-
Ο χρήστης darkman74 έγραψε:
............
εχθές απο χαιδαρι πήγα Αμπελόκηπους και μέχρι τα 8-9 χιλιόμετρα η βελονα ακίνητη . θελει τόσο ?Ακόμα και τώρα που έχει θερμοκρασίες 2-3ο C, αν το αυτοκίνητο δουλέψει νορμάλ για χρόνο τουλάχιστον 7 έως το πολύ 10 λεπτά και δεν έχει πιάσει ο κινητήρας τους 65-70οC , όπως είπε και ο gakost , έχεις σίγουρα κολημμένο θερμοστάτη (ανοιχτός=ψύχει συνέχεια). Τα συμπτώματα που αναφέρεις, είναι κλασικά (προσφάτως παθών ).
Δεν είναι κατεπείγον για τον κινητήρα (για την υγεία σου ίσως ), αλλά μην το αμελήσεις===> το ταχύτερο το καλύτερο.Επι του θέματος: Δεν ξεκινάω ποτέ, αν δεν κάνω 2-3 λεπτά προθέρμανση, ενώ τα επόμενα 5 λεπτά, δεν περνάω ποτέ τις 2.500 στροφές !
Γιατί:
Πρίν 23 χρόνια σε Honda Civic 1,2 αφού έκανα πάντοτε προθέρμανση 5 λεπτών, βλέπω γείτονα (τότε σε επαρχία+καταχείμωνο) που βάζει μπρός το OPEL Kadet του και φεύγει αμέσως, όπως έκανε καθε μέρα.
Αφού φεύγαμε για δουλειά την ίδια ώρα και έβλεπε το χούι μου για προθέρμανση, εκείνη τη φορά σταμάτησε δίπλα μου και μου την είπε περιπαιχτικά.
Τα πήρα, ξεκινάω και χτυπάω 4.500 στροφές με την 1η και ... το αμάξι κόβει βαλβίδα===> μένω με 3 κιλύνδρους επιτόπου. Σημερινή ζημιά περί τα 300€, αφού έσβησα επιτόπου και πήγα ρυμουλκούμενος στο συνεργείο, για να μην χειροτερέψω τη ζημιά . Αυτά ! -
Το καντετακι ομως δεν επαθε τιποτα!
-
Ιndeed!
-
τι λε ρε, το opel ποιο αξιοπιστο απο honda? απαπαπαπαπ
-
Ηταν το 1ο μου αυτοκίνητο. Ολα τα επόμενα 7, ήταν και είναι γερμανικά.
Το Honda απο πλευράς βλαβών, ήταν το καλύτερο. Αυτή ήταν η μοναδική του βλάβη σε 110.00χλμ ,που έκανα σε 4 χρόνια, και ΕΦΤΑΙΓΑ ΕΓΩ.
To manual έλεγε ως υποχρεωτική την προθέρμανση (με τσόκ τότε), αλλά έγώ 'θίχτηκα' απο τον 'Γερμανό'. -
Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.
Ο χρήστης darkman74 έγραψε:
αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?
Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?
Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.
Μακαρι γιατι δεν το γλιτώνω το εφραγμα
Ο Κινητήρας μου ειναι ο Ζ18ΧΕ μεριβα 1,8 αν ξερει καποιο παιδι για τιμη θερμοστάτη .....
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Ηταν το 1ο μου αυτοκίνητο. Ολα τα επόμενα 7, ήταν και είναι γερμανικά. -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
............
εχθές απο χαιδαρι πήγα Αμπελόκηπους και μέχρι τα 8-9 χιλιόμετρα η βελονα ακίνητη . θελει τόσο ?Ακόμα και τώρα που έχει θερμοκρασίες 2-3ο C, αν το αυτοκίνητο δουλέψει νορμάλ για χρόνο τουλάχιστον 7 έως το πολύ 10 λεπτά και δεν έχει πιάσει ο κινητήρας τους 65-70οC , όπως είπε και ο gakost , έχεις σίγουρα κολημμένο θερμοστάτη (ανοιχτός=ψύχει συνέχεια). Τα συμπτώματα που αναφέρεις, είναι κλασικά (προσφάτως παθών ).
Δεν είναι κατεπείγον για τον κινητήρα (για την υγεία σου ίσως ), αλλά μην το αμελήσεις===> το ταχύτερο το καλύτερο.Επι του θέματος: Δεν ξεκινάω ποτέ, αν δεν κάνω 2-3 λεπτά προθέρμανση, ενώ τα επόμενα 5 λεπτά, δεν περνάω ποτέ τις 2.500 στροφές !
