-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στον εαυτο σου απαντας και τον επιβεβαιωνεις;
Φίλε χρόνια πολλά …. για σήμερα!.
Λόγο του ότι κάποιος πείραξε τον προσωπικό μου υπολογιστή, αυτόματα σβήσανε όλοι οι κωδικοί μου, και έτσι δεν απάντησα!.
Εκτενώς και πολύ σωστά, απήντησε ο Κώστας με το 95% (διαφορά μας είναι μόνον, ότι τα kv των πολλαπλασιαστών κυμαίνονται από 9kv και μέχρι 12kv στην πράξη μετρημένα).
Και εδώ θα συμπλήρωνα και μόνον, τα εξής:
Τα οικονομικά μπουζί, με την –ακίδα γωνία, όταν ευρίσκονται υπό υψηλότερη θερμοκρασία, ψυχώμενα μετά το σβήσιμο της μηχανής, τείνουν να ευθυγραμμιστούν!. Αποτέλεσμα να ανοίγει το διάκενο.
O multiplier τάσης στα αυτοκίνητα, έχει μέγιστη τάση, μετρημένη με βαλλιστικό βολτόμετρο, όταν τα άκρα του είναι ασύνδετα, και παίρνει μόνον τάση λειτουργίας.
Έτσι όσο μικραίνουμε την απόσταση μεταξύ των πόλων υψηλής τάσης, τόσο η μέτρηση αυτής έχει χαμηλότερες τιμές. (άλλωστε το έγραψε και ο λέοντας!).
Τώρα όσο χαμηλότερη τάση, τόσο τα amber του σπινθήρα είναι ασθενέστερα. Κατά συνέπια μικρότερης εναυστηκείς ικανότητας. Κατά συνέπεια το να κλίνουμε την ακίδα, καταστρέφοντας την βεντάλια του σπινθήρα, είναι εκ προοιμίου λάθος.
Εδώ παρενέβη η NGK, πρώτη διδάξασα, τσεκαρισμένη από εμένα σε εκατοντάδες αυτοκίνητα, και έδωσε το εργαλείο στους εγκαταστάτες, LPG Laser Line, και έλυσε τα χέρια τους, από το εν λόγο πρόβλημα.
Έχει όμως νούμερα, δεν είναι ένας τύπος και μόνον. Επιλέγονται βάση πίνακα, που καλύπτει τους τύπους που οριοθετούν τα εργοστάσια, και εδώ χρειάζεται προσοχή στην επιλογή.
ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ!!!!.... η πορώδης μορφή της ύλης που κατασκευάζονται δεν παίρνει περεταίρω διάπλαση. Τα χρησιμοποιούμε 50000κμ περίπου, (ανάλογα κίνησης μας εντός και εκτός πόλεων), και τα αντικαθιστούμε.
Και εύλογα έρχομαι να ρωτήσω: δεν είναι απαραίτητα σε μια σωστή εγκατάσταση?.
Ένα μπουζί πχ το LPG 2, κάνει 25,52ε το ένα λιανική μετά φόρου. Σύνολο 102ε τα τέσσερα περίπου. Αθροιζόμενο αυτό το πόσο με το γενικό κόστος μιας εγκατάστασης στην ενδοχώρα μας, είναι δυνατόν να ‘παίζει’ η εγκατάσταση στα 1000ε?!.
Λιγότερο από 470ε ευρώ δεν αγοράζει κανένας ένα κιτ, και το πλέον…… φτηνό!. Να μην βγάλει και ένα 23% (όσο αποδέχεται κατώτερο εμπορικό κέρδος η εφορία).578,1ε + 102μπ= 680,1ε. φθορά εργαλείων, (σπασμένο τρυπάνι – φθορά ποτηριού διάνοιξης μεγάλων οπών) 20ε = 700,1!.
Πάμε στην εργασία: λένε 10 ώρες. Εγώ στα επαγγελματικά εργαλεία (ανυψωτικά κλπ) που μόνον φτιάχνω, θέλω λιγότερες.
