Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VTS, PUNTO GT H RALLYE;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VTS, PUNTO GT H RALLYE;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    91
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis_me last edited by

      επειδη υπηρξα στο παρελθον κατοχος και ποντο,
      και τωρα ειμαι κατοχος 106 η αληθεια να λεγεται.
      το πουντο μεσα ειναι σιγουρα πιο ανετο και ιδιαιτερα πισω. οι επιβατες στα πισω καθισματα καθονατι πιο ανετα.
      αλλα οταν αγοραζεις ενα ''ειδικο'' αυτοκινητο δεν νομιζω οτι σε ενδιφερουν τοσο το πως νιωθουν οι πισω αλλα το ποσο το χαιρεσαι οδηγικα.
      αυτος ειναι και ο λογος που εβαλα 2 μπακετ εξεφανισα τα πισω!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntolord last edited by

        Ο χρήστης kleisj έγραψε:

        Πάρε **μόνο το στήσιμο στις στροφές **εσύ με το Rallye και άσε τα υπόλοιπα που συγκροτούν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (βλέπε GT) στους άλλους.

        Εεε δεν ειναι κ λιγο αυτο φιλε, αυτο ειναι που το εκανε κ διασημο στους αγωνες κ εργαλειο μεγιστης οδηγικης απολαυσης/με κοστος αποκτησης.

        Κατα τ αλλα συμφωνω πως το Punto ειναι αυτοκινητο που συνδυαζει πολλα πραγματα μαζι κ στριβει κιολας μην το ξεχναμε.
        Αναλογα την χρηση αλλα τα πλεονεκτηματα του ενος κ αλλα του αλλου.

        Δεν υπαρχει λογος να αρχισουν οι διαφωνιες για πιο ειναι το καλυτερο κ πιο το χειροτερο. Γιατι δεν υπαρχει καλυτερο κ χειροτερο. Κ τα 2 αλλωστε ειναι πολυ καλα οχηματα επιδοσεων σε πολυ χαμηλη τιμη γι αυτα που προσφερουν στους οδηγους τους

        I couldn't agree more

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gyubrush last edited by

          Ο χρήστης gatony έγραψε:

          ....ενα συγκριτικο μεταξυ Vts,Gt και Rallye 8v φθανοντας στο συμπερασμα οτι το Πουντο ειναι ελαφρως γρηγοροτερο στο γυρο πιστας.

          Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

          είχαν κάνει κάποιο συκριτικό στο Αιγίνιο και το 106R 8V είχε τερματίσει κάτι δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από το gt με - 30hp, - 7 kιλά ροπής.

          Για το 16v ας μην το συζητήσουμε (που πάλι υστερεί σε ιπποδύναμη-ροπή) ήθελε κυάλια για να το δει που τερμάτιζε πρώτο

          Δηλαδη μαμα και τα 2,το rallye εχεις την εντυπωση οτι ειναι πιο γρηγορο σε ευθεια για παραδειγμα?Γιατι ξερω και εχω δει ανεκδοτα με πολλα παραδειγματα φιλε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            σε ευθεία???
            για πίστα μίλησε ο άνθρωπος...

            Σπύρος

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              ratanplan last edited by

              οπως επισης και ενα συγκριτικο μεταξυ Vts,Gt και Rallye 8v φθανοντας στο συμπερασμα οτι το Πουντο ειναι ελαφρως γρηγοροτερο στο γυρο πιστας.

              Οι 4τ έχουν κάνει συγκριτικό στα μέγαρα με Gt 106 GTI και Rallye 8v to 8v ήταν ελάχιστα πιο αργό, το GTI φυσικά πιο γρήγορο!

              Η πρώτη έκδοση του GT (με τα 136 αλογα) σε μια πιστα που να μην ειναι πολυ κλειστη ειναι πολυ πιθανον να χτυπαει το rallye.

              Σε αυτό δεν έχεις άδικο, αυτές οι πίστες που λές λέγονται Drag strips

              Σε κανονικές συνθήκες δρόμων, ο αδιαφιλονίκητος νικητής είναι το GT!!

              Ρεπρίζ, τελική, άνεση, χώροι....κ.ο.κ

              Ασχολούμαστε ακόμα γιατί προφανώς ούτε οι χώροι ούτε η άνεση ούτε και η τελική μας πολύ νοιάζουν! Στο μυαλό μας υπάρχει το βουνό, η στροφή το πλασάρισμα το χαμόγελο η επόμενες 10 στροφές με καθαρές γραμμές, ξανά πλασάρισμα για 5 στροφές και γενικά όπως το ευχαριστιέται ο καθένας είτε γραμμές είτε πόρτες, και μόλις σταματάς να θες νερό πετσέτα να σκουπίσεις τα χέρια σου (αν έχεις το μαμά τιμόνι ) και να κάνεις ένα τσιγάρο Όσο για τους χώρους οι πίσω μπορούν να ξαπλώσουν πλέον, άσε που έχω ένα πορτ μπαγκάζ, τύφλα να έχει το 206 sw

              Δηλαδη μαμα και τα 2,το rallye εχεις την εντυπωση οτι ειναι πιο γρηγορο σε ευθεια για παραδειγμα?Γιατι ξερω και εχω δει ανεκδοτα με πολλα παραδειγματα φιλε...

              Εγώ μαμά rallye σου βρίσκω εσύ παίζει να βρεις GT μαμά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntolord last edited by

                Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                Δηλαδη μαμα και τα 2,το rallye εχεις την εντυπωση οτι ειναι πιο γρηγορο σε ευθεια για παραδειγμα?Γιατι ξερω και εχω δει ανεκδοτα με πολλα παραδειγματα φιλε...

                Εγώ μαμά rallye σου βρίσκω εσύ παίζει να βρεις GT μαμά?

                Το δικό μου!!!

                Αρκεί να έχει και το Rallye τόσα χλμ όσα και το δικό μου(160.000 )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                  Αρκεί να έχει και το Rallye τόσα χλμ όσα και το δικό μου(160.000 )

                  Απο αξιοπιστια πως σου εχει βγει; Γιατι απο τρεις περιπτωσεις που γνωριζω ο ενας μου τα ελεγε πιο μελανα απο τον αλλο (το ενα ειναι μαμα, το αλλο ηταν 170 αλογα κ το τριτο novitec δευτερο σταδιο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    puntolord last edited by

                    Ο χρήστης ping of death έγραψε:

                    Αρκεί να έχει και το Rallye τόσα χλμ όσα και το δικό μου(160.000 )

                    Απο αξιοπιστια πως σου εχει βγει; Γιατι απο τρεις περιπτωσεις που γνωριζω ο ενας μου τα ελεγε πιο μελανα απο τον αλλο (το ενα ειναι μαμα, το αλλο ηταν 170 αλογα κ το τριτο novitec δευτερο σταδιο)

                    Το αυτ/το είναι 8 ετών περίπου (1ος/97) και έχει ραγίσει κεφαλάρι στα 140.000χλμ(φυσιολογική φθορά μου είπε ο μηχανικός). Αλλάχτηκε με ολοκαίνουργιο Fiat και μαζί και 4 πιστόνια καινούργια για προληπτικούς λόγους. Έτσι είναι σάν καινούργιος ο κινητήρας.

                    Άλλα προβλήματα δέν είχα, εκτός από την αντλία βενζίνης στα 65.000χλμ(αδικαιολόγητα) κι ένα ρουλεμάν πίσω τροχού. Επίσης τώρα στο μεγάλο σέρβις των 160.000χλμ θα ελεγθεί για 1η φορά η τουρμπίνα(μάλλον θα θέλει επισκευή ή ακόμα χειρότερα αλλαγή ).

