-
Ως πρώην κάτοχος σμαρτ, όχι μόνο δεν θα ήθελα να το έχω σαν δεύτερο αυτοκίνητο αλλά ούτε σαν 15ο, ποτέ ξανά. Το αυτοκίνητο είναι απολύτως επικίνδυνο σε εθνική όταν έχει αέρα και αν έχει και βροχή και αέρα μαζί, καλύτερα κάνε το σταυρό σου. Δεν κάνει για κανενός είδους ταξίδι. Μόνο για μέσα στην πόλη αν και πάλι δεν σου το λέω με βεβαιότητα γιατί θα έχεις ακούσει πόσο εύκολα τα κλέβουν.
Είναι επιπολαίοτητα να κάνεις ένα τόσο μεγάλο ταξίδι με ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρεις να χειρίζεσαι (λες ότι μόλις σήμερα το πήρες πρώτη φορά), δεν ξέρεις τις αντοχές του, δεν ξέρεις αν έχει προβλήματα που δεν έχεις εντοπίσει ακόμα (σύνηθες φαινόμενο σε μεταχειρισμένα σμαρτ) και κυρίως δεν ξέρεις τι καιρικές συνθήκες θα συναντήσεις. Το βρίσκω τρομακτικό αυτό που πας να κάνεις. Και να μου έδιναν 1000ευρώ δεν θα το έκανα, χίλιες φορές το αεροπλάνο. Ξανασκέψου το, θα τα δεις όλα στο δρόμο και δεν θα μπορείς να κάνεις πίσω.
Κατα τ' άλλα, καλορίζικο.
-
Τελευταια φορα που βρεθηκα στην ΕΟ παρατηρησα πολλα μικρα αμαξακια στον δρομο.
Αρκει να ξερει ο καθενας ΤΙ οδηγαει και να λειτουργει αναλογα. Και αυτα εχουν 'θεση' στον δρομο.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Tρενάκι είναι η καλύτερη λύση . Τζάμπα ακόμα και η πρώτη θέση λιγότερα από 60 € και μόλις 10,5 ώρες ,έναντι 10 του κτελ .
Στο τρένο περπατάς , μιλάς , τρώς , πας τουαλέτα , κάνεις και γνωριμίες .Στο κτελ , αν δεν είσαι μέχρι 1,80 θα βγείς πιασμένος . Κάθε 2 ώρες θα σε σταματάνε όπου θέλουνε και θα βαρεθείς .
Με καλό αμάξι θα κάνεις 7-8 ώρες συν τις στάσεις , αλλά θέλεις 300-350 € .
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Τα αεροπορικά ήταν 180... το smart θα κάψει 85.. ε θα βγάλω 95€ με το πήγαινε έλα.. άσχημα είναι?
Το 1/6 ενός μισθου ρε παιδιά!! Απορώ η κρίση δεν σας ακουμπάει καθόλου???
Έχετε ιδέα πόσο έξυπνη επιλογή είναι αυτό το αμάξι????
Κάντε τον υπολογισμό αν το είχατε ως δεύτερο και κάνατε τα μισα ετήσια χιλιόμετρα σας με αυτό τι χρήματα θα κερδίζατε ετησίως! Εγώ που το έκανα είδα ότι θα κάνω απόσβεση πολυυυ γρήγορα!!Άλλο η κρίση κι άλλο η ασφάλεια. Σου πρότεινα λύση ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ, το τρένο.
Δεν σου αρέσει.
Θεωρητικά και με παπί 50άρι πας. Θα σταματήσεις 10 φορές, θα σε στέλνει στα δέντρα καθένας που θα σε προσπερνάει με φόρα, αλλά θα φτάσεις αν δεν βρεις κορμό. Το κακό είναι ότι μπορεί να πέσεις σε άλλους και να τους στείλεις αυτούς στα δέντρα, μόλις σε χτυπήσει καμιά ριπή αέρα. Εμένα με μικρομεσαίο 1300 κιλών και με άλλαξε λωρίδα ξαφνική ριπή, σκέψου το smart.
Αλλά σκέφτεσαι κάπως...ελληνικά. Σε βολεύει (ελπίζεις) το smart, θα γλιτώσεις λίγα χρήματα που δεν σου περισσεύουν, πρόβλημα των άλλων τι θα συμβεί - αν συμβεί. Αλλά σιγά μη συμβεί μωρέ. Αλλά κι αν συμβεί, φταίει η Τρόικα που δεν μπορούμε να πάμε Κομοτηνή με το.....Ζ4!Δεν ξέρω, δεν ξέρω....
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Ρε παιδιά δεν ξέρω τι λέτε αλλά θα πάω με τo smart...
Δεν είμαι κανένας φλώρος... σιγά 25χρονών είμαι!!!τι ειναι ''φλωρος'' για σενα? η μαγκια στην οδηγηση δεν φαινεται στο δημοσιο δρομο. εκει ακομα και ο λεμπ οφειλει απο σεβασμο στον εαυτο του να οδηγει με απολυτη ασφαλεια...
και εγω 26 ειμαι αλλα με το σμαρτ δεν θα πηγαινα μονο και μονο για λογους ασφαλειας και οχι οικονομικου. -
θα πας τοσο μεγαλο ταξιδι με αυτοκινητο που θα εχεις αγορασει μτχ 1 μερα πριν;
οκκκκκκ! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΕΙΝΑΙ τραγικό σε δυνατούς πλάγιους ανέμους. Το μόνο πιο τραγικό που θυμάμαι είναι το Jimny.Δεν έχεις οδηγήσει atos.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
ΕΙΝΑΙ τραγικό σε δυνατούς πλάγιους ανέμους. Το μόνο πιο τραγικό που θυμάμαι είναι το Jimny.
Δεν έχεις οδηγήσει atos.
Και όχι μόνο...
Το χειρότερο μου ήταν ένα Samurai βέβαια. Μετά ακολουθούσε ένα Matiz. Πάντως πρόβλημα στους πλευρικούς αντιμετωπίζω ακόμα και με το Mazda 2 μου. Μου λείπει πολύ το ΜουΧου5 μου.Κομοτηνή δεν έχω πάει ακόμα, και δεν ξέρω το δρόμο. Όμως έφαγα 5-6 χρόνια πήγαινε-έλα Αθήνα_Κοζάνη. Και σε μικρότερη ηλικία από τη δική σου. Τη διαδρομή αυτήν την έκανα με πολλούς εναλλακτικούς συνδυασμούς. Μιλάμε για εθνική οδό μέχρι τη Λάρισσα, και μετά στροφές, βουνά, χωράφια κτλ.
Όσες φορές το έκανα με αμάξι ταλαιπωρήθηκα. Ναι μεν το έκανα (έχω κάνει και πήγαινε-έλα αυθημερών με το Mazda 2 και με Opel Astra G, αλλά ήταν τόσο κουραστικό, που δε θέλω ούτε να τα σκέφτομαι), αλλά όταν έφτανα και ταλαιπωρημένος ήμουν (οκ, έφτανα έβγαινα, κτλ, αλλά ήμουν χώμα) και ήταν πολλά τα έξοδα (ειλικρινά έχεις κάνει ποτέ ταξίδι με 100-110χλμ/ώρα? Το έκανα με το 2αρι για να με φτάσει το ρεζερβουάρ επάνω χωρίς να ξανασταματήσω, και έκανα τόσες ώρες όσες και το ΚΤΕΛ. Και φυσικά με ανάλογη ταλαιπωρία.).
Το ΚΤΕΛ από την άλλη είναι το χειρότερο δυνατό μέσο. Κάνεις πολλές ώρες, είσαι καθισμένος σε μία θέση χωρίς καμία άνεση, δημόσιες σχέσεις γίνονται βέβαια, και αν σε πιάσει ανάγκη μάματα.
Το τραίνο για μένα είναι η καλύτερη επιλογή. Οκ έχει καθυστερήσεις (δεν έχεις κάνει Κοζάνη-Αθήνα 10ωρο με ΚΤΕΛ), αλλά είναι σαφώς πιο άνετο (όποια θέση και αν έχω ταξιδέψει), μπορείς να κουνηθείς να ξεμουδιάσεις, να πας τουαλέτα, να κοιμηθείς, να κάνεις δημόσιες σχέσεις, έχει καντίνα κτλ. Βέβαια για Κοζάνη ήθελα και ΚΤΕΛ από Λάρισσα, αλλά χαλάλι.
Α και η τιμή του συνδυασμού έβγαινε φθηνότερη από αυτή του απευθείας ΚΤΕΛ, με τις προσφορές του ΟΣΕ.
Tρενάκι είναι η καλύτερη λύση . Τζάμπα ακόμα και η πρώτη θέση λιγότερα από 60 € και μόλις 10,5 ώρες ,έναντι 10 του κτελ .
Στο τρένο περπατάς , μιλάς , τρώς , πας τουαλέτα , κάνεις και γνωριμίες .Στο κτελ , αν δεν είσαι μέχρι 1,80 θα βγείς πιασμένος . Κάθε 2 ώρες θα σε σταματάνε όπου θέλουνε και θα βαρεθείς .
Με καλό αμάξι θα κάνεις 7-8 ώρες συν τις στάσεις , αλλά θέλεις 300-350 € .
Συμφωνώ απολύτως!!!
θα πας τοσο μεγαλο ταξιδι με αυτοκινητο που θα εχεις αγορασει μτχ 1 μερα πριν;
οκκκκκκ!Επίσης συμφωνώ. Είναι κάπως ανόητο να πάρεις ένα μεταχειρισμένο αμάξι (που δεν το ξέρεις στην ουσία και βασίζεσαι στο τι λένε για αυτό) και να πας ταξίδι τόσα χιλιόμετρα.
Συγνώμη κιόλας δηλαδή. Άλλο να ήταν ένα αμάξι που το ήξερες. -
To smartακι δεν αγοράστηκε.. εκεί που ήμουν έτοιμος να το πάρω είπα να το πάω και για έλεγχο...
Ραγισμένη τουρμπίνα...
Έχανε λάδια απο παντού...
Σάπιο παντού...Οπότε τα σχέδια αλλάζουν.... πουλ μουρ με το Ζ4 για ακόμα μια φορά...
Το ταξίδι θα μου κοστίσει όσο η μισή επισκευή τουρμπίνας που θα έκανα αν την είχα πατήσει!
Οπότε πάω να το χαρώ......
Αν πηγαίνω με 100-110 (αν και αποκλείεται με τέτοιο αμάξι να πάω έτσι..) θα κάψω 7,5... άρα μιλάμε για ούτε λίγο ούτε πολύ 99€!! Και άλλα τόσα να έρθω... το ξέρω είναι πολλά... αλλά -
Το ρεκός μου πάντως με το 2αρι είναι λίγο πάνω από 500χλμ με το 35λιτρο ρεζερβουάρ μου, και την ταχύτητα που είπες. Οπότε νομίζω ότι είσαι αισιόδοξος.
-
Αραγε εξακολουθει να υπαρχει και εκεινο το βραδυνο τρενο που εσυ κοιμασε στη κλιναμαξα και το αυτοκινητο ειναι σε καποιο βαγονι πιο πισω;
Φευγεις νυχτα απο Αθηνα ...το πρωι Θεσσαλονικη και απο κει Εγνατια .... -
Σα να έχω την εντύπωση ότι καταργήθηκε η δυνατότητα μεταφοράς αυτοκινήτου με τον ΟΣΕ.
-
H αυτοκινητάμαξα έχει καταργηθεί, για τις κλινάμαξες δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι και αυτές τις έφαγε η μαρμάγκα.
-
Το αεροπλάνο μπορεί να μοιάζει πιο γρήγορο αλλά η ευκολία του αυτοκινήτου σου είναι άλλο πράμα. Έχεις τα πράματά σου, τη μουσική σου, σταματάς όποτε θέλεις, έχεις αυτοκίνητο εκεί που πας, δε σε νοιάζουν οι απεργίες. Και η διαδρομή αεροδρόμιο Κομοτηνή είναι επιπλέον χρόνος και μπελάς.
Πάντως ο ΟΣΕ σε ποιότητα τραίνων και τήρηση ωραρίων είναι πολύ καλύτερος από παλιά. Όσοι έχουν χρόνια να πάνε ας το δοκιμάσουν. Αλλά ας πάνε πρώτη θέση καλύτερα. Πάντως πρίζες νομίζω έχει και την Β θέση αλλά μόνο στην αρχή και στο τέλος του βαγονιού.Το τμήμα Θεσ/κη και πέρα έχει συχνά θέμα λόγω πολλών αφύλακτων διαβάσεων που τυγχάνουν χρήσης από πολλά τρακτέρ κλπ.