Να πολλαπλασιάσω 10 Χ 35?. = 350 + 700,1 = 1050, χωρίς φόρο. Και μιλάμε για το φθηνότερο…… με όλα τα επιμέρους προβλήματα που εσείς καταγράφετε!.
Κάποιος έγγραψε ότι, «μα εγώ παίρνω 30ε την ημέρα….». δεν θέλω να γίνω σε καμία περίπτωση κακός, (θέλω να έχουν οι πελάτες μου χρήματα, για να έχω προσελεύσεις!) μα τόσα επένδυσε…… κοντά φτάνουν οι εκλογές…. Ας επιλέξει…..
Α. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Φίλος με TOYOTA AVENSIS 2006 και 120.000 χλμ (17.000) με υγραέριο (υγρού ψεκασμου icom) καίει 4 λίτρα λάδι στα 5.000 χλμ και έχει απελπιστεί. Άλλαξε και τύπο λαδιού σε πιο λεπτό αλλά τα ίδια.............
Τέτοιες καταναλώσεις σε avensis, είναι εξωπραγματικές. Δεν είναι από οδηγούς βαλβίδων σίγουρα.
Ο φίλος σου μέχρι που ‘φτώχυνε’ και έβαλε αέριο, του έπινε το αίμα! . Είναι ελατήρια με το 100%. «Πέστου αγαπούλα!….» να κάνει την εργασία ‘βαλβίδες ελατήρια’.
Να φτιάξει και το καπάκι σε καλό ρεκτιφιαντζή. Καθώς και να ‘βουρτσίσει’ τα χιτώνια.
Εάν συνεχίσει έτσι, σφυρίζοντας αδιάφορα, θα πάει για γενική, και εκεί κατεβαίνουν αυτιά …..
Α. -
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
Σας ευχαριστώ
…ο ένας σου είπε, ότι ‘δεν’.
Κατά συνέπεια δεν πιστεύει στην μακροζωία της έξτρα λίπανσης. Με της υγιές του…...
Ο άλλος που έχει «καλό όνομα» σου είπε ναι!.
Δεν θα ακούσεις τον καλύτερο?. Θέλει κιάλι σκέψη. Η ένια του αυτονόητου σου είναι αδιάφορη.
Α. -
απο προχτες το αυτοκινητο μου κανει το εξης:
κατα την 1η εκκινηση, κανει ενα φοβερο βουητο, σαν ηλεκτρικη σκουπα κατι!
Δεν αναβει ουτε λαμπακι, ουτε αλλη ενδειξη.
Το σβηνω και το ξαναξεκιναω και ολα καλα!αυτο μου το εχει κανει και τις 3 φορες που πηγα να το πρωτοβαλω μπροστα τις τελευταιες 2 μερες.
επειδη ομως οταν το σβησω και το ξαναναψω δεν το κανει, δεν εχω προλαβει να ανοιξω καν το καπω να δω καλυτερα.
και ειναι και τοσο φοβερο το βουητο, που φοβηθηκα να το αφησω καθε φορα στην αρχη.τι να κανω?
-
Μήπως γλιστράει κάποιος ιμάντας;
-
Αντώνη το θέμα της λαδιέρας είναι αμφιλεγόμενο, άλλοι δεν έχουν πρόβλημα και άλλοι έχουν.
Αν με σωστή ρύθμιση και χρήση δεν έχεις πρόβλημα με +200.000 χλμ με υγραέριο χωρίς λαδιέρα ποιος ο λόγος να βάλεις;Μπουζί LPG υπάρχουν φτηνά, οι εισαγωγείς όπως πάντα θησαυρίζουν.
Είναι εμφανές με μια ματιά στα κινέζικα (πχ http://www.alibaba.com). -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μήπως γλιστράει κάποιος ιμάντας;
100%!!!.A.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αντώνη το θέμα της λαδιέρας είναι αμφιλεγόμενο, άλλοι δεν έχουν πρόβλημα και άλλοι έχουν.
Αν με σωστή ρύθμιση και χρήση δεν έχεις πρόβλημα με +200.000 χλμ με υγραέριο χωρίς λαδιέρα ποιος ο λόγος να βάλεις;Μπουζί LPG υπάρχουν φτηνά, οι εισαγωγείς όπως πάντα θησαυρίζουν.
Είναι εμφανές με μια ματιά στα κινέζικα (πχ http://www.alibaba.com).
Κάλε μου φιλέ, 200000 δεν είναι το όριο θανάτου ενός κινητήρα.
Ακολουθώ της προδιαγραφές της τέχνης, που ακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι, και το βάζουν και στην βενζίνη, για μακροζωία του κινητήρα τους.
Η δόσης μετράει πάνω από όλα. Η υπερβολή, έχει κακά αποτελέσματα. Μα από εγκαταστάτη που ξέρει?.
Όσο αφόρα τα NGK. Τα εισαγάγουν πολλοί, με αποτέλεσμα να χτυπιόνται στο εμπορικό καναβάτσο σκληρά, με αποτέλεσμα να έχουν περιορίσει το κέρδος τους.
Είναι και ο λόγος που ενόσω είμαι και εισαγωγέας δεν τα φέρνω!. Αρκούμε στο εμπορικό κέρδος που μου δίνουν οι άλλοι συνάδελφοι. Αξιοποιώ τα χρήματα μου, σε καλύτερες επιλογές!!!...
Είναι μακρά καλύτερα από τον ανταγωνισμό τους. Αντέχουν, δεν ξερυθμίζονται.
Όπως καταλαβαίνεις, σαν έμπορος έχω δοκιμάσει πολλές μάρκες με μεγαλύτερη προμήθεια!. Όχι!.
Δεν είναι τυχαίο που και η Mercedes τα βάζει σαν πρώτη τοποθέτηση. Και στο Jimny μου!!!.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μήπως γλιστράει κάποιος ιμάντας;
100%!!!.A.
ιμαντες εχω αλλαξει πριν 14.000 χλμ
και υγραεριο εχει μπει πριν 6.000 χλμ
τι κανω τωρα?
-
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
Μήπως γλιστράει κάποιος ιμάντας;
100%!!!.A.
ιμαντες εχω αλλαξει πριν 14.000 χλμ
και υγραεριο εχει μπει πριν 4.000 χλμ
τι κανω τωρα?
Να ελέγξεις το τάνυσμα τον λουριών.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
Σας ευχαριστώ
…ο ένας σου είπε, ότι ‘δεν’.
Κατά συνέπεια δεν πιστεύει στην μακροζωία της έξτρα λίπανσης. Με της υγιές του…...
Ο άλλος που έχει «καλό όνομα» σου είπε ναι!.
Δεν θα ακούσεις τον καλύτερο?. Θέλει κιάλι σκέψη. Η ένια του αυτονόητου σου είναι αδιάφορη.
Α.Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου. Επειδή διαβάζοντας τις σελίδες του forum (όχι φυσικά όλες) είδα ότι έχεις πολύ καλές γνώσεις θα ήθελα να μου πεις υπάρχουν απλές λαδιέρες και ηλεκτρονικές; Εάν βάλω λαδιέρα θα μου κόψει ο νέος το 12% ψεκασμό που έκανε ο προηγούμενος (εγκαταστάτης). Και κάτι άλλο που μου συνέβηκε εχθές:Είχα πάει σε βουνο με υψόμετρο 1000 μέτρα και εξωτερική θερμοκρασία 2βαθμούς κελσίου. Το συστημα άψογο μέχρι εκεί. Όταν πήγα ύστερα από κάποιες ώρες να το βάλω εμπρός πήρε κανονικότατα όπως συνήθως αλλά μόλις το έβαλα εμπρός μύρισε η καμπίνα του αυτοκινητου υγραέριο στιγμιαία και μετά τίποτα (από μυρωδιά εννοώ). Είναι σωστό να συμβαίνει αυτό ; Ο κινητήρας λειτούργησε κανονικότατα!! Σου θυμίζω ότι έχω το huyndai tucson 2.0 με σύστημα της brc plug &drive και έχω κάνει 240km χωρίς το παραμικρό πρ΄βλημα. Σε ευχαριστώ και περιμένω νέα σου
-
πηγαινε στον τεχνικο να βαλει σαπουναδα στα καιρια σημεια να εισαι 100% οτι δεν υπαρχει διαρροη απο πουθενα.
Λαδιερα δεν θα προτεινα να βαλεις...σωστη ρυθμιση και συνετη οδηγηση ειναι η χρυση τομη. Το ιδιο αμαξι εχω με αεριου ψεκασμου και κοντευω 40.000κμ. -
απο προχτες το αυτοκινητο μου κανει το εξης:
κατα την 1η εκκινηση, κανει ενα φοβερο βουητο, σαν ηλεκτρικη σκουπα κατι!
Δεν αναβει ουτε λαμπακι, ουτε αλλη ενδειξη.
Το σβηνω και το ξαναξεκιναω και ολα καλα!αυτο μου το εχει κανει και τις 3 φορες που πηγα να το πρωτοβαλω μπροστα τις τελευταιες 2 μερες.
επειδη ομως οταν το σβησω και το ξαναναψω δεν το κανει, δεν εχω προλαβει να ανοιξω καν το καπω να δω καλυτερα.
και ειναι και τοσο φοβερο το βουητο, που φοβηθηκα να το αφησω καθε φορα στην αρχη.τι να κανω?
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μήπως γλιστράει κάποιος ιμάντας;
100%!!!.A.
ιμαντες εχω αλλαξει πριν 14.000 χλμ
και υγραεριο εχει μπει πριν 6.000 χλμ
τι κανω τωρα?
Να ελέγξεις το τάνυσμα τον λουριών.
Α.μια τελευταια εκτιμηση, πριν δω σε ποιον μαστορα θα το παω,
το βουητο αυτο, μου φαινεται να ερχεται απο εδω:το εβαλα μπρος παλι σημερα και το εκανε συνεχεια, μεχρι που το εβησα και το ξαναεβαλα εμπρος και τοτε δεν το εκανε καθολου.
αν δεν κανω λαθος στο απο που ακουγεται, τι ειναι αυτο που εχω κυκλωσει και τι θα μπορουσε να φταιει? -
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
Σας ευχαριστώ
…ο ένας σου είπε, ότι ‘δεν’.
Κατά συνέπεια δεν πιστεύει στην μακροζωία της έξτρα λίπανσης. Με της υγιές του…...
Ο άλλος που έχει «καλό όνομα» σου είπε ναι!.
Δεν θα ακούσεις τον καλύτερο?. Θέλει κιάλι σκέψη. Η ένια του αυτονόητου σου είναι αδιάφορη.
Α.Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου. Επειδή διαβάζοντας τις σελίδες του forum (όχι φυσικά όλες) είδα ότι έχεις πολύ καλές γνώσεις θα ήθελα να μου πεις υπάρχουν απλές λαδιέρες και ηλεκτρονικές; Εάν βάλω λαδιέρα θα μου κόψει ο νέος το 12% ψεκασμό που έκανε ο προηγούμενος (εγκαταστάτης). Και κάτι άλλο που μου συνέβηκε εχθές:Είχα πάει σε βουνο με υψόμετρο 1000 μέτρα και εξωτερική θερμοκρασία 2βαθμούς κελσίου. Το συστημα άψογο μέχρι εκεί. Όταν πήγα ύστερα από κάποιες ώρες να το βάλω εμπρός πήρε κανονικότατα όπως συνήθως αλλά μόλις το έβαλα εμπρός μύρισε η καμπίνα του αυτοκινητου υγραέριο στιγμιαία και μετά τίποτα (από μυρωδιά εννοώ). Είναι σωστό να συμβαίνει αυτό ; Ο κινητήρας λειτούργησε κανονικότατα!! Σου θυμίζω ότι έχω το huyndai tucson 2.0 με σύστημα της brc plug &drive και έχω κάνει 240km χωρίς το παραμικρό πρ΄βλημα. Σε ευχαριστώ και περιμένω νέα σου
Το 12%, είναι μια κατανάλωση που μπορείς να αποφύγεις. Δεν είναι λάθος, μα περιορίζει τον σκοπό της εγκατάστασης αεριού.
Το υψόμετρο και το κρύο, δεν συντελούν στην σωστή καύση, εξ ου και η μυρωδιά. Μα μια επίσκεψη στον ‘καλό’, δεν θα ήταν λάθος!.
Εάν το 12% το έβαλε για λίπανση, πόρων απέχει από την πραγματικότητα. Μια λαδιέρα δεν μπαίνει για μεγαλύτερη απόδοση, μα για μακροζωία. Δεν βοηθάει στην καύση και κατά συνέπια στην απόδοση.
Μια απλή λαδιέρα τοποθετημένη σωστά, και ρυθμισμένη σωστά, υποκαθιστά μια ακριβή. Αρκεί ο εγκαταστάτης να γνωρίζει, ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευτή μόνον την θεωρία του vacuum, αλλά και την θεωρία του ‘τζιφαριού’.
Έτσι ο ψεκασμός λιπαντικού, θα γίνετε καλά και στης υψηλές στροφές, όταν το πεντάλ είναι πατημένο αρκετά, και το φαινόμενο vacuum υστερεί.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
πηγαινε στον τεχνικο να βαλει σαπουναδα στα καιρια σημεια να εισαι 100% οτι δεν υπαρχει διαρροη απο πουθενα.
Λαδιερα δεν θα προτεινα να βαλεις...σωστη ρυθμιση και συνετη οδηγηση ειναι η χρυση τομη. Το ιδιο αμαξι εχω με αεριου ψεκασμου και κοντευω 40.000κμ.
Ξεκίνησες σωστά και συνεχίζεις λάθος!!!!...
Και αναρτιέμαι, οι πελάτες σου έχουν κάνει περίπου 1.000.000.000 χιλιόμετρα?.
Έχεις πάνω από 150 ανυψωτικά, που αφαίρεσα το ρεζερβουάρ βενζίνας, και να δουλεύουν τουλάχιστον 16 ώρες την ημέρα?. Μάλιστα σε κάποιες στιγμές ανυψώσεις να δουλεύουν οριακά.
Σε 4 βουνά έχεις 4 μοτέρ να δουλεύουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο για την ενημέρωση σου?.
Εξ ου και τα στατιστικά!!....
Τα ¾ των εγκαταστατών σήμερα, προτείνουν, δεν επιβάλουν, λαδιέρες!.
Είναι και ο λόγος που γράφω ότι δεν βάζω εδώ και λίγα χρόνια σε ΙΧ!. Εγώ επιβάλω.
Δεν σε καταλαβαίνω φίλε. Γράφεις αρκετά καλά, μα στο τέλος κλοτσάς την ‘τσανάκα’, και χύνεις το γάλα.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
απο προχτες το αυτοκινητο μου κανει το εξης:
κατα την 1η εκκινηση, κανει ενα φοβερο βουητο, σαν ηλεκτρικη σκουπα κατι!
Δεν αναβει ουτε λαμπακι, ουτε αλλη ενδειξη.
Το σβηνω και το ξαναξεκιναω και ολα καλα!αυτο μου το εχει κανει και τις 3 φορες που πηγα να το πρωτοβαλω μπροστα τις τελευταιες 2 μερες.
επειδη ομως οταν το σβησω και το ξαναναψω δεν το κανει, δεν εχω προλαβει να ανοιξω καν το καπω να δω καλυτερα.
και ειναι και τοσο φοβερο το βουητο, που φοβηθηκα να το αφησω καθε φορα στην αρχη.τι να κανω?
Μήπως γλιστράει κάποιος ιμάντας;
100%!!!.A.
ιμαντες εχω αλλαξει πριν 14.000 χλμ
και υγραεριο εχει μπει πριν 6.000 χλμ
τι κανω τωρα?
Να ελέγξεις το τάνυσμα τον λουριών.
Α.μια τελευταια εκτιμηση, πριν δω σε ποιον μαστορα θα το παω,
το βουητο αυτο, μου φαινεται να ερχεται απο εδω:το εβαλα μπρος παλι σημερα και το εκανε συνεχεια, μεχρι που το εβησα και το ξαναεβαλα εμπρος και τοτε δεν το εκανε καθολου.
