Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ορατότητα προς τα πίσω σε βροχή
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ορατότητα προς τα πίσω σε βροχή
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    44
    199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      O zoro το κάλυψε το θέμα

      Μια επισήμανση μόνο. Δεν είναι απόλυτο κριτήριο για την απόδοση του ελαστικού στο νερό το πόσο σπρέι νερού πετάει προς τα πίσω.
      Μπορεί 2 τύποι ελαστικών να έχουν την ίδια ικανότητα αποβολής νερού (με ίδια ταχύτητα-βάρος) αλλά το ένα να το αποβάλλει προς τα πλάγια και το άλλο προς τα πίσω. (το προς τα πίσω 'χωρίζεται' ... και ως προς επάνω-κάτω)
      Αυτό μπορεί να σχεδιαστεί από την εταιρεία ελαστικών αλλά δεν είναι και η πρώτη προταιρεότητα της στα επιβατικά. Αντίθετα στα ελαστικά των φορτηγών γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να μην πετάει σπρέι στο πλάι (εύκολο σχετικά) και προς τα επάνω (δύσκολο)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bit last edited by

        Εγώ είμαι ευχαριστημένος από τα Energy μου,μόνο που έπεσαν πολύ σύντομα. Έχω μπόλικο πέλμα αλλά έχουν σκληρύνει αρκετά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης kouk έγραψε:
          Και ναι,ενα σεντάν δεν βρωμίζει το πίσω τζάμι γιατι η υποπίεση αρχίζει από το τέλος του πορτ-παγκάζ!

          ...εξακολουθώ να επιμένω ότι το ΤΕΜΠΡΑ είχε πίσω υαλοκαθαριστήρα... Ξέρει κανείς γιατί?

          Σπύρος

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Και ναι,ενα σεντάν δεν βρωμίζει το πίσω τζάμι γιατι η υποπίεση αρχίζει από το τέλος του πορτ-παγκάζ!

            ...εξακολουθώ να επιμένω ότι το ΤΕΜΠΡΑ είχε πίσω υαλοκαθαριστήρα... Ξέρει κανείς γιατί?

            Σπύρος

            Ηταν θέμα 'πολέμου εξοπλισμών' , δεν λέρωνε καθόλου το τζάμι του
            Α... και το 323 αν θυμάμαι καλά είχε

            Οχι πως δεν είναι χρήσιμο να έχει ένα σεντάν καθαριστήρα πίσω , δεν είναι όμορφο όμως

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zoro last edited by

              Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ολοκλήρωσε το θέμα με πολύ εύστοχες παρατηρήσεις.

              Να επισημάνω αυτό που είπε, ότι το κριτήριο αποτελεσματικότητας δεν είναι το σπρει που τινάζεται προς τα πίσω. Αυτό είναι απλώς ένα χαρακτηριστικό που εξαρτάται από το κάθε ελαστικό, με την προϋπόθεση όμως, οτι είναι σε καλή κατάσταση. Ένα ελαστικό με φθαρμένο πέλμα δεν μπορεί να πετάξει πίσω σπρέι λόγω του ρουφήγματος των αυλακώσεων. Ότι πετάει, είναι από την υποπίεση που δημιουργεί ολόκληρο το πίσω 'μέτωπο' του ελαστικού, γι΄αυτό και το μειωμένο σπρέι που παρατηρεί ο kouk, και πολύ σωστά το εκλαμβάνει ως έμμεσο 'δείκτη φθοράς'.

              Επίσης, ο bit διαπίστωσε κάτι που το έχω ακούσει και από άλλους, αλλά εδώ μπαίνουν διάφορες άλλες παράμετροι, που με κάνουν επιφυλακτικό με ότι ακούω. Π.χ. αν κάποιος τα φόρεσε αρχές καλοκαιριού (συνεπώς σε διάστημα λίγο μεγαλύτερο από έναν χρόνο έβγαλε δύο καλοκαίρια), αν είχε βάλει μικρές πιέσεις και τα έψησε από την παραμόρφωση, αν τα έβαλε σε όχημα με δυσανάλογα μεγάλη ισχύ σε σχέση με τις δυνατότητές τους, αν τα έβαλε σε βαρύ όχημα, με μεγάλους προβόλους μπρος-πίσω, το βαρυφόρτωνε, η περιοχή που κινείται έχει άσφαλτο-καθρέφτη, έχει χαλαρή ανάρτηση, αν ο ζαντολαστιχάς τα είχε φυλάξει σε κακό μέρος, κ.λ.π.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • O
                obelix last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                Και ναι,ενα σεντάν δεν βρωμίζει το πίσω τζάμι γιατι η υποπίεση αρχίζει από το τέλος του πορτ-παγκάζ!

