Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 2 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    176
    1566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      Ο χρήστης Scotch έγραψε:

      Εγώ απλά περιμένω να πέσουν οι στροφές πριν ξεκινήσω και μετά δεξιά λωρίδα και αυγό στο πεντάλ

      +1. Μεχρι να 'βολευτω' , να βαλω ζωνη, να βαλω το r-cd κτλ πεφτουν οι στροφες και ξεκιναω με το 'αυγο' που λεμε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        r200 last edited by

        δεν χρειαζεται ζεσταμα το χειμωνα βαζεις ενα λαδι 0w/40 η 5w/40 βαζεις μπρος περιμενεις 10-15 δευτερολεπτα και φευγεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
          Υπερβολικός...προληπτικός είμαι θα έλεγα.

          Ο κατασκευαστής λογικά δε λέει για προθέρμανση...απ´την άλλη ο ίδιος λέει αλλαγή λαδιών κάθε 25.000κμ.

          Για τα λάδια νομίζω έχει μεταβλητά διαστήματα ή κάνω λάθος.
          Για την προθέρμανση τώρα όχι δεν χρειάζεται το μείγμα το ελέγχει η ECU και είναι το σωστό. Αν δεν το πάς κόφτες αλλά με χαλαρούς ρυθμούς μέχρι να ζεσταθουν τα νερά και σιγά σιγά ανεβάζεις δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Του κάνεις και αποθέρμανση όταν φτάνεις σπίτι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nikos last edited by

            Ναι εχει μεταβλητα διαστηματα, αλλα αντε το 25Κ να γινει 18Κ-20Κ.

            Απο λαδια, ναι 0-40 εχω.

            Το πιο λογικο ειναι αυτο που εγραψε καποιος πιο πριν. Να περιμενω να πεσει το ρελαντι οσπου να βολευτω.

            Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Γνωρίζεις ότι η Hyundai έχει βγάλει σύστημα με θερμοστάτες για το θερμικό σοκ από το κρύο νερό στους κυλίνδρους, έτσι; Αυτό είναι πιο καταστροφικό για το μπλοκ από αυτό που περιγράφεις. Το ρελαντί μέχρι να πέσει κάνει αρκετή ώρα αν δεν κινείσαι και προτιμώτερο είναι να βάλεις μπροστά και να προχωρήσεις, απλώς χωρίς να αυξήσεις πολύ το φορτίο του κινητήρα. Όπως είπε και ο drdino, θέλει και το υπόλοιπο αυτοκίνητο ζέσταμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                trident1971 last edited by

                Ισως όχι τόσο σχετικό με το θέμα, αλλα έχω μια παρατήρηση...

                Στο αυτοκίνητό μου καποια στιγμή έιχα αναψει check engine και ο αριθμός λάθους μετα απο μια μικρή έρευνα βρέθηκε οτι αφορούσε την αντίσταση του αισθητήρα Λ.

                Από ότι τελικά ανακάλυψα, οι αισθητήρες Λ έχουν μια αντισταση που βοηθά να φτάσουν γρηγορότερα σε σωστή θερμοκρασία, για να μετριάζονται τα θεματα που αναφέρει καποιος συμφορουμιτης παραπάνω με τα λάθος δεδομένα στο πρωινό ξεκινημα πριν ζεσταθει ο καταλύτης. Και μιλάμε για Accent 10ετίας.... ποιός ξερει που έχει φτάσει η τεχνολογια τώρα

                Δείτε και εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor#The_probe

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Γνωρίζεις ότι η Hyundai έχει βγάλει σύστημα με θερμοστάτες για το θερμικό σοκ από το κρύο νερό στους κυλίνδρους, έτσι; Αυτό είναι πιο καταστροφικό για το μπλοκ από αυτό που περιγράφεις.

                  Δηλαδή?

                  Για πες.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    greek last edited by

                    Στα σχετικά νέα μοντέλα πέρα από τα 2-3 λεπτα που δουλευει ρελαντί μέχρι να δεθουμε , βάλουμε ράδιο , κραγιον κλπ κλπ , η καλυτερη προθερμανση είναι χαλαρή κίνηση με χαμηλές στροφές. Το μοτέρ ζεσταινεται ομοιόμορφα και δεν ανάβει ο καταλύτης και δουλευουν και τα λοιπα΄μέρη του οχήματος όπως φρένα που ειναι και αυτά απαραίτητα να αποκτήσουν θερμοκρασία λειτουργίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Και τα 2-3 λεπτά καλό να αποφεύγονται είναι. Συμφωνώ απόλυτα όμως με το παραπάνω ποστ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aris last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Στα σύγχρονα αυτοκίνητα...

                        Στα σχετικά νέα μοντέλα...

                        Στα παλιά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kon5 last edited by

                          Το manual του 2κυκλου (honda) λέει να ξεκινήσω αφού ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας σε συγκεκριμένο σημείο.
                          Για το αυτοκίνητο δεν θυμάμαι θα δω και θα αναφέρω σχετικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης Άρης έγραψε:

                            Στα σύγχρονα αυτοκίνητα...

                            Στα σχετικά νέα μοντέλα...

                            Στα παλιά;

                            Τα παλιά τα κάναμε ένα ζεσταματάκι γιατί αλλιώς μερικά από αυτά σκορτσάρανε και σβήνανε. Με μηχανική ανάφλεξη και μηχανικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ, τέτοια προβλήματα όπως επίσης και μπουκώματα, ήταν συχνά θέματα. Τότε παίζαμε και με το τσοκ ακόμα βέβαια... Ηρωικές εποχές!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              To ζητούμενο στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι να ζεσταθεί σχετικά γρήγορα ο καταλύτης. Γι΄αυτο και μερικά (πχ C2) τον έχουν στον χώρο του κινητήρα, αμέσως μετά την πολλαπλή εξαγωγής. Με τα καυσαέρια του ρελαντί, ο καταλύτης δε ζεσταίνεται όπως πρέπει και η καυση ειναι κακή. Και όλοι ξέρουμε οτι η άκαυστη βενζίνη δεν είναι και το καλύτερό του.
                              Μην ξεχνάμε επίσης οτι μαζί με τα λάδια του μοτέρ (τα οποία κυκλοφορούν καλύτερα εν κινήσει), πρέπει να ζεσταθούν και αυτά του κιβωτίου, τα οποία όταν ειναι σταματημένο το αυτοκίνητο επίσης δεν κυκλοφορούν.

                              Το παραπάνω έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στις μοτοσυκλέτες, στις οποίες το ίδιο λάδι λιπαίνει κινητήρα ΚΑΙ κιβώτιο.
                              Επιβάλεται λοιπόν να ξεκινήσει κανείς αργά και μαλακά, για να λιπανθουν και τα δυο μέρη σωστά. (αυτό ακούστηκε πολύ σεξιστικο )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • vespas
                                vespas last edited by

                                Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  heras last edited by

                                  Σε παλια 15ετιας πχ αλλα που τεχνολογικα κρατιουνται ακομα ισχυουν τα ιδια? Εγω με το που ξεκιναω εχω ν ανεβω τρελη ανηφορα (τουλαχιστον 2-3 χλμ) μεχρι να πιασω ισιωμα, τι κανω εκει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης vespas έγραψε:
                                    Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκ

                                    Εισαι πολυ εκφυλος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                      Για πες.

                                      Τόση ώρα δεν μπορώ να βρω την πατέντα (και έχει και πολλές η Κορέα ) αλλά ούτε και το άρθρο για την έρευνα της Hyundai στο θέμα. Έλεγε, μέσες άκρες, ότι σε μια ψυχρή κυρίως μέρα, το θερμικό σοκ που υφίσταται ο μόλις ζεσταμένος κύλινδρος από την απότομη εισροή του ψυκτικού όταν ανοίξει ο θερμοστάτης είναι μεγάλο και δημιουργεί απόκλιση στα μέταλλα. Συγκεκριμένα, στο άρθρο του R&D έλεγε ότι την ζημιά παρουσιάζει ο 1ος κύλινδρος που δέχεται το κρύο ψυκτικό. Αυτό το 'στράβωμα' που συνεπάγεται είτε διαφορές στις τριβές είτε διαρροές υγρών λειτουργεί προσθετικά σε κάθε τέτοιο ξεκίνημα. Η Hyundai είχε βρει μια πατέντα που περιοριζόταν το θερμικό σοκ. Προφανώς θεωρείτο μεγάλο πρόβλημα λόγω του ότι δεν μπορούμε ως οδηγοί να κάνουμε κάτι για αυτό. Αν δεν βρω τα σχέδια ή τα άρθρα όμως, θεώρησέ το άκυρο.

                                      +1 στον Κανάκη taurus για όλα, ακόμα και τα σεξιστικά του σχόλια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης heras έγραψε:
                                        Σε παλια 15ετιας πχ αλλα που τεχνολογικα κρατιουνται ακομα ισχυουν τα ιδια? Εγω με το που ξεκιναω εχω ν ανεβω τρελη ανηφορα (τουλαχιστον 2-3 χλμ) μεχρι να πιασω ισιωμα, τι κανω εκει?

                                        Τα περισσότερα 15ετίας φέρουν ίδια τεχνολογία με τα τωρινά (ηλεκτρονικός ψεκασμός, ηλεκτρονική ανάφλεξη, τριωδικός καταλύτης κλπ), οπότε ισχύουν τα ίδια. Ξεκινάς κανονικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • vespas
                                          vespas last edited by

                                          Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                                          Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκ

                                          Εισαι πολυ εκφυλος

                                          Εσύ τι θες να είμαι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης vespas έγραψε:

                                            Έχω την τύχη να παίζω ακόμα με το τσοκ

                                            Εισαι πολυ εκφυλος

                                            Εσύ τι θες να είμαι;

                                            Σοβαρος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 2 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr