-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Εγώ απλά περιμένω να πέσουν οι στροφές πριν ξεκινήσω και μετά δεξιά λωρίδα και αυγό στο πεντάλ
+1. Μεχρι να 'βολευτω' , να βαλω ζωνη, να βαλω το r-cd κτλ πεφτουν οι στροφες και ξεκιναω με το 'αυγο' που λεμε...
-
δεν χρειαζεται ζεσταμα το χειμωνα βαζεις ενα λαδι 0w/40 η 5w/40 βαζεις μπρος περιμενεις 10-15 δευτερολεπτα και φευγεις
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Υπερβολικός...προληπτικός είμαι θα έλεγα.Ο κατασκευαστής λογικά δε λέει για προθέρμανση...απ´την άλλη ο ίδιος λέει αλλαγή λαδιών κάθε 25.000κμ.
Για τα λάδια νομίζω έχει μεταβλητά διαστήματα ή κάνω λάθος.
Για την προθέρμανση τώρα όχι δεν χρειάζεται το μείγμα το ελέγχει η ECU και είναι το σωστό. Αν δεν το πάς κόφτες αλλά με χαλαρούς ρυθμούς μέχρι να ζεσταθουν τα νερά και σιγά σιγά ανεβάζεις δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Του κάνεις και αποθέρμανση όταν φτάνεις σπίτι; -
Ναι εχει μεταβλητα διαστηματα, αλλα αντε το 25Κ να γινει 18Κ-20Κ.
Απο λαδια, ναι 0-40 εχω.
Το πιο λογικο ειναι αυτο που εγραψε καποιος πιο πριν. Να περιμενω να πεσει το ρελαντι οσπου να βολευτω.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Γνωρίζεις ότι η Hyundai έχει βγάλει σύστημα με θερμοστάτες για το θερμικό σοκ από το κρύο νερό στους κυλίνδρους, έτσι; Αυτό είναι πιο καταστροφικό για το μπλοκ από αυτό που περιγράφεις. Το ρελαντί μέχρι να πέσει κάνει αρκετή ώρα αν δεν κινείσαι και προτιμώτερο είναι να βάλεις μπροστά και να προχωρήσεις, απλώς χωρίς να αυξήσεις πολύ το φορτίο του κινητήρα. Όπως είπε και ο drdino, θέλει και το υπόλοιπο αυτοκίνητο ζέσταμα.
-
Ισως όχι τόσο σχετικό με το θέμα, αλλα έχω μια παρατήρηση...
Στο αυτοκίνητό μου καποια στιγμή έιχα αναψει check engine και ο αριθμός λάθους μετα απο μια μικρή έρευνα βρέθηκε οτι αφορούσε την αντίσταση του αισθητήρα Λ.
Από ότι τελικά ανακάλυψα, οι αισθητήρες Λ έχουν μια αντισταση που βοηθά να φτάσουν γρηγορότερα σε σωστή θερμοκρασία, για να μετριάζονται τα θεματα που αναφέρει καποιος συμφορουμιτης παραπάνω με τα λάθος δεδομένα στο πρωινό ξεκινημα πριν ζεσταθει ο καταλύτης. Και μιλάμε για Accent 10ετίας.... ποιός ξερει που έχει φτάσει η τεχνολογια τώρα
Δείτε και εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor#The_probe
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Γνωρίζεις ότι η Hyundai έχει βγάλει σύστημα με θερμοστάτες για το θερμικό σοκ από το κρύο νερό στους κυλίνδρους, έτσι; Αυτό είναι πιο καταστροφικό για το μπλοκ από αυτό που περιγράφεις.Δηλαδή?
Για πες.
-
Στα σχετικά νέα μοντέλα πέρα από τα 2-3 λεπτα που δουλευει ρελαντί μέχρι να δεθουμε , βάλουμε ράδιο , κραγιον κλπ κλπ , η καλυτερη προθερμανση είναι χαλαρή κίνηση με χαμηλές στροφές. Το μοτέρ ζεσταινεται ομοιόμορφα και δεν ανάβει ο καταλύτης και δουλευουν και τα λοιπα΄μέρη του οχήματος όπως φρένα που ειναι και αυτά απαραίτητα να αποκτήσουν θερμοκρασία λειτουργίας.
-
Και τα 2-3 λεπτά καλό να αποφεύγονται είναι. Συμφωνώ απόλυτα όμως με το παραπάνω ποστ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα...Στα σχετικά νέα μοντέλα...
Στα παλιά;
-
Το manual του 2κυκλου (honda) λέει να ξεκινήσω αφού ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας σε συγκεκριμένο σημείο.
Για το αυτοκίνητο δεν θυμάμαι θα δω και θα αναφέρω σχετικά. -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα...
Στα σχετικά νέα μοντέλα...
Στα παλιά;
Τα παλιά τα κάναμε ένα ζεσταματάκι γιατί αλλιώς μερικά από αυτά σκορτσάρανε και σβήνανε. Με μηχανική ανάφλεξη και μηχανικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ, τέτοια προβλήματα όπως επίσης και μπουκώματα, ήταν συχνά θέματα. Τότε παίζαμε και με το τσοκ ακόμα βέβαια... Ηρωικές εποχές!
-
To ζητούμενο στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι να ζεσταθεί σχετικά γρήγορα ο καταλύτης. Γι΄αυτο και μερικά (πχ C2) τον έχουν στον χώρο του κινητήρα, αμέσως μετά την πολλαπλή εξαγωγής. Με τα καυσαέρια του ρελαντί, ο καταλύτης δε ζεσταίνεται όπως πρέπει και η καυση ειναι κακή. Και όλοι ξέρουμε οτι η άκαυστη βενζίνη δεν είναι και το καλύτερό του.
Μην ξεχνάμε επίσης οτι μαζί με τα λάδια του μοτέρ (τα οποία κυκλοφορούν καλύτερα εν κινήσει), πρέπει να ζεσταθούν και αυτά του κιβωτίου, τα οποία όταν ειναι σταματημένο το αυτοκίνητο επίσης δεν κυκλοφορούν.Το παραπάνω έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στις μοτοσυκλέτες, στις οποίες το ίδιο λάδι λιπαίνει κινητήρα ΚΑΙ κιβώτιο.
Επιβάλεται λοιπόν να ξεκινήσει κανείς αργά και μαλακά, για να λιπανθουν και τα δυο μέρη σωστά. (αυτό ακούστηκε πολύ σεξιστικο ) -
Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκ
-
Σε παλια 15ετιας πχ αλλα που τεχνολογικα κρατιουνται ακομα ισχυουν τα ιδια? Εγω με το που ξεκιναω εχω ν ανεβω τρελη ανηφορα (τουλαχιστον 2-3 χλμ) μεχρι να πιασω ισιωμα, τι κανω εκει?
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκΕισαι πολυ εκφυλος
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για πες.Τόση ώρα δεν μπορώ να βρω την πατέντα (και έχει και πολλές η Κορέα ) αλλά ούτε και το άρθρο για την έρευνα της Hyundai στο θέμα. Έλεγε, μέσες άκρες, ότι σε μια ψυχρή κυρίως μέρα, το θερμικό σοκ που υφίσταται ο μόλις ζεσταμένος κύλινδρος από την απότομη εισροή του ψυκτικού όταν ανοίξει ο θερμοστάτης είναι μεγάλο και δημιουργεί απόκλιση στα μέταλλα. Συγκεκριμένα, στο άρθρο του R&D έλεγε ότι την ζημιά παρουσιάζει ο 1ος κύλινδρος που δέχεται το κρύο ψυκτικό. Αυτό το 'στράβωμα' που συνεπάγεται είτε διαφορές στις τριβές είτε διαρροές υγρών λειτουργεί προσθετικά σε κάθε τέτοιο ξεκίνημα. Η Hyundai είχε βρει μια πατέντα που περιοριζόταν το θερμικό σοκ. Προφανώς θεωρείτο μεγάλο πρόβλημα λόγω του ότι δεν μπορούμε ως οδηγοί να κάνουμε κάτι για αυτό. Αν δεν βρω τα σχέδια ή τα άρθρα όμως, θεώρησέ το άκυρο.
+1 στον Κανάκη taurus για όλα, ακόμα και τα σεξιστικά του σχόλια
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Σε παλια 15ετιας πχ αλλα που τεχνολογικα κρατιουνται ακομα ισχυουν τα ιδια? Εγω με το που ξεκιναω εχω ν ανεβω τρελη ανηφορα (τουλαχιστον 2-3 χλμ) μεχρι να πιασω ισιωμα, τι κανω εκει?Τα περισσότερα 15ετίας φέρουν ίδια τεχνολογία με τα τωρινά (ηλεκτρονικός ψεκασμός, ηλεκτρονική ανάφλεξη, τριωδικός καταλύτης κλπ), οπότε ισχύουν τα ίδια. Ξεκινάς κανονικά.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκ
Εισαι πολυ εκφυλος
Εσύ τι θες να είμαι;
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκ
Εισαι πολυ εκφυλος
Εσύ τι θες να είμαι;
Σοβαρος
Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;