-
Από τη μία άκρη πάμε στην άλλη...
Ναι έχω τέτοια άλμπουμ των Beatles (original της μητέρας μου), ισχύει ο διαχωρισμός φωνητικών και είναι πολύ περίεργο και μάλλον ενοχλητικό.
Ο σωστός στερεοφωνικός ήχος είναι εξαίσιος. Για αυτό και δεν μπορώ να δεχτώ αμαχητί τη δικαιολογία ότι ο διαχωρισμός των καναλιών κάνει ενοχλητική την ακρόαση.... Εκτός αν το ενοχλητικό έγκειται στο ότι γίνεσαι γελοίος όταν με τα ακουστικά σου στο λεωφορείο κοιτάς κάθε τόσο δεξιά αριστερά γιατί νόμισες ότι άκουσες κάτι πίσω δεξιά ή πάνω αριστερά κοκ.
Μάλλον το θέμα πρέπει να έχει να κάνει με την ηχοληψία και τον περιορισμό του κόστους της παραγωγής. Το σωστό στήσιμο μικροφώνων και ρύθμιση κονσόλας κλπ κλπ απαιτεί χρόνο και σχετική γνώση άρα έμπειρο προσωπικό. Τόσο ο χρόνος όσο και το καλό προσωπικό είναι χρήμα άρα μείωση του κέρδους.... -
...επίσης και αυτοί που ακούνε μουσική με το ένα ακουστικό...
Το έχω παρατηρήσει κι εγώ αυτό, στο Ummagumma (στο live κομμάτι).
Ευτυχώς πρόλαβα την εποχή της κασσέτας, και αυτό που έχω να πω είναι ότι οι bic επειδή γλυστρούσαν ήταν λιγότερο πρακτικοί σε σχέση με τα μολύβια! Αξέχαστο το περιστατικο όπου η μάνα μου ακούμπησε κασσέτες πάνω στο ηχείο του στερεοφωνικού... Τα αποτελέσματα γνωστά λίγο πολύ...
Άντε ρε μ' αυτά που λέτε ακόμη και το CD νοστάλγησα!
-
retromaniacs
πικάπ γουστάρω μόνο για τον ήχο -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
retromaniacsΦάσκεις.....
πικάπ γουστάρω μόνο για τον ήχο
...και αντιφάσκεις
Εμείς το πικαπ γιατί το θέλουμε,για να το δείχνουμε στο γείτονα?
ΥΓ.Για τα υπόλοιπα θα έρθει και η σειρά σας......
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
. .... υπάρχουν διάφορα μεγέθη και ταχύτητες περιστροφής, έχει 2 πλευρές (και τι είναι το flipside) με τόσα τραγούδια η καθεμία και μπορούσες να βάλεις τη βελόνα όπου ήθελες, προσοχή στη στήριξη και ρύθμιση του πικάπ, στροβοσκόπιο κλπ.Ξέχασες το ζύγισμα του βραχίονα απο το αντίβαρο ανάλογα το βάρος της κεφαλής-βελόνας, της γωνίας σε κάθε αλλαγή κεφαλής για τον περιορισμό του σφάλματος ανάγνωσης στο σημείο επαφής με το αυλάκι του δίσκου, τη ρύθμιση του 'antiskating' και άλλες ωραίες και 'ιστορικές' πλέον τεχνικές λεπτομέρειες.>... Elementary, my dear Watson...
Ειναι για να γραφεις τις εττικετες, βεβαια!
Και συχνά, για να το περνάς (το μολύβι ή το BIC) στη γραναζοροδέλα και να γυρίζεις μπρός-πίσω την ταινία, ώσπου να γυρίσει το κασετόφωνο κάποια άλλη.
'Και διηγώντας τα να κλαίς' .
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Δεν μπορούσα να δω την εικόνα από τη δουλειά το πρωί γιατί την έκοβε το websense.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
retromaniacs
Φάσκεις.....