                ...εξακολουθώ να επιμένω ότι το ΤΕΜΠΡΑ είχε πίσω υαλοκαθαριστήρα... Ξέρει κανείς γιατί?

                Σπύρος

                Και τα πλούσια evo έχουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  ε όχι!!!
                  πρώτη φορά το ακούω αυτό! Όπως είπε κι ο Βασίλης, είναι λίγο... αντιαισθητικό

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                    ε όχι!!!
                    πρώτη φορά το ακούω αυτό! Όπως είπε κι ο Βασίλης, είναι λίγο... αντιαισθητικό

                    Σπύρος

                    Αντιαισθητικό μπορεί να είναι Σπύρο,αλλά υπάρχουν ακόμα και after market καθαριστήρες που μπαίνουν σε πίσω παρμπρίζ σεντάν!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      traveller last edited by

                      To δικό μου είναι σεντάν και δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα. Γίνεται χαμός με το παραμικρό ψιχάλισμα.Μαζεύονται σε 'χρόνο μηδέν' πάμπολα σταγονίδια, κάτι που είναι πολύ ενοχλητικό, διότι περιορίζει σημαντικά την ορατότητα.Ευτυχώς που οι πλαϊνοι καθρέφτες δεν αντιμετωπίζουν τόσο μεγάλο πρόβλημα και σώζεται καπως η κατάσταση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                        Νομίζω ότι ο υαλοκαθαριστήρας στο πίσω τζάμι έχει να κάνει με την κλίση του παρμπρίζ που καθώς είναι μικρότερη, το νερό δεν κυλάει και μένει με αποτέλεσμα μειωμένη ορατότητα.
                        ....................................ης

                        η κλιση του πισω παρπριζ δεν εχει καμμια σημασια.....

                        οπως και αλλοι προηγουμενα ανεφεραν εκτος απο τα σενταν ή τριων ογκων ολα τα αλλα επιβατικα χρειαζονται τον πισω καθαριστηρα γιατι λερωνεται το πισω τζαμι και περιοριζεται η ορατοτητα απο τους στροβιλισμους του αερα που μεταφερουν το σπρευ απο τους τροχους........ειχα καποτε ενα πεζω 205 χωρις πισω καθαριστηρα και οταν εβρεχε δεν εβλεπα τιποτα πισω .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          alexastrag last edited by

                          Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
                          To δικό μου είναι σεντάν και δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα. Γίνεται χαμός με το παραμικρό ψιχάλισμα.Μαζεύονται σε 'χρόνο μηδέν' πάμπολα σταγονίδια, κάτι που είναι πολύ ενοχλητικό, διότι περιορίζει σημαντικά την ορατότητα.Ευτυχώς που οι πλαϊνοι καθρέφτες δεν αντιμετωπίζουν τόσο μεγάλο πρόβλημα και σώζεται καπως η κατάσταση.

                          δοκιμασε να το περασεις ενα κερωμα [hot wax] σε ειδικο πλυντηριο και το νερο δεν θα κολλαει επανω αλλα θα τρεχει στο τζαμι και θα εξαφανιζεται.......βεβαια κατι τετοιο ειναι σχετικα προσωρινο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            traveller last edited by

                            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                            To δικό μου είναι σεντάν και δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα. Γίνεται χαμός με το παραμικρό ψιχάλισμα.Μαζεύονται σε 'χρόνο μηδέν' πάμπολα σταγονίδια, κάτι που είναι πολύ ενοχλητικό, διότι περιορίζει σημαντικά την ορατότητα.Ευτυχώς που οι πλαϊνοι καθρέφτες δεν αντιμετωπίζουν τόσο μεγάλο πρόβλημα και σώζεται καπως η κατάσταση.

                            δοκιμασε να το περασεις ενα κερωμα [hot wax] σε ειδικο πλυντηριο και το νερο δεν θα κολλαει επανω αλλα θα τρεχει στο τζαμι και θα εξαφανιζεται.......βεβαια κατι τετοιο ειναι σχετικα προσωρινο!

                            Eυχαριστω.Θα το κάνω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tt last edited by

                              Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις χρήσιμες πληροφορίες που δώσατε!