αν δεν κανω λαθος στο απο που ακουγεται, τι ειναι αυτο που εχω κυκλωσει και τι θα μπορουσε να φταιει?
Μέσα σε αυτό το εξάρτημα, υπάρχουν ένα ρουλεμάν και ένα κουζινέτο, εάν δεν κάνω λάθος.
Δεν έχω ανοίξει ποτέ. Σε δυο περιπτώσεις που έκανε θόρυβο, το αντικατέστησα.
Αυτό δουλεύει μόνον με κρύο κινητήρα.
Σίγουρα κάνεις μικρές αποστάσεις κυρίως. Μόνον τότε χαλάει εύκολα.
Α. -
ναι, το αυτοκινητο αυτο κανει και πολλες μικρες αποστασεις.
αρα δεν εχει καμμια σχεση με την υγραεριοκινηση.
μια τελευταια ερωτηση:
μεχρι να το αλλαξω, ειναι επικινδυνο για να προκαλεσει μεγαλυτερη ζημια?ευχαριστω για τις απαντησεις.
-
[quote='tommygun']ναι, το αυτοκινητο αυτο κανει και πολλες μικρες αποστασεις.
αρα δεν εχει καμμια σχεση με την υγραεριοκινηση.
μια τελευταια ερωτηση:
μεχρι να το αλλαξω, ειναι επικινδυνο για να προκαλεσει μεγαλυτερη ζημια?ευχαριστω για τις απαντησεις.[/quote
Δεν φταίει το αέριο. Ενεργοποιείτε όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, και μετά από λίγο σταματάει.
Τώρα ακούς τον θόρυβο βιμπραρίσματος, από τα αντιτριβικά του σημεία. Το βιμπράρισμα, σημαίνει και παλμό όπως και υπάρχει και ο συντονισμός.
Εάν σπάσει μια προπέλα που έχει από τον ‘τριγμό’, θα οδηγηθούν τα κομμάτια προς την μηχανή, με δυσάρεστες συνέπιες.
Η επιλογή σου είναι η επισκευή, η αντικατάσταση και μόνον.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλοι alexeft και thomas lpg είπατε ότι έχεται κάνει ο ένας 100 και ο άλλός 150000km χωρίς πρόβλημα. Σε όλα τα συστήματα η μόνο στην αντλία βενζίνας; Έχω κάνει τα πρώτα 185 km με lpg και όλα μες την πόλη. Το σύστημα δουλεύει άψογα (brc pluge &drive) . ακόμα και σε πολύ κρύο πρωινό 7 βαθμούς κελσίου σε 500 μέτρα γύρισε σε lpg. Ο εγκαταστάτης μου έχει ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει 12% βενζίνη μετά από κάποιες στροφές απ' ότι μου είπε και ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα. Άλλος εγκαταστάτης που τυχαία ανακαλυψα στην περιοχή μου και έχει πολύ καλό όνομα μου είπε να βάλω λαδιέρα με΄κόστος περίπου 100 ευρώ διότι θα προφυλάξω τον κινητήρα κατά 75%!!. Ποιά είναι η αποψή σας γιατί πραγματικά έχω μπερδευτεί. Όποιος άλλος φίλος έχει εμπειρίες ή τεχνικές γνώσεις (που κάποιοι εδώ μέσα έχουν πολυ καλές τεχνικές γνώσεις) ας μου δώσουν την αποψή τους .
Σας ευχαριστώ
…ο ένας σου είπε, ότι ‘δεν’.
Κατά συνέπεια δεν πιστεύει στην μακροζωία της έξτρα λίπανσης. Με της υγιές του…...
Ο άλλος που έχει «καλό όνομα» σου είπε ναι!.
Δεν θα ακούσεις τον καλύτερο?. Θέλει κιάλι σκέψη. Η ένια του αυτονόητου σου είναι αδιάφορη.
Α.Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου. Επειδή διαβάζοντας τις σελίδες του forum (όχι φυσικά όλες) είδα ότι έχεις πολύ καλές γνώσεις θα ήθελα να μου πεις υπάρχουν απλές λαδιέρες και ηλεκτρονικές; Εάν βάλω λαδιέρα θα μου κόψει ο νέος το 12% ψεκασμό που έκανε ο προηγούμενος (εγκαταστάτης). Και κάτι άλλο που μου συνέβηκε εχθές:Είχα πάει σε βουνο με υψόμετρο 1000 μέτρα και εξωτερική θερμοκρασία 2βαθμούς κελσίου. Το συστημα άψογο μέχρι εκεί. Όταν πήγα ύστερα από κάποιες ώρες να το βάλω εμπρός πήρε κανονικότατα όπως συνήθως αλλά μόλις το έβαλα εμπρός μύρισε η καμπίνα του αυτοκινητου υγραέριο στιγμιαία και μετά τίποτα (από μυρωδιά εννοώ). Είναι σωστό να συμβαίνει αυτό ; Ο κινητήρας λειτούργησε κανονικότατα!! Σου θυμίζω ότι έχω το huyndai tucson 2.0 με σύστημα της brc plug &drive και έχω κάνει 240km χωρίς το παραμικρό πρ΄βλημα. Σε ευχαριστώ και περιμένω νέα σου
Το 12%, είναι μια κατανάλωση που μπορείς να αποφύγεις. Δεν είναι λάθος, μα περιορίζει τον σκοπό της εγκατάστασης αεριού.
Το υψόμετρο και το κρύο, δεν συντελούν στην σωστή καύση, εξ ου και η μυρωδιά. Μα μια επίσκεψη στον ‘καλό’, δεν θα ήταν λάθος!.
Εάν το 12% το έβαλε για λίπανση, πόρων απέχει από την πραγματικότητα. Μια λαδιέρα δεν μπαίνει για μεγαλύτερη απόδοση, μα για μακροζωία. Δεν βοηθάει στην καύση και κατά συνέπια στην απόδοση.
Μια απλή λαδιέρα τοποθετημένη σωστά, και ρυθμισμένη σωστά, υποκαθιστά μια ακριβή. Αρκεί ο εγκαταστάτης να γνωρίζει, ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευτή μόνον την θεωρία του vacuum, αλλά και την θεωρία του ‘τζιφαριού’.
Έτσι ο ψεκασμός λιπαντικού, θα γίνετε καλά και στης υψηλές στροφές, όταν το πεντάλ είναι πατημένο αρκετά, και το φαινόμενο vacuum υστερεί.
Φιλικά
Α.Λοιπόν για να ανακεφαλαιώσουμε μου λές τα εξής (επειδή δεν γνωριζω το vaccum και το τζιφάρι'''): Βάζοντας λαδιέρα σε έναν σωστό εγκαταστάτη και ρυθμίζοντας σωστά το κιτ ,αποφεύγω την έξτρα κατανάλωση βενζίνης (12%) και πετυχαίνω μακροζωία στον κινητήρα μου μέσω της πολυ καλύτερης λίπανσης που θα γίνεται πλέον (βλάβες στίς βαλβίδες κ.λ.π) σωστά ;;;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ναι, το αυτοκινητο αυτο κανει και πολλες μικρες αποστασεις.
αρα δεν εχει καμμια σχεση με την υγραεριοκινηση.
μια τελευταια ερωτηση:
μεχρι να το αλλαξω, ειναι επικινδυνο για να προκαλεσει μεγαλυτερη ζημια?ευχαριστω για τις απαντησεις.
Δεν φταίει το αέριο. Ενεργοποιείτε όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, και μετά από λίγο σταματάει.
Τώρα ακούς τον θόρυβο βιμπραρίσματος, από τα αντιτριβικά του σημεία. Το βιμπράρισμα, σημαίνει και παλμό όπως και υπάρχει και ο συντονισμός.
Εάν σπάσει μια προπέλα που έχει από τον ‘τριγμό’, θα οδηγηθούν τα κομμάτια προς την μηχανή, με δυσάρεστες συνέπιες.
Η επιλογή σου είναι η επισκευή, η αντικατάσταση και μόνον.
Α.ok. σε ευχαριστω πολυ.
Υγραεριοκίνηση!