Γιατί:
Πρίν 23 χρόνια σε Honda Civic 1,2 αφού έκανα πάντοτε προθέρμανση 5 λεπτών, βλέπω γείτονα (τότε σε επαρχία+καταχείμωνο) που βάζει μπρός το OPEL Kadet του και φεύγει αμέσως, όπως έκανε καθε μέρα.
Αφού φεύγαμε για δουλειά την ίδια ώρα και έβλεπε το χούι μου για προθέρμανση, εκείνη τη φορά σταμάτησε δίπλα μου και μου την είπε περιπαιχτικά.
Τα πήρα, ξεκινάω και χτυπάω 4.500 στροφές με την 1η και ... το αμάξι κόβει βαλβίδα===> μένω με 3 κιλύνδρους επιτόπου. Σημερινή ζημιά περί τα 300€, αφού έσβησα επιτόπου και πήγα ρυμουλκούμενος στο συνεργείο, για να μην χειροτερέψω τη ζημιά . Αυτά !Ε μα και εσύ... είπαν στη γριά να χ.... και εκείνη ξεκ...κε!
-
Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.
Καλού κακού με 3 βαθμούς που είχε έξω, απο δω και πέρα θα το αφήνω να δουλέψει κανένα 3λεπτο τουλάχιστον. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.Περίεργο, μήπως έχεις κι εσύ αλουμινένιους κυλίνδρους
-
Δεν ξέρω...
Πάντως τον άκουγα να δουλεύει πιο άγρια...όταν δούλεψε λίγο στον δρόμο (χαμ.στροφες φυσικα) έστρωσε.
Πρώτη φορα τον άκουσα έτσι, αλλα και πρώτη φορα είμαι με αυτο το αμάξι σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες. -
ειναι τα μεταλλα που συστελοντε οταν κανει πολυ κρυο απλη φυσικη ειναι.οι φθορες και η καταναλωση ανεβαινουν κατακορυφα.εγω αν κανει πολυ κρυο προσπαθω να μην το δουλευω το αμαξι για ευνοητους λογους.
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
ειναι τα μεταλλα που συστελοντε οταν κανει πολυ κρυο απλη φυσικη ειναι.οι φθορες και η καταναλωση ανεβαινουν κατακορυφα.εγω αν κανει πολυ κρυο προσπαθω να μην το δουλευω το αμαξι για ευνοητους λογους.με τη λογικη αυτη, τα αυτοκινητα σε Β. Ευρωπη, Καναδα κτλ κτλ, δε πρεπει να κινουνται το μισο χρονο
καταλληλα λαδια, 1-2' ζεσταμα και εισαι κομπλε. Εκτος αν μενεις σε περιοχες που το -40°C ειναι συνηθες, οποτε πας σε αλλες λυσεις...
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.
Περίεργο, μήπως έχεις κι εσύ αλουμινένιους κυλίνδρους
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.
Περίεργο, μήπως έχεις κι εσύ αλουμινένιους κυλίνδρους
Τι είπα ρε παιδια;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Δεν ξέρω...
Πάντως τον άκουγα να δουλεύει πιο άγρια...όταν δούλεψε λίγο στον δρόμο (χαμ.στροφες φυσικα) έστρωσε.
Πρώτη φορα τον άκουσα έτσι, αλλα και πρώτη φορα είμαι με αυτο το αμάξι σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες.Τι λαδι φορας 5w-30 10w40 ?
η σταθμη ειναι οκ ? -
Δεν ξέρω... Θα κοιτάξω το βιβλιαράκι τι λέει.
Η στάθμη είναι οκEdit: Κοίταξα το Manual και δεν λεει ενα συγκεκριμένο, λέει απο 0W-X έως 10W-X. Χ=30,40,50.
Στο βιβλιαράκι λέει απλά οτι άλλαξε, δεν λεει με τι. -
Ο χρήστης darkman74 έγραψε:
Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.
αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?
Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.
Μακαρι γιατι δεν το γλιτώνω το εφραγμα
Ο Κινητήρας μου ειναι ο Ζ18ΧΕ μεριβα 1,8 αν ξερει καποιο παιδι για τιμη θερμοστάτη .....
Εγώ Γαλλία τον βρίσκω στα 50 ευρά από Gates και στα 64 από Valeo. Δεν νομιζω να τον βρείς ακριβότερα στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.
αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?
Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.
Μακαρι γιατι δεν το γλιτώνω το εφραγμα
Ο Κινητήρας μου ειναι ο Ζ18ΧΕ μεριβα 1,8 αν ξερει καποιο παιδι για τιμη θερμοστάτη .....
Εγώ Γαλλία τον βρίσκω στα 50 ευρά από Gates και στα 64 από Valeo. Δεν νομιζω να τον βρείς ακριβότερα στην Ελλάδα.
thanks
Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;