-
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
Έχουν πουληθεί τέτοια στην Ελλάδα;
Αυτή τη περίοδο συναρμολογώ μια αλλά ο πελάτης μου θέλει να ανεβάσω φωτο όταν τελειώσει. Υπολογίζω σε 2 μήνες.
Θα ταξινομηθεί με κανονικά νούμερα σύμφωνα με το COC του κατασκευαστή Nappiersport.
Υπομονήθα έλεγα μην ανεβάσεις φώτο αν δεν έχει αυτό το ταμπελακι
Uploaded with ImageShack.us
-
Προετοιμασια για την ιστορικη αναβαση Ollon-Villars το σαββατοκυριακο:
-
Βλέποντας τις φώτο μου ήρθε να
Έπειτα είδα και την υπογραφή σου και...
Μακάρι να τα χαίρεσαι όσο θέλεις
-
http://www.youtube.com/watch?v=NzhyEofV ... re=related
-
Eνα μαλλον φτωχο βιντεο μου απο το ιστορικο Ακροπολις του 2007:
Lancia Stratos HF exhaust sound
Youtube Video -
-
Πέθανε ο Mario Mannucci συνοδηγός των Munari (από την εποχή Fulvia και μετά) καθώς και των Vudafieri, Fassina και Cunico με Stratos.
RIP. -
εχει ακουσει κανεις...... για μια ναι δεν κανω πλακα....κρυμμενη στο Aργος...??? η οποια πλεον εχει εξαφανιστει?
-
Απ όσο ξέρω στην Ελλάδα υπάρχουν 2.
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
εχει ακουσει κανεις...... για μια ναι δεν κανω πλακα....κρυμμενη στο Aργος...??? η οποια πλεον εχει εξαφανιστει?Μήπως λέμε για αυτή?
Uploaded with ImageShack.us
-
Αυτή ήταν στην Κένυα....τώρα σαν καινούργια στην Ιαπωνία, ανήκει σε κάποιον διευθυντή της Arthur Andersen.
-
Θα κάνω μία χαζή ερώτηση.
Πως στο καλό κατέληξε αυτό το αυτοκίνητο στην Κένυα?
-
Το παράτησαν μετά από ένα Safari.
-
Montreux GP 2012, αναβαση Glion-Caux ,4900m, 900m υψομετρική διαφορά, 4ος χρόνος της ημέρας (3'52') πίσω από μια March F2 (3'48'), μια 906 (3'24') και μια Type E lightweight (3'44') μπροστά όμως τον 3 φορές Ελβετό πρωταθλητή rally Camadona (4'00') με ένα GT40 καθώς και πολλά μοντέρνα (Enzo (4'24'), F458, 575 (4'11'), 599 (5'14'), California (4'16') MC12, Ford GT (4'24'), 8c Competizione (4'30'), κλπ.).
-
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Tryphon ! δεν μας ειχε αναφερει ποτε οτι !!!
Θα χαρουμε ιδιαιτερα και με αλλες φωτο απ'τον αγωνα !
υ.γ. πανεμορφη στα χρωματα της αλιταλια στις καρδιες μας .
-
Και λίγος βήχας την άλλη μέρα το πρωί για να γυρίσει στον ύπνο της για κάποιο καιρό....
Youtube Video -
Ρε συ Τρύφωνα, κάνε ένα κόπο να μας γράψεις δυο λογάκια για το αυτοκίνητό σου!
Όχι ευαίσθητες πληροφορίες, όπως είναι ο αριθμός πλαισίου (που δεν με ενδιαφέρει κιόλας), αλλά λίγο ιστορία!
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν την ιστορία τους και εμείς, ΟΚ εγώ τουλάχιστον, αυτήν αγαπούμε.Πες μας περίπου πότε την πήρες, τι έχεις αλλάξει επάνω της, αν είχε τρέξει παλιά, αν σε ταλαιπώρησε ποτέ ή αν για κάποιο λόγο την αγάπησες ιδιαίτερα. Τι άλλο; Ίσως πως αντέδρασε η γυναίκα σου όταν την πρωτοείδε. Λίγο συναίσθημα τέλος πάντων! Αυτά τα αυτοκίνητα ζουν με στοργή και προδέρμ και καλό είναι να μοιραστούμε λίγη μεταξύ μας.
Παρεμπιπτόντως, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια που την τρέχεις ακόμα. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι σε σένα και όλους τους ιστορικούς ανά την Ελλάδα και τον κόσμο που αρνούνται να 'σκουριάσουν'.
Φιλικά,
Βασίλης.Υ.γ. : Αν έχεις κάνει ήδη αναφορά κάπου αλλού, λυπάμαι αλλά δεν την έχω δει.
-
Τη Stratos την ερωτεύτηκα το 1976 όταν ένας συμμαθητής έφερε στο σχολείο ένα αγγλικό περιοδικό αυτοκίνητου. Πρώτη φορά έβλεπα τέτοιο πράγμα, διαστημικό. Έκτοτε μάζευα φωτογραφίες και τις κολλούσα σε άλμπουμ, είχα γεμίσει 2. Μετά έφυγα από Ελλάδα και σε κάποια στιγμή η μάνα μου πέταξε τη συλλογή μου, εγώ όμως συνέχισα και σήμερα έχω:
- 24132 φωτογραφίες
- 3287 εκκινήσεις αγώνων με όλες τις λεπτομέρειες
- 235 πλαίσια
- πολλά εξαρτήματα (έξτρα μηχανή, 3 κιβώτια, αναρτήσεις, κλπ, μπορώ να φτιάξω και δεύτερη...)
- Τεχνικά έγγραφα από τη Lancia
- Τα χαρτιά της FIA homologation
- Πολλά βιβλία (μερικά πολύ σπάνια)
- Αρκετά μοντελάκια
κλπ.
Τη δική μου την έχω από το 2002 ήταν αρχικά Ιταλία, μετά Ελβετία, μετά Αμερική και τώρα πίσω. Την ανακατακευασα από την αρχή σε 4-5 χρόνια (στο πλαίσιο δεν είχε μείνει ούτε βίδα) με original κομμάτια που έβρισκα σε Ιταλία, Γερμανία, Αμερική, Ιαπωνία, το chassis ανακατασκευάστηκε στη Γερμανία από τον Udo Sparwald που έχει φτιάξει πολλές από αυτές που βλέπεις σήμερα (1005 Pirelli, 1682 Alitalia, 1590 Vodka Kick, 1667, 1628, 1680, 1877, κλπ.) και το κιβώτιο και η μηχανή στη Ελβετία από τον ειδικότερο επιζώντα για Dino τον Alberto Donati). Κάνω και εγώ κάποιες δουλειές για να γλυτώνω κόστος.
Το πλαίσιο κατά την ανακατασκευή:
Το δικό μου πλαίσιο (1939) είναι Group 4 αν και όπως όλες οι Stratos ξεκίνησε την ζωή του ως Stradale. Γενικά μου αρέσουν τα ραλλυ και τα ανάλογα αυτοκίνητα και έχω 2-3 άλλα το συγκεκριμένο δεν έχει σχέση με κανένα άλλο. Είναι εκτός τόπου και εκτός χρόνου αδύνατο να περιγραφεί η οδήγηση εκτός από το να πεις ότι είναι σαν ένα καρτινγκ με απίστευτες επιδόσεις (αλλά δαγκώνει πιο πολύ από καρτινγκ). Αρκεί να σου πω ότι σε ευθεία πίσω από την 8C των 450 ίππων δεν μπορούσε να φύγει ούτε χιλιοστό σε στροφή δε δεν είχε την παραμικρή ελπίδα.
Αυτά, δεν ξέρω πόσο ξέρεις από Stratos και δεν μπαίνω σε τεχνικές λεπτομέρειες αλλά αυτό το αυτοκίνητο στέκεται περήφανα δίπλα σε σημερινά αγωνιστικά και τα νικάει.Η γυναίκα μου από τότε που με ξέρει γνωρίζει ότι έχω τη συγκεκριμένη τρέλα και παρά τους διάφορους κατά καιρούς τσακωμούς περί του θέματος το αποδέχεται αλλά όχι ενθουσιωδώς. Με εντυπωσίασε που δέχθηκε να έρθει μαζί μου στην εκδήλωση και να υποστεί τους 60°C του εσωτερικού καθώς και τον θόρυβο για τόσα χιλιόμετρα χωρίς παράπονο. Δεν έχει πάει αλλού μαζί μου μέσα στη Stratos αν και κατά καιρούς με έχει συνοδεύσει με άλλο αυτοκίνητο. Τα παιδιά μου έρχονται όμως μαζί με χαρά πιο συχνά. Όταν όμως έχω μέλος της οικογένειας μέσα το πόδι αυτόματα σηκώνεται κάποιες βαθμίδες...
-
Συγχαρητήρια Τρύφωνα και για την επίδοση, και φυσικά για την πανέμορφη κυρία.
-
μιλάμε κι εμεις για αμάξια....
θεά η Λαντσιάρα
Lancia Stratos