πικάπ γουστάρω μόνο για τον ήχο
...και αντιφάσκεις
Εμείς το πικαπ γιατί το θέλουμε,για να το δείχνουμε στο γείτονα?
δε το εννοώ έτσι.
μ'αρέσει το πικάπ αλλά είναι παρατημένο σε μια γωνία ασύνδετο χωρίς να ξέρω αν λειτουργεί και σκονίζεται. Μου το χαρίσανε, τα παλιά έχουν χαλάσει/πεταχτεί/εξαφανιστεί -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αποχαιρετισμός στην κασέτα...
Η κασέτα ήταν πολύ ωραίο αντικείμενο από μηχανικής-χρηστικής πλευράς. Χαριτωμένο μέγεθος και σχήμα, με δύο τρύπες σα μάτια και στόμα το φαρδύ ανοιχτό σημείο με την ταινία. Προσωποποίηση ενός αντικειμένου δηλαδή και αυτό λέει πολλά.
Στα πλάγια δυο προεξοχούλες (θα μπορούσε αλλά δεν τα λες 'αυτάκια') που οδηγούν την κασέτα να κάτσει καλά στη θέση της, κάτι σημαντικό για να αποδώσει σωστά η κεφαλή. Μερικές τρύπες στα χείλη του στόματος για τον ίδιο σκοπό.
Τα 'μάτια', οι βασικές τρύπες, διαθέτουν γρανάζια με τα οποία μπορείς να παίζεις ή να βάζεις το Bic που ταίριαζε για να γυρίζεις γρήγορα την κασέτα μπρος πίσω (κρατάς το bic με την κασέτα στον αέρα και την κάνεις κοκορέτσι). Τα δόντια των γραναζιών προσομοιάζουν και βλεφαρίδες.
Διαφανές τζαμάκι για να βλέπεις την ταινία, κολλημένη ή χώρος για αυτοκόλλητη ετικέτα για να γράφεις περιεχόμενα. Ονομασία μοντέλου κασέτας που συχνά ήταν ολόκληρη ιστορία, δείτε στην εικόνα τι εννοώ. Η συγκεκριμένη κασέτα εκτός από τo λογότυπο, τη μάρκα και μοντέλο, TDK SA αναφέρει: τη διάρκεια 90 (εννοεί λεπτά συνολικά)(μέχρι 90 ήταν καλές, παραπάνω ήταν πολύ λεπτή η ταινία και χάλαγε η ποιότητα και αξιοπιστία) και μετά αρχίζουμε: Super Avilyn formulation, super high resolution, antiresonance rigid construction cassette mechanism II, High Bias IECII/Type II και βέβαια την πλευρά της κασέτας Α ή Β.
Και μέσα αφού ξεβιδώσεις όχι μία, όχι δύο αλλά πέντε βίδες έχεις κάμποσα μέρη. Εκτός από τις βίδες έχεις τα δύο μισά πλαστικά καπάκια, τα δύο γρανάζια το καθένα με εγκοπή για την ασφάλεια που κλειδώνει την άκρη της ταινίας. τα τζαμάκια στις παλιές κασέτες που ήταν χωριστά και αργότερα ενσωματώθηκαν στα καπάκια, δύο λεπτά φίλμ για να μειώνουν την τριβή μεταξύ ταινίας και καπακιών, δύο τροχαλίες πλαστικές με μεταλλικό άξονα για να γυρνάει και να ευθυγραμμίζεται η ταινία και βέβαια το υπέρτατο, χάλκινου χρώματος έλασμα με το συνήθως αλλά όχι πάντα λευκό μαξιλαράκι του. Και φυσικά την καλά πακτωμένη στα γρανάζια ταινία, μέτρα, πολλά μέτρα ταινίας.... και πολύ το κλάμα όταν αυτή πιαστεί στο κασετόφωνο και χαλάσει η εγγραφή. Η οποία ταινία έπαιζε ρόλο και στο βάρος της κασέτας. Οι καλές για ίδιο μήκος ταινίας (διάρκεια σε λεπτά) ήταν πιο βαριές γιατί είχαν περισσότερο μέταλλο (αυτό που μαγνητίζεται). Τη ζύγιαζες στο χέρι και χαιρόσουν.
