-
Εννοείς ότι οι υπόλιποι δεν τα πινακιδώνουν γιατί ξέρουν πως δεν μπορούν να τα πουλήσουν ούτε το 12;
-
Εννοώ ότι απλά δεν αντέχουν οικονομικά να ταξινομήσουν ή απλά μπορεί να μην το εφαρμόζουν ως τακτική. Και κάποιοι που πινακιδώνουν δεν σημαίνει ότι θα τα καταφέρουν να τα πουλήσουν. Ξέρεις πόσα πινακιδωμένα Ford πωλούντουσαν ακόμη και μετά από 2 ή και 3 χρόνια ακόμη και στους καλούς καιρούς; Και αυτό είναι απλά ένα παράδειγμα.
-
Ξέρει κάποιος τι παίζει με την διαφημιζόμενη προσφορά της Fiat για τα Panda diesel? Υπάρχει ικανό απόθεμα? Η μήπως είναι τίποτα ξεχασμένα οχήματα σε αποθήκες (και όποιος πρόλαβει)?
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Ξέρει κάποιος τι παίζει με την διαφημιζόμενη προσφορά της Fiat για τα Panda diesel? Υπάρχει ικανό απόθεμα? Η μήπως είναι τίποτα ξεχασμένα οχήματα σε αποθήκες (και όποιος πρόλαβει)?Το είδα και εγώ.10000€ βγαίνει με την έκπτωση των 3000€ .Κελεπούρι το diesel σε αυτά τα φράγκα .Τώρα από απόθεμα δεν ξέρω,λογικά θα υπάρχουν αρκετούτσικα γιατί το panda 2 & 3(το νέο που έρχεται μάρτη) θα συνυπάρχουν τα πρώτα 1-2 χρόνια.
-
αποθεμα θα εχουν αλλα θα εχουν συγκεκριμενο εξοπλισμο (μαλλον μονο τα στανταρ). Δεν ξερω αν μπορεις να παραγγειλεις καποιο με τα εξτρα που θελεις και να παρεις την εκπτωση.
-
Η προσφορά δεν είναι τόσο ξεκάθαρη όσο δείχνει.
Με πληρωμή μετρητοίς η έκπτωση είναι 1.700 δηλαδή ξεκινάει από 11.300+μεταλλικό+πινακίδες
Μόνο με συγκεκριμένο χρηματοδοτικό γίνεται 2.600 αλλά έχει 8,75% επιτόκιο. Αρα αν βάλετε και τους τόκους η έκπτωση που απομένει είναι περίπου όσο και μετρητοίς και αν, ανάλογα τη προκαταβολή και τον αριθμό δόσεων.
Το 3.000 ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο χρηματοδοτικό για την 4κίνητη έκδοση Climbing.
Δεν είναι τόσο εντυπωσιακή προσφορά όσο φαίνεται.
-
ασχετο, απλα επειδη γνωριζεις, ενα clio 1,5 cdi ποσο παει τελικη τιμη;
-
1.5 DCi 90 hp More 3d: 14.790 - 1.000 προσφορά Renault = 13.790 + 200 περίπου τέλη πινακίδες πες 14.000 και αν θέλεις μεταλλικό 14.450 To 5θυρο 90άρι More 14.440 περίπου ή 14.850 με μεταλλικό.
1.5 Dci 90 hp Energy 5d: 15.590 - 1.000 Προσφορά=14.590 + 200 περίπου τέλη πινακίδες πες 14.800 +450 μεταλλικό
Με τα 105 υπάρχει μόνο η πλούσια Dynamic και 5θύρο 16.990 - 1.000 = 15.990 + 200 τέλη πινακίδες 16.200 + 450 μεταλλικό χρώμα.
Ολα τα παραπάνω με κάποια επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στις προσφορές.
Αν υπάρχουν κομμάτια με απόσυρση μπορείς να κερδίσεις επιπλέον 1.100 με 1.400 euro ανάλογα την έκδοση και το πόσο θα σου επιβαρύνει ενδεχομένως ο αντιπρόσωπος την απόσυρση αν δεν έχεις. Αλλά ετοιμοπαράδοτα πρέπει να υπάρχουν ελάχιστα diesel. -
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Ξέρει κάποιος τι παίζει με την διαφημιζόμενη προσφορά της Fiat για τα Panda diesel? Υπάρχει ικανό απόθεμα? Η μήπως είναι τίποτα ξεχασμένα οχήματα σε αποθήκες (και όποιος πρόλαβει)?Αφορουσε 60 dieselοκινητα Pandaκια τα οποια πουληθηκαν ολα.Τωρα μονο παραγγελια.
Απορω γιατι παιζουν ακομα την διαφημιση! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Η προσφορά δεν είναι τόσο ξεκάθαρη όσο δείχνει.Με πληρωμή μετρητοίς η έκπτωση είναι 1.700 δηλαδή ξεκινάει από 11.300+μεταλλικό+πινακίδες
Μόνο με συγκεκριμένο χρηματοδοτικό γίνεται 2.600 αλλά έχει 8,75% επιτόκιο. Αρα αν βάλετε και τους τόκους η έκπτωση που απομένει είναι περίπου όσο και μετρητοίς και αν, ανάλογα τη προκαταβολή και τον αριθμό δόσεων.
Το 3.000 ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο χρηματοδοτικό για την 4κίνητη έκδοση Climbing.
Δεν είναι τόσο εντυπωσιακή προσφορά όσο φαίνεται.
+1.Οι γενναιες εκπτωσεις πρυποθετουν το υψηλο επιτοκιο της fiat-8,75%.
Με το καλο 3,9% υπαρχουν μικροτερες αλλα και οι τοκοι ειναι σαφως λιγοτεροι.
Απλα το 3000€ χτυπαει ωραια και αυτο διαφημιζουν! -
και πριν 2 μηνες που ειχα ρωτησει για το παντα, χωρις αποσυρση κλπ το εδιναν με το καλημερα 11Κ -απο 13- με το 'καλο' επιτοκιο.. τη βασικη εκδοση βεβαια με τον εξοπλισμο νοικιαρικου (και για παραγγελια παντως ισχυε η εκπτωση)
-
Γινεται να αγορασει καποιος σημερα αλλα να παραλαβει τον Ιανουαριο ωστε να γλυτωσει τα τελη φετος....?
-
Νομίζω πως ναι.
-
Παντα γινόταν. Εξυπηρετούσε το 'μοιρασμα' των τεκμηρίων αγοράς και διαβίωσης (ή κατοχής ... δεν ξερω πως το λενε).
-
Για αυτό πάντα τον Ιανουάριο ταξινομούνταν περισσότερα από κάθε άλλο μήνα. Αυτό δεν έγινε φέτος.
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112790738
Παράταση της απόσυρσης -
Καλά, η απόσυρση δίνει ώθηση στην αγορά σε φυσιολογικές περιόδους. Όταν ξεκίνησε η απόσυρση το 2011 έβγαιναν διάφοροι στα κανάλια και έλεγαν πως τώρα η αγορά θα φτάσει τα 180.000 με 200.000 αυτοκίνητα.
Τελικά μόλις 31.000 αυτοκίνητα πουλήθηκαν απο την απόσυρση παρότι περισσότεροι απέσυραν παλιά αυτοκίνητα.
Μάλλον κάποιος που δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα, πλέον με μικρότερο εισόδημα δε θα μπεί στη διαδικασία να χρεωθεί κάποιες χιλιάδες ευρώ για αυτοκίνητο, άσχετα απο τις καλές προσφορές. Μάλλον ούτε καν για μεταχειρισμένο. Και βλέπω και το 2012 στη καλύτερη η αγορά να κλείνει στα 100.000 αυτοκίνητα. -
Αν δεν υπάρξει απόσυρση το 2012 δεν θα κλείσιε ούτε στα 80000. Οι λογικά σκεπτόμενοι ξέρουν ότι με την απόσυρση προσπαθούν να πιάσουν τα φετινά επίπεδα.
-
Δοθέντος ότι φέτο θα πάμε σκάρτα 100.000 και ότι το 2012 προμηνύεται έτι δυσκολότερο, το βλέπω χλωμό να φτάσουμε τα νούμερα του 2011. Άρα πάμε για πιο κάτω, το πόσο θα φανεί οσονούπω.
-
''Η Seat ανακοίνωσε νέο προωθητικό πρόγραμμα για το ξεκίνημα του 2012, με σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές του τιμοκαταλόγου για όλα τα μοντέλα της. Συγκεκριμένα, για όλες τις εκδόσεις του Ibiza προσφέρεται έκπτωση 800 ευρώ, ενώ για όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας η έκπτωση είναι 1.000 ευρώ. Οι τιμές της προσφοράς μπορούν φυσικά να μειωθούν ακόμα περισσότερο αν συνδυαστούν με το όφελος απόσυρσης, η οποία παρατάθηκε από το κράτος για ένα ακόμα χρόνο.''
πηγή: www.auto-internet.gr/market.php , 2-1-2012
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]