Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    176
    1692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dbekos last edited by

      Ο χρήστης darkman74 έγραψε:
      ............
      εχθές απο χαιδαρι πήγα Αμπελόκηπους και μέχρι τα 8-9 χιλιόμετρα η βελονα ακίνητη . θελει τόσο ?

      Ακόμα και τώρα που έχει θερμοκρασίες 2-3ο C, αν το αυτοκίνητο δουλέψει νορμάλ για χρόνο τουλάχιστον 7 έως το πολύ 10 λεπτά και δεν έχει πιάσει ο κινητήρας τους 65-70οC , όπως είπε και ο gakost , έχεις σίγουρα κολημμένο θερμοστάτη (ανοιχτός=ψύχει συνέχεια). Τα συμπτώματα που αναφέρεις, είναι κλασικά (προσφάτως παθών ).
      Δεν είναι κατεπείγον για τον κινητήρα (για την υγεία σου ίσως ), αλλά μην το αμελήσεις===> το ταχύτερο το καλύτερο.

      Επι του θέματος: Δεν ξεκινάω ποτέ, αν δεν κάνω 2-3 λεπτά προθέρμανση, ενώ τα επόμενα 5 λεπτά, δεν περνάω ποτέ τις 2.500 στροφές !
      Γιατί:
      Πρίν 23 χρόνια σε Honda Civic 1,2 αφού έκανα πάντοτε προθέρμανση 5 λεπτών, βλέπω γείτονα (τότε σε επαρχία+καταχείμωνο) που βάζει μπρός το OPEL Kadet του και φεύγει αμέσως, όπως έκανε καθε μέρα.
      Αφού φεύγαμε για δουλειά την ίδια ώρα και έβλεπε το χούι μου για προθέρμανση, εκείνη τη φορά σταμάτησε δίπλα μου και μου την είπε περιπαιχτικά.
      Τα πήρα, ξεκινάω και χτυπάω 4.500 στροφές με την 1η και ... το αμάξι κόβει βαλβίδα===> μένω με 3 κιλύνδρους επιτόπου. Σημερινή ζημιά περί τα 300€, αφού έσβησα επιτόπου και πήγα ρυμουλκούμενος στο συνεργείο, για να μην χειροτερέψω τη ζημιά . Αυτά !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Το καντετακι ομως δεν επαθε τιποτα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dbekos last edited by

          Ιndeed!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nek last edited by

            τι λε ρε, το opel ποιο αξιοπιστο απο honda? απαπαπαπαπ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dbekos last edited by

              Ηταν το 1ο μου αυτοκίνητο. Ολα τα επόμενα 7, ήταν και είναι γερμανικά.
              Το Honda απο πλευράς βλαβών, ήταν το καλύτερο. Αυτή ήταν η μοναδική του βλάβη σε 110.00χλμ ,που έκανα σε 4 χρόνια, και ΕΦΤΑΙΓΑ ΕΓΩ.
              To manual έλεγε ως υποχρεωτική την προθέρμανση (με τσόκ τότε), αλλά έγώ 'θίχτηκα' απο τον 'Γερμανό'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gakost last edited by

                Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.

                Ο χρήστης darkman74 έγραψε:

                αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?

                Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  darkman74 last edited by

                  Ο χρήστης gakost έγραψε:
                  Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.

                  αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?

                  Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.

                  Μακαρι γιατι δεν το γλιτώνω το εφραγμα

                  Ο Κινητήρας μου ειναι ο Ζ18ΧΕ μεριβα 1,8 αν ξερει καποιο παιδι για τιμη θερμοστάτη .....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drunkard last edited by

                    Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                    Ηταν το 1ο μου αυτοκίνητο. Ολα τα επόμενα 7, ήταν και είναι γερμανικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      Ο χρήστης dbekos έγραψε:

                      ............
                      εχθές απο χαιδαρι πήγα Αμπελόκηπους και μέχρι τα 8-9 χιλιόμετρα η βελονα ακίνητη . θελει τόσο ?

                      Ακόμα και τώρα που έχει θερμοκρασίες 2-3ο C, αν το αυτοκίνητο δουλέψει νορμάλ για χρόνο τουλάχιστον 7 έως το πολύ 10 λεπτά και δεν έχει πιάσει ο κινητήρας τους 65-70οC , όπως είπε και ο gakost , έχεις σίγουρα κολημμένο θερμοστάτη (ανοιχτός=ψύχει συνέχεια). Τα συμπτώματα που αναφέρεις, είναι κλασικά (προσφάτως παθών ).
                      Δεν είναι κατεπείγον για τον κινητήρα (για την υγεία σου ίσως ), αλλά μην το αμελήσεις===> το ταχύτερο το καλύτερο.

                      Επι του θέματος: Δεν ξεκινάω ποτέ, αν δεν κάνω 2-3 λεπτά προθέρμανση, ενώ τα επόμενα 5 λεπτά, δεν περνάω ποτέ τις 2.500 στροφές !
                      Γιατί:
                      Πρίν 23 χρόνια σε Honda Civic 1,2 αφού έκανα πάντοτε προθέρμανση 5 λεπτών, βλέπω γείτονα (τότε σε επαρχία+καταχείμωνο) που βάζει μπρός το OPEL Kadet του και φεύγει αμέσως, όπως έκανε καθε μέρα.
                      Αφού φεύγαμε για δουλειά την ίδια ώρα και έβλεπε το χούι μου για προθέρμανση, εκείνη τη φορά σταμάτησε δίπλα μου και μου την είπε περιπαιχτικά.
                      Τα πήρα, ξεκινάω και χτυπάω 4.500 στροφές με την 1η και ... το αμάξι κόβει βαλβίδα===> μένω με 3 κιλύνδρους επιτόπου. Σημερινή ζημιά περί τα 300€, αφού έσβησα επιτόπου και πήγα ρυμουλκούμενος στο συνεργείο, για να μην χειροτερέψω τη ζημιά . Αυτά !

                      Ε μα και εσύ... είπαν στη γριά να χ.... και εκείνη ξεκ...κε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        thanos last edited by

                        Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.
                        Καλού κακού με 3 βαθμούς που είχε έξω, απο δω και πέρα θα το αφήνω να δουλέψει κανένα 3λεπτο τουλάχιστον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                          Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.

                          Περίεργο, μήπως έχεις κι εσύ αλουμινένιους κυλίνδρους

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanos last edited by

                            Δεν ξέρω...
                            Πάντως τον άκουγα να δουλεύει πιο άγρια...

                            όταν δούλεψε λίγο στον δρόμο (χαμ.στροφες φυσικα) έστρωσε.
                            Πρώτη φορα τον άκουσα έτσι, αλλα και πρώτη φορα είμαι με αυτο το αμάξι σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sacracer last edited by

                              ειναι τα μεταλλα που συστελοντε οταν κανει πολυ κρυο απλη φυσικη ειναι.οι φθορες και η καταναλωση ανεβαινουν κατακορυφα.εγω αν κανει πολυ κρυο προσπαθω να μην το δουλευω το αμαξι για ευνοητους λογους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης sacracer έγραψε:
                                ειναι τα μεταλλα που συστελοντε οταν κανει πολυ κρυο απλη φυσικη ειναι.οι φθορες και η καταναλωση ανεβαινουν κατακορυφα.εγω αν κανει πολυ κρυο προσπαθω να μην το δουλευω το αμαξι για ευνοητους λογους.

                                με τη λογικη αυτη, τα αυτοκινητα σε Β. Ευρωπη, Καναδα κτλ κτλ, δε πρεπει να κινουνται το μισο χρονο

                                καταλληλα λαδια, 1-2' ζεσταμα και εισαι κομπλε. Εκτος αν μενεις σε περιοχες που το -40°C ειναι συνηθες, οποτε πας σε αλλες λυσεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης famas έγραψε:

                                  Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.

                                  Περίεργο, μήπως έχεις κι εσύ αλουμινένιους κυλίνδρους

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                    Εγω εχθές που πήγα να το βγάλω απο το γκαράζ και δεν το είχα ζεστανει (κάπου κοντα λεπτο που είχε πάρει μπρος) άκουγα διαφορετικά το μοτέρ.

                                    Περίεργο, μήπως έχεις κι εσύ αλουμινένιους κυλίνδρους

                                    Τι είπα ρε παιδια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drunkard last edited by

                                      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                                      Δεν ξέρω...
                                      Πάντως τον άκουγα να δουλεύει πιο άγρια...

                                      όταν δούλεψε λίγο στον δρόμο (χαμ.στροφες φυσικα) έστρωσε.
                                      Πρώτη φορα τον άκουσα έτσι, αλλα και πρώτη φορα είμαι με αυτο το αμάξι σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες.

                                      Τι λαδι φορας 5w-30 10w40 ?
                                      η σταθμη ειναι οκ ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanos last edited by

                                        Δεν ξέρω... Θα κοιτάξω το βιβλιαράκι τι λέει.
                                        Η στάθμη είναι οκ

                                        Edit: Κοίταξα το Manual και δεν λεει ενα συγκεκριμένο, λέει απο 0W-X έως 10W-X. Χ=30,40,50.
                                        Στο βιβλιαράκι λέει απλά οτι άλλαξε, δεν λεει με τι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ο χρήστης darkman74 έγραψε:

                                          Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.

                                          αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?

                                          Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.

                                          Μακαρι γιατι δεν το γλιτώνω το εφραγμα

                                          Ο Κινητήρας μου ειναι ο Ζ18ΧΕ μεριβα 1,8 αν ξερει καποιο παιδι για τιμη θερμοστάτη .....

                                          Εγώ Γαλλία τον βρίσκω στα 50 ευρά από Gates και στα 64 από Valeo. Δεν νομιζω να τον βρείς ακριβότερα στην Ελλάδα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            darkman74 last edited by

                                            Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                            Ανοιχτός θερμοστάτης = Αυξημένη κατανάλωση και ρύποι και φθορές του κινητήρα. Και φυσικά χαμηλή απόδοση καλοριφέρ. Αν είναι κολλημένος και δεν τον αλλάζεις θα τον πληρώνεις λίγο λίγο σε καύσιμο.

                                            αν εχει κολλημένος παμε για 260 ευρο που άκουσα οτι κανει του μεριβα επειδή ειναι ηλεκτρονικός ?

                                            Κάπου έγραψε ο 'antonis-team' ότι μπορεί να αλλάξει ένα κομμάτι του (αν το μεταφέρω σωστά) και να σου βγεί λογικό κόστος.

                                            Μακαρι γιατι δεν το γλιτώνω το εφραγμα

                                            Ο Κινητήρας μου ειναι ο Ζ18ΧΕ μεριβα 1,8 αν ξερει καποιο παιδι για τιμη θερμοστάτη .....

                                            Εγώ Γαλλία τον βρίσκω στα 50 ευρά από Gates και στα 64 από Valeo. Δεν νομιζω να τον βρείς ακριβότερα στην Ελλάδα.

                                            thanks

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr