-
Όχι τελικά άλλο κατάλαβα εγώ, επί της Μεσογείων ένα. Εσύ μάλλον λες στην Κλεισθένους (η λεωφόρος απέναντι από την Λαυρίου). Θα πάω να ρωτήσω και εκεί. Thx sirgus
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Εσύ μάλλον λες στην Κλεισθένους (η λεωφόρος απέναντι από την Λαυρίου). Θα πάω να ρωτήσω και εκεί. Thx sirgusΌταν πας (κάτσε να λιώσουν τα χιόνια...) για πες αν είναι καλός
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Υ.Γ. η 'μπουκάλα' πόσων λίτρων περίπου πιστεύεις ότι πρέπει να είναι για τέτοιες δουλειές;
Από πενήντα λίτρα και πάνω είναι καλά. Εξάλλου δεν αδειάζει ποτέ. Όταν κατέβει η πίεση κάτω από ένα όριο τότε ενεργοποιείται το μοτέρ και ξανά γεμίζει την «μπουκάλα».
Μην ξεχνάς την πιστή τήρηση των οδηγιών συντήρησης του για να το έχεις μια ζωή και μόλις γεμίσει αέρα και πριν το χρησιμοποιήσεις να κάνεις εξαέρωση στην «μπουκάλα» για να φεύγουν τα νερά που μαζεύει από την υγροποίηση των υδρατμών του αέρα. -
Ο χρήστης bit έγραψε:
Είχα προσπαθήσει να βάψω με ηλεκτρικό πιστόλι....με τραγικά αποτελέσματα...Eιχα αγορασει και εγω ηλεκτρικο πιστολι βαφης .τα πιο κοροΐδιστικα λεφτα που εδωσα για εργαλειο .Καταφερα να βαψω μια φορα μια εξωπορτα και μετα χαλασε ,ασε το σπαστικο οτι πρεπει το χρωμα να ειναι πολυ λεπτορευστο για να ψεκαζει.
-
Που να έβαφες και αυτοκίνητο...που μετά το στέγνωμα έχει μια υφή σαν φουρτουνιασμένη θάλασσα.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Υ.Γ. η 'μπουκάλα' πόσων λίτρων περίπου πιστεύεις ότι πρέπει να είναι για τέτοιες δουλειές;
Από πενήντα λίτρα και πάνω είναι καλά. Εξάλλου δεν αδειάζει ποτέ. Όταν κατέβει η πίεση κάτω από ένα όριο τότε ενεργοποιείται το μοτέρ και ξανά γεμίζει την «μπουκάλα».
Μην ξεχνάς την πιστή τήρηση των οδηγιών συντήρησης του για να το έχεις μια ζωή και μόλις γεμίσει αέρα και πριν το χρησιμοποιήσεις να κάνεις εξαέρωση στην «μπουκάλα» για να φεύγουν τα νερά που μαζεύει από την υγροποίηση των υδρατμών του αέρα.Και εγω νομιζω οτι με 50 κιλα θα εισαι ενταξει ,αρκετα μικρο μεγεθος για να μπορεις να το μεταφερεις αν χρειαστει,αλλα και αρκετη ποσοτητα αερα για τις περισσοτερες δουλειες ενος 'ερασιτεχνη'.
Να αγορασεις καποιο που το μοτερ του να λιπαινεται με λαδι γιατι υπαρχουν και τα oilless που χαλανε γρηγορα.Αγορασε μακρυ λαστιχο για τον αερα για να μην εχεις το θορυβο απο το μοτερ διπλα σου .
Μην σε 'ψησει' κανενας και αγορασεις αυτα που ειναι χωρις μπουκαλα ,θα τρελαθεις απο τον θορυβο. -
Το θέμα με αυτά χωρίς μπουκάλα δεν είναι κυρίως ο θόρυβος αλλά η ανομοιόμορφη παροχή αέρα. Θα έχεις δηλαδή διακοπτόμενη παροχή αέρα και το πιστόλι θα φτύνει την μπογιά αντί να την ψεκάζει με συνεχή και ομαλή ροή. Σαφώς και να πάρεις μοτέρ που να λιπαίνεται με λάδι από ελαιολεκάνη, το οποίο να αλλάζεις συχνά για προστασία του. Μικρή ποσότητα άρα και μικρό κόστος. Καλό είναι να ελέγχεις σε ειδικό συνεργείο το όργανο (πιεσόμετρο) που θα διαθέτει για να σου δείχνει την πίεση στην μπουκάλα κάθε ένα χρόνο για να είσαι σίγουρος ότι δείχνει σωστά καθώς και κάθε 5 χρόνια να κάνεις υδροστατικό έλεγχο στην μπουκάλα για να σιγουρευτείς ότι αντέχει τις πιέσεις που δέχεται. Οι έλεγχοι γίνονται από συνεργεία που αναγομώνουν πυροσβεστήρες. Μικρό κόστος σε σχέση με την ασφάλεια σου.
-
Βασικά έμαθα ότι πρώτα πρέπει να βρω τι πιστόλια θέλω να αγοράσω. Αυτά επάνω γράφουν τι πιέσεις χρειάζονται για να λειτουργούν σωστά. Βάσει αυτών μετά πάω και αγοράζω τον συμπιεστή που θα έχει τις προδιαγραφές για αυτά τα πιστόλια. Από εκεί και πέρα όσο παίρνει η τσέπη μου για μεγάλη μπουκάλα. Ισχύουν αυτά; Καπου διάβασα ότι πολύ μεγάλη σημασία παίζουν τα CFM της μπουκάλας...τι ειναι αυτό;
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Εσύ μάλλον λες στην Κλεισθένους (η λεωφόρος απέναντι από την Λαυρίου). Θα πάω να ρωτήσω και εκεί. Thx sirgus
Όταν πας (κάτσε να λιώσουν τα χιόνια...) για πες αν είναι καλός
Πήγα χτες τελικά. Ντάξει τίποτα το σπουδαίο. 3Μ αλοιφές κτλπ τα είχε, τα χρώματα που έψαχνα όμως δεν τα είχε. Με βλέπω να παραγγελνω από το εξωτερικό. Βρήκα μάλλον και αεροσυμπιεστή..να είναι καλά το ΑLEX PAK, για πιστόλι θα ρωτήσω τον φανοποιό μου. Πιστεύω όμως κανένα γύρω στα 100e θα είναι αρκετά καλό.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Εσύ μάλλον λες στην Κλεισθένους (η λεωφόρος απέναντι από την Λαυρίου). Θα πάω να ρωτήσω και εκεί. Thx sirgus
Όταν πας (κάτσε να λιώσουν τα χιόνια...) για πες αν είναι καλός
Πήγα χτες τελικά. Ντάξει τίποτα το σπουδαίο. 3Μ αλοιφές κτλπ τα είχε, τα χρώματα που έψαχνα όμως δεν τα είχε. Με βλέπω να παραγγελνω από το εξωτερικό. Βρήκα μάλλον και αεροσυμπιεστή..να είναι καλά το ΑLEX PAK, για πιστόλι θα ρωτήσω τον φανοποιό μου. Πιστεύω όμως κανένα γύρω στα 100e θα είναι αρκετά καλό.
Thanks
Από γνώσεις?
-
Δεν τον ρώτησα πολλά πράγματα, πάντως ήταν αρκετά εξυπηρετικός. Τον ρώτησα και για πισσόχαρτα 3Μ μου έδειξε φύλλα αλλά μου είπε αν ψάχνω για ηχομονώσεις καλύτερα να ψάξω σε ένα κατάστημα επί της μεσογείων κοντά στο νοσοκομείο Ερίκος Ντυνάν δίπλα από ένα κατάστημα με κυνηγετικά είδη που ειδικεύεται σε αυτόν τον τομέα. Δεν έψαχνες και συ για ηχομόνωση;
-
Βρηκα 1 με ιμαντα και 1 χωρις ιμαντα. Η διαφορα τους 100e. Εχετε ιδεα σε τι βοηθαει η υπαρξη του;
-
Kάποιος φαναρτζής έχει ένα 'μηχανάκι' που αναγνωρίζει εξωτερικά αν έχει βαφεί ή στοκαριστεί κάποιο σημείο του αυτοκινήτου. Έχει τρία φωτάκια (κόκκινο-πορτοκαλι-πράσινο) για στοκάρισμα, βάψιμο και μαμά χρώμα αντίστοιχα.
Το ξέρει κανείς? Πως λειτουργεί αυτό? Μετράει το πάχος του χρώματος? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Kάποιος φαναρτζής έχει ένα 'μηχανάκι' που αναγνωρίζει εξωτερικά αν έχει βαφεί ή στοκαριστεί κάποιο σημείο του αυτοκινήτου. Έχει τρία φωτάκια (κόκκινο-πορτοκαλι-πράσινο) για στοκάρισμα, βάψιμο και μαμά χρώμα αντίστοιχα.
Το ξέρει κανείς? Πως λειτουργεί αυτό? Μετράει το πάχος του χρώματος?Κώστα , υπάρχουν πολλά είδη τέτοιω μηχανημάτων. Αυτό με τα φωτάκια είναι της πιο απλής μορφής αλλά την δουλειά του την κάνει.
πληροφορίες από μια εταιρεία που βγάζει τέτοιου είδους μηχανήματα
http://www.paint-test-equipment.co.uk -
Ε, ποιος άλλος θα ήξερε?
Το είχε ένας φαναρτζής και έτσι τσέκαρε μεταχειρισμένο προς αγορά Golf IV 02 1.4, που το πουλούσαν 10 χιλιάρικα. . Αποκαλύφθηκε ότι είχε τρακάρει γύρω-γύρω και ήταν όλο βαμμένο. Είναι καλή φάση αν θέλεις να αγοράσεις μεταχειρισμένο!!!
Η απορία μου όμως εξακολουθεί να υπάρχει. Πως λειτουργεί?
ΕDIT: Μόλις διάβασα! υπάρχουν πολλοί τρόποι ανάλογα με το υλικό. Ο πιο συνηθισμένος είναι μετρώντας την αγωγιμότητα. Μπορεί να είναι και με υπέρηχους.
ΞΑΝΑ EDIT: Με προλάβατε...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ε, ποιος άλλος θα ήξερε?Το είχε ένας φαναρτζής και έτσι τσέκαρε μεταχειρισμένο προς αγορά Golf IV 02 1.4, που το πουλούσαν 10 χιλιάρικα. . Αποκαλύφθηκε ότι είχε τρακάρει γύρω-γύρω και ήταν όλο βαμμένο. Είναι καλή φάση αν θέλεις να αγοράσεις μεταχειρισμένο!!!
Η απορία μου όμως εξακολουθεί να υπάρχει. Πως λειτουργεί?
θα μπορούσε να λειτουργεί εκπέμποντας κάποιο σήμα, υπέρηχο, λέιζερ κλπ, και μετρώντας τι ποσοστό από αυτό που εξέπεμψε 'γυρνάει' πίσω.
-
Αυτό με τα φωτάκια πρέπει να λειτουργεί με την αγωγιμότητα. Η αγωγιμότητα μεταβάλεται με το πάχος και το είδος των υποστρωμάτων του χρώματος.
Στα πιο ειδικευμένα , υπάρχουν και μηχανήματα που μετρούν το λούστρο , χρησιμοποιούν μέχρι και ακτίνες και μετρούν την αντανάκλαση. -
Μόλις ενημερώθηκα, thx!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Στα πιο ειδικευμένα , υπάρχουν και μηχανήματα που μετρούν το λούστρο , χρησιμοποιούν μέχρι και ακτίνες και μετρούν την αντανάκλαση.αντανάκλαση ακτίνων το φαντάστηκα, τι ακτίνων όμως? Είναι λέιζερ, υπέρηχος, τι? Στο λινκ που έδωσες πάντως τα μηχανήματα αυτά μάλλον μετρούν πάχος στρώματος μπογιάς.
Σπύρος
-
Laser χρησιμοποιούν συνήθως
Γενικά περί βαφής αυτοκινήτου !