Οπότε αν θες να πάς για πάνω από 2 μέρες πάρε αυτοκίνητο ή τραίνο. Για πιο λίγο όμως μάλλον αεροπλάνο, είναι πολλές οι ώρες στο τιμόνι ή στην πολυθρόνα....Με Smart πολλοί ταξιδεύουν αλλά δεν τους ζηλεύω. Είναι ακατάλληλο αυτοκίνητο και σε μη ιδανικές συνθήκες κουραστικό και επικίνδυνο. Εννοείται ότι επηρεάζεται πολύ από τον αέρα. Αντίθετα τα roadsters επειδή είναι χαμηλά και τα καλύπτουν οι μπαριέρες δεν καταλαβαίνουν τίποτα, θυμάμαι είχα εντυπωσιαστεί ευχάριστα όταν το συνειδητοποίησα. Γενικά άμα φυσάει βλέπεις όλα τα SUV να μαζεύονται στη δεξιά με κάπου 110-120 και δεν καταλαβαίνεις γιατί. Και όντως έχει κάποια σημεία πολύ ανοιχτά στην ανατολική Εγνατία που φυσάει πολύ. Και προσοχή στα πουλιά.... όχι ότι μπορεί να κάνεις κάτι απλά να μην τρομάξεις.
Επειδή το 2009-10 έκανα πολύ συχνά τη διαδρομή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη είναι εύκολη και με την τιμή της βενζίνης εκεί που έχει πάει προβλέπω τη κίνηση στις ΕΟ πολύ μειωμένη. Κοίτα να ευχαριστηθείς τα ωραία σημεία που μπορείς (με αποκορύφωμα για μένα την 'πίστα' της Καβάλας) και να κάνεις λίγο υπομονή στα Τέμπη. Έκανα με μία μικρή στάση για τουαλέτα, νερό, κολατσιό και βενζίνη ή μπιτονάκι για να με βγάλει, 6:30-7:30 ώρες (γενικά γύρω στις 7 με ταχύτητες όριο +15-20 και ποτέ δεν πήρα κλήση, +5-10 στα γνωστά ραντάρ). Το σημαντικό είναι η σταθερότητα, να υπολογίζεις προσπεράσεις και να μην κόβεις στις στροφές. Αν μπορέσεις να κρατηθείς με μέχρι 120 χωρίς γκάζια φρένα θα έχεις την κατανάλωση που ελπίζεις. Είναι όμως δύσκολο γιατί είσαι πιο γρήγορος από νταλίκα αλλά ενοχλείς τα αυτοκίνητα, είτε θα πέσεις 100-110 είτε θα ανέβεις 130. Και αν είσαι σε άδειο δρόμο όπως είναι η ανατολική Εγνατία πάλι θα βρεθείς με 150+++ χωρίς να το καταλάβεις... εγκράτεια λοιπόν και cruise control.
Δεν ξέρω τι ντεπόζιτο έχεις, ίσως αν είσαι εγκρατής μπορεί και να μην χρειαστείς ακριβό ανεφοδιασμό. Συνιστώμενο σημείο οικονομικού και δοκιμασμένου ανεφοδιασμού στο πήγαινε αμέσως μετά τη Θεσ/κη κατεβαίνοντας τη μεγάλη κατηφόρα βγαίνεις προς Λαγκαδά νομίζω και σε 2 χλμ απέναντι έχει Shell.... αλλά μπορεί να μην ισχύει πια. Η Κομοτηνή πάντως φημίζεται για τη φτηνή βενζίνη της. -
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
To smartακι δεν αγοράστηκε.. εκεί που ήμουν έτοιμος να το πάρω είπα να το πάω και για έλεγχο...
Ραγισμένη τουρμπίνα...
Έχανε λάδια απο παντού...
Σάπιο παντού...Οπότε τα σχέδια αλλάζουν.... πουλ μουρ με το Ζ4 για ακόμα μια φορά...
Το ταξίδι θα μου κοστίσει όσο η μισή επισκευή τουρμπίνας που θα έκανα αν την είχα πατήσει!
Οπότε πάω να το χαρώ......
Αν πηγαίνω με 100-110 (αν και αποκλείεται με τέτοιο αμάξι να πάω έτσι..) θα κάψω 7,5... άρα μιλάμε για ούτε λίγο ούτε πολύ 99€!! Και άλλα τόσα να έρθω... το ξέρω είναι πολλά... αλλάΘες ντε και καλά να πας οδικώς, έτσι? Πάω στοίχημα ότι και παραπάνω από τα εισιτήρια του αεροπλάνου να σου κόστιζαν οι βενζίνες του Ζ4, με το Ζ4 θα πήγαινες.
-
στον δρόμο για Αράχοβα είχα πετύχει σμαρτακι με 'πάνινη οροφή', που την είχε πάρει κυριολεκτικά ο αέρας μαζί με την μπαγκαζιερα που είχε προσαρμόσει ο αθεόφοβος...
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
... Αν πηγαίνω με 100-110 (αν και αποκλείεται με τέτοιο αμάξι να πάω έτσι..) θα κάψω 7,5... άρα μιλάμε για ούτε λίγο ούτε πολύ 99€!! Και άλλα τόσα να έρθω... το ξέρω είναι πολλά... αλλάΤελικά θα δεις ότι δε θα πας με 100 - 110. Θα βαρεθείς μέχρι τη Θεσσαλονίκη πίσω από το τιμόνι και μετά θα τρέχεις για να φτάσεις κάποτε. Όταν πηγαινοερχόμουν Λάρισα - Ναύπλιο, το τελικό κομμάτι Βελεστίνο - Λάρισα μου φαινόταν ατέλειωτο οπότε ασυναίσθητα πάταγα το γκάζι.
Συν του ότι η Εγνατία μετά είναι μια ευθεία και το κοντέρ φτάνει ψηλά χωρίς καν να το πάρεις είδηση. Ακόμα και αν απλώς ακολουθείς την κίνηση. (Εκτός αν πέσεις πίσω από φάλαγγα στρατού οπότε τότε αν θες, θα κάνεις οικονομία ) -
Τελικά πήγαινα με το Ζ4 120-140 και έκαψα 8,2!
Τεράστιο ταξίδι μου φάνηκε πολλές στάσεις... στην επιστροφή είχα χιόνι πολύ στην αρχή από Κομοτηνή.
Γύρισα Δευτέρα Αθήνα...Πέμπτη πρωί(σήμερα) πήγα Κατερήνη με τρένο... αγοράσα ένα άριστο smart diesel... του έκανα full full service να με σίγουρος.. και απογευματάκι ξεκίνησα από Κατερίνη για Κομοτινή. Πολύ άνετο το ταξίδι και έπαιζα 110 στις ανηφόρες 120-130 στις ευθείες και στις κατηφορές κρατιόμουνα να μην φτάνει τα 140. Με λίγα λόγια ταξίδευα περίππου με 2500rpm 6η!
Τίποτα δεν είδα από ανέμους... μόνο στις στροφές δεν είμαι συνηθισμένος να μπαίνω με αυτό το αμάξι και το ψηλοφοβάμαι.
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Τελικά πήγαινα με το Ζ4 120-140 και έκαψα 8,2!
Τεράστιο ταξίδι μου φάνηκε πολλές στάσεις...
... αγοράσα ένα άριστο smart diesel... Πολύ άνετο το ταξίδι
... μόνο στις στροφές δεν είμαι συνηθισμένος να μπαίνω με αυτό το αμάξι και το ψηλοφοβάμαι.Μπράβο για την εγκράτειά σου! Βέβαια με τόσο που πήγαινες φυσικά και είναι τεράστιο το ταξίδι, φυσικά και θέλεις να κάνεις στάσεις για να αλλάξεις παραστάσεις. Βασικά κάτω από 130 τα ταξίδια σε ΕΟ είναι βαρετά, σε άδεια ΕΟ όπως Εγνατία βάλε +10 και με καλό αυτοκίνητο άλλα +10.
Καλά κάνεις και ψιλοφοβάσαι, ακόμα καλύτερα αν χοντροφοβάσαι σε στροφές με ταχύτητες εθνικής οδού με μεταξόνιο 1,8....
Καλές διαδρομές με το Σμαρτ. Πές μας εντυπώσεις και βάλε και κατανάλωση στο σχετικό θέμα.Θες ντε και καλά να πας οδικώς, έτσι? Πάω στοίχημα ότι και παραπάνω από τα εισιτήρια του αεροπλάνου να σου κόστιζαν οι βενζίνες του Ζ4, με το Ζ4 θα πήγαινες.
Προφανώς δεν διάβασες το θέμα γιατί αν το είχες θα είχες δει ότι ήταν δεδομένο το ότι το αυτοκίνητο ήταν η ακριβή λύση...
-
έτσι μπράβο καλόταξίδό το diesel!!!
Αθηνα-Κομοτηνη Οδικώς ή Αεροπλάνο?!?