                              Ο χρήστης zoro έγραψε:
                              ...Αν τώρα έχεις βάλει τα νέα Michelin Energy (μηπως έχουν τον κωδικό E3B;), αυτά απ' όσο θυμάμαι, έχουν αυλάκια διοχέτευσης που διώχνουν περισσότερο νερό προς τα... μέσα, τα οποία μάλιστα στο τέλος τους είναι 'τυφλά'. Γι' αυτό και έχεις λιγότερο σπρέι προς τα πίσω. Αν μπορούσες να κάνεις ένα φανταστικό τεστ και να έστριβες με οριακή ταχύτητα κατά 90 μοίρες στο βρεγμένο με τα παλαιότερα ελαστικά σου και κατόπιν με τα νέα, θα διαπίστωνες ότι με τα τωρινά θα είχες... δυστυχώς περισσότερη υποστροφική μετατόπιση-γλίστρημα. ...

                              Τα ελαστικά έχουν κωδικό E3A, τα οποία έχουν τυφλά αυλάκια διοχέτευσης προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όσο για το φανταστικό τεστ: το αποτέλεσμά του δείχνει πως ο νέος τύπος ελαστικού έχει μικρότερη πλευρική πρόσφυση, την οποία μπορούμε να διαπιστώσουμε μόνο σε οριακές καταστάσεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zoro last edited by

                                Ο χρήστης tt έγραψε:
                                Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις χρήσιμες πληροφορίες που δώσατε!

                                ...Αν τώρα έχεις βάλει τα νέα Michelin Energy (μηπως έχουν τον κωδικό E3B;), αυτά απ' όσο θυμάμαι, έχουν αυλάκια διοχέτευσης που διώχνουν περισσότερο νερό προς τα... μέσα, τα οποία μάλιστα στο τέλος τους είναι 'τυφλά'. Γι' αυτό και έχεις λιγότερο σπρέι προς τα πίσω. Αν μπορούσες να κάνεις ένα φανταστικό τεστ και να έστριβες με οριακή ταχύτητα κατά 90 μοίρες στο βρεγμένο με τα παλαιότερα ελαστικά σου και κατόπιν με τα νέα, θα διαπίστωνες ότι με τα τωρινά θα είχες... δυστυχώς περισσότερη υποστροφική μετατόπιση-γλίστρημα. ...

                                Τα ελαστικά έχουν κωδικό E3A, τα οποία έχουν τυφλά αυλάκια διοχέτευσης προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όσο για το φανταστικό τεστ: το αποτέλεσμά του δείχνει πως ο νέος τύπος ελαστικού έχει μικρότερη πλευρική πρόσφυση, την οποία μπορούμε να διαπιστώσουμε μόνο σε οριακές καταστάσεις;

                                Ναι, δεν το θυμόμουν καλά, ο κωδικός είναι Ε3Α, αλλά θυμόμουν σωστά την αυλάκωση.
                                Όσο για το υποθετικό τεστ, εννοώ το γλίστρημα του ελαστικού στο νερό όταν 'στραγγαλίσεις' το τιμόνι, και όχι γενικώς την πλευρική του πρόσφυση στο στεγνό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                                  η κλιση του πισω παρπριζ δεν εχει καμμια σημασια.....

                                  οπως και αλλοι προηγουμενα ανεφεραν εκτος απο τα σενταν ή τριων ογκων ολα τα αλλα επιβατικα χρειαζονται τον πισω καθαριστηρα γιατι λερωνεται το πισω τζαμι και περιοριζεται η ορατοτητα απο τους στροβιλισμους του αερα που μεταφερουν το σπρευ απο τους τροχους........ειχα καποτε ενα πεζω 205 χωρις πισω καθαριστηρα και οταν εβρεχε δεν εβλεπα τιποτα πισω .

                                  Αλέξανδρε,τό καντέτ,τό πούλησες;
                                  Αν όχι,τό έχεις οδηγήσει σέ βροχή;
                                  Μέχρι τά 40 χ.α.ω. βρέχεται τό πίσω τζάμι από τίς σταγόνες τής βροχής,καί από εκεί καί έπειτα,μένει κατάστεγνο,μέ όσα καί άν πηγαίνεις,ότι λάστιχο καί άν έχεις,όσο νερό καί άν έχει ο δρόμος.
                                  Τά πάντα είναι (πιστεύω) θέμα αεροδυναμικής.
                                  Οσο γιά τά σεντάν,δέν πιστεύω νά υπάρχει άλλος λόγος πέραν τής 'αισθητικής'' πού δέν έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα,διότι,ακόμα καί άν δέν πιάνει νερά από τόν δρόμο στό ταξίδι,από τήν ίδια τήνβροχή μέσα στήν πόλη;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mdvq last edited by