Και δεν ξεχνάμε και τα μικρά πλαστικά ελασματάκια στο πίσω/πάνω μέρος που τα έσπαγες για να μην ξαναγράψεις καταλάθος από πάνω (read only για να καταλαβαίνουν οι νεότεροι). Ή βούλωνες με κάτι (χαρτάκι, τσίχλα) τη σχετική τρύπα όταν πάλιωνε το περιεχόμενο και ερχόταν η ώρα να ξαναγράψεις... Τότε ούτε αγοράζαμε τόσο εύκολα καινούργια ούτε πετάγαμε τόσο εύκολα τα παλιά.
Μιλάμε για τεχνολογικό θαύμα από τα 60'ς... Οι κασέτες βίντεο ήταν ακόμα πιο πολύπλοκες αλλά ήταν ογκώδεις, καμία σχέση με τη φορητότητα και την άμεση σχέση με το μέγεθος του ανθρώπινου χεριού της απλής κασέτας. Αναπτυσσόταν ένα ιδιαίτερο δέσιμο, μπορούσε άνετα να χρησιμοποιείται και σαν κομπολόι.
Και βέβαια υπήρχαν και τα χρώματα, απίστευτη ποικιλία και συνδυασμοί αν και σπάνια το γρανάζι να μην είναι άσπρο.
Ακόμα και το κουτί για κασέτα είχε τη χάρη του, πως άνοιγε και γύριζε το ένα τμήμα μαζί με την κασέτα κατά 180+ μοίρες... Τα τελευταία χρόνια μάλιστα νομίζω η TDK είχε βγάλει κουτιά με ελαφρά στρογγυλεμένες γωνίες... χλίδα!
Πριν από λίγες μέρες η γυναίκα μου βρήκε και πέταξε τις τελευταίες τις κασέτες... κρυφά πήρα μερικές (τις πιο βαριές και πιο καλοδιατηρημένες ή με καλό περιεχόμενο) και τις φύλαξα.Φιλε μου τα ειπες ολα!!! Με γυρισες πισω στα εφηβικα μου χρονια και με εκανες βραδυατικα να τραβηξω και να ανοιξω εκεινο το ξεχασμενο συρταρι του μπουφε με τις TDK, τις Maxwell, τις, τις, τις... Και να συνδεσω μετα απο πολλα χρονια με τα RCA το AIWA ADF260 (deck) με τον ενισχυτη και να βαλω να ακουσω μια TDK chrome με δικο μου τιτλο συλλογης 'Χειμωνας 1984' και πρωτο τραγουδι 'why me - planet p. project' και γραμμενη με dolby system B παρακαλω... Kαι διπλα απο τους τιτλους των τραγουδιων ειχα σημειωσει και την ενδειξη του μετρητη ταινιας που ειχε το deck ωστε να βρισκω ευκολα την αρχη των τραγουδιων στα... party. Nαι! Τοτε στα party παιζαμε μουσικη και απο κασετες. Το ξαναγραφω: Τα ειπες ΟΛΑ!!! Ενα 'αρθρο' υμνος στην κασετα που εφυγε... αλλα για καποιους λιγο πιο παλιους αποτελει ενα γλυκο κομματι της μουσικης ιστοριας (μας).
-
Dolby System είναι και το SHARP μου...
-
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, πέταξα πάνω από 600 κασέτες, οι περισσότερες γραμμένες από εμένα. Ακόμη και ότι πιο σπάνιο είχα εκεί που έκανα 10δες χρόνια για να τα μαζέψα, σήμερα το βρίσκεις με μερικά δευτ. αναζήτησης .
Κράτησα μόνο τα προσωπικά live, που τα έχω περάσει βέβαια ψηφιακά. -
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ψάχνω ένα έπιπλο να τοποθετήσω έναν ενισχυτή κι ένα cd player της yamaha. Πρόκειται για τα A-S2000 και CD-S2000 αντίστοιχα με βάρος 23 και 15 kg. Οι διαστάσεις που με εξυπηρετούν, επειδή ο χώρος είναι πολύ περιορισμένος, είναι πλάτος 43 cm και μήκος 46 cm περίπου. Υπάρχει κάτι έτοιμο ή θα πάω σε ιδιοκατασκευή;Ψάχνω ένα έπιπλο..................
Πάνο, μήπως σου κάνει αυτό???
Ειναι αγορασμένο απο το ΙΚΕΑ, στις διαστάσεις που θέλεις, ελεύθερο για καλώδια στο πίσω μέρος και με ροδάκια. Αν και σήμερα το χρησιμοποιώ περισσότερο σα κομοδίνο,το βάρος που θα τοποθετήσεις, το αντέχει. Οι εσωτερικές διαστάσεις του, εκτός του ότι το ράφι του είναι ρυθμιζόμενο καθ΄ύψος, είναι (σαν κουτί ) Υ 0,45χΠ 0,44χΒ 0,39.
Τιμή (προ 2ετίας), περίπου 30 €.Τελικά αξιώθηκα μετά από αρκετό καιρό (λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων) να ασχοληθώ με το θέμα. Ήταν δύσκολο να βρω κάτι συμμαζεμένο σε διαστάσεις (βασικά είχα πρόβλημα με τα κ*λό-retro της yamaha στο πλάτος ) στο ΙΚΕΑ και κατέληξα σε ένα κατάστημα κοντά μας. Οπότε ξεφορτώθηκα από το σπίτι μου (πήγαν στη μητέρα μου) τα yamaha οριστικά. Το πάθημα έγινε μάθημα - ας πρόσεχα κι ας άκουγα κι άλλα συστήματα πριν τα αγοράσω.
Επίσης, επειδή μετά από κάποιες αλλαγές που έκανα στο σπίτι ο χώρος δεν σηκώνει το πολύ μπάσο με τίποτα, ακύρωσα τα dynaudio με το subwoofer μέχρι να βρεθεί κάποια σοβαρή λύση (μέσω ψηφιακής ισοστάθμισης) και προσωρινά χρησιμοποιώ αυτά τα οποία τα είχα εδώ και τρία χρόνια και δεν τα χρησιμοποιούσα. Οπότε η αλυσίδα πλέον είναι:
iMac (optical) ή Tascam CD-01U Pro (AES/EBU) -> Behringer ultramatch pro (src mode, 24/96 output - AES/EBU) -> Benchmark DAC1 (xlr) -> KRK Rokit 5 rpg2
Πολύ καλά τα ηχειάκια για monitor χρήση. Πεντακάθαρος ήχος και δυνατές μεσαίες, ενώ παράλληλα είναι και πολύ ρυθμικά (τα dynaudio είναι χελώνες μπροστά τους, βέβαια κερδίζουν στο ότι είναι περισσότερο αναλυτικά). Η έκπληξη όμως είναι η απίστευτη στερεοφωνική τους εικόνα. Αυτά προς το παρόν.
Θα επανέλθω μόλις ασχοληθώ με την ψηφιακή ισοστάθμιση.
-
Είχαμε home cinemaYAMAHA και ήταν όλα τα λεφτά... Τώρα αυτό που χρησιμοποιώ απ' την εταιρία είναι τα ακουστικα EPH-30
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Πάνο, μήπως σου κάνει αυτό???
http://s4.postimage.org/50re62wzr/DSCI0426.jpg
http://s4.postimage.org/mqskk7h3o/DSCI0427.jpg
Ειναι αγορασμένο απο το ΙΚΕΑ, στις διαστάσεις που θέλεις, ελεύθερο για καλώδια στο πίσω μέρος και με ροδάκια. Αν και σήμερα το χρησιμοποιώ περισσότερο σα κομοδίνο,το βάρος που θα τοποθετήσεις, το αντέχει. Οι εσωτερικές διαστάσεις του, εκτός του ότι το ράφι του είναι ρυθμιζόμενο καθ΄ύψος, είναι (σαν κουτί ) Υ 0,45χΠ 0,44χΒ 0,39.
Τιμή (προ 2ετίας), περίπου 30 €.Μοιάζει αλλά δεν είναι αυτό που νομίζω. Ποιο μοντέλο είναι;; Αν ξέρεις και όνομα ή σειρά ή σελίδα στον κατάλογο ακόμα καλύτερα!
-
-
Φαίνεται άκρως ενδιαφέρουσα περίπτωση. Απομένει να δούμε και την τιμή της.
-Audiophile ultra low-noise, high headroom audio interface with 24-Bit/96 kHz resolution
-Multi-channel audio and MIDI operation via FireWire 400 or USB2.0
-Streams 6 inputs / 10 outputs plus 1x MIDI I/O with ultra-low latency to your computer, supporting Mac OS X and Windows XP or higher
-2 state-of-the-art, phantom-powered XENYX Mic Preamps comparable to stand-alone boutique preamps with individual Pad, Low Cut and Hi-Z
-Ultra-flexible connectivity via analog and S/PDIF I/O ports (coaxial and optical)
-Direct Monitoring and Main Volume control on hardware front – no confusing software mixer panel
-2 powerful Headphone outputs with individual Volume control, Mono and Source signal select
-Level control of your stereo or 7.1 active speaker system with a single knob turn
-Smooth cross-fading between inputs and DAW playback signals while your record sessions
-Status and signal presence indication for all analog and digital I/O
-Powered via external power supply (included) or 6-pin FireWire bus
-Compact 9.5' half-rack-space form factor
-Free audio recording, editing and podcasting software plus 150 instrument/effect plug-ins downloadable at http://www.behringer.com
-Standard port for Kensington security lock provided
-High-quality components and exceptionally rugged construction ensure long life
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Θα επανέλθω μόλις ασχοληθώ με την ψηφιακή ισοστάθμιση.
Την Τρίτη παρέλαβα από το Thomann αυτό:
Έχει πέσει πολύ διάβασμα (και μετρήσεις ). Ελπίζω το Σ/Κ να βρω λίγο χρόνο να γράψω τις πρώτες εντυπώσεις και κάποια σχόλια (κυρίως για το target frequency response). Προς το παρόν θα αρκεστώ να πω ότι πρόκειται για τρομερό εργαλείο που αλλάζει δραματικά τον ήχο.
-
το sansui που έχουμε στην λευκάδα, εν έτει 1982 είχε 8κάναλο equalizer με δυνατότητα feedback για ισοστάθμιση βάσει της ακουστικής του χώρου
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
το sansui που έχουμε στην λευκάδα, εν έτει 1982 είχε 8κάναλο equalizer με δυνατότητα feedback για ισοστάθμιση βάσει της ακουστικής του χώρουΕν έτει 1989 9κάναλο Philips!
Ανέκαθεν με πόρωνε...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
το sansui που έχουμε στην λευκάδα, εν έτει 1982 είχε 8κάναλο equalizer με δυνατότητα feedback για ισοστάθμιση βάσει της ακουστικής του χώρουΑυτό;
Όπως και να 'χει, δεν δίνουμε ούτε πετάμε τα vintage μας για κανένα λόγο.
Πάντως έχει ενδιαφέρον να βλέπεις στον analyzer το βαθύ μπάσο που έχουν τα έργα κλασσικής μουσικής. Αυτό ενισχύει την άποψή μου ότι αν το επιτρέπει ο χώρος (και τα οικονομικά ), ένα subwoofer είναι απαραίτητο για τις ακροάσεις.
-
Εννοείται ότι δεν τα πετάμε!
Home Hi-Fi