλλά και γα να πιέσεις τον έμπορο)
Καλές γιορτές
ΝεοκλήςΥ.Γ. Πάντως αυτά που σου λέω τώρα έπρεπε να στα έχει πει από μόνος του
-
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!!!
Παλιότερα *ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΥΝΕ *βγήκα εκτός εγγύησης στους 8 μήνες, γιατί λέει την υπολόγιζαν από την έκδοση της αδείας, όχι από τότε που μεταβιβάστηκε σε μένα!!!!!!
Με χίλιες φωνές και απειλές μου ικανοποίησαν τα αιτήματα, αλλα είχα ήδη φάει την τσαντίλα μου! -
Και έγω έπεσα σε παρόμοια προσοφ΄ρα με το 1600άρι Megane, τέτοια εποχή πριν 2 χρόνια. Μάλλον η αντιπροσωπία θέλει να πιάσει τους στόχους των πωλήσεων για το έτος. Και η εγγύηση (το λένε ρητά, αλλά καλύτερα και γραπτά) μετράει από την ημερομηνία αγοράς.
-
Για την εγγύηση ίσως υπάρξει πρόβλημα εάν πρέπει να δικαιολογήσει στο εργοστάσιο κάποια major βλάβη (πχ κινητήρας). Η εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς είναι συμφωνία μεταξύ του αγοραστή και της αντιπροσωπίας με ότι αυτό σημαίνει.
Μάλιστα ορισμένες μάρκες έχουν κάποια τμήματα της εγγύησης μόνο για τον πρώτο κάτοχο.
Το κομάτι της εγγύησης δεν το είχα σκεφτεί να πω την αλήθεια... τι θα γίνει εαν κλείσει η αντιπροσωπία;
-
-
και να σου αλλάξουνε ελαστικά.... ιδίως αν είναι από το καλοκαίρι ακίνητο...!
-
Αυτα που λες Νεοκλη οτι θα επρεπε να μου πει απο μονος του, του τα ειπα εγω ηδη ελαφρως χυμα. Η απαντηση ηταν, οτι ειναι αμαξι για πολλα χρονια και αν το κρατησεις 5-7 χρονια η διαφορα αυτη του ενος μηνα θα ειναι ελαχιστη.
Φυσικα απαντησα, κι αν μου τυχει κατι δυσαρεστο το καλοκαιρι και χρειαστει να το πουλησω; Ποιος αγοραζει αμαξι εως 1 χρονου τριτο!!! χερι; και ποσα δινει;TGD επειδη οπως καταλαβες και εγω για Μεγκαν σενταν 1.6 μιλαω, λες να ειναι πολιτικη της Ρενω;
Παντως πολυ χρησιμα και ενδιαφεροντα ολα και αυτα στο λινκ του KingManos που δεν το ειχα προσεξει
-
την μεταπώληση μπορείς να την υπολογίσεις/δεις από τον περιοδικό τύπο. Δες πόσο έχουν από 2ο και από 3ο χέρι στα χρόνια που σκέφτεσαι να το πουλήσεις. Τώρα πόσα χρόνια θα το κρατήσεις αυτό είναι κάτι που θα το δεις εσύ και όχι ο έμπορος. (Άκου για πολλά χρόνια... είδες η Ρενώ;;;)
ΠΕΡΙ ΠΑΛΙΑΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ...