Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Eμένα πάλι,δεν με ενδιαφέρει καθόλου το παγιομένο προφίλ των αγοραστών.
Αν μου αρέσει το αυτοκίνητο,ας το έχω μαζί με ένα 'στρατό' από 'Μήτσους'!!
Μαζί σου... ακους εκεί...
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Eμένα πάλι,δεν με ενδιαφέρει καθόλου το παγιομένο προφίλ των αγοραστών.
Αν μου αρέσει το αυτοκίνητο,ας το έχω μαζί με ένα 'στρατό' από 'Μήτσους'!!
Μαζί σου... ακους εκεί...
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν θελω να σε απογοητευσω,αλλα αν πηγαινες με 100+ στην ευθεία,μόνο με μηχανή θα κινδύνευες απο την σκάλα (η Κακια Σκάλα ) ή αν είχες κανένα τεζα χαμηλωμένο, και ενα opel kadett μια χαρα θα σε έσωζε.
Δεν πήγαινα όμως με 100 και δεν ήταν ευθεία... όσο για το kadett (που δεν είναι κακό) ρώτα καλλίτερα τον από πίσω που μετράει ακόμα τα κολονάκια (δεν είχε κολονάκια αλλά λέμε τώρα)!
ΥΓ Ούτε kadett ήταν...
την μεταπώληση μπορείς να την υπολογίσεις/δεις από τον περιοδικό τύπο. Δες πόσο έχουν από 2ο και από 3ο χέρι στα χρόνια που σκέφτεσαι να το πουλήσεις. Τώρα πόσα χρόνια θα το κρατήσεις αυτό είναι κάτι που θα το δεις εσύ και όχι ο έμπορος. (Άκου για πολλά χρόνια... είδες η Ρενώ;;;)
και να σου αλλάξουνε ελαστικά.... ιδίως αν είναι από το καλοκαίρι ακίνητο...!
Για την εγγύηση ίσως υπάρξει πρόβλημα εάν πρέπει να δικαιολογήσει στο εργοστάσιο κάποια major βλάβη (πχ κινητήρας). Η εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς είναι συμφωνία μεταξύ του αγοραστή και της αντιπροσωπίας με ότι αυτό σημαίνει.
Μάλιστα ορισμένες μάρκες έχουν κάποια τμήματα της εγγύησης μόνο για τον πρώτο κάτοχο.
Το κομάτι της εγγύησης δεν το είχα σκεφτεί να πω την αλήθεια... τι θα γίνει εαν κλείσει η αντιπροσωπία;
Εαν το αυτοκίνητο είναι ταξινομημένο (δηλαδή έχει ήδη πινακίδες) τότε έχει και άδεια κυκλοφορίας. Που πολύ απλά σημαίνει ότι αν και το αυτοκίνητο είναι μάλλον καινούργιο και απείραχτο, στα χαρτιά θα φαίνεται ότι το έχεις από δεύτερο χέρι και επομένως όταν πας να το πουλήσεις θα έχεις ένα μικρό προβληματάκι σε ότι αφορά την τιμή που μπορείς να διεκδικήσεις. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να παραγγείλεις ένα άλλο ή να παζαρέψεις την τιμή (3-5000 ευρώ ανάλογα με το τι πέρνεις) Δες και σε τι τιμή πουλιέται από 2ο και τρίτο χέρι για να δεις τι μπορείς να διεκδικήσεις αλλά και γα να πιέσεις τον έμπορο)
Καλές γιορτές
Νεοκλής
Υ.Γ. Πάντως αυτά που σου λέω τώρα έπρεπε να στα έχει πει από μόνος του
Αγαπητοί συνφορουμίστες (!!!),
Διάβασα με προσοχή όλα τα μηνύματα. Προσωπικά ψηφίζω 11. Μπροστά στην ενεργητική και παθητική ασφάλεια τίποτα άλλο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την σκάλα (!!!) που πάτησα στην αριστερή λωρίδα της εθνικής, και που το καημένο το AUDI ούτε που κατάλαβε τίποτα (το πήγα συνεργείο για έλεγχο). Την να την κάνω την φτηνή συντήρηση εαν σκούπιζα την εθνικήμε τις πόρτες ή εαν με σκούπιζαν από την εθνική;
Και βέβαια θέλω να μου αρέσει το αυτοκίνητο που θα αγοράσω (περι ορέξης) και βέβαια πρέπει να έχει και την ανάλογη τιμή . Αλλά εαν δεν μπορώ να βρω κάποιο, τότε μπορώ κάλλιστα να μην αγοράσω κανένα παρά να αγοράσω τάφο και μάλιστα με χρηματοδότηση.
Εδώ θέλω να σταθώ στο επίπεδο της συζήτησης το οποίο είναι πράγματι πολύ καλό, κάτι που δεν το έχω συνηθήσει στην ελληνική πραγματικότητα.
Καλές γιορτές
Νεοκλής
Ο χρήστης coyote έγραψε:
marketing μου βρωμαειΔηλαδη θα σβηνει το πορσικο στα φαναρια????
Αντε να παρει μετα για τη κοντρα στη βουτα.....
Κόντρα;;;
τσκ τσκ τσκ