                                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                    Οσο γιά τά σεντάν,δέν πιστεύω νά υπάρχει άλλος λόγος πέραν τής 'αισθητικής'' πού δέν έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα,διότι,ακόμα καί άν δέν πιάνει νερά από τόν δρόμο στό ταξίδι,από τήν ίδια τήνβροχή μέσα στήν πόλη;

                                    Eχεις απολυτο δικιο.
                                    Σε ενα Λανσερ που ειχα, οταν εβρεχε μεσα στην πολη δεν εβλεπες τιποτα!!!
                                    Οταν προχωραγες λιγο αμεσως καθαριζε αλλα στην κινηση ηταν περιπου επικινδυνο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Σε αυτά τα τζάμια τι γίνεται???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        takisb last edited by

                                        Δεν ξέρω τι γίνεται με τα πίσω τζάμια στο sedan ( ) ami6 των 425 cc, Θα ρωτήσω ένα μπάρμπα μου που είχε Ford Anglia, με παρόμοια αισθητική.
                                        Ένας φίλος του πατέρα μου όμως με τέτοιο, είχε γυρίσει όλη την Ελλάδα οικογενειακώς και φορτωμένος, φανατικός camper επί 20 χρόνια που το είχε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                          η κλιση του πισω παρπριζ δεν εχει καμμια σημασια.....

                                          οπως και αλλοι προηγουμενα ανεφεραν εκτος απο τα σενταν ή τριων ογκων ολα τα αλλα επιβατικα χρειαζονται τον πισω καθαριστηρα γιατι λερωνεται το πισω τζαμι και περιοριζεται η ορατοτητα απο τους στροβιλισμους του αερα που μεταφερουν το σπρευ απο τους τροχους........ειχα καποτε ενα πεζω 205 χωρις πισω καθαριστηρα και οταν εβρεχε δεν εβλεπα τιποτα πισω .

                                          Αλέξανδρε,τό καντέτ,τό πούλησες;
                                          Αν όχι,τό έχεις οδηγήσει σέ βροχή;
                                          Μέχρι τά 40 χ.α.ω. βρέχεται τό πίσω τζάμι από τίς σταγόνες τής βροχής,καί από εκεί καί έπειτα,μένει κατάστεγνο,μέ όσα καί άν πηγαίνεις,ότι λάστιχο καί άν έχεις,όσο νερό καί άν έχει ο δρόμος.
                                          Τά πάντα είναι (πιστεύω) θέμα αεροδυναμικής.
                                          Οσο γιά τά σεντάν,δέν πιστεύω νά υπάρχει άλλος λόγος πέραν τής 'αισθητικής'' πού δέν έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα,διότι,ακόμα καί άν δέν πιάνει νερά από τόν δρόμο στό ταξίδι,από τήν ίδια τήνβροχή μέσα στήν πόλη;

                                          το εχω ακομα και μαλιστα εκανα το σαββατοκυριακο 600 χιλ με πολλη βροχη τα περισσοτερα.

                                          για να ειμαι ειλικρινης δεν με ειχε προβληματισει η ορατοτητα του πισω παρπριζ ωστε να προσεξω αν λερωνεται λιγοτερο ή περισσοτερο ομως τωρα θα το εχω στο μυαλο μου για να δω την συμπεριφορα του.

                                          γεγονος παντως ειναι οτι σε υψηλες ταχυτητες μενει σχεδον στεγνο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Mazda 323 '84 το μοντέλο με τον υαλοκαθαριστήρα. Για το Τέμπρα ειλικρινά δεν το θυμάμαι. Ωστόσο, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα αεροδυναμικής, ειδικά για τις υψηλές ταχύτητες. Στην πόλη μέσα, όσο υπάρχει σπρέι που δεν γίνεται πλήρως ρευστό, είναι όντως τύφλα. Τα Energy είναι και σε άλλους 'στρίγγλες'; Ζεσταίνονται πολύ γρήγορα και από πρόσφυση φυσικά και δεν προσφέρουν στο μέγιστο βαθμό. Παρ' όλα αυτά, είναι αρκετά προβλέψιμα και δεν ξεκολλάνε απότομα, αλλά πολύ-πολύ προοδευτικά. Στη βροχή και εγώ δεν πηγαίνω γρήγορα, οπότε δεν μπορώ να πω. Πάντως, είναι αθόρυβα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr