-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε
Κάθισες και διάβασες το σεντόνι;
Ε με κάτι τέτοια μας βγαίνει το όνομα σε μας τους οπελάκηδες και μας λένε περίεργους μετά
Υπάρχουν οπελάκηδες;
-
Ειπα εγω οτι θα δωσω 60 χιλιαρικα για αυτο το αμαξι ή οτι θα το παρω εδω δεν εχω 4 χιλιαρικα για να παρω ενα απλο αμαξακι σε καλη κατασταση,απλα ειπα οτι απ' οτι φαινεται το αμαξι εχει προηγμενη τεχνολογια και ειναι πολυ καλο .Γιατι ρε παιδια περιεργος επειδη σχολιαζω και εχω αντιθετη γνωμη με ενα αλλο ατομο για ενα μοντελο της opel και βασικα το φορουμ λεγεται opel forum και οχι σχολιαστε και καυτηριαστε τα μοντελα της οπελ.Ειπα την γνωμη μου για το μοντελο εβγαλα ολοκληρο κειμενο για την τεχνολογια που περιεχει,μαλιστα δεν εγραψα για την ανεση του μοντελου και την πολυ καλη οδικη συμπεριφορα του.
-
Η άνεση και η καλή οδική συμπεριφορά πως προκύπτουν; Όσο για την τεχνολογία... μπορεί να είναι πολύπλοκη αλλά αυτό δεν την κάνει και καλή απαραίτητα.
-
Απο οτι διαβασα σε τρια αρθρα απο site με σχεση το αυτοκινητο και το site της οπελ προκυπτει η καλη οδικη συμπεριφορα,η ανεση και η καλη ποιοτητα κατασκευης.Σιγουρα πολλες φορες στην ιστορια εβγαινε ενα πραγμα με περιπλοκη τεχνολογια και ειχε αρκετα προβληματα ,αλλα αυτη η κατασκευη δεν ειναι και τοσο περιπλοκη απλα εχει μια μπαταρια και οταν ξεφορτωθει ενεργοπειοιται ο βενζινοκινητηρας αμεσως ειναι σαν τα υπολοιπα υβριδικα αλλα με διαφορετικη πηγη ενεργειας,βασικα διαφορετικη μπαταρια που απο οτι γραφεται ειναι καλυτερη.Για αυτο σας λεω ας δουμε στην παροδο του χρονου πως θα παει το αυτοκινητο,αφου θα πουλιεται το 2012.
-
Τα Opel πάντα υπολείπονταν σε θέμα οδικής συμπεριφοράς του ανταγωνισμού. Μπορεί να μην είναι κακά, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση Ford ή Alfa Romeo στο δρόμο. Από εκεί και πέρα, μια τεχνολογική βιτρίνα της GM το εν λόγω μοντέλο που δεν είναι καν Opel.
-
GM ειναι ενα γκρουπ απο μαρκες οπως το vw group ,psa,fiat groupo ,το μοντελο της οπελ το ampera ειναι το chevrolet volt αλλα με σημα της οπελ διαφορετικες αναρτησεις και φρενα και ποιοτητα κατσκευης,ιδια παραδειγματα υπαρχουν που και αυτοκινητα της οπελ πηραν το σημα της Vauxhall, Holden,Buick, Chevrolet,ωστε να παραχθουν στην ηπειρο τους και καναν και παταγο.Οσο για την οδικη συμπεριφορα των Opel δεν μπορεις να πεις οτι ειναι κακη ουτε μετρια αλλα καλη αλλα οπως ειπες σωστα ford και alfa romeo ηταν καλυτερες αλλα επασχαν απο αλλα θεματα οπως γινεται με καθε εταιρια .
-
Ο χρήστης panosbp13 έγραψε:
GM ειναι ενα γκρουπ απο μαρκες οπως το vw group ,psa,fiat groupo ,το μοντελο της οπελ το ampera ειναι το chevrolet volt αλλα με σημα της οπελ διαφορετικες αναρτησεις και φρενα και ποιοτητα κατσκευης,ιδια παραδειγματα υπαρχουν που και αυτοκινητα της οπελ πηραν το σημα της Vauxhall, Holden,Buick, Chevrolet,ωστε να παραχθουν στην ηπειρο τους και καναν και παταγο.Ένα υπερκαλασικό παράδειγμα σε αυτό που λες και έχεις απόλυτο δίκιο
Opel - Vauxahall - Buick -
Εγω παντως λεω να αφησουμε αυτο το μοντελο της οπελ και να μιλησουμε για τα αλλα δυο επιτευγματα της που θα αρχισουν να κυκλοφορουν μεσα στο 2012 .Μιλαω για το Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo και ανεβαζω και δυο λινκ με πληροφοριες και φωτογραφιες του μοντελου 1ο http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=7210810 2ο http://www.opel.gr/empeiria/sxetika-me- ... ignia.html .Και τωρα θα πω την γνωμη μου ο κινητηρας ειναι πρωτοπηριακος και πλέον νομίζω ότι η Opel είναι πολύ μπροστά τουλάχιστον στους πετρελαιοκίνητους κινητήρες,για όσους δεν το γνωρίζουν 2004 - Παγκόσμιο ρεκόρ για ειδική ισχύ
Η Opel παρουσιάζει το πρωτότυπο Vectra OPC με τον πρώτο κινητήρα 1.9 CDTI TWINTURBO με 156 kW/212 hp στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Essen. Η ειδική απόδοση ισχύος των 82 kW/112 hp ανά λίτρο κυβισμού είναι παγκόσμιο ρεκόρ για πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα. Παρά την ισχύ αυτή, ο κινητήρας TWINTURBO καταναλώνει μόλις 6.0 λίτρα diesel ανά 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Το μυστικό της τεχνολογίας TWINTURBO είναι η αναπνοή του κινητήρα με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων, που λειτουργούν εν σειρά και όχι παράλληλα, όπως στην τεχνολογία Biturbo. Το πρωτότυπο Opel είναι το πρώτο στον κόσμο πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα με σειριακή υπερσυμπίεση.Ακομα βγηκε στην καταλληλη στιγμη για την ελλαδα αφου απελευθερωθηκε η πετρελαιοκινηση βεβαια θα υπαρχει προβλημα στα οικονομικα.Το δευτερο ειναι το Οpel Astra GTC OPC με τους 280 ιππους τρια λινκ με πληροφοριες(οχι αρκετες αφου ακομα δεν εχει αποκαλυφθει εντελως),φωτογραφιες και βιντεο 1ο http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=7160014 2ο http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=418116&cid=12 3ο http://www.steinmetz.de/produktedeutsch ... fac0945308 . Το αμαξι ειναι πανεμορφο και ο κινητηρας του ειναι φουρνελο τα περιφερειακα του οπως αναρτησεις και φρενα ειναι μπροστα και η απορια ειναι αν μας βγει προσθιοκινητο(το πλεον λογικο) ή τετρακινητο(μακαρι) και ακομα τα κιλα του που θα ειναι ενα μειονεκτημα αν ειναι αρκετα καταταλα το αμαξι ειναι κορυφαιο και ακομα δεν εχουν αποκαλυφθει τα παντα ωστε να πουμε την τελικη γνωμη μας. -
Αυτό το concept της Buick ίσως είναι προάγγελος για το πως θα μπορούσε να είναι το μελλοντικό Antara αφού μάλλον οι δύο φίρμες πάνε πλέον παράλληλα.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Το γρηγορα απο την οικονομια που θα εχεις απο την ηλεκτροκινηση και την αυτονομια της μπαταριας λιθιου και την οικονομια καυσιμου της βενζινης που εχει ,τα μηδενικα τελη αφου εχει μηδενικη εκπομπη ρυπων,και οι πολυ καλη κατασκευη του οχηματος οπως φαινεται,ακομα το ευχαριστα βγαινει απο την ευχαριστηση που θα εχεις με αυτο το αυτοκινητο αφου ειναι πανεμορφο,ειναι ηλεκτρικινητο και θα εισαι καπως μπροστα απο τους αλλους,εχει 150 ιππους και γενικα ολη η κατασκευη ειναι χαρμα ομθαλων.
το αυτοκίνητο έχει 35000ε παραπάνω από ένα αντίστοιχο συμβατικό...
ξέρεις σε πόσα λίτρα βενζίνης αντιστοιχούν ?0/2
35.000€ / 1.60€ το λιτρο = 21.875 λιτρα
Και αν ένα αντίστοιχο συμβατικό αυτοκίνητο καίει λέμε χοντρικά 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα, αυτό σημαίνει ότι σε 218.750 km θα έχεις κάνει την απόσβεση.
Μέχρι τότε βέβαια θα έχει καταργηθεί η βενζίνη και οι άλλοι θα βάζουν υδρογόνο! -
Πραγματικα καταπληκτικο το αυτοκινητο της Buick μπορει να δουμε το antara ετσι στο μελλον αλλα εχουν βγει στοιχεια και φωτογραφιες για το antara 2012 και 2013 με το αμαξι να ειναι διαφορετικο απο αυτο.
-
Ίσως βγει άλλα όχι σαν Antara άλλα σαν διαφορετικό μοντέλλο Opel.
-
Η Opel φαινεται να έχει στα σχεδια της Corsa και Astra σε εκδόσεις SUV/Crossover. Πληροφόρηση AutoTρίτη βεβαια αλλα σιγουρα και αυτη θα θελει να μπει στην μαχη των 'υπερυψωμενων'.
-
Λογικό είναι να θέλει να μπει. Στην υπόλοιπη Ευρώπη το υπερυψωμένο Station Wagon αρέσει αρκετά σαν ιδέα. Και εδώ τα πάει καλά ακόμα.
-
Το ειδα και εγω αυτη την πληροφορηση οτι θελει να μπει η opel με το corsa/astra στην κατηγορια των 'υπερυψωμενων' και σε αλλα site.Παντως εγω πιστευω οτι το Opel Ampera, Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo και το Οpel Astra GTC OPC για το 2012 θα κλεψουν την παρασταση στην αγορα το καθενα για τους λογους του.Ειδικα ομως το astra ειναι το κατι το καταπληκτικο το βιντεακι το ειδα απο το λινκ που εβαλα το αμαξι φαινεται σε ολα του απεριγραπτο,μπηκε στην μαχη με των ανταγωνισμο και πιστευω οτι θα παει καλα.
-
Opel Mocha
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012
http://www.quattroruote.it/notizie/auto-novita/opel-mocha-a-ginevra-la-corsa-suv -
Έτσι όπως είναι στη φωτογραφία είναι χάλια
-
Πραγματι δεν ειναι ωραιο.Αυτο ειναι νεο μοντελο της οπελ εε?Παντως φαιρνει και σε Antara δεν μπορεις να πεις οτι ειναι και ασχετο απο εμφανιση.
-
Φέρννει λίγο άλλα γενικά είναι πιο στρογγυλεμένο και μοιάζει πολύ άσχημο.
-
αμαν αυτη η μπιπ μοδα που θελει τα αυτοκινητα να κουποφερνουν....
αυτοι που τα σχεδιασαν δεν εχουν παιδια και εγγονια να δουνε πως νιωθει ο πισω επιβατης μετα απο μια εστω ωρα ταξιδιου;;
εχει βγαλει πχ το Πασατ το CC, αλλα το 'οικογενειακο μοντελο' εχει κανονικα παραθυρα πισω...
OPEL FORUM