                    Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτ/το.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      ping-of-death last edited by

                      Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                      Επίσης τώρα στο μεγάλο σέρβις των 160.000χλμ θα ελεγθεί για 1η φορά η τουρμπίνα(μάλλον θα θέλει επισκευή ή ακόμα χειρότερα αλλαγή ).
                      Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτ/το.

                      Χμ, ή εσυ ησουν τυχερος ή οι αλλοι λιγο γκαντεμηδες. Αλλα κ οι 3;
                      Anyway. Κ ο γνωστος μου με το μαμα -δεν ξερω στα ποσα χλμ- του ειπαν οτι επρεπε να κανει ανακατασκευη στο turbo (χωρις να εχει αντιληφθει ο ιδιος καποιο προβλημα) οποτε, ειδικα με τα χλμ σου που ειναι αρκετα, σε κοβω κ σενα να το στρωνεις παλι.. Πολλα κ απροβληματιστα χλμ ακομα ευχομαι. Βττςςςς!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gyubrush last edited by

                        Ειναι αρκετα αξιοπιστα τα Gt και ας ακουγονται διαφορα...Απλα θελουν κορυφαια αναλωσιμα και ευλαβικη φροντιδα.Οσο για το αν μπορω να βρω μαμα Gt μην νομιζεις οτι ειναι και πολυ δυσκολο.Αρκετοι υπαρχουν που το εχουν σε σχεδον εργοστασιακη κατασταση.(αντε να φορανε μια εξατμιση)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Ο χρήστης gyubrush έγραψε:
                          Ειναι αρκετα αξιοπιστα τα Gt και ας ακουγονται διαφορα...Απλα θελουν κορυφαια αναλωσιμα και ευλαβικη φροντιδα.Οσο για το αν μπορω να βρω μαμα Gt μην νομιζεις οτι ειναι και πολυ δυσκολο.Αρκετοι υπαρχουν που το εχουν σε σχεδον εργοστασιακη κατασταση.(αντε να φορανε μια εξατμιση)

                          ....όπως το δικό μου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            heras last edited by

                            καλησπερα.μολις πουλησα το 13αρι ραλλι κ πηρα πουντο gt.λοιπον το ραλι ειναι ενα σχολειο οδηγησης.εμαθα πανω του πως να ελεγχω τα(λιγοστα)μουτρα αλλα το κυριοτερο την ακαριαια υπερστροφη,εκπληκτικο ΜΟΝΟ σε κλειστες ορεινες διαδρομες,υστερει λιγο στα φρενα.το πουντο τα κανει εξισου καλα ολα εκτος απο την ρυθμισιμοτητα με το γκαζι στις κλειστες λογω φυσης λειτουργιας κινητηρα αλλα τα 21+ κιλα ροπης παιζουν μεγαλο ρολο στις εξοδους παρατεταμενων κ στα προσπερασματα,αριστο,ολο αισθηση τιμονι σχεδον ιδιο με του ραλι αλλα κ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΦΡΕΝΑ.με μια καλη αναρτηση κ 15ρες ζαντες χτυπας μεχρι κ impreza σε οποιαδηποτε διαδρομη(τα χρειαζεται κ τα 2).Μεχρι τωρα κανενα ραλι δεν εχει καταφερει να με πιασει σε στροφοδιαδρομες(για ευθειες ειναι ανεκδοτο).Θα συνιστουσα λοιπον ραλι για ΤΕΛΕΙΑ εκμαθηση της τεχνης της οδηγησης κ μετα πουντο για να ταπεινωνετε μεχρι κ τετρακουνες σε ολες τις συνθηκες.Οσο για χωρους,ποιοτητες κλπ δεν εχουν θεση σε τετοια μηχανηματα οδηγησης, μιλαμε μονο για οδηγικη απολαυση εντος κ εκτος πιστας(αλλιως παρτε....vw!!!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 5
                            • 5 / 5
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr